eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gać › Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Gać

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-19

Gać: Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Gać
Numer ogłoszenia: 261627 - 2014; data zamieszczenia: 19.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 242409 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gać, Gać 275, 37-207 Gać, woj. podkarpackie, tel. 016 6411429, faks 016 6411429.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Gać.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Charakterystyka gminy Gać Powierzchnia Gminy Gać wynosi 3 595 ha. Liczba mieszkańców w zabudowie jednorodzinnej - 4 022 Liczba mieszkańców w zabudowie wielorodzinnej Mikulice bloki - 68 Liczba nieruchomości zamieszkałych - 1 133 w tym 23 Mikulice bloki Liczba nieruchomości niezamieszkałych - 40 W trakcie trwania Zamówienia przewiduje się wzrost lub zmniejszenie liczby nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z których będą odbierane odpady do 10 %. Wykaz nieruchomości z których należy zabrać odpady stanowi załącznik nr 12 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Usługa wywozu zmieszanych odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01. Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych w tym budynków użyteczności publicznej odpadów zmieszanych, ich załadunek, transport i unieszkodliwienie w Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów wskazanej dla regionu centralnego w Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami Województwa Podkarpackiego lub do Instalacji Zastępczej w przypadku braku instalacji regionalnej, wskazanej w obowiązującej uchwale Sejmiku Województwa Podkarpackiego w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego. Usługa wywozu odpadów zebranych selektywnie. Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór odpadów selektywnie zebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych w tym budynków użyteczności publicznej, ich załadunek, transport i zagospodarowanie w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami następujących frakcji odpadów: papier, tektura, opakowania z papieru i tektury - kod 20 01 01, 15 01 01 szkło, opakowania ze szkła - kod 20 01 02, 15 01 07 metale, opakowania z metalu - kod 20 01 40, 15 01 04 tworzywa sztuczne, opakowania z tworzyw sztucznych - kod 20 01 39, 15 01 02 Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie gminy Gać będzie się odbywać w systemie workowym. Usługa wywozu odpadów ulęgających biodegradacji i odpady zielone kod 15 01 03, 20 01 08, 20 01 38 20 02 01. Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych odpadów biodegradowalnych, ich załadunek, transport i zagospodarowanie w Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów. Odbiór odpadów ulęgających biodegradacji na terenie zabudowy jednorodzinnej będzie się odbywać w systemie workowym. Usługa wywozu odpadów wielkogabarytowych i zużytych opon o kodzie 20 03 07, 16 01 03 oraz sprzętu elektrycznego i elektronicznego o kodzie 20 01 23*, 20 01 35*, 20 01 36. Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych odpadów wielkogabarytowych oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, ich załadunek, transport i zagospodarowanie. Odbiór odpadów wielkogabarytowych, zużytych opon i zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego odbywać będzie się bezpośrednio z przed posesji właścicieli nieruchomości. Usługa wywozu odpadów rozbiórkowych i budowlanych oraz zimnego popiołu o kodzie 17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07, 17 01 80. Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych odpadów rozbiórkowych i budowlanych, ich załadunek, transport i zagospodarowanie w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami innych niż niebezpieczne odpadów budowlanych i rozbiórkowych. Odbieranie niebezpiecznych odpadów komunalnych tj. rozpuszczalniki, kwasy, alkalia, lampy fluoroscencyjne, oleje tłuszcze, farby, tusze, baterie i akumulatory, środki ochrony roślin. Odbiór niebezpiecznych odpadów komunalnych odbywać się będzie bezpośrednio z przed posesji właściciela nieruchomości, zorganizowanie odbioru baterii zgromadzonych w pojemnikach rozlokowanych w urzędzie i placówkach oświatowych. Odpady niebezpieczne typu leki kod: 