eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mirosławiec › Realizacja kolejnego etapu zadaniaPrzebudowa dojazdów pożarowych i dróg leśnych o długości około 15,50 km na terenie Nadleśnictwa Mirosławiec - odcinek II o długości około 3,50 km

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-05

Mirosławiec: Realizacja kolejnego etapu zadania: Przebudowa dojazdów pożarowych i dróg leśnych o długości około 15,50 km na terenie Nadleśnictwa Mirosławiec - odcinek II o długości około 3,50 km
Numer ogłoszenia: 262046 - 2015; data zamieszczenia: 05.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 232442 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Mirosławiec, ul. Wolności 30, 78-650 Mirosławiec, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2595094, faks 067 2596331.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja kolejnego etapu zadania: Przebudowa dojazdów pożarowych i dróg leśnych o długości około 15,50 km na terenie Nadleśnictwa Mirosławiec - odcinek II o długości około 3,50 km.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie odcinka drogi opisanej w SIWZ. Droga ta zlokalizowana jest na terenie Nadleśnictwa Mirosławiec - Leśnictwa Kalinówka i Hanki, położona w obrębie ewidencyjnym Hanki, gminie Mirosławiec, powiat wałecki, w województwie zachodniopomorskim. Planowany do przebudowy dojazd pożarowy o długości około 3,5 km przebiega przez następujące działki: 8269, 8268, 8305/4, 8267, 8237, 8236, 8206/1, 8205/1, 8204/1, 8204/2. Istniejący dojazd posiada nawierzchnię gruntową nieutwardzoną. Dojazd spełnia funkcje przeciwpożarowe i użytkowe (techniczna obsługa przyległych terenów leśnych). Szerokość pasa drogowego jest zmienna i oscyluje w granicach 2,00-4,00m. Na całej długości trasy występują koleiny. Występowanie w/w ubytku w nawierzchni jest wynikiem osłabienia nośności konstrukcji dojazdu oraz niepoprawnego ukształtowania dojazdu w przekroju poprzecznym. Wzdłuż istniejącego dojazdu występują płytkie rowy odwadniające. Dojazd pożarowy biegnie przez lasy mieszane, tzn. liściaste oraz iglaste, z czego wnioskować można, że podłoże gruntowe jest stosunkowo wilgotne. Rzędne terenu objętego opracowaniem wynoszą od 122 do 145 m n.p.m. Przebieg drogi wpisano w istniejącą trasę, wprowadzając na niej 17 łuków poziomych o promieniu od R=100m do R=500m i 6 załomów. Proste przejściowe i poszerzenia na łukach należy wykonać wg projektu. Zaprojektowano 7 mijanek z lewej i 3 mijanki z prawej strony drogi. Każda mijanka ma szerokości 3,0m co daje łączną szerokość z drogą min. 6,5m. Zaprojektowane mijanki mają następujące wymiary: - długość skosu: 21,0 m, - długość mijanki (peron właściwy): min. 23,0 m, - szerokość mijanki: 3,0 m, - odległość pomiędzy sąsiednimi mijankami: ok. 300 m Połączenie drogi leśnej z zewnętrznym układem dróg publicznych realizowane jest przez połączenie z drogą gminną w m. Hanki oraz drogą krajową nr 10 w okolicy m. Nieradź (trasa Piecnik-Mirosławiec). Zjazdy z projektowanej drogi pożarowej na dukty leśne i drogi w liniach oddziałowych zaprojektowano o szerokości 3,5m. Krawędzie zjazdów wyłukowano promieniami R=6,0 ÷ 13,0m. Jezdnie na projektowanym odcinku zaprojektowano o przekroju poprzecznym jednostronnym ze spadkiem 4%. Spadek poprzeczny mijanek wynosi 6%. Jezdnię ograniczono poboczami z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o gr. 10 cm i szerokości 0,75m z każdej strony, spadek poprzeczny poboczy wynosi 6%. Zaprojektowano 2 konstrukcje nawierzchni dojazdu pożarowego: 1) Konstrukcja odcinka w km: - od km 0+000,00 do km 3+230,00: - warstwa ścieralno - wzmacniająca z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0/31,5mm o gr.10cm, - warstwa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0/63mm o gr.20cm, - warstwa odcinająca z piasku o gr. 10cm, - warstwa gruntu nasypowego lub rodzimego. 