eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starachowice › Konserwacja i utrzymanie w stanie sprawności sieci oświetlenia ulicznego i parkowego na terenie miasta Starachowice w 2015 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-19

Starachowice: Konserwacja i utrzymanie w stanie sprawności sieci oświetlenia ulicznego i parkowego na terenie miasta Starachowice w 2015 r.
Numer ogłoszenia: 262115 - 2014; data zamieszczenia: 19.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Starachowice , ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. 41 273 82 75, faks 41 273 82 75.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.starachowice.eu/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i utrzymanie w stanie sprawności sieci oświetlenia ulicznego i parkowego na terenie miasta Starachowice w 2015 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja przez Wykonawcę usługi polegającej na prowadzeniu na terenie miasta Starachowice konserwacji mającej na celu utrzymanie w stanie sprawności urządzeń oświetlenia ulicznego i parkowego w zakresie dotyczącym: elementów związanych z ochroną przeciwporażeniową opraw (przewody ochronne, uziemienia), osprzętu oraz przewodów zasilających oprawy od linii kablowych, przewodów oświetleniowych w przypadku oświetlenia podwieszonego, w których występuje wspólny przewód neutralny N lub ochronno-neutralny PEN (w zależności od układu pracy sieci nn) dla obwodów nn i obwodów oświetlenia, aparatury sterującej, zasilającej i zabezpieczającej linie oświetlenia w skrzyniach i tablicach oświetlenia w stacjach 15/04 kV, skrzynkach oświetlenia zabudowanych na słupach linii napowietrznych nn i szafach kablowych oświetlenia, wydzielonych linii kablowych i napowietrznych oświetlenia (słupy, kable, przewody zasilające w linii oświetlenia), dysponowania zorganizowanym na terenie Gminy Starachowice własnym zapleczem technicznym z całodobową obsługą umożliwiającą wykonanie zadań objętych umową w sytuacjach podjęcia interwencji w trybie natychmiastowym. Konserwacją i utrzymaniem w stanie sprawności objęte są wszystkie obwody oświetleniowe w Starachowicach, łącznie z obwodami: oświetlenia parkowego zlokalizowanymi: pasaż pieszy pomiędzy ulicami: Al. Armii Krajowej, Partyzantów i Mrozowskiego; ul. Harcerska; pasaż pieszy od ul. Akacjowej do ul. Iglastej; ulice Miedziana, Staszica wraz z zejściami do Armii Krajowej; pasaż pieszy Staffa; schody przy ul. Wojska Polskiego (obok SSM); pasaż pieszy od ul. Marsz. Piłsudskiego do ul. Rogowskiego; pasaż pieszy od ul. 1-go Maja do ul. Mickiewicza; pasaż pieszy od ul. 1-go Maja do ul. Zakładowej; ul. Dwernickiego, ul. Żeromskiego, oświetlenia ulicznego zasilanego z obcych stacji transformatorowych z układami pomiarowymi i sterowaniem nie należącymi do PGE Dystrybucja S.A. Oddział Skarżysko - Kamienna Rejon Energetyczny Skarżysko, tj: ul. Krańcowa, ul. Składowa, ul. Batalionów Chłopskich. Liczba punktów oświetlenia ulicznego i parkowego dla celów rozliczeniowych wynosi 4300 (w tym oświetlenia parkowego -225 szt.). Konserwacja sieci oświetlenia ulicznego, w tym również wykonywanie prac eksploatacyjnych w zakresie określonym harmonogramem, uzgodnionym z właścicielem urządzeń, tj. PGE Dystrybucja S.A. Oddział Skarżysko - Kamienna Rejon Energetyczny Skarżysko (dalej PGE), w zależności od potrzeb obejmuje: wymianę niesprawnych źródeł światła, wymianę i naprawę uszkodzonych elementów opraw, regulację położenia źródeł światła względem kloszy i odbłyśników, czyszczenie opraw, mycie kloszy i odbłyśników, wymianę niesprawnych bezpieczników, przegląd, konserwację i wymianę wyeksploatowanych złącz kablowych w latarniach wydzielonej sieci, konserwację słupów, wysięgników, przewieszek, konstrukcji wsporczych, malowanie słupów stalowych i wysięgników oświetlenia wydzielonego, malowanie szaf oświetleniowych (sterowniczych), uzupełnianie opisów, prostowanie pochylonych słupów i wysięgników oświetlenia wydzielonego, uzupełnianie i konserwacja zamknięć skrzynek, wnęk słupowych itp., przegląd i konserwację aparatury łączeniowej i sterowniczej, czyszczenie i konserwację tablic i rozdzielczych, regulację zegarów sterowniczych, wymianę niesprawnych urządzeń sterowniczych (zegarów, styczników, gniazd bezpiecznikowych itp.), wymianę uszkodzonych przewodów w słupach oświetleniowych i wysięgnikach, usuwanie zwarć na liniach napowietrznych nn, regulację zwisów przewodów oświetlenia ulicznego, lokalizację i naprawę uszkodzonych kabli zasilających obwody oświetleniowe, naprawę zerwanych lub uszkodzonych