eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz Gdański › Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, serwera oraz kopiarko-drukarek na potrzeby wydziałów w Starostwie Powiatowym w Pruszczu Gdańskim

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-11

Pruszcz Gdański: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, serwera oraz kopiarko-drukarek na potrzeby wydziałów w Starostwie Powiatowym w Pruszczu Gdańskim
Numer ogłoszenia: 261819 - 2012; data zamieszczenia: 11.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 236401 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego, ul. Wojska Polskiego 16, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 6834999, faks 058 6834899.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, serwera oraz kopiarko-drukarek na potrzeby wydziałów w Starostwie Powiatowym w Pruszczu Gdańskim.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, serwera oraz kopiarko-drukarek na potrzeby wydziałów w Starostwie Powiatowym w Pruszczu Gdańskim wg asortymentu określonych w formularzach cenowych stanowiących załącznik nr 6A, 6B, 6C, 6D, 6E, 6F, 6G do niniejszej specyfikacji. 2. Zakres przedmiotu zamówienia: Sprzęt zakupiony zostanie w ramach siedmiu zadań, zgodnie z opisem w załączniku nr 7 - specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia, tj.: Zadanie nr 1 - zakup i dostawa 1 zestawu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby realizacji przez powiat zadań służących ochronie środowiska i gospodarce wodnej, wynikających z zasady zrównoważonego rozwoju polityki ekologicznej państwa. Zadanie nr 2 - zakup i dostawa 1 skanera biurkowego na potrzeby Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim. Zadanie nr 3 - zakup i dostawa 1 drukarki do druku naklejek samochodowych na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim UWAGA dot. Drukarki: Drukarka dostosowana do specjalnego nośnika, jakim są naklejki samochodowe używane w Wydziałach Komunikacji. Zamawiający wymaga od wybranego Wykonawcy zgody na wykonanie przy odbiorze sprzętu następującego testu: wydruk w trybie ciągłym 10 sztuk naklejek, 90 sekund przerwy i wydruk kolejnych 10 naklejek. Dopuszczalna liczba błędnych lub uszkodzonych wydruków: 1. Większa liczba błędnych lub uszkodzonych wydruków oznacza niezgodność ze specyfikacją techniczną Zamawiającego. Testy zostaną wykonane na materiałach dostarczonych przez Zamawiającego. Zamawiający nie ponosi żadnych kosztów związanych z wykonaniem testów. Zadanie nr 4 - zakup i dostawa 1 kopiarko-drukarki na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim. Zadanie nr 5 - zakup i dostawa 1 kopiarko-drukarki na potrzeby Wydziału Finansowego Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim. Zadanie nr 6 - zakup i dostawa 1 serwera na potrzeby Wydziałów Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim. Zadanie nr 7 - zakup i dostawa 1 drukarki laserowej na potrzeby Wydziału Finansowego Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: Formularzu cenowym (zał. nr 6A, 6B, 6C, 6D, 6E, 6F, 6G do SIWZ) oraz w specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia (zał. nr 7 do SIWZ). 4. Zamawiający wymaga, aby wszystkie elementy wchodzące w skład przedmiotu zamówienia spełniały wskazane w SIWZ normy lub były wykonane przez producentów posiadających wdrożony system zarządzania jakością: Dla zadania nr 1 - zestaw komputerowy: ISO 9001:2000 lub równoważny, ISO 14 001 lub równoważny Deklaracja zgodności CE, TCO 99 lub równoważny TCO 03 - norma ekologiczna dla monitorów Energy Star 4.0 - normy ekologiczne dla komputerów Dla zadania nr 6 - serwer: ISO 9001:2000 lub równoważny, ISO 14 001 lub równoważny Deklaracja zgodności CE Dla wszystkich pozostałych zadań nr 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 7: Deklaracja zgodności CE Wszystkie wymagalne certyfikaty, oświadczenia, świadectwa muszą być w języku polskim lub przetłumaczone na język polski przez Wykonawcę, za wyjątkiem dokumentów wymaganych w pkt. 4, które mogą być w języku angielskim. 5. Przeglądy okresowe urządzeń, wymagane przez producenta, będą świadczone nieodpłatnie, przez okres gwarancji, od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu umowy. Zamawiający ponosi tylko koszty części, których wymiana jest wymagana podczas okresowego przeglądu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 30.12.30.00 - Maszyny biurowe i przemysłowe 48.82.00.00 - Serwery .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, serwera oraz kopiarko-drukarek na potrzeby wydziałów w Starostwie Powiatowym w Pruszczu Gdańskim -Zadanie nr 2 - zakup i dostawa 1 skanera biurkowego na potrzeby Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Informatyczno - Wdrożeniowe KONCEPT Sp. z.o.o. Oddział Gdańsk, ul. Wały Piastowskie 1, 80-855 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 325,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 300,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, serwera oraz kopiarko-drukarek na potrzeby wydziałów w Starostwie Powiatowym w Pruszczu Gdańskim Zadanie nr 3 - zakup i dostawa 1 drukarki do druku naklejek samochodowych na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ONLINE Sp. z o. o., Ul. Gajowa 44,, 85-087 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4065,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4050,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4050,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4050,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, serwera oraz kopiarko-drukarek na potrzeby wydziałów w Starostwie Powiatowym w Pruszczu Gdańskim Zadanie nr 4 - zakup i dostawa 1 kopiarko-drukarki na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TORELL TECHNOLOGY S.A., ul. Żytnia 15/23, 01-014 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2844,72 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2950,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, serwera oraz kopiarko-drukarek na potrzeby wydziałów w Starostwie Powiatowym w Pruszczu Gdańskim Zadanie nr 7 - zakup i dostawa 1 drukarki laserowej na potrzeby Wydziału Finansowego Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Informatyczno - Wdrożeniowe KONCEPT Sp. z.o.o. Oddział Gdańsk, ul. Wały Piastowskie 1, 80-855 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1310,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1310,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1310,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1310,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.