eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Zakup i dostawa rękawic diagnostycznych, chirurgicznych, sekcyjnych, w systemie podwójnego zakładania do zabiegów o podwyższonym ryzyku i foliowych dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-06

Radom: Zakup i dostawa rękawic diagnostycznych, chirurgicznych, sekcyjnych, w systemie podwójnego zakładania do zabiegów o podwyższonym ryzyku i foliowych dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
Numer ogłoszenia: 262064 - 2014; data zamieszczenia: 06.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego , ul. Lekarska 4, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 48 3615285, 3615284, faks 48 3615213.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.radom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa rękawic diagnostycznych, chirurgicznych, sekcyjnych, w systemie podwójnego zakładania do zabiegów o podwyższonym ryzyku i foliowych dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 Rękawice diagnostyczne a). rękawice diagnostyczne, lateksowe lekko pudrowane - 3.684.000 sztuk na 2 lata b). rękawice diagnostyczne, nitrylowe, bezpudrowe - 112.000 sztuk na 2 lata c). rękawice diagnostyczne, nitrylowe, pudrowe - 25.000 sztuk na 2 lata Część 2 Rękawice chirurgiczne a) rękawice chirurgiczne sterylne, lateksowe, lekko pudrowane - 324.000 par na 2 lata b) rękawice chirurgiczne sterylne, bezlateksowe, bezpudrowe - 9.000 par na 2 lata Część 3 Rękawice chirurgiczne w systemie podwójnego zakładania do zabiegów o podwyższonym ryzyku - 4.800 par na 2 lata Część 4 Rękawice sekcyjne - 4.800 par na 2 lata Część 5 Rękawice foliowe - 2.400.000 sztuk na 2 lata.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0, 18.42.43.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu jest spełnienie warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Ocena spełnienia niniejszego warunku zostanie dokonana na postawie załączonych dokumentów i oświadczeń według formuły spełnia- nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu jest spełnienie warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu jest spełnienie warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Ocena spełnienia niniejszego warunku zostanie dokonana na postawie załączonych dokumentów i oświadczeń według formuły spełnia- nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu jest spełnienie warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Ocena spełnienia niniejszego warunku zostanie dokonana na postawie załączonych dokumentów i oświadczeń według formuły spełnia- nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu jest spełnienie warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Ocena spełnienia niniejszego warunku zostanie dokonana na postawie załączonych dokumentów i oświadczeń według formuły spełnia- nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

aktualne certyfikaty/deklaracje zgodności dla oferowanych wyrobów medycznych 2. opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego Zamawiający w celu oceny jakościowej oferowanych wyrobów w ramach opisanych kryteriów oceny ofert wymaga dostarczenia następujących próbek: Część 1 Rękawice diagnostyczne Rękawice lateksowe pudrowe diagnostyczne - 2 opakowania w rozmiarze (M). Część 2 Rękawice chirurgiczne Rękawice chirurgiczne lateksowe pudrowane - 2 opakowania w rozmiarze (7). Rękawice chirurgiczne lateksowe bezpudrowe - 2 opakowania w rozmiarze (7). Część 3 Rękawice chirurgiczne w systemie podwójnego zakładania do zabiegów o podwyższonym ryzyku 1 opakowanie w rozmiarze (7) i 1 opakowanie w rozmiarze (8) Część 4 Rękawice sekcyjne 2 pary w rozmiarze (6,5-7); 2 pary w rozmiarze (7,5-8), 2 pary w rozmiarze (8,5-9) Wykonawca ma prawo do ubiegania się (na pisemny wniosek) o zwrot kosztów za zużyte podczas oceny jakościowej próbki. Rozliczenie za zużyte próbki będzie się odbywało po cenach jednostkowych netto określonych w ofercie danego Wykonawcy. 3. wypełnioną specyfikację techniczną zgodnie z oferowaną częścią 4. pełnomocnictwo - w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie, 5. formularz oferty 6. formularz cenowy zgodnie z oferowaną częścią

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) ceny jednostkowe netto mogą ulec zmianie po upływie roku obowiązywania umowy o wskaźnik inflacji ogłoszony przez GUS za ostatni kwartał przed upływem roku obowiązywania umowy b) w przypadku zmiany stawki podatku VAT wprowadzonej przepisami prawa - od dnia wejścia w życie danego aktu prawnego. W razie zmiany wysokości obowiązujących stawek VAT dotyczących przedmiotu umowy w okresie obowiązywania umowy, Zamawiający zobowiązany będzie do zapłaty wynagrodzenia uwzględniającego aktualną (zmienioną) wysokość stawek VAT. c) przedmiotem zmian treści umowy mogą być zmiany adresowe stron umowy, d) Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości poszczególnego asortymentu w stosunku do ilości określonych w przedmiocie zamówienia. Zmniejszenie ilości asortymentu nie może przekroczyć 10% ilości określonej przez Zamawiającego w przedmiocie zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.radom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego ul. Lekarska 4 26-610 Radom Dział Zamówień Publicznych Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2014 godzina 11:00, miejsce: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego ul. Lekarska 4 26-610 Radom Dział Zamówień Publicznych Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia III piętro pok. 308.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rękawice diagnostyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice diagnostyczne a). rękawice diagnostyczne, lateksowe lekko pudrowane - 3.684.000 sztuk na 2 lata b). rękawice diagnostyczne, nitrylowe, bezpudrowe - 112.000 sztuk na 2 lata c). rękawice diagnostyczne, nitrylowe, pudrowe - 25.000 sztuk na 2 lata.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. parametry techniczne - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rękawice chirurgiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice chirurgiczne a) rękawice chirurgiczne sterylne, lateksowe, lekko pudrowane - 324.000 par na 2 lata b) rękawice chirurgiczne sterylne, bezlateksowe, bezpudrowe - 9.000 par na 2 lata.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. parametry techniczne - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rękawice chirurgiczne w systemie podwójnego zakładania do zabiegów o podwyższonym ryzyku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice chirurgiczne w systemie podwójnego zakładania do zabiegów o podwyższonym ryzyku - 4.800 par na 2 lata.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. parametry techniczne - 30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Rękawice sekcyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice sekcyjne - 4.800 par na 2 lata.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. parametry techniczne - 30

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Rękawice foliowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice foliowe - 2.400.000 sztuk na 2 lata.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.