Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-08-06
Radom: Zakup i dostawa rękawic diagnostycznych, chirurgicznych, sekcyjnych, w systemie podwójnego zakładania do zabiegów o podwyższonym ryzyku i foliowych dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
Numer ogłoszenia: 262064 - 2014; data zamieszczenia: 06.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego , ul. Lekarska 4, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 48 3615285, 3615284, faks 48 3615213.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.radom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa rękawic diagnostycznych, chirurgicznych, sekcyjnych, w systemie podwójnego zakładania do zabiegów o podwyższonym ryzyku i foliowych dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 Rękawice diagnostyczne a). rękawice diagnostyczne, lateksowe lekko pudrowane - 3.684.000 sztuk na 2 lata b). rękawice diagnostyczne, nitrylowe, bezpudrowe - 112.000 sztuk na 2 lata c). rękawice diagnostyczne, nitrylowe, pudrowe - 25.000 sztuk na 2 lata Część 2 Rękawice chirurgiczne a) rękawice chirurgiczne sterylne, lateksowe, lekko pudrowane - 324.000 par na 2 lata b) rękawice chirurgiczne sterylne, bezlateksowe, bezpudrowe - 9.000 par na 2 lata Część 3 Rękawice chirurgiczne w systemie podwójnego zakładania do zabiegów o podwyższonym ryzyku - 4.800 par na 2 lata Część 4 Rękawice sekcyjne - 4.800 par na 2 lata Część 5 Rękawice foliowe - 2.400.000 sztuk na 2 lata.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0, 18.42.43.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu jest spełnienie warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Ocena spełnienia niniejszego warunku zostanie dokonana na postawie załączonych dokumentów i oświadczeń według formuły spełnia- nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu jest spełnienie warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu jest spełnienie warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Ocena spełnienia niniejszego warunku zostanie dokonana na postawie załączonych dokumentów i oświadczeń według formuły spełnia- nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu jest spełnienie warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Ocena spełnienia niniejszego warunku zostanie dokonana na postawie załączonych dokumentów i oświadczeń według formuły spełnia- nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu jest spełnienie warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Ocena spełnienia niniejszego warunku zostanie dokonana na postawie załączonych dokumentów i oświadczeń według formuły spełnia- nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
aktualne certyfikaty/deklaracje zgodności dla oferowanych wyrobów medycznych 2. opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego Zamawiający w celu oceny jakościowej oferowanych wyrobów w ramach opisanych kryteriów oceny ofert wymaga dostarczenia następujących próbek: Część 1 Rękawice diagnostyczne Rękawice lateksowe pudrowe diagnostyczne - 2 opakowania w rozmiarze (M). Część 2 Rękawice chirurgiczne Rękawice chirurgiczne lateksowe pudrowane - 2 opakowania w rozmiarze (7). Rękawice chirurgiczne lateksowe bezpudrowe - 2 opakowania w rozmiarze (7). Część 3 Rękawice chirurgiczne w systemie podwójnego zakładania do zabiegów o podwyższonym ryzyku 1 opakowanie w rozmiarze (7) i 1 opakowanie w rozmiarze (8) Część 4 Rękawice sekcyjne 2 pary w rozmiarze (6,5-7); 2 pary w rozmiarze (7,5-8), 2 pary w rozmiarze (8,5-9) Wykonawca ma prawo do ubiegania się (na pisemny wniosek) o zwrot kosztów za zużyte podczas oceny jakościowej próbki. Rozliczenie za zużyte próbki będzie się odbywało po cenach jednostkowych netto określonych w ofercie danego Wykonawcy. 3. wypełnioną specyfikację techniczną zgodnie z oferowaną częścią 4. pełnomocnictwo - w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie, 5. formularz oferty 6. formularz cenowy zgodnie z oferowaną częścią
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a) ceny jednostkowe netto mogą ulec zmianie po upływie roku obowiązywania umowy o wskaźnik inflacji ogłoszony przez GUS za ostatni kwartał przed upływem roku obowiązywania umowy b) w przypadku zmiany stawki podatku VAT wprowadzonej przepisami prawa - od dnia wejścia w życie danego aktu prawnego. W razie zmiany wysokości obowiązujących stawek VAT dotyczących przedmiotu umowy w okresie obowiązywania umowy, Zamawiający zobowiązany będzie do zapłaty wynagrodzenia uwzględniającego aktualną (zmienioną) wysokość stawek VAT. c) przedmiotem zmian treści umowy mogą być zmiany adresowe stron umowy, d) Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości poszczególnego asortymentu w stosunku do ilości określonych w przedmiocie zamówienia. Zmniejszenie ilości asortymentu nie może przekroczyć 10% ilości określonej przez Zamawiającego w przedmiocie zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.radom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego ul. Lekarska 4 26-610 Radom
Dział Zamówień Publicznych Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2014 godzina 11:00, miejsce: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego ul. Lekarska 4 26-610 Radom Dział Zamówień Publicznych Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia III piętro pok. 308.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rękawice diagnostyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice diagnostyczne a). rękawice diagnostyczne, lateksowe lekko pudrowane - 3.684.000 sztuk na 2 lata b). rękawice diagnostyczne, nitrylowe, bezpudrowe - 112.000 sztuk na 2 lata c). rękawice diagnostyczne, nitrylowe, pudrowe - 25.000 sztuk na 2 lata.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. parametry techniczne - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rękawice chirurgiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice chirurgiczne a) rękawice chirurgiczne sterylne, lateksowe, lekko pudrowane - 324.000 par na 2 lata b) rękawice chirurgiczne sterylne, bezlateksowe, bezpudrowe - 9.000 par na 2 lata.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. parametry techniczne - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rękawice chirurgiczne w systemie podwójnego zakładania do zabiegów o podwyższonym ryzyku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice chirurgiczne w systemie podwójnego zakładania do zabiegów o podwyższonym ryzyku - 4.800 par na 2 lata.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. parametry techniczne - 30
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Rękawice sekcyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice sekcyjne - 4.800 par na 2 lata.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. parametry techniczne - 30
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Rękawice foliowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice foliowe - 2.400.000 sztuk na 2 lata.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko - ORLIK 2012" przy PSP Nr 24, PSP Nr 15, PSP Nr 21 i PSP Nr 30 w Radomiu - modernizacja kompleksu sportowego przy PSP Nr 24
- Wymiana nawierzchni chodników przy ul. Marii Konopnickiej (od ul. Inwalidów Wojennych do ul. Białej) oraz przy ul. Białej (od ul. Świerkowej do ul. Grzecznarowskiego) w Radomiu
- Budowa tężni solankowej wraz z zagospodarowaniem terenu w m. Wierzbica
- Dostawa tlenu medycznego oraz dostawa gazów medycznych w butlach wraz z dzierżawą butli , dla potrzeb dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Usługa sporządzenia operatów szacunkowych mających na celu określenie wartości rynkowej nieruchomości gruntowych położonych w Radomiu przy ul. Wośnickiej i 11 Listopada.
- Dostawa sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Radom w roku 2024
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi wyrobów medycznych i środków biobójczych - 11 części
- Dostawy środków czystości.
- Dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych - umowa ramowa ZP14/A/9/2024
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku
- "Dostawa jednorazowych wyrobów medycznych i niemedycznych na potrzeby SZPZLO Warszawa Praga-Północ"
- Sukcesywna dostawa środków chemicznych, czyściwa, worków na śmieci i rękawiczek do Dolnośląskiego Parku Innowacji i Nauki S.A z podziałem na dwa zadania.
więcej: Rękawice jednorazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.