eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Dzierżawa dwóch central telefonicznych oraz świadczenie usług serwisowych i administrowania dostarczonego systemu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-18

Toruń: Dzierżawa dwóch central telefonicznych oraz świadczenie usług serwisowych i administrowania dostarczonego systemu.
Numer ogłoszenia: 26168 - 2013; data zamieszczenia: 18.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 273383 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera, ul. Św. Józefa 53-59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6101510, faks 56 6596128.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dzierżawa dwóch central telefonicznych oraz świadczenie usług serwisowych i administrowania dostarczonego systemu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa dwóch central telefonicznych (centrala główna w lokalizacji przy ulicy Św. Józefa 53-59 i centrala wyniesiona w lokalizacji przy ulicy Konstytucji 3 Maja 42 w Toruniu) oraz świadczenie usług serwisowych i administrowania dostarczonego systemu.
2. Wymagania techniczne:
I. Centrala lokalizacja ul. Św. Józefa 53-59
A. Pojemność systemu - wymagania ilościowe
1) 496 linii analogowych abonenckich
2) 10 linii analogowych miejskich
3) 8 portów cyfrowych systemowych
4) 1 portów cyfrowych BRI ISDN (2B+D) z sygnalizacją DSS1 do współpracy z siecią publiczną z możliwością rozbudowy do 4 traktów
5) 2 traktów cyfrowych PRI ISDN z sygnalizacją QSIG do współpracy z innymi systemami z możliwością rozbudowy do 4 traktów
6) 50 licencji na obsługę abonentów VoIP SIP
7) 16 kanałów VoIP (obsługa ruchu VoIP - TDM)
8) 3 aparaty systemowe - nr 1
9) 2 aparaty systemowe - nr 2
10) Oprogramowanie taryfikacyjne
11) Urządzenia teletransmisyjne do połączenia traktem dwóch lokalizacji
12) System zapowiedzi słownych
13) Zasilacz centrali wraz z akumulatorami - 8 godzin podtrzymania.
14) Instalacja, uruchomienie, 48 miesięczny serwis gwarancyjny.
B. Doposażenie istniejącego systemu DECT Varix 200 DeTeWe
1) 1 karta PSTM
2) 2 karty UPDTS
3) 2 stacje bazowe instalowane na zewnątrz
4) 4stacje bazowe instalowane wewnątrz
5) Okablowanie stacyjne pomiędzy Varix200 a przełącznicą główną
C. Prace do wykonania
1) Montaż dostarczonej centrali wraz z rozszyciem na przełącznicy głównej
2) Konfiguracja i uruchomienie systemu
3) Uruchomienie połączenia z sekcją wyniesioną w lokalizacji ul. Konstytucji 3-go Maja
4) Podłączenie istniejącej centrali Varix200 DeTeWe do dzierżawionej centrali (konfiguracja po stronie dostarczonej centrali oraz po stronie centrali Varix200)
5) Konfiguracja systemu taryfikacji (prefiksy, stawki)
6) Podłączenie nowej centrali do sieci wewnętrznej klienta
7) Wykonanie instalacji i podłączenie nowych stacji bazowych do systemu Varix200
8) Uruchomienie i konfiguracja serwera nagrywania, serwera alarmowania i zapowiedzi IVR
II. Centrala lokalizacja ul. Konstytucji 3 Maja 42
A. Pojemność systemu - wymagania ilościowe
1) 288 linii analogowych abonenckich
2) 24 portów cyfrowych systemowych
3) 1 portów cyfrowych BRI ISDN (2B+D) z sygnalizacją DSS1 do współpracy z siecią publiczną z możliwością rozbudowy do 4 traktów
4) 1 traktów cyfrowych PRI ISDN z sygnalizacją QSIG do współpracy z innymi systemami z możliwością rozbudowy do 4 traktów
5) 50 licencji na obsługę abonentów VoIP SIP
6) 16 kanałów VoIP (obsługa ruchu VoIP - TDM)
7) 20 aparaty systemowe - nr 1
8) 2 aparaty systemowe - nr 2
9) 2 przystawki rozszerzające do aparatu nr 2 o kolejne min. 40 przycisków.
