Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-26
Szczecin: Roboty budowlane dot. wykonania termomodernizacji budynków zlokalizowanych na terenie JW. będącym w administracji WAK Choszczno, WAK Kołobrzeg, WAK Koszalin, WAK Szczecin Podjuchy.
Numer ogłoszenia: 261610 - 2011; data zamieszczenia: 26.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Narutowicza 17B, 70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 8892000, 8892026, faks 091 8892024, 8892029, 4331054.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.przetargi.rzi.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna MON.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane dot. wykonania termomodernizacji budynków zlokalizowanych na terenie JW. będącym w administracji WAK Choszczno, WAK Kołobrzeg, WAK Koszalin, WAK Szczecin Podjuchy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych - Termomodernizacji nw budynków - polegające między innymi na wykonaniu: CZĘŚĆ I Remont budynku nr 1 w Choszcznie (PKOB 1220) Roboty demontażowe, rozbiórkowe, montażowe, instalacja odgromowa, instalacja wewnętrzna c.o. i c.w.u., elewacje, tynkowanie, instalowanie drzwi, okien i podobnych elementów, kładzenie terakoty, malowanie budynku, izolacja cieplna, instalacje elektryczne, wykonanie pokryć i docieplenie konstrukcji dachowych oraz zagospodarowanie terenu. CZĘŚĆ II Remont budynku nr 3 w Choszcznie (PKOB 1274) Roboty demontażowe, rozbiórkowe, montażowe, instalacja odgromowa, elewacje, tynkowanie, instalowanie drzwi, okien i podobnych elementów, kładzenie terakoty, malowanie budynków, izolacja cieplna, instalacje elektryczne, wykonanie pokryć i docieplenie konstrukcji dachowych oraz zagospodarowanie terenu. UWAGA: dotyczy części I i II Po stronie Wykonawcy leży wykonanie na swój koszt utylizacji odpadów powstałych w wyniku robót budowlanych. Pozostałe materiały z demontażu nie podlegające utylizacji, podlegają protokólarnemu przekazaniu do wskazanego przez Zamawiającego miejsca składowania, wskazanego przez Kierownika WAK Choszczno - tel. (95) 746-74-60. CZĘŚĆ III Remont budynku nr 1 w Kołobrzegu (PKOB 1220) Roboty demontażowe, rozbiórkowe, montażowe, wykonanie pokryć i docieplenie konstrukcji dachowych, ocieplenie ścian budynków, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, roboty izolacyjne, prace wewnątrz budynku oraz zagospodarowanie terenu. CZĘŚĆ IV Remont budynku nr 4 w Kołobrzegu (PKOB 1274) Roboty demontażowe, rozbiórkowe, montażowe, wykonanie pokryć i docieplenie konstrukcji dachowych, ocieplenie ścian budynków, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, roboty izolacyjne, prace wewnątrz budynku oraz zagospodarowanie terenu. UWAGA: dotyczy części III i IV Po stronie Wykonawcy leży wykonanie na swój koszt utylizacji odpadów powstałych w wyniku robót budowlanych. Pozostałe materiały z demontażu nie podlegające utylizacji, podlegają protokólarnemu przekazaniu do wskazanego przez Zamawiającego miejsca składowania, wskazanego przez Kierownika WAK nr 2 Kołobrzeg - tel. (94) 357-25-01. CZĘŚĆ V Remont budynku nr 1 w Koszalinie (PKOB 1220) Roboty ziemne, rozbiórkowe, demontażowe, murarskie, izolacyjne, tynkarskie, ślusarskie, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie pokryć i docieplenie konstrukcji dachowych, instalacja odgromowa, instalacje elektryczne oraz zagospodarowanie terenu. CZĘŚĆ VI Remont budynku nr 2 w Koszalinie (PKOB 1274) Roboty ziemne, rozbiórkowe, demontażowe, murarskie, izolacyjne, tynkarskie, ślusarskie, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie pokryć i docieplenie konstrukcji dachowych, instalacja odgromowa, instalacje elektryczne oraz zagospodarowanie terenu. CZĘŚĆ VII Remont budynku nr 14 w Koszalinie (PKOB 