eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radymno › modernizacja drogi leśnej nr 2 w l-ctwie Łapajówka i odnowa nawierzchni drogi leśnej w l-ctwie Olchowa lub modernizacja drogi leśnej nr 2 w l-ctwie Łapajówka, odnowa nawierzchni drogi leśnej w l-ctwie Olchowa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-09

POZYCJA 26181

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Radymno: modernizacja drogi leśnej nr 2 w l-ctwie Łapajówka i odnowa nawierzchni drogi leśnej w l-ctwie Olchowa lub modernizacja drogi leśnej nr 2 w l-ctwie Łapajówka, odnowa nawierzchni drogi leśnej w l-ctwie Olchowa Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe, Nadleśnictwo Radymno, do kontaktów: Kazimierz Szaganiec, Zasanie 30, 37-550 Radymno, woj. podkarpackie, tel. 016 6281117, fax 016 6281097, e-mail: radymno@krosno.lasy.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.krosno.lasy.gov.pl/radymno Adres profilu nabywcy (URL): www.krosno.lasy.gov.pl/radymno Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): www.krosno.lasy.gov.pl/radymno Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: PGL LP Nadleśnictwo Radymno; Inne:Gospodarka leśna. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja drogi leśnej nr 2 w l-ctwie Łapajówka i odnowa nawierzchni drogi leśnej w l-ctwie Olchowa lub modernizacja drogi leśnej nr 2 w l-ctwie Łapajówka, odnowa nawierzchni drogi leśnej w l-ctwie Olchowa. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Leśnictwo Łapajówka, Leśnictwo Olchowa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Modernizacja drogi leśnej nr 2 w l-ctwie Łapajówka nr inw: 242/465 w km 0+550 - 0+750 i odnowienie nawierzchni drogi leśnej w l-ctwie Olchowa nr inw 242/296 w km 0+500 - 0+850 lub modernizacja drogi leśnej nr 2 w l-ctwie Łapajówka nr inw: 242/465 w km 0+550 - 0+750, odnowienie nawierzchni drogi leśnej w l-ctwie Olchowa nr inw 242/296 w km 0+500 - 0+850 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej \ustawą\, zamawiający ,żąda w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę następujących dokumentów : a/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , b/ dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, spełniają warunki opisane w pkt 8, c/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,. d/ aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę następujących dokumentów : a/ wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca, zał nr 7 b/ wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie zał nr 6 c/ wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności zał nr 5 g/ aktualne zaświadczenie w formie informacji banku o zachowaniu płynności finansowej. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożą dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, do uzupełnienia tych dokumentów w określonym terminie, jeżeli ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się wyłącznie w języku polskim. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1. Modernizacja drogi leśnej nr 2 w l-ctwie Łapajówka nr inw: 242/465 w km 0+550 - 0+750 2. Odnowienie nawierzchni drogi leśnej w l-ctwie Olchowa nr inw 242/296 w km 0+500 - 0+850 lub modernizacja drogi leśnej nr 2 w l-ctwie Łapajówka nr inw: 242/465 w km 0+550 - 0+750 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 13.06.2007; lub data zakończenia: 31.07.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie wymagane 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie a także dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówieniach w tym; c/ posiadają odpowiedni sprzęt lub mają zapewniony dostęp (przez wynajem, dzierżawę, leasing lub w inny sposób) do podanych jednostek sprzętu zgodnie z załącznikiem nr 7 d/ znajdują w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; e/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych /Dz.U 69 poz. 177 zwanej dalej P.z.p. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\. 3. Zamawiający zawiadamia niezwłocznie wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktycznie i prawne. 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wystąpi przynajmniej jedna przesłanka unormowana w art. 89 ust. 1 P.z.p. 6. Zamawiający zawiadamia równocześnie wszystkich wykonawców o odrzucenia ofert, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: - cena brutto 90% - ocena za pomocą proporcji matematycznej: C=(najniższa cena ofert badanych x 90)/cena oferty badanej - gwarancja 10% - ocena za pomocą proporcji matematycznej: G =(długość gwarancji /w miesiącach/ w ofercie badanej)x 10 długość gwarancji /w miesiącach/ oferty z najdłuższym okresem gwarancji Suma punktów (P) będzie obliczona według wzoru: P = C + G Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej \ustawą\, zamawiający ,żąda w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę następujących dokumentów: a/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , b/ dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, spełniają warunki opisane w pkt 8, c/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,. d/ aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 2.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę następujących dokumentów : a/ wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca, zał nr 7 b/ wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie zał nr 6 c/ wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności zał nr 5 g/ aktualne zaświadczenie w formie informacji banku o zachowaniu płynności finansowej. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożą dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, do uzupełnienia tych dokumentów w określonym terminie, jeżeli ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się wyłącznie w języku polskim.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 90 2. gwarancja 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.krosno.lasy.gov.pl/radymno/. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.05.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.05.2007, godzina 10:00, Siedziba Nadlesnicta Radymno: 37-550 Radymno, ul. Zasanie 30, pokój nr 1(sekretariat).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 07.05.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Modernizacja drogi leśnej nr 2 w l-ctwie Łapajówka. 1) Krótki opis: Modernizacja drogi leśnej nr 2 w l-ctwie Łapajówka nr inw. 242/465 w km 0+550 - 0+750. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20. 3) Wielkość lub zakres: Modernizacja drogi leśnej nr 2 w l-ctwie Łapajówka nr inw. 242/465 w km 0+550 - 0+750. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 13.06.2007; Zakończenie: 31.07.2007 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 90 2. gwarancja 10 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Odnowienie nawierzchni drogi lesnej w l-ctwie Olchowa. 1) Krótki opis: Odnowienie nawierzchni drogi lesnej w l-ctwie Olchowa nr inw: 242/296 w km 0+500 - 0+850. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20. 3) Wielkość lub zakres: Odnowienie nawierzchni drogi lesnej w l-ctwie Olchowa nr inw: 242/296 w km 0+500 - 0+850. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 13.06.2007; Zakończenie: 31.07.2007 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 90 2. gwarancja 10 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.