przewodów oświetlenia ulicznego w sieci podwieszonej, zabezpieczenie urządzeń uszkodzonych przez osoby trzecie, np. w wyniku kolizji drogowych (słupów oświetlenia wydzielonego, opraw, kloszy, daszków, szaf oświetleniowych itp.), kontrolę sprawności oświetlenia na terenie gminy, wykonywanie pomiarów napięć i obciążeń, pomiary eksploatacyjne (rezystancji uziemień ochronnych, skuteczności ochrony przeciwporażeniowej), prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej oświetlenia ulicznego w tym zapisów dot. wykonanych prac konserwacyjnych, przyjmowania zgłoszeń i reklamacji dotyczących niesprawności oświetlenia ulicznego, wymiana uszkodzonych skrzynek sterowania oświetleniem ulicznym podwieszonych na słupach linii napowietrznych nn. - maksimum 10, wymiana urządzeń uszkodzonych przez osoby trzecie, np. w wyniku kolizji drogowych ( słupów oświetlenia wydzielonego, opraw, kloszy, daszków, szaf oświetleniowych itp.) - maksimum - 15 szt., usunięcie wskazanych przez Zamawiającego słupów wraz z zamufowaniem - maksimum - 5 szt. poprawa rezystancji uziemień opraw oświetleniowych. Prace powyższe winny być wykonywane w terminach wynikających z obowiązujących przepisów, przeprowadzonych ocen stanu technicznego urządzeń, utrzymania wymogów bezpieczeństwa i w oparciu o prowadzoną dokumentację eksploatacyjną lub na wniosek Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie do przywrócenia sprawności urządzeń oświetlenia ulicznego i parkowego, uszkodzonych w okresie od 01.01.2015r. do dnia podpisania umowy dotyczącej realizacji zamówienia. Prace eksploatacyjne odbierane będą przez komisję złożoną z przedstawicieli Zamawiającego oraz PGE po wcześniejszym zgłoszeniu przez Wykonawcę do PGE ich wykonanie. Do zgłoszenia wykonania prac eksploatacyjnych Wykonawca załącza stosowane przez PGE: a) Protokół pomiarów wybiorczości zabezpieczeń, b) Protokół badania uziemienia. Każdorazowo po naprawie linii kablowej Wykonawca zobowiązany będzie sporządzić i przekazać do PGE przed załączeniem obiektu, stosowany przez PGE Protokół badania linii kablowej. Prace konserwacyjne oświetlenia drogowego Wykonawca winien wykonywać bez wyłączania linii nn, stosując w szerokim zakresie technologię prac pod napięciem (PPN). W wyjątkowych, uzasadnionych przypadkach, wymagających wyłączenia linii, Wykonawca zobowiązany będzie do: a) powiadomienia PGE o planowanym terminie wykonywania prac z tygodniowym wyprzedzeniem, b) przystąpienia do prac jedynie po wyłączeniu przez pracowników Pogotowia Energetycznego linii nn i dopuszczeniu wykonawcy do pracy po uprzednim uzyskaniu polecenia na pracę i uiszczeniu opłaty za dopuszczenie do pracy zgodnie z punktem nr 9 w załączniku nr 1: Zasady Współpracy, c) powiadomienia PGE o zakończeniu prac i gotowości urządzeń do załączenia pod napięcie. Wykonawca zobowiązany będzie, przed podjęciem się realizacji zamówienia, do zawarcia z PGE porozumienia o Zasadach współpracy. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie prowadzenie wymaganej przepisami dokumentacji eksploatacyjnej oświetlenia. Realizacją przedmiotu zamówienia mogą zajmować się wyłącznie osoby, które posiadają aktualne świadectwa kwalifikacyjne zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 roku w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z dnia 21.05.2003 r. nr 89 poz. 828 późniejszymi zmianami) w zakresie: dozoru - dla kierujących czynnościami osób wykonujących prace w zakresie konserwacji, napraw, czynności kontrolno-pomiarowych i montażu urządzeń oświetlenia drogowego; eksploatacji - dla wykonujących prace w zakresie konserwacji - czynności związane z zabezpieczeniem i utrzymaniem należytego stanu technicznego urządzeń oświetlenia drogowego - posiadające dodatkowo uprawnienia w zakresie wykonywania prac pod napięciem (PPN)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu (tylko przelewem na n/w konto bankowe Zamawiającego), poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, oo których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 Nr 42, poz. 275z póź. zm). Wadium w wysokości : 3 000,00 zł. należy wnieść: 1) w pieniądzu - przelewem na konto nr 97 1560 0013 2851 9704 3000 0013 Getin Noble Bank Spółka Akcyjna tytułem: WADIUM na przetarg Konserwacja i utrzymanie w stanie sprawności sieci oświetlenia ulicznego i parkowego na terenie miasta Starachowice w 2015 r. - z takim wyliczeniem, aby wpłynęło na rachunek Zamawiającego najpóźniej w terminie złożenia oferty (wniesienie wadium przelewem oznacza uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego); 2) w innych formach - w terminie składania oferty. Oryginał dokumentu zdeponować w kasie (w kopercie zaadresowanej na Urząd Miejski, Kasa ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice, z dopiskiem WADIUM na przetarg Konserwacja i utrzymanie w stanie sprawności sieci oświetlenia ulicznego i parkowego na terenie miasta Starachowice w 2015 r., kopię dokumentu dołączyć do oferty). Potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopie przelewów oraz kopie dokumentów dotyczących innych niż w pieniądzu form wadium, należy dołączyć do oferty najpóźniej w terminie jej składania. