eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › modernizacja części "B" budynku głównego Wydziału Biologii i Ochrony Środowiska Uniwersytetu Łódzkiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-09

POZYCJA 26168

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Łódź: modernizacja części "B" budynku głównego Wydziału Biologii i Ochrony Środowiska Uniwersytetu Łódzkiego Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Uniwersytet Łódzki, do kontaktów: mgr Jarosław Lizińczyk, ul. Narutowicza 65, 90-131 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6354354, fax 042 6354326, e-mail: aparnauk@uni.lodz.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.uni.lodz.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Łódzki, mgr inż. Andrzej Kowara, ul. Lindleya 3, 90-131 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6354302, fax 042 6354305. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Łódzki, mgr inż. Andrzej Kowara, ul. Lindleya 3, 90-131 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6354302, fax 042 6354305. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Uniwersytet Łódzki, mgr inż. Andrzej Kowara, ul. Lindleya 3, 90-131 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6354302, fax 042 6354305. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja części "B" budynku głównego Wydziału Biologii i Ochrony Środowiska Uniwersytetu Łódzkiego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Łódź, ul. Banacha 12. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Prace modernizacyjne w istniejącym budynku dydaktycznym, przy założeniu funkcjonowania obiektu przez okres realizacji prac. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oświadczenie "Wykonawcy" potwierdzające, że dostarczone w ramach przedmiotu zamówienia wyroby i urządzenia posiadają oznakowanie zgodności (zgodnie z nowelizacją ustawy o systemie oceny zgodności z dnia 15.12.2006 r. Dz. U. 249), poświadczające dopuszczenie do stosowania i sprzedaży na terenie Unii Europejskiej. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.44.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.44.00 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Prace będą wykonywane w czynnym obiekcie, użytkowanym przez studentów i pracowników Uniwersytetu Łódzkiego. a) Roboty budowlane na kondygnacjach od piwnicy do III piętra: - prace rozbiórkowe i demontażowe; - obniżenie poziomu posadzek w piwnicy o 20 cm; - zmiany układu ścianek działowych; - roboty wykończeniowe ścian, sufitów, posadzek; - montaż nowej stolarki drzwiowej oraz ślusarki p.poż.; - montaż nowej windy towarowej 7-mio przystankowej. b) Roboty instalacji sanitarnych: - wymiana instalacji c.o.; - instalacja ciepła technologicznego dla wentylacji; - instalacja glikolowa odzysku ciepła z wentylacji; instalacja wentylacji mechanicznej i odciągów z dygestoriów; - instalacja gazu; - instalacja chłodni i ciepłowni; - instalacja wewnętrzna wod.-kan.; - instalacja zewnętrznej sieci wod.-kan. z neutralizatorem ścieków; - wymiana silników z wirnikami wentylatorów wyciągowych z dygestoriów w segmencie "A". c) Roboty instalacji elektrycznych: - instalacje elektryczne oświetlenia i gniazd wtykowych; - sieć komputerowa; - sygnalizacja włamania i napadu oraz kontroli dostępu ; - sygnalizacja alarmu pożarowego wraz z urządzeniami oddymiającymi i sterowaniem drzwi p.poż.; "Zamawiający" wymaga udzielenia minimum 10 lat gwarancji na wykonane roboty budowlano - instalacyjne i 3 lata na urządzenia. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 190

