Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-15
Jelenia Góra: Ochrona mienia i kontrola biletowa wraz z windykacją
Numer ogłoszenia: 261844 - 2008; data zamieszczenia: 15.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Komunikacyjny w Jeleniej Górze , ul. Wolności 145, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7646-736 w. 137, faks 075 7648684.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzk.jgora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona mienia i kontrola biletowa wraz z windykacją.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ochrona mienia Zamawiającego oraz kompleksowa kontrola biletowa w środkach komunikacji miejskiej wraz z windykacją należności z tytułu jazdy bez ważnego biletu, z podziałem na dwa zadania częściowe: Zadanie częściowe nr 1 - Ochrona mienia Zadanie częściowe nr 2 - Kontrola biletowa wraz z windykacją Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w Części II SIWZ - Przedmiot zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 98.34.11.40 - Usługi dozorowania 79.94.00.00 - Usługi agencji ściągających należności 71.70.00.00 - Usługi nadzoru i kontroli 63.71.00.00 - Usługi dodatkowe w zakresie transportu lądowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, tj. posiadają koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, aktualną na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia (dotyczy zadania częściowego nr 1), 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. przedłożą pisemne zobowiązanie, iż liczba zdolnych do wykonania niniejszego zamówienia pracowników wynosi co najmniej: a) 5 osób - dla zadania częściowego nr 1, b) 20 osób - dla zadania częściowego nr 2 oraz wykażą, iż w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania należycie wykonywali lub wykonują dwie usługi w zakresie: a) ochrony osób i mienia - zadanie częściowe nr 1; b) kontroli biletów i windykacji w komunikacji zbiorowej - zadanie częściowe nr 2, nieprzerwanie przez co najmniej 12 miesięcy; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. wykażą ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość co najmniej: a) 500.000,00 zł dla zadania częściowego nr 1; b) 100.000,00 zł dla zadania częściowego nr 2; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Zamawiający, na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły: spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów: 1) Formularz ofert według wzoru Część III SIWZ. 2) Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór: Dokument 1, oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy - wzór: Dokument 2. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r., Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.) aktualną na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia (dot.: zadania częściowego nr 1). 5) Pisemne zobowiązanie iż liczba zdolnych do wykonania niniejszego zamówienia pracowników wynosi co najmniej: a) 5 osób - dla zadania częściowego nr 1, b) 20 osób - dla zadania częściowego nr 2. 6) Wykaz dwóch należycie wykonanych lub wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, usług w zakresie objętym zamówieniem na dane zadanie częściowe wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (wzór: Dokument 3). 7) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 500.000,00 zł dla zadania częściowego nr 1 i 100.000,00 zł dla zadania częściowego nr 2, oraz zobowiązanie, że ubezpieczenie będzie odnawiane na kwotę nie niższą niż 500.000,00 zł dla zadania częściowego nr 1 i 100.000,00 zł dla zadania częściowego nr 2 na cały czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia. II. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt I ppkt 3), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. III. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu/ -ów, o których mowa w pkt II, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzk.jgora.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zakład Komunikacyjny ul. Wolności 145, 58-500 Jelenia Góra - pokój nr 26.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2008 godzina 09:30, miejsce: Miejski Zakład Komunikacyjny ul. Wolności 145, 58-500 Jelenia Góra - Sekretariat - pokój nr 21.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ochrona mienia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony mienia, będącego własnością Zamawiającego, przed kradzieżą i dewastacją oraz prowadzenie kompleksowej kontroli biletowej w środkach komunikacji miejskiej Miejskiego Zakładu Komunikacji w Jeleniej Górze..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 98.34.11.40-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kontrola biletowa wraz z windykacją.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie kompleksowej kontroli biletowej w środkach komunikacji miejskiej Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Jeleniej Górze wraz z windykacją nalezności z tytułu jazdy bez ważnego biletu..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.94.00.00-5, 71.70.00.00-5, 63.71.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- DOSTAWA ELEKTRYCZNEGO SAMOCHODU DOSTAWCZEGO (Z PRZESTRZENIĄ ŁADUNKOWĄ) DLA POTRZEB JEDNOSTKI OŚWIATOWEJ MIASTA JELENIA GÓRA
- Sukcesywna dostawa samochodowych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych (II)
- Zakup dwóch samochodów osobowego na potrzeby administracyjne Pogotowia Ratunkowego w Jeleniej Górze
- REMONT WIADUKTU W CIĄGU ALEI JANA PAWŁA II W JELENIEJ GÓRZE
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Rewitalizacja pomieszczeń piwnic zabytkowego budynku Muzeum Karkonoskiego w Jeleniej Górze".
- KPN/14/2024 Dostawa energii elektrycznej do obiektów Karkonoskiego Parku Narodowego oraz odkup energii elektrycznej wytworzonej w instalacji OZE wraz z usługą bilansowania handlowego w 2025r.
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUGI OCHRONY FIZYCZNEJ BUDYNKACH PROKURATURY OKRĘGOWEJ W KIELCACH UL. SANDOMIERSKA 106.
- Ochrona i dozór mienia Muzeum Gross-Rosen w Rogoźnicy oraz monitorowanie obiektu i terenu Muzeum w Wałbrzychu.
- Ochrona osób i mienia Spółki Radio Łódź S.A. w likwidacji oraz konwojowanie środków pieniężnych
- USŁUGI W ZAKRESIE OCHRONY OSÓB I MIENIA CENTRALNEJ WOJSKOWEJ PRZYCHODNI LEKARSKIEJ "CePeLek" SP ZOZ
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji umożliwiających realizację zadania dla budowy obwodnicy Swarzędza etap 3 na odcinku od DK nr 92 do ulicy Cmentarnej w Jasinie.
- Ochrona fizyczna osób, obiektów i mienia SWPZZPOZ w Radomiu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.