18 01 09 Przeterminowane lub zużyte leki będą odbierane z aptek zlokalizowanych na terenie Gminy Gać. Dostarczenie do nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych worków o pojemności 120 l do selektywnej zbiórki odpadów oraz odpadów biodegradowalnych: z wyłączeniem Mikulice bloki papier, tektura, opakowania z papieru i tektury szkło, opakowania ze szkła metale, opakowania z metalu tworzywa sztuczne, opakowania z tworzyw sztucznych odpady biodegradowalne Odpady budowlane i rozbiórkowe Komplet worków należy dostarczyć właścicielom nieruchomości najpóźniej do dnia 2 stycznia 2015r. zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ. Worki należy przekazywać na bieżąco właścicielowi nieruchomości w zależności od potrzeb właścicieli nieruchomości w systemie: za każdy odebrany worek danej frakcji odpadów Wykonawca pozostawia worek pusty. Dostarczenie na okres zamówienia pojemników o min. pojemności 1100 L, na odpady pochodzące z selektywnej zbiórki oraz odpady biodegradowalne a także budowlane i rozbiórkowe - po 2 pojemniki na każdą frakcję. Pojemniki muszą być przystosowane do użytku zewnętrznego. Miejsce dostarczenia - Mikulice bloki. Pojemniki należy dostarczyć w terminie do dnia 2 stycznia 2015r. . Wielkość, terminy i częstotliwość usługi: Zamówienie obejmuje okres od 01.01.2015 do 31.12.2016 r. Wielkość zmieszanych odpadów komunalnych określa się według obliczeń szacunkowych tj. 250 Mg. Wielkość selektywnie zbieranych odpadów określa się według obliczeń szacunkowych tj.: papier i tektura, opakowania z papieru i tektury - 15 Mg szkło, opakowania ze szkła - 110 Mg metal, opakowania z metali - 14 Mg tworzywa sztuczne, opakowania z tworzyw sztucznych - 80 Mg odpady biodegradowalne - 5 Mg sprzęt elektryczny i elektroniczny - 7 Mg odpady wielkogabarytowe - 10 Mg odpady rozbiórkowe i budowlane - 6 Mg zużyte opony - 25 Mg zużyte baterie i akumulatory - 0,5 Mg Opakowania po środkach ochrony roślin - 1 Mg Częstotliwość wywozu odpadów dla zabudowy jednorodzinnej i wielorodzinnej w tym nieruchomości niezamieszkałych: odpady zmieszane - 1 raz w miesiącu, odpady zbierane selektywnie - 1 raz w miesiącu, odpady biodegradowalne - 2 razy w miesiącu z miejscowości Mikulice - bloki, z pozostałych nieruchomości 1 raz w miesiącu, odpady wielkogabarytowe, sprzęt elektryczny i elektroniczny, odpady budowlane i rozbiórkowe, zużyte opony - 2 razy w roku niebezpieczne odpady komunalne tj. rozpuszczalniki, kwasy, alkalia, lampy fluoroscencyjne, oleje tłuszcze, farby , tusze, baterie i akumulatory, środki ochrony roślin - 2 razy w roku. odpady niebezpieczne typu leki - 1 raz na kwartał Odbiór odpadów zmieszanych i segregowanych od mieszkańców gminy prowadzony będzie według harmonogramu opracowanego przez Wykonawcę wyłonionego w drodze przetargu i uzgodnionego z Zamawiającym. Powyższy harmonogram Wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminie 7 dni od podpisania Umowy. Usługa wywozu odpadów poza Harmonogramem, na zgłoszenie właściciela nieruchomości będzie odbywać się odpłatnie na podstawie umowy między Wykonawcą i właścicielem nieruchomości. Wykonawca jest zobowiązany do odbierania odpadów komunalnych w terminach wynikających z przyjętego harmonogramu odbioru, niezależnie od warunków atmosferycznych, w sposób nie zakłócający spoczynku nocnego, pojazdami przystosowanymi do odbierania poszczególnych frakcji odpadów oraz w sposób wykluczający mieszanie odpadów. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania w sposób zapewniający utrzymanie odpowiedniego stanu sanitarnego, w szczególności zapobiegania wysypywaniu się odpadów z pojemników i worków podczas dokonywania odbioru. Odpady odbierane z terenu gminy gromadzone będą w następujących urządzeniach i pojemnikach: odpady zmieszane w pojemnikach o pojemności: 120 l - nieruchomości zamieszkałe, 120 l, 240 L, 1100 l - nieruchomości niezamieszkałe, odpady segregowane: worki o pojemności 120 l, odpady segregowane z terenu Mikulice bloki: pojemniki o pojemności min. 1 100 L. Wykonawca jest zobowiązany do zebrania także odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych leżących obok pojemników do gromadzenia odpadów jeżeli odpady te będą zgromadzone w workach innych niż te które dostarczył Wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest do wywozy odpadów zmieszanych bądź selektywnych na dodatkowe zlecenie Zamawiającego poza ustalonym harmonogramem z ustalonych miejsc, z wyłączeniem nieruchomości zamieszkałych - maksymalnie do 4 dodatkowych zleceń w ciągu roku. Wykonawca jest zobowiązany do mycia pojemników na odpady biodegradowalne w miejscowości Mikulice - 1 raz na kwartał. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia nałożonych na gminę poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami zebranych selektywnie odpadów. Wykonawca jest zobowiązany do osiągnięcia poziomów masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania. W celu osiągnięcia poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku wskazanych frakcji odpadów, Wykonawca obowiązany jest do maksymalnego ułatwienia mieszkańcom nieruchomości pozbywania się odpadów papieru i tektury, tworzyw sztucznych, szkła i metali powstających na terenie nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych m.in. poprzez odbieranie w/w odpadów zebranych w sposób selektywny u źródła. Wykonawca jest zobowiązany do informowania zamawiającego o każdym przypadku braku selektywnego zbierania odpadów przez właścicieli nieruchomości. Wykonawca przed zakwalifikowaniem odpadów segregowanych do zmieszanych wynikającym z niedopełnienia przez mieszkańca obowiązku selektywnego zbierania odpadów komunalnych, sporządza na tą okoliczność dokumentację (oświadczenie wraz z notatką, dokumentacja fotograficzna) umożliwiającą wydanie przez Zamawiającego decyzji administracyjnej naliczającej zmianę wysokości opłaty. Wykaz numerów identyfikacyjnych nieruchomości wraz z dokumentacją poświadczającą nieprawidłową segregację odpadów, Wykonawca przekaże niezwłocznie zamawiającemu. Trasy zbiórki odpadów przebiegają po drogach wojewódzkich, powiatowych, gminnych a także wewnętrznych drogach dojazdowych. Wykonawca ma obowiązek odbioru odpadów bezpośrednio z przed posesji. Wykonawca jest zobowiązany dotrzeć do wszystkich osób wytwarzających odpady lub do miejsc ich gromadzenia i zebrać wszystkie odpady zgromadzone w pojemnikach lub workach. Przed złożeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z siecią dróg oraz zabudową na terenie Gminy Gać celem określenia długości tras przejazdu śmieciarek. Podana ilość odbioru odpadów stanowi wielkość orientacyjną, ilości te zostały podane w celu sporządzenia oferty. Faktyczne ilości odpadów mogą nie pokrywać się z podanymi przez Zamawiającego. Zakłada się że ilości odbieranych odpadów może wzrosnąć do około 15 %. Z tytułu zwiększenia ilości wywożonych odpadów Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów. Wykonawca będzie prowadził i przedkładał Zamawiającemu dokumentację z realizacji przedmiotu zamówienia, tj.: Karty przekazania odpadów, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami. informacje zgodnie z art. 9n ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Zagospodarowanie i odbieranie odpadów winno być zgodne z obowiązującymi przepisami prawnymi, w szczególności z: Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz. U z 2013 r. poz. 21 j.t) Ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w Gminach (Dz. U. z 2013r. poz. 1399 j.t) Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska ( Dz. U. z 2013r. poz. 1232 j.t). Uchwałą Nr XXIV/410/12 Sejmiku Województwa Podkarpackiego z dnia 27 sierpnia 2012 r. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego, Uchwałą Nr XXVII/173/2012 Rady Gminy Gać z dnia 27 listopada 2012 r. w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Gać, Uchwałą Nr XXVIII/176/2012 z dnia 28 grudnia 2012 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi. Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r., poz. 122), Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012 r., w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2012 r., poz. 630) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 645), Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz. U. z 2012 r., poz. 676)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Maciej Marek FUH EKO-LINE Usługi KOmunalne, Buszkowice 62, 37-710 Żurawica, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 463370,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 505440,00

  • Oferta z najniższą ceną: 505440,00 / Oferta z najwyższą ceną: 518400,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.