10) Oprogramowanie taryfikacyjne
11) Urządzenia teletransmisyjne do połączenia traktem dwóch lokalizacji
12) System zapowiedzi słownych
13) Zasilacz centrali wraz z akumulatorami - 8 godzin podtrzymania.
14) Instalacja, uruchomienie, 48 miesięczny serwis gwarancyjny
B. Prace do wykonania
1) Demontaż istniejącej centrali telefonicznej
2) Montaż dostarczonej centrali wraz z rozszyciem na przełącznicy głównej
3) Uruchomienie połączenia z modułem głównym w lokalizacji ul. Św. Józefa
4) Odłączenie istniejącej centrali od sieci wewnętrznej
5) Podłączenie nowej centrali do sieci wewnętrznej
6) Wykonanie dokumentacji powykonawczej
III. Obsługa serwisowa
1) Usuwanie awarii urządzeń - czas usunięcia do 2 godzin
2) Usuwanie usterek urządzeń - czas usunięcia do 16 godzin
3) Programowanie funkcji urządzeń - do 48 godzin
4) Wykonywanie szczegółowych bilingów - raz w miesiącu
5) Zmiana aranżacji bazy danych centrali
6) Obsługa serwerów
7) Szkolenie z obsługi podstawowych funkcji systemu
8) Pomoc przy kontaktach z operatorami sieci publicznej
9) Utrzymywanie zdalnego nadzoru nad systemem
10) Podjęcie natychmiastowych działań w celu usunięcia awarii i usterek po otrzymaniu zgłoszenia od użytkownika
11) Utrzymanie kopii zapasowych oprogramowania i licencji zapewniających prawidłową pracę systemu
12) Administrowanie systemu
3. Wymagania ogólne systemowe:
3.1. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, dotychczas nieużywany, rok produkcji - nie wcześniej niż 2012.
3.2. System musi zapewniać możliwość rozbudowy do pojemności 1000 portów tylko poprzez dołożenie dodatkowych pakietów (kart) bez konieczności dokładania dodatkowych półek, stojaków, modułów funkcjonalnych. Zwiększenie pojemności i funkcjonalności systemu dotyczy zarówno części dotyczącej oprogramowania jak i sprzętu.
3.3. System musi zostać wyposażony w pełną redundancję elementów zasilających i sterujących (praca w trybie gorącej rezerwy). Elementy redundantne muszą pracować w trybie /gorącej rezerwy/. Awaryjne przełączenie na system rezerwowy nie może powodować przerw w komunikacji, ani utraty danych taryfikacyjnych.
3.4. System musi zapewnić możliwość wymiany modułów w trybie /hot swap/, bez konieczności wyłączenia z eksploatacji całego urządzenia lub jego części.
3.5. Sprzęt musi zapewnić automatyczny restart, samoczynne testowanie i automatyczne uruchamiane po włączeniu zasilania lub restarcie manualnym i powrót do normalnej pracy bez konieczności wykonywania dodatkowych czynności przez obsługę.
3.6. Ze względów bezpieczeństwa elementy sterowania centralą muszą być wykonane w technologii przestrzenna czasowego pola komutacyjnego (TDM).
3.7. System musi współpracować z posiadanymi przez Zamawiającego aparatami systemowymi DGT 3490 w ilości 4 szt. W przypadku braku możliwości współpracy Wykonawca musi dostarczyć odpowiednią ilość nowych aparatów systemowych posiadających nie gorszą funkcjonalność niż posiadane przez Zamawiającego aparaty DGT 3490.
