eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Naprawa pomieszczeń w budynku nr 1, montaż palarni, dwóch garaży blaszanych w kompleksie wojskowym przy ul. Kościuszki 45 w Opolu oraz remont okratowania ekspozytury SKW w Opolu. Naprawa pomieszczeń magazynu samochodowego w budynku nr 36 w Tarnowskich Górach - Lasowicach. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku nr 1 (klub żołnierski) w Opolu.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-05

Gliwice: Naprawa pomieszczeń w budynku nr 1, montaż palarni, dwóch garaży blaszanych w kompleksie wojskowym przy ul. Kościuszki 45 w Opolu oraz remont okratowania ekspozytury SKW w Opolu. Naprawa pomieszczeń magazynu samochodowego w budynku nr 36 w Tarnowskich Górach - Lasowicach. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku nr 1 (klub żołnierski) w Opolu.
Numer ogłoszenia: 261992 - 2015; data zamieszczenia: 05.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 220646 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4217, ul. Andersa 47, 44-121 Gliwice, woj. śląskie, tel. 0-32 46 14 371, faks 0-32 46 14 230, 46 14 231.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: JW4217.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa pomieszczeń w budynku nr 1, montaż palarni, dwóch garaży blaszanych w kompleksie wojskowym przy ul. Kościuszki 45 w Opolu oraz remont okratowania ekspozytury SKW w Opolu. Naprawa pomieszczeń magazynu samochodowego w budynku nr 36 w Tarnowskich Górach - Lasowicach. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku nr 1 (klub żołnierski) w Opolu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: ZADANIE NR 1 Naprawa pomieszczeń w budynku nr 1, montaż palarni, dwóch garaży blaszanych w kompleksie wojskowym przy ul. Kościuszki 45 w Opolu oraz remont okratowania ekspozytury SKW w Opolu. zgodnie z załączonym przedmiarem i specyfikacją techniczną stanowiącymi załączniki do SIWZ i jej integralną część.ZADANIE NR 2 Naprawa pomieszczeń magazynu samochodowego w budynku nr 36 w Tarnowskich Górach - Lasowicach zgodnie z załączonym przedmiarem i specyfikacją techniczną stanowiącymi załączniki do SIWZ i jej integralną część.ZADANIE NR 3Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku nr 1 (klub żołnierski) w Opolu zgodnie z załączonym przedmiarem i specyfikacją techniczną stanowiącymi załączniki do SIWZ i jej integralną część.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki:Dla zadania nr 1: przedmiar - załącznik nr 2,3 specyfikacja techniczna - załącznik nr 4,5,Dla zadania nr 2: przedmiar - załącznik nr 6, specyfikacja techniczna -załącznik nr 7,Dla zadania nr 3: przedmiar - załącznik nr 8, specyfikacja techniczna -załącznik nr 9, Dodatkowe wymagania. Realizacja przedmiotu zamówienia powinna odbywać się w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach funkcjonowania danej Jednostki. Każdorazowa zmiana ustalonych terminów prac powinna być zgłaszana przez Wykonawcę w formie pisemnej, uwzględniając 3 dniowe wyprzedzenie. Osoby biorące udział w realizacji zamówienia powinny posiadać obywatelstwo polskie. W przypadku braku obywatelstwa polskiego powinny posiadać stosowne pozwolenie dla obcokrajowców ubiegających się o wstęp do obiektów wojskowych. Wykonawca w terminie 7 dni przed przystąpieniem do realizacji zamówienia złoży do Zamawiającego w formie pisemnej wniosek o zgodę na wejście/wjazd osób i pojazdów jak również wykaz sprzętu jaki będzie wykorzystany podczas prac (w szczególności urządzenia które będą przez Wykonawcę po zakończeniu prac wywożone z terenu budowy). W powyższym wykazie w stosunku do osób Wykonawca poda dane personalne wraz z numerem PESEL, oraz numer dowodu osobistego, w stosunku do pojazdów rodzaj pojazdu, markę i numer rejestracyjny. W przypadku realizacji zamówienia powyżej 14 dni Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z wnioskiem załączone na płycie CD, z zamkniętą sesją, fotografie pracowników o