Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-23
Kuryłówka: Szlak turystyczny na terenie Gminy Kuryłówka wraz z towarzyszącą infrastrukturą turystyczno-rekreacyjną (II)
który, jest częścią składową projektu dofinansowanego z Unii Europejskiej
Szlak turystyczny szansą rozwoju turystyki aktywnej na terenie Gminy Krzeszów i Gminy Kuryłówka
Numer ogłoszenia: 261663 - 2010; data zamieszczenia: 23.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kuryłówka , Kuryłówka 527, 37-303 Kuryłówka, woj. podkarpackie, tel. 017 2438010, faks 017 2426994.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kurylowka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szlak turystyczny na terenie Gminy Kuryłówka wraz z towarzyszącą infrastrukturą turystyczno-rekreacyjną (II) który, jest częścią składową projektu dofinansowanego z Unii Europejskiej Szlak turystyczny szansą rozwoju turystyki aktywnej na terenie Gminy Krzeszów i Gminy Kuryłówka.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: odrestaurowanie zabytkowej dzwonnicy; obiekt w całości do uzytkowania.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- roboty nie przewidziane w zakresie zabezpieczenia obiektu przed degradacją; elementy wykończeń drewnianych;
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.82.10-3, 45.26.13.10-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wyliczenie kwot dla poszczególnych części zadania; Kosztorys ofertowy wykonany zgodnie z zaleceniami opisanymi w dziale III dla każdej części zadania; Uzupełniony i podpisany przez osoby upoważnione do podejmowania zobowiązań przez Wykonawcę (podpisanie kontraktu) wzór umowy. Wypełnione wszystkie pozycje dotyczące Wykonawcy i warunków na bazie złożonej przez siebie oferty; W przypadku wnoszenia wspólnej oferty przez spółkę cywilną lub konsorcjum składające się z dwóch lub więcej podmiotów gospodarczych, należy dołączyć oświadczenie oferentów, że ich zobowiązania co do oferty oraz co do wykonania oferty są solidarne. Oferta taka musi spełniać następujące wymagania: a) zawierać dokumenty i oświadczenia wymienione powyżej pkt. 1.2.1 dla każdego z podmiotów. b) musi być podpisana w taki sposób, by zobowiązywała prawnie wszystkie strony; c) jeden z podmiotów zostanie wyznaczony jako odpowiedzialny i jego upoważnienie będzie udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli pozostałych podmiotów. W przypadku spółek zastosowanie ma również art. 230 Ustawy z dnia 15 września 2000 roku Kodeks spółek handlowych, a odpowiednie dokumenty Wykonawca przedstawi z chwilą podpisania umowy. Przed podpisaniem umowy, Wykonawca przedstawi również umowę regulującą współpracę pomiędzy wspólnie działających Wykonawców.;
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści umowy w jej elementach dotyczących: 1 terminów zawartych w umowie - w związku z możliwością długotrwale występujących warunków atmosferycznych nie korzystnych do realizacji zadania 2 ostatecznej kwoty zadania, związanej z rozliczeniem powykonawczym dla elementów robót dodatkowych i zamiennych. 3 zmiany osób uczestniczących w realizacji zadania
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kurylowka.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2010 godzina 09:30, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 18.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013 w ramach Osi Priorytetowej 6 - Turystyka i kultura.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: remont dzwonnicy na działce nr ew. 179/19 w Ożannie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadania obejmuje: -uzupełnienie ubytków murów -wymianie istniejących tynków wapiennych -wymianie pokrycia daszków odrestaurowanie zabytkowej dzwonnicy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.13.10-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: budowa wiaty z grillem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa wiaty konstrukcji drewnianej posadowionej na żelbetowych słupkach, konstrukcja dachu drewniana, pokryta blachodachówką. obiekt w całości do uzytkowania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.82.10-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI KURYŁÓWKA
więcej: przetargi KURYŁÓWKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu na budynku przy Zespole Oświatowym w Liniewie
- Rozbiórka istniejących mostów i budowa przepustów wraz z utwardzeniem części drogi publicznej Nr 112010N oraz renowacja zbiornika małej retencji w Karwinach
- Budowa wiat turystycznych w Nadleśnictwie Limanowa
- Termomodernizacja pomieszczeń parteru i elewacji leśniczówki Wanta - Morskie Oko
więcej: Wiaty drewniane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.