eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stary Dzików › REMONT I PRZEBUDOWA STACJI UZDATNIANIA WODY I OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW WRAZ Z ROZBUDOWĄ I REMONTEM ISTNIEJĄCEJ KANALIZACJI SANITARNEJ I WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE GMINY STARY DZIKÓW - ETAP I REMONT I PRZEBUDOWA STACJI UZDATNIANIA WODY

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-05

Stary Dzików: REMONT I PRZEBUDOWA STACJI UZDATNIANIA WODY I OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW WRAZ Z ROZBUDOWĄ I REMONTEM ISTNIEJĄCEJ KANALIZACJI SANITARNEJ I WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE GMINY STARY DZIKÓW - ETAP I : REMONT I PRZEBUDOWA STACJI UZDATNIANIA WODY
Numer ogłoszenia: 261820 - 2013; data zamieszczenia: 05.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 193342 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stary Dzików, ul. T. Kościuszki 79, 37-632 Stary Dzików, woj. podkarpackie, tel. 0-16 631 80 50, faks 0-16 631 80 50.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT I PRZEBUDOWA STACJI UZDATNIANIA WODY I OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW WRAZ Z ROZBUDOWĄ I REMONTEM ISTNIEJĄCEJ KANALIZACJI SANITARNEJ I WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE GMINY STARY DZIKÓW - ETAP I : REMONT I PRZEBUDOWA STACJI UZDATNIANIA WODY.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: w zakresie prac budowlanych: - wykonanie termoizolacji ścian zewnętrznych metodą lekko-suchą płytami ze styropianu typu FS15 grubości 12 cm z wykonaniem cienkowarstwowych tynków elewacyjnych - wykonanie wymiany okien i drzwi zewnętrznych - wykonanie wymiana drzwi wewnętrznych - wykonanie wymiany istniejących okuć blacharskich - oczyszczenie ścian z istniejących farb i lamperii - demontaż istniejących instalacji -wykonanie kanałów technologicznych podpodłogowych - wykonanie studzienki zalewowej w pomieszczeniach hali technologicznej - wykonanie studzienki odwadniającej w pomieszczeniu hali technologicznej i kotłowni - wykonanie nowych wykończeń ścian płytkami ceramicznymi w pomieszczeniach hali technologicznej, chlorowni, WC, łazienki, szatni - wykonanie nowych wykończeń podłóg- terakota w całym obiekcie - wykonanie przebudowy pomieszczenia WC, przebudowa ścianki działowej wydzielającej pomieszczenie - wykonanie otworu drzwiowego i wstawienie drzwi między pomieszczenie P.6 a P.7 / łazienka/ szatnia/ -wyburzenie ścianek działowych wydzielających z hali technologicznej pomieszczenie P.3 (pomieszczenie sprężarek). - zamurowanie otworu okiennego w pomieszczeniach P.3 (pomieszczenie sprężarek). - wykonanie otworów w ścianie zewnętrznej dla czerpni i odprowadzenia ciepła z agregatu prądotwórczego - wykonanie fundamentu pod agregat prądotwórczy - wykonanie nawiewów w pomieszczeniu składu opału i kotłowni (zetki) - wykonanie ściennych otworów nawiewnych w pomieszczeniach chlorowni (zetka) oraz wyprowadzeń na dach wentylacji mechanicznej - wykonanie zamurowań części otworów po wywietrzakach i zastąpienie ich 2 zintegrowanymi wywietrzakami dachowymi z wentylatorami w pomieszczeniu hali technologicznej - wykonanie prac naprawczych tynków z malowaniem - wymiana ogrodzenia SUW - utwardzenie terenu przy budynku SUW - wykonanie przebudowy dachu- wg. odrębnej dokumentacji projektowej w zakresie prac związanych z technologią uzdatniania wody, a w tym wykonanie: - układu- zestawu napowietrzającego; - układu- zestawów filtracyjnych dla procesu odżelazienia o odmanganiania; - układu dezynfekcyjnego; - układu- zestawu pomp II° - zestawu hydroforowego zintegrowany z układem płukania filtrów - układów pomiarowo- sterowniczych; - rurociągów i armatury - instalacji wewnętrznej kanalizacyjnej w hali technologicznej do odprowadzenia popłuczyn - automatyki sterującej pracą pomp sieciowych, płucnych i głębinowych w powiązaniu z pozostałymi urządzeniami stacji - montaż w hali technologicznej zastawu pompowego zalewającego w studni betonowej DN 1500 w zakresie prac instalacyjnych: - wykonanie mechanicznej wentylacji pomieszczeń WC, łazienki, szatni, chlorowni, hali technologicznej demontaż i wykonanie nowej instalacji ziemnej i ciepłej wody z lokalnym elektrycznym podgrzewaczem c.w.u. - demontaż i wykonanie nowej instalacji kanalizacyjnej technologicznej - demontaż i wykonanie nowej instalacji kanalizacyjnej sanitarnej - demontaż i wykonanie nowej instalacji centralnego ogrzewania z przebudową kotłowni węglowej na olejową w zakresie prac elektrycznych: - wymianę rozdzielni i przewodów zasilających urządzenia, wymianę instalacji elektrycznej i oświetleniowej - wymianę zasilania elektrycznego i sterowania w zbiornikach wody uzdatnionej oraz wykonanie zasilania pompy zalewającej - wykonanie instalacji związanej z technologią uzdatniania wody - wykonanie instalacji odgromowej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.50 - Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pod nazwą REMONT I PRZEBUDOWA STACJI UZDATNIANIA WODY I OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW WRAZ Z ROZBUDOWĄ I REMONTEM ISTNIEJĄCEJ KANALIZACJI SANITARNEJ I WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE GMINY STARY DZIKÓW jest współfinansowany środkami z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Remontowo - Budowlana PIOTROWSKI Paweł Piotrowski, Piwoda 150, 37-522 Wiązownica, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1517231,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1440198,48

  • Oferta z najniższą ceną: 1440198,48 / Oferta z najwyższą ceną: 1460107,27

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.