3.8. System zasilania musi zapewniać łączny czas podtrzymania w sytuacjach awaryjnych nie krótszy niż 8 godzin.
3.9. Wymagana praca systemu w pomieszczeniu bez klimatyzacji.
4. Wymagania dotyczące sieciowania dwóch obiektów:
4.1. Obie centrale muszą tworzyć jeden, spójny, autonomiczny system telekomunikacyjny - system zsieciowany.
4.2. Sieciowanie poszczególnych węzłów/modułów musi być możliwe w oparciu o łącza E1 (przy pomocy protokołów DSS1, QSIG). System zsieciowany obejmujący oba obiekty musi cechować się między innymi:
a) jedną bazą konfiguracyjną i jednym systemem zarządzania,
b) jednym systemem licencyjnym,
c) jednym planem numeracyjnym,
d) możliwością przechodzenia użytkowników pomiędzy centralami, logowaniem się na dowolnych terminalach (numery/konta użytkowników nie mogą być skojarzone na sztywno z łączami),
e) możliwością budowania rozproszonych układów sekretarsko-dyrektorskich,
f) możliwością podglądu stanu dowolnego abonenta lub łącza obu central.
5. Wymagania funkcjonalne systemowe:
5.1. System musi zapewniać automatyczne zestawianie połączeń wewnętrznych, połączeń w ruchu wychodzącym i przychodzącym.
5.2. Wymagana jest minimum realizacja usług typu:
a) bezpośrednie wybieranie numeru wewnętrznego (DDI),
b) przekazywanie połączeń (CT) wraz z funkcją biura zleceń (przekazywanie połączeń zestawionych przez operatora),
c) przenoszenie wywołań na numer wewnętrzny i zewnętrzny w przypadku zajętości (CFB), braku odpowiedzi (CFNR), bezwarunkowe (CFU), w tym przenoszenie wywołań na pocztę głosową,
d) zawieszanie połączeń (CH),
e) połączenie oczekujące (CW),
f) prezentacja numeru na aparatach cyfrowych, voip i analogowych (FSK),
g) przechwytywanie połączeń,
h) połączenia trójstronne (3PTY),
i) blokada połączeń przychodzących (DND),
j) przyjmowanie nowych wywołań w trakcie prowadzenia rozmowy,
k) połączenia automatyczne typu gorąca linia (HOT LINE) realizowane bezzwłocznie, natychmiast po podniesieniu mikrotelefonu bez konieczności wybierania numeru lub ze zwłoką umożliwiającą wybranie numeru zaraz po podniesieniu mikrotelefonu.
l) oddzwanianie przy zajętości (usługa CCBS) oraz przy braku odpowiedzi (usługa CCNR) - w przypadku zajętości (braku odpowiedzi) wywoływanego terminala w obrębie systemu abonent może na tle sygnału zajętości (CCBS) oraz na tle zwrotnego sygnału dzwonienia (CCNR) zażądać automatyczne zrealizowanie połączenia przez Serwer Telekomunikacyjny w chwili gdy terminal wywoływany przejdzie w stan spoczynku (CCBS) lub pojawi się jakakolwiek aktywność ze strony wywoływanego terminala (CCNR),
m) blokowanie połączeń wychodzących z poziomu terminala kodem PIN.
5.3. Zestawianie połączeń telekonferencyjnych (dla min. 80 jednoczesnych uczestników):
1) automatyczne z listy (programowanie stałych grup telekonferencyjnych) oraz ręczne dobieranie uczestników konferencji wraz z:
a) możliwością wizualizacji optycznej abonentów dołączonych u prowadzącego,
b) możliwością sterowania mikrofonem uczestnika konferencji przez prowadzącego (np. domyślnie wszyscy uczestnicy jedynie słuchają),
c) możliwością wysłania do prowadzącego żądania prawa głosu przez uczestnika konferencji,
2) dynamiczne - organizacja konferencji wdzwanianej typu /meet-me/ z podaniem hasła, konferencja jest zamawiana przez dowolnego użytkownika systemu na określonym numerze dostępowym wraz z definiowaniem hasła, możliwość wdzwonienia się do konferencji z zewnątrz (z sieci PSTN/GSM).
