eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › Dostawa urządzeń komputerowych oraz oprogramowania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-05

Łomża: Dostawa urządzeń komputerowych oraz oprogramowania
Numer ogłoszenia: 261669 - 2011; data zamieszczenia: 05.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży , ul. Akademicka 14, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2155953, faks 086 2156601.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsip.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń komputerowych oraz oprogramowania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży niżej wymienionego sprzętu: w ramach projektu pn. Rozwój infrastruktury Uczelni wraz z halą laboratoryjną do nowoczesnego przetwórstwa rolno-spożywczego, współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013 Osi Priorytetowej I Nowoczesna Gospodarka Działanie I.1Infrastruktura Uczelni Część 1 - dostawa serwerów, macierzy dyskowej i zasilaczy ups: serwer typ 1 w ilości 4 szt.; macierz dyskowa w ilości 1 szt.; zasilacz ups w ilości 2 szt.; oprogramowanie dla serwerów - Microsoft Windows Server 2008 R2 Enterprise - licencja Academic Open - 2 licencje; Licencje dostępowe CAL dla Microsoft Windows Server 2008 R2 - licencje dla urządzeń Academic Open - 200 licencji; VMware vSphere Essentials Plus Bundle for 3 hosts - licencja akademicka dla 3 serwerów dwuprocesorowych wraz ze wsparciem do produktu na minimum 1 rok - 1 licencja Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) sprzedaż, dostarczenie i instalację sprzętu serwerowego i macierzy dyskowej, we wskazanej lokalizacji oraz w konfiguracji ustalonej z Zamawiającym. 2) instancje i uruchomienie oprogramowania, 3) uruchomienie dostarczonego sprzętu i przeprowadzenie testów sprawdzających 4) przeszkolenie minimum 2 pracowników Zamawiającego w zakresie konfiguracji i diagnostyki urządzeń oraz przeprowadzania zmian w konfiguracji sprzętowej dostarczonych urządzeń. Część 2 - dostawa komputerów, oprogramowania i urządzeń peryferyjnych: komputer stacjonarny w ilości 10 szt; monitor w ilości 10szt.; oprogramowanie dla komputerów - Zestaw oprogramowania Adobe Creative Suit Design Standard - licencja edukacyjna - 9 licencji; Zestaw oprogramowania Adobe CS5 Master Collection PC - licencja edukacyjna- 1 licencja; CorelDRAW Graphics Suite - licencja edukacyjna - 10 licencji; Pakiet Biurowy Microsoft Office Profesional Plus 2010 Licencja Academic Open - 10 licencji; projektor multimedialny w ilości 2 szt,; kolorowe urządzenie wielofunkcyjne w ilości 1 szt.; kolorowa drukarka laserowa w ilości 1 szt.; monochromatyczna drukarka laserowa w ilości 3 szt.; w ramach środków własnych Uczelni: Część 3 - dostawa serwera, autoloadera taśmowego i systemu operacyjnego serwera: serwer typ.2 w ilości 1 szt.; autoloader taśmowy w ilości 1 szt.; oprogramowanie do serwera - Microsoft Windows Server 2008 R2 Enterprise - licencja Academic Open - 1 licencja; Nośniki taśmowe do napędów taśmowych - Taśma DAT 160 o pojemności 80/160 GB bez kompresji/z kompresją danych - 10 nośników; Taśma DAT 72 o pojemności 36/72 GB bez kompresji/z kompresją danych - 10 nośników; Taśma DDS 3 o pojemności 12/24 GB bez kompresji/z kompresją danych - 10 nośników; Taśma czyszcząca DDS/DAT - 1 nośnik 1) Szczegółowe zakresy rzeczowe i ilościowe oraz parametry techniczne przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Techniczna -załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Specyfikacja Techniczna przedstawia minimalne wymagania techniczne przedmiotu zamówienia z wyłączeniem oprogramowania. W przypadku oprogramowania Zamawiający nie dopuszcza innego przedmiotu zamówienia niż określony w Specyfikacji Technicznej, podyktowane jest to faktem, iż oprogramowanie jest rozszerzeniem istniejących systemów informatycznych lub wymagane w procesie dydaktycznym. 3) Przez użyte w opisie przedmiotu zmówienia symboli lub nazw własnych należy rozumieć, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej o parametrach i właściwościach takich samych bądź lepszych niż określono w SIWZ. Zamawiający dopuszcza stosowanie terminologii nazw i skrótów angielskiej przy opisie oferowanego sprzętu. Zgodnie z art.30 ust. 5 Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W tym celu wykonawca załączy do oferty opisy zawierające szczegółowe dane oferowanego sprzętu równoważnego. 4) Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia jest siedziba Zamawiającego. 5) Dostarczony sprzęt będący przedmiotem zamówienia ma być nie używany fabrycznie nowy), w pełni sprawny i wolny od wad prawnych i fizycznych, odpowiadający standardom jakościowym i technicznym, wynikających z funkcji i przeznaczenia tego sprzętu. 6) Oferowany sprzęt musi być gotowy do użycia, to znaczy musi posiadać akcesoria niezbędne do pracy np. kable, zasilacze. 7) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt wraz z odpowiednimi certyfikatami i zaświadczeniami, dokumentacją techniczną, instrukcją obsługi w języku polskim lub angielskim oraz innymi niezbędnymi instrukcjami i gwarancjami wydanymi przez producenta lub Wykonawcę 8) Wykonawca zaproponuje sprzęt o parametrach technicznych nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego. Do oceny parametrów technicznych będą brane pod uwagę wszystkie parametry techniczne sprzętu. 9) Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony sprzęt zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej SIWZ oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. 10) Realizując niniejsze zamówienie Wykonawca zobowiązany jest zrealizować wszystkie czynności techniczne, które okażą się niezbędne do uruchomienia dostarczonej infrastruktury zgodnie z wymaganiami niniejszej SIWZ. 11) Po rozstrzygnięciu przetargu Zamawiający będzie się ubiegał o zastosowanie przy zakupie 0% stawki VAT zgodnie z art.83 ust.1 pkt.26 i Załącznikiem Nr 8 do Ustawy z dnia 11 marca 2004r o podatku od towarów i usług Dz.U. z 2004r, Nr 54, poz. 535 ze zm.. 12) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany sprzętu zaproponowanego w ofercie na równoważny lub o lepszych parametrach jedynie w sytuacji, gdy zaoferowany sprzęt został wycofany z produkcji. Wycofanie modelu,typu sprzętu objętego przedmiotem zamówienia z produkcji przez producenta Wykonawca misi pisemnie udokumentować. Nowy sprzęt należy uzgodnić z Zamawiającym.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2, 30.23.31.41-1, 30.23.72.80-5, 48.62.00.00-0, 30.31.22.00-8, 30.23.13.00-0, 48.32.20.00-1, 48.70.00.00-5, 38.65.21.00-1, 30.23.21.10-8, 30.23.31.60-0, 30.23.47.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający wymaga złożenia wadium dla części 1. 2) Zamawiający nie wymaga złożenia wadium dla części 2 i 3 . 3) Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 3.000,00 PLN słownie: trzy tysiące złotych PLN. 4) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania oferty. 5) Wadium musi obejmować okres związania ofertą 6) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym , że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z poźn. zm. 7) W przypadku kiedy wadium wnoszone jest w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego z dopiskiem: Wadium do przetargu na dostawę urządzeń komputerowych oraz oprogramowania - cześć 1 tj. Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. Oddział w Łomży nr rachunku: 41 1930 1640 2440 0425 2442 0020, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 8) Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. 9) Wykonawca, który nie wniesie wadium w wymaganej wysokości lub dopuszczalnej ustawą Prawo zamówień publicznych formie zostanie wykluczony z postępowania

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1) wydruki lub kopie certyfikatów; 2) szczegółowa specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2) Pełnomocnictwo dla osoby składającej ofertę w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika 3) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku niezależnej od Wykonawcy zmiany sprzętu modelu, typu, serii zaproponowanego w ofercie na równoważny lub o lepszych parametrach jedynie w sytuacji, gdy zaoferowany sprzęt został wycofany z produkcji. Wycofanie modelu typu, serii sprzętu objętego przedmiotem zamówienia z produkcji przez producenta Wykonawca misi pisemnie udokumentować. Nowy sprzęt należy uzgodnić z Zamawiającym