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zawartego w formularzu Oferta załączonego do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie zawartych w ofercie oświadczeń i dokumentów wymaganych w pkt 7 SIWZ - wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie głównych usług o charakterze porównywalnym z zakresem zamówienia w tym minimum jedną usługę polegającą na konserwacji i utrzymaniu w stanie sprawności sieci oświetlenia ulicznego, każda o wartości nie mniejszej niż 40 000 zł (brutto). W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie zawartych w ofercie oświadczeń i dokumentów wymaganych w pkt 7 SIWZ - wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest dysponowanie niezbędnym sprzętem do wykonania zamówienia, w tym: podnośnikiem montażowym (zwyżką), urządzeniem do lokalizacji uszkodzeń kabli, całodobowym punktem przyjmowania zgłoszeń o awariach i usterkach, wyposażonym w telefon stacjonarny. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. warunek mogą spełniać łącznie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie zawartych w ofercie oświadczeń i dokumentów wymaganych w pkt 7 SIWZ - wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie osób posiadających aktualne świadectwo kwalifikacyjne zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 roku w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z dnia 21.05.2003 r. nr 89 poz. 828 z późniejszymi zmianami), w zakresie: dozoru - dla kierujących czynnościami osób wykonujących prace w zakresie konserwacji, napraw, czynności kontrolno-pomiarowych i montażu urządzeń oświetlenia drogowego - minimum 1 osoba, eksploatacji - dla wykonujących prace w zakresie konserwacji - czynności związane z zabezpieczeniem i utrzymaniem należytego stanu technicznego urządzeń oświetlenia drogowego - posiadające dodatkowo uprawnienia w zakresie wykonywania prac pod napięciem (PPN) - minimum 3 osoby. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. warunek mogą spełniać łącznie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie zawartych w ofercie oświadczeń i dokumentów wymaganych w pkt 7 SIWZ - wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zawartego w formularzu Oferta załączonego do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie zawartych w ofercie oświadczeń i dokumentów wymaganych w pkt 7 SIWZ - wg formuły spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta winna zawierać co najmniej: wypełniony formularz OFERTA , pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie), dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w punkcie 7 SIWZ, potwierdzenie wniesienia wadium (zgodnie z pkt 10 SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 w/w ustawy Pzp zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy określając następujące warunki zmiany: 1) zmiana wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, w takim przypadku wynagrodzenie ulegnie odpowiedniej zmianie bez konieczności aneksowania umowy; 2) zmiana personelu wykonawcy na osoby posiadające uprawnienia, wykształcenie oraz wiedzę i doświadczenie wymagane przez Zamawiającego w pkt 6 SIWZ. Zmianę należy zgłosić Zamawiającemu na piśmie wraz z podaniem informacji na temat uprawnień, doświadczenia i wykształcenia nowej osoby; 3) zmiana numerów telefonów służących do przyjmowania interwencji i reklamacji, 4) zmiana części zamówienia, którą wykonują podwykonawcy lub wprowadzenie podwykonawcy, w przypadku braku możliwości wykonania zamówienia siłami własnymi za zgodą Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.starachowice.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Referat Zamówień Publicznych (pok. 111) ul. Radomska 45 27- 200 Starachowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2014 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miejski Biuro Obsługi Mieszkańców (parter) ul. Radomska 45 27- 200 Starachowice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.