5.4. Wirtualne logowanie - realizacja połączeń z dowolnego aparatu z wykorzystaniem posiadanych uprawnień (przypisanie opłat taryfikacyjnych na rachunek dokonującego połączenie) - autoryzacja odbywa się poprzez wprowadzenie kodów PIN. Usługa musi umożliwiać zalogowanie się jednokrotne (na czas wykonania 1 połączenia) lub permanentne - do czasu wylogowania się.
5.5. Programowe wydzielanie grup abonentów o dowolnej liczebności - na zasadzie podziału firmy na wydziały/jednostki z możliwością wydzielenia zasobów, przypisania odrębnego planu numeracyjnego, kategorii uprawnień i nawet zabronienia dzwonienia po numerach wewnętrznych pomiędzy nimi.
5.6. Możliwość kolejkowania połączeń przychodzących dla wydzielonej grupy abonentów.
5.7. Tworzenie grup abonentów (min. 10 grup po 30 użytkowników w dowolnej kombinacji abonentów) z automatyczną dystrybucją połączeń w ramach grupy zgodnie z następującymi algorytmami:
a) najdłużej wolny abonent,
b) według określonej, z góry zdefiniowanej kolejności,
c) według poziomu kompetencji,
d) przekierowanie do innych kolejek lub agentów.
5.8. Przechwytywanie połączeń w ramach grupy - w przypadku wywołania na jednym z terminali abonenckich, musi być możliwe przejęcie tego wywołania przez dowolny inny terminal z tej samej grupy.
5.9. Możliwość tworzenia grup rozgłaszania (paging) na bazie aparatów systemowych (także VoIP) aranżowane z konsoli dyspozytorskiej - jednoczesne wprowadzanie grupy aparatów w tryb głośnomówiący przez użytkownika posiadającego odpowiednie uprawnienia i rozgłaszanie komunikatów.
5.10. Możliwość zdefiniowania minimum 10 różnych kategorii określających uprawnienia realizacji połączeń wyjściowych nadawanych poszczególnym użytkownikom w systemie (np. blokada połączeń wychodzących, blokada połączeń na komórki, blokada połączeń międzynarodowych itd.)
5.11. Tworzenie układów połączeń sekretarsko-dyrektorskich oraz układów dyspozytorskich
5.12. Monitorowanie stanu linii abonenckich lub łączy za pomocą aparatów wyposażonych w klawisze programowalne z sygnalizacją optyczną lub przystawki z klawiszami programowalnymi z sygnalizacją optyczną.
5.13. /Wejście na trzeciego/ dla uprzywilejowanego abonenta (operatora konsoli dyspozytorskiej) możliwość włączenia się w trwającą rozmowę, i następnie:
a) wycofania się,
b) przeprowadzenia konsultacji (zawieszenie rozmawiającego),
c) przejęcia rozmówcy (odrzucenie rozmawiającego),
d) rozbicia rozmowy (rozłączenie rozmawiających).
5.14. Tworzenie dowolnego planu numeracyjnego, numeracja wewnętrzna od 1 do 8 cyfr, możliwość tworzenia nieciągłej numeracji, połączenia do sieci publicznej przez dowolny prefiks.
5.15. Kierowanie połączeń wychodzących zgodnie z regułą najniższego kosztu - tzw. funkcjonalność LCR (ang. Least Cost Routing).
5.16. Oferowanie na liniach miejskich tonowego wybierania numerów wewnętrznych bez udziału operatora na tle informacyjnej zapowiedzi słownej (tzw. DISA) oraz możliwość blokowania tej funkcji w stosunku do wybranych numerów wewnętrznych.
5.17. Wykrywanie sygnału faksu na liniach miejskich w celu skierowania połączeń na terminale faksowe.
5.18. Zestawienie połączeń pomiędzy abonentami wewnętrznymi i liniami miejskimi z udziałem stanowiska operatora lub bez jego udziału.