2) Konstrukcja odcinka w km: - od km 3+230,00 do km 3+453,80: - warstwa ścieralno - wzmacniająca z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0/31,5mm o gr.10cm, - warstwa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0/63mm o gr.20cm, - warstwa wzmacniająca z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5 MPa o gr. 15cm, - warstwa gruntu nasypowego lub rodzimego. Do wykonania nawierzchni należy użyć wyłącznie kruszywa pochodzenia naturalnego, nieodpadowego. Dopuszcza się stosowanie skał magmowych (np. granit, bazalt). Nie dopuszcza się do stosowania skał osadowych (np. kruszywo wapienne). Podłoże gruntowe stanowią piaski drobne i średnie, lokalnie średnio zaglinione. Niweletę projektowanej drogi dostosowano do istniejącego ukształtowania terenu. Spadki podłużne projektowanej drogi wynoszą od 0,16% do 6,09%. Większe załamania niwelety wyokrąglono łukami kołowymi o promieniach od 300 m do 3000m. Zaprojektowano plac manewrowy o wymiarach 20,0m x 30,0m w Km 1+777,00. Zaprojektowano remont przepustu O600 w Km 0+087,08 o długości 5,30m. Założono odwodnienie powierzchniowe w kierunku terenu istniejącego. W miejscu możliwego gromadzenia się wód deszczowych przy drodze zaprojektowano przydrożne rowy odwadniające o przekroju trapezowym. Projektowane rowy posiadają następujące parametry: - przekrój poprzeczny trapezowy, - pochylenie skarp 1:2, - głębokość rowu 40 cm, - szerokość rowu 30 cm. Istniejący przepust w km 0+087,08 należy wyremontować, jako wykończenie zastosować kostkę granitową 5x6cm na warstwie podbudowy z chudego betonu gr. 10cm. Ponadto w odległości do 40m od przepustu należy wykonać przegłębienie rowów z nawiązaniem się do głębokości posadowienia przepustu. W miejscach, gdzie spadek niwelety przekracza 3,5 %, zastosowano korytka ściekowe o wymiarach 50x50x15 cm, ułożone na ławie fundamentowej z betonu C12/15 gr. 15cm. Dodatkowo zaprojektowano ścieki skarpowe. Aby sprawnie odprowadzić wodę do korytek ściekowych, należy wybudować progi bitumiczne o wymiarach 3,5m x 1m x 0,08m posadowione na ławie betonowej gr. 0,50 m z betonu C12/15. W związku z dużą ilością rowów odwadniających należy wybudować kaskady drewniane usytuowane w rowach w odległości nie większej niż 150 m. Dodatkowo wzdłuż korytek ściekowych na dł. około 377 mb należy wykonać sprysk emulsją asfaltową w ilości 0,7 kg/m2 pobocza tłuczniowego na szerokości 0,5m od strony ścieku. Podczas robót ziemnych zakłada się do ponownego wbudowania około 26% ziemi pozyskanej z wykopów, tj. około 2043m3. Zakłada się humusowanie projektowanych rowów odwadniających oraz skarp dojazdu 5-cio cm warstwą humusu. Zaprojektowano wycinkę drzew kolidujących ze skrajnią projektowanej drogi leśnej. Wykonawca robót, w ciągu 10 dni od przekazania placu budowy, przy pomocy geodety wytyczy przebieg drogi i oznaczy drzewa do wycinki. Przebieg drogi i kolidujące z drogą drzewa muszą być tak oznaczone, aby możliwe było późniejsze wykonanie drogi wraz ze wszystkimi parametrami, takimi jak poszerzenia na łukach, wyłukowania zjazdów, skrzyżowania, mijanki, pobocza, rowy, projektowane nasypy i wykopy. Wykonawca zgłosi Zamawiającemu zakończenie robót związanych z wytyczeniem przebiegu drogi i oznakowaniem drzew do wycinki. W ciągu 3 dni od zgłoszenia, Zamawiający dokona kontroli przeprowadzonych robót i, jeśli nie będzie miał uwag, przystąpi do wycinki drzew i wywozu drewna. Ze względów bezpieczeństwa, w okresie prowadzenia prac usuwania drzew zabrania się wykonywania prac budowlanych. Zamawiający zastrzega, że okres przeprowadzania prac usuwania drzew i wywozu drewna nie przekroczy 15 dni roboczych. Po wykonaniu w/w robót, Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Wykonawcę o możliwości kontynuowania prac budowlanych. Przed przystąpieniem do robót ziemnych należy cały projekt wynieść w teren i sprawdzić zgodność rozwiązań projektowych z istniejącym terenem. W razie zmian podłoża należy dogęścić badania geologiczne. Zamawiający we własnym zakresie dokona przesunięcia ogrodzenia kolidującego z projektowaną drogą. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w n/w załącznikach: 1) Załącznik nr 10 - Dokumentacja projektowa 2) Załącznik nr 11- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót 3) Załącznik nr 12 - Przedmiar robót..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TRANS-MASZ PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTU I MASZYN DROGOWYCH S.A., UL. NA GROBLI 4, 73-110 STARGARD SZCZECIŃSKI, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2100307,35 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1834775,74

  • Oferta z najniższą ceną: 1834775,74 / Oferta z najwyższą ceną: 2177876,14

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.