eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Ochrona obiektów Urzędu Skarbowego w Wałbrzychu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-20

Wałbrzych: Ochrona obiektów Urzędu Skarbowego w Wałbrzychu
Numer ogłoszenia: 262068 - 2012; data zamieszczenia: 20.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 184824 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy, ul. Uczniowska 21, 58-306 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6643313, faks 074 8411301.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona obiektów Urzędu Skarbowego w Wałbrzychu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa ochrona osób i mienia obiektów Urzędu Skarbowego w Wałbrzychu, przy ul. Uczniowskiej 21 obejmująca przyziemie oraz piętra: III, IV, V, VI, VII budynku biurowego. Ochrona osób i mienia będzie odbywać się przez 24 godziny na dobę wg następujących warunków: 1.Czynności ochrony będą wykonywane: a) w dniach: poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek (I zmiana w godzinach: 7.30 - 16.30), w środę (I zmiana w godzinach: 7.30 - 18.00) przez dwóch pracowników, w tym jednego posiadającego licencję; b) w dniach: poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek (II zmiana w godzinach: 16.30 - 7.30), w środę (II zmiana w godzinach 18.00 - 7.30) przez jednego pracownika nieposiadającego licencji, c) natomiast w dniach tj. sobota i niedziela, święta oraz inne dni wolne od pracy - czynności ochrony będą wykonywane przez jednego pracownika na każdej zmianie nieposiadającego licencji. 2. Warunek konieczny: posiadanie własnej grupy interwencyjnej. Czas reakcji (dojazdu) grupy interwencyjnej nie może przekroczyć 10 minut. Zamawiający nie dopuszcza możliwości podzlecenia innej firmie usługi dot. grupy interwencyjnej. Całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. 3. Wymagania dotyczące pracowników ochrony: - pracownicy ochrony muszą być przeszkoleni w zakresie BHP, ochrony p.poż., - pracownicy ochrony muszą być jednolicie umundurowani i posiadać imienny identyfikator przypięty do ubrania w widocznym miejscu, - pracownicy ochrony muszą być wyposażeni w służbowy telefon komórkowy, - grupa interwencyjna musi dysponować pojazdem umożliwiającym natychmiastową interwencję, - grupa interwencyjna przynajmniej 4 razy w tygodniu musi prowadzić kontrole nocne pracowników ochrony pełniących służbę na obiekcie (z wpisem do książki pełnienia służby), - pracownicy ochrony w czasie pełnienia służby są obowiązani do wykonywania poleceń zamawiającego w zakresie porządku i pełnienia służby. 4. Kompleksowa ochrona osób i mienia obiektów Urzędu obejmuje również monitorowanie w zakresie wystąpienia awarii urządzeń dostawy mediów w chronionych obiektach, systemów alarmowych, pożaru, klęsk żywiołowych itp. - obowiązek informowania o tych zdarzeniach właściwych służb oraz zamawiającego; monitorowanie będzie odbywać się przez elektroniczny system monitorowania oraz przez wykonywanie obchodów kontrolnych na zasadzie obserwacji całej infrastruktury technicznej chronionych obiektów. 5. Ochronie całodobowej podlega budynek Urzędu Skarbowego w Wałbrzychu przy ul. Uczniowskiej 21, teren przyległy do tego budynku oraz garaże i budynek magazynowy, znajdujące się na tej posesji..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EKOTRADE Sp. z o.o., ul. Melomanów 4, 00-712 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 71366,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 71366,40

  • Oferta z najniższą ceną: 71366,40 / Oferta z najwyższą ceną: 88607,97

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.