wymiarach 35x45 mm (fotografia głowy w pozycji lewego profilu z widocznym lewym uchem, z zachowaniem równomiernego oświetlenia twarzy). Brak wniosku z żądanymi danymi będzie skutkował brakiem zezwolenia na wejście/ wjazd pracowników na teren budowy. Pracownicy Wykonawcy mają prawo do przebywania jedynie w rejonie wykonywania prac związanych z realizacją zamówienia, dostęp do innych pomieszczeń obiektu do których jest on konieczny do poprawnego wykonania przedmiotu umowy każdorazowo musi być uzgodniony z Zamawiającym (osobą odpowiedzialną za nadzór nad realizacją zamówienia ze strony Zamawiającego), oraz z przedstawicielem jednostki odpowiedzialnym za ochronę obiektu w którym prowadzone są prace. Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania przez osoby realizujące zamówienie oraz podwykonawców którym zleci prace zasad używania urządzeń do przetwarzania obrazu i dźwięku zgodnie z Decyzją 221 / MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 27 lipca 2012 r. w sprawie zasad używania urządzeń do przetwarzania obrazu i dźwięku oraz organizacji ochrony informacji niejawnych podczas odpraw, narad i szkoleń w komórkach i jednostkach organizacyjnych podległych Ministrowi Obrony Narodowej lub przez niego nadzorowanych (Dz. Urz. MON z 2012r. poz. 287 z późn. zm.). Użytkowanie na terenie obiektu urządzeń do przetwarzania obrazu i dźwięku oraz telefonów komórkowych wymaga zgody Zamawiającego (osoby odpowiedzialnej za nadzór nad realizacją zamówienia ze strony Zamawiającego). Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłaszania wniosków dotyczących składu zespołu realizującego przedmiot zamówienia. Przed przystąpieniem do realizacji zadania Wykonawca po uzgodnieniu terminu z Dowódcą Jednostki, odpowiedzialnej za ochronę kompleksu w którym usługa będzie realizowana, umożliwi dokonanie przeszkolenia całego personelu odpowiedzialnego za realizację zadania w danym kompleksie przez osoby wyznaczone odpowiedzialne za nadzór nad systemem przepustkowym oraz systemem ochrony kompleksu. Powyższe wymaganie dotyczy również osób zgłaszanych jako dodatkowe w trakcie realizacji zamówienia. W związku z powyższym zgłoszenie zmiany pracowników lub pojazdów powinno odbyć się z 7-dniowym wyprzedzeniem do Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.21.12 - Kładzenie nawierzchni 45.43.21.13 - Kładzenie parkietu 45.43.21.14 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.22.31.00 - Montaż konstrukcji metalowych 45.49.53.00 - 45.49.53.00 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Naprawa pomieszczeń w budynku nr 1, montaż palarni, dwóch garaży blaszanych w kompleksie wojskowym przy ul. Kościuszki 45 w Opolu oraz remont okratowania ekspozytury SKW w Opolu.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlane Profbud Sp. j., ul. Budowlanych 44D, 45-123 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 128032,48 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 123292,66

  • Oferta z najniższą ceną: 123292,66 / Oferta z najwyższą ceną: 142992,25

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Naprawa pomieszczeń magazynusamochodowego w budynku nr 36 w Tarnowskich Górach - Lasowicach.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EKO-DOM Roman Czeluśniak, ul. Lubliniecka 6/7, 42-660 Kalety, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 85739,31 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 68389,39

  • Oferta z najniższą ceną: 68389,39 / Oferta z najwyższą ceną: 113879,09

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku nr 1 (klub żołnierski) w Opolu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlane Profbud Sp. j., ul. Budowlanych 44D, 45-123 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 419999,99 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 417508,80

  • Oferta z najniższą ceną: 357849,03 / Oferta z najwyższą ceną: 417508,80

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.