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1. Wadium - w wysokości 150.000,- zł PLN (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych). 2. "Zamawiający" wymaga złożenia (przed podpisaniem umowy) zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 6 % ceny całkowitej brutto podanej w ofercie. 3. Wadium i zabezpieczenie może być wnoszone w kilku następujących formach: a) pieniądzu - wniesione przelewem na konto Bank Polska Kasa Opieki S.A. II O/Łódź, ul. Piotrkowska 270, Nr 86124030281111000028222488; w przypadku wpłaty wadium przelewem bankowym na konto "Zamawiającego" kopię dokumentu wpłaty z adnotacją "dotyczy przetargu BIN/UŁ-2/2007" dołączyć do oferty. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami. 4. Wadium wniesione w innych formach niż w pieniądzu określonych w pkt. b - e należy złożyć w formie oryginału (oddzielnie od oferty) w Biurze Inwestycji i Nieruchomości UŁ (ul. Lindleya 3, 90-131 Łódź). 5. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez "Zamawiającego" w terminie związania ofertą zobowiązanie gwaranta do wypłaty "Zamawiającemu" pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art.46 ust.5 ustawy. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 30.05.2007 r. godz. 10.30. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać "Wykonawcy", którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. "Zamawiający" uzna, że "Wykonawca" spełnia warunki, jeżeli: a) "Wykonawca" posiada w wykazie wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą wykonanie robót w czynnym obiekcie użyteczności publicznej, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; b) "Wykonawca" wykaże w informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, że zatrudniał przy wykonywaniu robót budowlanych przeciętnie nie mniej niż 50 osób w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie; c) "Wykonawca" wykaże w wykazie osób i przedmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, że kluczowy personel wykonawcy posiada co najmniej 5 letni staż zawodowy. Dla potwierdzenia posiadania wymaganych uprawnień należy załączyć dokumenty potwierdzające przynależność do właściwej izby budowlanej oraz oświadczenie "Wykonawcy" o ilości lat doświadczenia kluczowego personelu. 1. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. "Zamawiający" uzna, że "Wykonawca" spełnia warunek, jeżeli: a) "Wykonawca" wykaże w sprawozdaniu finansowym albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku "Wykonawców" nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności, że uzyskał średni roczny przychód w wysokości nie mniejszej niż 10 mln. zł za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; b) "Wykonawca potwierdzi w informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniej niż 4 mln. zł, co powinno jednoznacznie wynikać z ww. informacji. c) "Wykonawca" wykaże w polisie, a w przypadku jej braku w innym dokumencie potwierdzającym, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 10 mln. zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia/nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w sekcji II.1.6. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wyniknąć, że w/w warunki "Wykonawca" spełnił. "Zamawiający" wzywa "Wykonawców", którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że "Wykonawca" posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ustęp 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez "Zamawiającego" warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających że roboty te zostały wykonane należycie. b) informacja "Wykonawcy" na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. c) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywania zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresy wykonywanych przez nich czynności. Należy dołączyć dokumenty potwierdzające przynależność do właściwej izby budowlanej. 3. W celu potwierdzenia, że "Wykonawca" znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku "Wykonawców" nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. b) informację banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, w których "Wykonawca" posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową "Wykonawcy", wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że "Wykonawca" jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. A. Informacja dla "Wykonawców", którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. I. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) pkt. 1 ppkt. a), c), d) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2) pkt. 1 ppkt. b) - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy. II. Dokumenty, o których mowa w ust. I pkt. 1 a) i c) oraz pkt. 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. I pkt. 1 b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. III. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ustępie I, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. II stosuje się odpowiednio. B. Informacja o formie, w jakiej należy składać dokumenty. 1. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez "Wykonawcę". 2. "Zamawiający" może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez "Wykonawcę" kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez "Wykonawcę". C. Informacja dla "Wykonawców", którzy będą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia: 1. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich "Wykonawców" występujących wspólnie. "Wykonawcy" występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Należy przedłożyć pełnomocnictwo wraz z ofertą. Wszelka korespondencja oraz rozliczenie dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. "Wykonawcy" wspólnie ubiegający się o zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązani są przed podpisaniem umowy zawrzeć konsorcjum w formie cywilno - prawnego porozumienia; 2. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, każdy z nich musi spełniać warunki i załączyć odpowiednie dokumenty takie jak pojedynczy wykonawca w zakresie wynikającym z art. 22 ust 1 pkt. 1 i 4 ustawy, to znaczy posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Natomiast warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 2 i 3 ustawy, takie jak np. posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdowanie się w sytuacji ekonomiczno - finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawcy ci mogą spełniać łącznie. W celu potwierdzenia, ze "Wykonawca" spełnia wymagania wynikające z art. 22 ust. 1 pkt. 1 ÷ 4 ustawy pzp. do oferty zobowiązany jest dołączyć - oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena (%) 90 2. Warunki gwarancji - na roboty budowlano-instalacyjne (%) 5 - urządzenia (%) 5 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia - dostępne do 30.05.2007 r. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uni.lodz.pl. Opłata: 200 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: płatne w kasie UŁ przy ul. Lindleya 3 w Łodzi, czynnej w godz. 9.30 - 13.00 lub przelewem na konto określone w sekcji III.1 (wadium) z podaniem znaku postępowania t.j. BIN/UŁ-2/2007 wraz z dowodem opłaty za SIWZ należy załączyć wniosek o wydanie SIWZ. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2007 godzina 10:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 30.05.2007, godzina 11:00, sala konferencyjna UŁ, w gmachu Rektoratu UŁ w Łodzi przy ul. Lindleya 3, pok. 221, II piętro.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; PROGRAM ZPORR poddziałanie 1.3.1 Projekt 103/04 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 27.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.