5.19. Obsługa standardowych protokołów VoIP - SIP, H.323.
5.20. Obsługa kodeków VoIP co najmniej G711, G729.
5.21. System musi udostępniać interfejs do współpracy z zewnętrznymi aplikacjami typu CTI, wymagana jest minimum obsługa protokołu TAPI.
5.22. Możliwość zastosowania aplikacji CTI producenta systemu umożliwiającej sterowanie połączeniami i usługami - aplikacja musi być instalowana na komputerach użytkowników.
5.23. Wraz z systemem musi być dostępna aplikacja telefonu programowego (tzw. /softphone/) producenta Serwera Telekomunikacyjnego instalowana na komputerach użytkowników umożliwiająca realizowanie połączeń głosowych.
5.24. System musi mieć możliwość doposażenia o moduł (tego samego producenta co Serwer Telekomunikacyjny) integrujący radiowe (łączność radiotelefoniczna analogowa, cyfrowa, DMR, TETRA) i przewodowe środki łączności, zapewniający między innymi zestawianie połączeń pomiędzy telefonami stacjonarnymi, a radiotelefonami oraz integrację usług dyspozytorskich.
5.25. System musi zapewniać ciągłą rejestrację zdarzeń taryfikacyjnych, statystycznych i diagnostycznych - bez możliwości wyłączenia tej funkcji przez administratora.
5.26. System musi zapewniać rejestrację danych o połączeniach wychodzących, przychodzących i tranzytowych, umożliwiających pełną taryfikację połączeń oraz rozliczanie opłat - w tym rozliczanie sekundowe.
5.27. System musi zapewniać rejestrację danych o połączeniach udanych (zrealizowanych) i połączeniach nieudanych.
5.28. System musi posiadać aplikację pozwalającą na analizowanie przebiegów sygnalizacyjnych dla sygnalizacji cyfrowych we wspólnym kanale minimum dla:
- analiza sygnalizacji dla protokołu DSS1
- prezentacja wiadomości sygnalizacyjnych warstwy 2-ej i 3-ej zarówno na styku międzywęzłowym PRI jak i na styku abonenckim BRI.
5.29. System musi przekazywać do stanowiska zarządzania, na bieżąco, informacje o wszystkich alarmach w systemie i inne dane o charakterze statystycznym. System zarządzania musi posiadać interfejs graficzny w języku polskim.
5.30. Konfiguracja systemu musi odbywać się z poziomu dedykowanej, graficznej aplikacji pracującej pod systemami MS Windows 2000/XP/Vista/7. Niedopuszczalne jest używanie do konfiguracji systemu aplikacji wykorzystujących przeglądarki www.
System taryfikacji
1) System taryfikacji musi posiadać interfejs obsługi w języku polskim oraz realizować niżej wymienione funkcje gromadzenia informacji o połączeniach spełniające wymogi określone w ustawie Prawo Telekomunikacyjne
2) System musi posiadać funkcję umożliwiającą przekazywanie do systemu zarządzania informacji o stanie pobierania danych taryfikacyjnych.
3) System musi mieć wbudowany moduł weryfikacji ciągłości danych oraz poprawności bazy danych.
4) Oprogramowanie musi umożliwiać wykonywanie obliczeń taryfikacyjnych oraz ich wydruk dla:
a) pojedynczego abonenta fizycznego/wirtualnego,
b) grupy abonentów fizycznych/wirtualnych,
c) rozmów zestawianych przez biuro zleceń,
d) rozmów zestawianych w trybie usług,
e) wszystkich abonentów modułu fizycznych/wirtualnych,
f) wszystkich abonentów centrali sieciowej fizycznych/wirtualnych,
g) danych bilingowych połączeń wychodzących i przychodzących
5) Kryteria taryfikacji:
a) zmienna cena za jednostkę rozliczeniową,
b) zmienna cena za stałą jednostkę czasu,
c) indywidualnie dobierana jednostka rozliczeniową dla abonenta/grupy,
d) dowolnie definiowany koszt połączenia dla każdego operatora indywidualnie,
e) rozliczenia według jednostek rozliczeniowych: jednostka czasowa (również rozliczenia sekundowe) lub jednostka impulsowa,
6) System taryfikacyjny musi pozwalać na generowanie raportów szczegółowych i skróconych oraz zestawień dla pojedynczego abonenta lub grupy abonentów zawierających koszt w zadanym okresie z rozbiciem na kierunki. Okres objęty raportem musi dać się skonfigurować poprzez podanie początku i końca (data i godzina z dokładnością do 1 sekundy).
