eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Srokowo › 2710/1/07/09 Modernizacja budynku gospodarczego dla potrzeb szkółki leśnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-31

Srokowo: 2710/1/07/09 Modernizacja budynku gospodarczego dla potrzeb szkółki leśnej
Numer ogłoszenia: 262090 - 2009; data zamieszczenia: 31.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Srokowo , ul. Leśna 1, 11-420 Srokowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7534705, faks 089 7534261.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa Pąństwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Srokowo.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 2710/1/07/09 Modernizacja budynku gospodarczego dla potrzeb szkółki leśnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest 2710/1/07/09 Modernizacja budynku gospodarczego dla potrzeb szkółki leśnej Kod CPV 38920000-0 - Sprzęt do nasion i pasz Kod CPV 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych Kod CPV 45261210-9 - Wykonanie pokryć dachowych Kod CPV 45262500-6 - Roboty murowe Kod CPV 45410000-4 - Tynkowanie Kod CPV 45431000-7 - Układanie płytek Kod CPV 45442100-8 - Roboty malarskie Opis przedmiotu zamówienia (projekt budowlany i specyfikacja odbioru robót oraz ślepe kosztorysy) zawierają załączniki do niniejszej SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 38.92.00.00 - Sprzęt do nasion i pasz 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.44.12.00 - 45.44.12.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Zasady wnoszenia wadium 1. Wadium w wysokości 3000 zł w formach określonych w ustawie PZP powinno być wniesione przed terminem otwarcia ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie spowoduje wykluczenie wykonawcy z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane na rachunek zamawiającego w: BOŚ S.A. Olsztyn 98154010722001501380060001 z adnotacją: Wadium - 2710/1/07/09 Modernizacja budynku gospodarczego dla potrzeb szkółki leśnej 2. Dokument (oryginał) potwierdzający wniesienie wadium w innej formie niż w pieniądzu powinien stanowić załącznik do składanej oferty. 2. Zasady zwrotu wadium 1. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci, zgodnie z art. 46 ust. 4, wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniężny na rachunek wykonawcy. 2. Zgodnie z art. 46 ust. 1 ustawy wadium zostanie zwrócone niezwłocznie, jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą, 2) zawarto umowę i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy, 3) zamawiający unieważnił postępowanie, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 3. Zgodnie z art. 46 ust. 2 ustawy, wadium zostanie zwrócone niezwłocznie na wniosek Wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania oferty, 2) który został wykluczony z postępowania, 3) którego oferta została odrzucona, 3. Utrata wadium 1. Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, w przypadku gdy: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ, zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki podmiotowe W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki podmiotowe: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP. 2. Warunki przedmiotowe 1. wykonawca zaakceptuje projekt warunków umowy, 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu Spełnienie warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie według zasady: spełnia, nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia składane w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu. Każdy wykonawca przystępujący do postępowania powinien złożyć oświadczenie (w załączeniu wzór formularza), że: posiada niezbędne uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, posiada niezbędną wiedzą i doświadczenie, oraz dysponuje potencjałem technicznym a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. 2. Dokumenty wymagane dla potwierdzenia warunków podmiotowych, jakie muszą spełniać Wykonawcy. Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków podmiotowych, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę podpisującą ofertę). A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. C. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: 1. polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 3. Dokumenty przedmiotowe, wymagane od Wykonawcy 1. akceptowany projekt ogólnych warunków umowy, 2. Wypełniony skrócony kosztorys (stanowiący załącznik do SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztyn.lasy.gov.pl/srokowo/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Srokowo adres: 11-420 Srokowo ul. Leśna 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2009 godzina 09:30, miejsce: Nadleśnictwo Srokowo adres: 11-420 Srokowo ul. Leśna 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.