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsip.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży ul. Akademicka 14, 18-400 Łomża.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży ul. Akademicka 14, 18-400 Łomża pokój nr 124 sekretariat Kanclerza I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pod nazwą Rozwój infrastruktury Uczelni wraz z halą laboratoryjną do nowoczesnego przetwórstwa rolno-spożywczego- współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013 Osi Priorytetowej I Nowoczesna Gospodarka Działanie I.1Infrastruktura Uczelni - dot. części 1 i części 2.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa serwerów, macierzy dyskowej i zasilaczy ups.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: serwer typ 1 w ilości 4 szt.; macierz dyskowa w ilości 1 szt.; zasilacz ups w ilości 2 szt.; oprogramowanie dla serwerów - Microsoft Windows Server 2008 R2 Enterprise - licencja Academic Open - 2 licencje; Licencje dostępowe CAL dla Microsoft Windows Server 2008 R2 - licencje dla urządzeń Academic Open - 200 licencji; VMware vSphere Essentials Plus Bundle for 3 hosts - licencja akademicka dla 3 serwerów dwuprocesorowych wraz ze wsparciem do produktu na minimum 1 rok - 1 licencja Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) sprzedaż, dostarczenie i instalację sprzętu serwerowego i macierzy dyskowej, we wskazanej lokalizacji oraz w konfiguracji ustalonej z Zamawiającym. 2) instancje i uruchomienie oprogramowania, 3) uruchomienie dostarczonego sprzętu i przeprowadzenie testów sprawdzających 4) przeszkolenie minimum 2 pracowników Zamawiającego w zakresie konfiguracji i diagnostyki urządzeń oraz przeprowadzania zmian w konfiguracji sprzętowej dostarczonych urządzeń. Szczegółowe zakresy rzeczowe i ilościowe oraz parametry techniczne przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Techniczna (załącznik nr 1 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2, 30.23.31.41-1, 30.23.72.80-5, 48.62.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa komputerów, oprogramowania i urządzeń peryferyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: komputer stacjonarny w ilości 10 szt; monitor w ilości 10szt.; oprogramowanie dla komputerów - Zestaw oprogramowania Adobe Creative Suit Design Standard - licencja edukacyjna - 9 licencji; Zestaw oprogramowania Adobe CS5 Master Collection PC - licencja edukacyjna- 1 licencja; CorelDRAW Graphics Suite - licencja edukacyjna - 10 licencji; Pakiet Biurowy Microsoft Office Profesional Plus 2010 Licencja Academic Open - 10 licencji; projektor multimedialny w ilości 2 szt,; kolorowe urządzenie wielofunkcyjne w ilości 1 szt.; kolorowa drukarka laserowa w ilości 1 szt.; monochromatyczna drukarka laserowa w ilości 3 szt. Szczegółowe zakresy rzeczowe i ilościowe oraz parametry techniczne przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Techniczna (załącznik nr 1 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.23.13.00-0, 48.32.20.00-1, 48.70.00.00-5, 38.65.21.00-1, 30.23.21.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa serwera, autoloadera taśmowego i systemu operacyjnego serwera.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: serwer typ.2 w ilości 1 szt.; autoloader taśmowy w ilości 1 szt.; oprogramowanie do serwera - Microsoft Windows Server 2008 R2 Enterprise - licencja Academic Open - 1 licencja; Nośniki taśmowe do napędów taśmowych - Taśma DAT 160 o pojemności 80/160 GB bez kompresji/z kompresją danych - 10 nośników; Taśma DAT 72 o pojemności 36/72 GB bez kompresji/z kompresją danych - 10 nośników; Taśma DDS 3 o pojemności 12/24 GB bez kompresji/z kompresją danych - 10 nośników; Taśma czyszcząca DDS/DAT - 1 nośnik. Szczegółowe zakresy rzeczowe i ilościowe oraz parametry techniczne przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Techniczna (załącznik nr 1 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2, 30.23.21.60-0, 48.62.00.00-0, 30.23.47.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.