7) System taryfikacyjny musi dawać możliwość zapisywania raportów w postaci plików PDF. W przypadku dużej liczby rekordów zawartych w raporcie, musi istnieć możliwość jego podziału na kilka plików.
8) System musi udostępniać w trybie on-line w ramach dostarczonego oprogramowania danych taryfikacyjnych na serwerze minimum przez okres 12 miesięcy.
Nagrywanie rozmów
1) System telekomunikacyjny musi być wyposażony w system nagrywania rozmów spełniający następujące kryteria:
a) minimum 30 jednocześnie nagrywanych połączeń dla każdej centrali
b) nagrywanie rozmów przychodzących i wychodzących z centrali
c) możliwość definiowania przez użytkownika numerów wewnętrznych centrali, którzy mają być nagrywani
d) system musi zapewniać przechowywanie nagranych rozmów co najmniej 3 lata wstecz
e) system nagrywania musi być wyposażony w automatyczny backup danych (minimum dwa dyski twarde)
f) możliwość kopiowania nagrań na zewnętrzny nośnik danych
g) możliwość eksportu rozmów w postaci plików *.mp3
2) System nagrywania rozmów musi współpracować z dedykowanym oprogramowaniem o następujących cechach:
a) program typu desktop (nie poprzez przeglądarkę www) pracujący w środowisku Windows XP/Vista/7
b) program pracujący w sieci LAN użytkownika - możliwość zainstalowania wielu kopii programu
c) program musi być wyposażony w mechanizmy autoryzacji użytkowników
d) możliwość dowolnego filtrowania i wyszukiwania nagrań według podstawowych kryteriów (data, godzina, nr abonenta A, nr abonenta B)
e) odsłuchiwanie nagranych rozmów
f) udostępnianie podstawowych informacji o nagraniu
Informowanie o zagrożeniach
1) System telekomunikacyjny musi udostępniać funkcjonalność telefonicznego systemu alarmowania:
a) możliwość definiowania grup numerów telefonicznych powiadamianych w razie wywołania alarmu
b) możliwość definiowania minimum 20 różnych alarmów
c) możliwość nagrywania i wysłuchiwania komunikatów alarmowych z poziomu aparatów telefonicznych z wykorzystaniem kodów PIN
d) minimalna ilość jednocześnie wywoływanych numerów - 60
e) możliwość kolejkowania alarmów
f) wyzwolenie wcześniej zdefiniowanego alarmu z poziomu dowolnego aparatu telefonicznego z użyciem systemu kodów PIN
g) możliwość zdefiniowana periodycznie wywoływanych alarmów testowych
h) potwierdzanie wysłuchania komunikatu alarmowego za pomocą klawiatury telefonu
2) Program do obsługi systemu alarmowania powinien umożliwiać:
a) zakładanie, edycję i usuwanie abonentów i grup abonentów podlegających alarmowaniu
b) definiowanie numerów telefonicznych służących do wyzwalania alarmów i do nagrywania komunikatów
c) ustalanie dla każdego abonenta oddzielnie parametrów wywołania
d) tworzenie i drukowanie raportów z wyzwolonych alarmów
System zapowiedzi słownych z funkcjonalnością IVR
a) system telekomunikacyjny powinien umożliwiać nagrywanie zapowiedzi słownych oraz tworzenie wielopoziomowego menu
b) możliwość uruchomienia co najmniej 10 różnych wielopoziomowych menu.
6. Aparaty systemowe - wymagania ogólne:
a) Cyfrowe aparaty systemowe muszą być tego samego producenta co system telekomunikacyjny.
b) Aparat systemowy musi być wyposażony w wyświetlacz podający komunikaty w języku polskim (polskie czcionki) i realizować funkcje wymienione w poniższych podpunktach.
c) Interfejs aparatów systemowych musi umożliwiać pracę na pojedynczej parze przewodów oraz stabilną pracę na linii o długości co najmniej 1 km, przy średnicy przewodu 0,5mm.
d) Programowalne przyciski muszą umożliwiać monitorowanie stanu abonenta lub łącza.
6.1. Aparat systemowy - nr 1
a) Zdalne ładowanie oprogramowania z systemu,
b) Wyświetlacz graficzny lub LCD - co najmniej 4 linie po 32 znaki każda, polska wersja językowa interfejsu użytkownika,
c) Wbudowany zestaw głośno mówiący umożliwiający prowadzenie rozmowy przy odłożonej słuchawce,
d) Możliwość dołączenia zestawu nagłownego,
e) Funkcja MUTE wyłączenie/uaktywnienie, mikrofonu,
f) Minimum 20 dowolnie programowalnych przycisków funkcyjnych z optyczną sygnalizacją stanu linii abonenckiej, zdefiniowanie i przypisania do klawisza programowalnego pojedynczego numeru wraz z opisem słownym,
g) Regulację głośności torów akustycznych (mikrotelefon, układ głośnomówiący, dzwonek),
h) Lokalna /książka telefoniczna/ na minimum 40 numerów wraz z opisem słownym,
i) Możliwość dołączania przystawek rozszerzających o min. 30 przycisków programowalnych (łącznie min. 100 przycisków).
j) Możliwość lokalnego podłączenia rejestratora rozmów.
6.2. Aparat systemowy - nr 2
a) Zdalne ładowanie oprogramowania z systemu.
b) Aparat musi być wyposażony w intefejs systemowy (praca na jednej parze przewodów) oraz interfejs IP/Ethernet,
c) Aparat musi być wyposażony w kolorowy wyświetlacz graficzny LCD min. 4,3 cala z rozdzielczością min. 480 x 272, z regulacją konta nachylenia, wyświetlający komunikaty w języku polskim,
d) Minimum 10 dowolnie programowalnych przycisków funkcyjnych z optyczną sygnalizacją stanu linii abonenckiej, zdefiniowanie i przypisania do klawisza,
e) Wbudowany zestaw głośno mówiący umożliwiający prowadzenie rozmowy przy odłożonej słuchawce,
f) Możliwość dołączenia zestawu nagłownego,
g) Funkcja MUTE wyłączenie/uaktywnienie, mikrofonu,
h) Regulację głośności torów akustycznych (mikrotelefon, układ głośnomówiący, dzwonek),
i) Lokalna /książka telefoniczna/ na minimum 40 numerów wraz z opisem słownym,
j) Możliwość dołączania przystawek rozszerzających o min. 30 przycisków programowalnych (łącznie min. 100 przycisków).
k) Możliwość lokalnego podłączenia rejestratora rozmów.
6.3. Przystawka do aparatu systemowego - nr 2
minimum 40 dowolnie programowalnych przycisków funkcyjnych z optyczną sygnalizacją stanu linii abonenckiej, zdefiniowanie i przypisania do klawisza.
7. Po okresie trwania umowy dzierżawiony sprzęt stanie się własnością Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.33.41.10 - Usługi w zakresie konserwacji sieci telefonicznej 32.55.12.00 - Centrale telefoniczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dzierżawa dwóch central telefonicznych oraz świadczenie usług serwisowych i administrowania dostarczonego systemu.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RADIO-TELEFON Sp. z o.o., ul. Świętopełka 2 F, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 290000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 355962,00

  • Oferta z najniższą ceną: 355962,00 / Oferta z najwyższą ceną: 596402,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.