1220) Roboty ziemne, rozbiórkowe, demontażowe, murarskie, izolacyjne, tynkarskie, ślusarskie, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie pokryć i docieplenie konstrukcji dachowych, instalacja odgromowa, instalacje elektryczne oraz zagospodarowanie terenu. CZĘŚĆ VIII Remont budynku nr 17 w Koszalinie (PKOB 1220) Roboty ziemne, rozbiórkowe, demontażowe, murarskie, izolacyjne, tynkarskie, ślusarskie, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie pokryć i docieplenie konstrukcji dachowych, instalacja odgromowa, instalacje elektryczne oraz zagospodarowanie terenu. UWAGA: dotyczy części V, VI, VII i VIII Po stronie Wykonawcy leży wykonanie na swój koszt utylizacji odpadów powstałych w wyniku robót budowlanych. Pozostałe materiały z demontażu nie podlegające utylizacji, podlegają protokólarnemu przekazaniu do wskazanego przez Zamawiającego miejsca składowania, wskazanego przez Kierownika WAK nr 1 Koszalin - tel. (94) 345-68-11. CZĘŚĆ IX Remont budynku nr 2 w Szczecinie, ul. Metalowa 39 (PKOB 1274) Roboty rozbiórkowe, ziemne, murowe, izolacyjne, wykonanie pokryć i docieplenie konstrukcji dachowych, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, docieplenie ścian budynków, instalacja odgromowa, roboty elektryczne oraz zagospodarowanie terenu. CZĘŚĆ X Remont budynku nr 3 w Szczecinie, ul. Metalowa 39 (PKOB 1220) Roboty rozbiórkowe, ziemne, murowe, izolacyjne, wykonanie pokryć i docieplenie konstrukcji dachowych, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, docieplenie ścian budynków, instalacja odgromowa, roboty elektryczne oraz zagospodarowanie terenu. CZĘŚĆ XI Remont budynku nr 3 w Szczecinie, ul. Metalowa 52 (PKOB 1274) Roboty rozbiórkowe, ziemne, murowe, izolacyjne, wykonanie pokryć i docieplenie konstrukcji dachowych, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, docieplenie ścian budynków, instalacja odgromowa, roboty elektryczne oraz zagospodarowanie terenu. UWAGA: dotyczy części IX, X, i XI Po stronie Wykonawcy leży wykonanie na swój koszt utylizacji odpadów powstałych w wyniku robót budowlanych. Pozostałe materiały z demontażu nie podlegające utylizacji, podlegają protokólarnemu przekazaniu do wskazanego przez Zamawiającego miejsca składowania, wskazanego przez Kierownika WAK Szczecin - tel. (91) 451-45-66. UWAGA (dotyczy wszystkich części zamówienia): 1) Wykonawca przed przystąpieniem do robót budowlanych wykona charakterystykę energetyczną budynku zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiada budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002 r., Nr 75, poz. 690 z późniejszymi zmianami; Dział X - oszczędność energii i izolacyjność cieplna wraz z załącznikiem nr 2 oraz § 321 Działu VIII i rozdziału 4 ww rozporządzenia łącznie z punktem 2.2.5.). Na podstawie wykonanej charakterystyki energetycznej budynku zostaną określone grubości płyt termicznych - dotyczy wszystkich budynków. 2) Wykonawca robót dodatkowo wykona dokumentację techniczną powykonawczą, wykona świadectwo charakterystyki energetycznej budynku oraz w okresie gwarancyjnym po odbiorze końcowym robót budowlanych w pierwszym sezonie grzewczym przeprowadzi badanie kamerą termowizyjną w celu sprawdzenia poprawności zaizolowania całego budynku i sprawdzi czy nie występują mostki termiczne na wykonanym dociepleniu obiektu zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994 r. z późniejszymi zmianami (tekst jednolity Dz. U. 2010. nr 243 poz 1623 z późniejszymi zmianami); (Dz. U. nr 201, poz. 1240 Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 06.11.2008r. w sprawie metodologii obliczania charakterystyki energetycznej budynku stanowiącej samodzielną całość techniczno-użytkowa oraz sposobu sporządzania i wzorów świadectw ich charakterystyki energetycznej), oraz przekaże dla Zamawiającego zgodnie z zapisami Ustawy Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994 r. z późniejszymi zmianami materiały wymienione w art. 60 - oddając do użytkowania obiekt budowlany, przekazuje właścicielowi lub zarządcy obiektu dokumentację budowy i dokumentację powykonawczą. Przekazaniu podlegają również decyzje dotyczące obiektu, a także instrukcje obsługi i eksploatacji: obiektu, instalacji i urządzeń związanych z tym obiektem. 2. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany w oparciu o załączoną dokumentacją projektową, tj.: specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - załączniki nr 11 ÷ 14 do SIWZ oraz pomocniczo przedmiar robót. 3. Szczegółowy zakres i sposób wykonania oraz cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia zostały określone w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiącej załączniki nr 11 ÷ 14 do SIWZ. 4. Wykonawca po otrzymaniu informacji o wyborze jego oferty, w terminie 3 dni dostarczy dla Zamawiającego do kancelarii RZI Szczecin ze wskazaniem adresata i numeru sprawy - Szef Wydziału Budownictwa: w jednym egzemplarzu kopie (potwierdzone za zgodność z oryginałem): a) kopie uprawnień budowlanych poszczególnych osób wymienionych w zestawieniu osób uczestniczących w realizacji zamówienia do kierowania robotami budowlanymi, b) kopie zaświadczeń o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 5. Po zawarciu umowy w tym samym dniu Wykonawca jest zobowiązany wystąpić pisemnie do RZI Szczecin o wydanie dokumentacji technicznej. 6. Wykonawca w okresie gwarancyjnym po odbiorze końcowym robót budowlanych w pierwszym sezonie grzewczym przeprowadzi badanie kamerą termowizyjną w celu sprawdzenia poprawności zaizolowania całego budynku i sprawdzi czy nie występują mostki termiczne na wykonanym dociepleniu obiektu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 400.000,00 PLN dla całości zamówienia w tym (art. 45, 46): dla części I: 40 000,00 PLN dla części II: 40 000,00 PLN dla części III: 30 000,00 PLN dla części IV: 40 000,00 PLN dla części V: 40 000,00 PLN dla części VI: 40 000,00 PLN dla części VII: 30 000,00 PLN dla części VIII: 20 000,00 PLN dla części IX: 40 000,00 PLN dla części X: 40 000,00 PLN dla części XI: 40 000,00 PLN W przypadku składania oferty na kilka części, należy wnieść wadium w wysokości stanowiącej sumę tych części.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie pozwalającym na realizację zamówienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie ww zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie nabyli wiedzę i doświadczenie wykonując roboty budowlane polegające między innymi na wykonaniu ocieplenia budynków, wymianie stolarki okiennej, drzwiowej oraz wymianie pokrycia dachowego o łącznej wartości wymienionych elementów robót na kwoty minimum 2.000.000,00 zł brutto - dla każdej części zamówienia (Wykonawca składając na część I, I, , zamówienia sumuje kwoty minimalne dla każdej części) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009 r. Dz. U. nr 226 poz.1817 - §1, ust.1, pkt 2). UWAGA - warunek spełnia wykonanie robót j.w. niezależnie od tego czy roboty były objęte klauzulą tajności (podać wartość, datę oraz miejsce wykonania).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i posiadają uprawnienia budowlane upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: a) dotyczy części I: konstrukcyjno - budowlanej - min 1 osoba instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych - min. 1 osoba instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - min. 1 osoba b) dotyczy części III i IV: konstrukcyjno - budowlanej - min. 1 osoba c) dotyczy części II, V, VI, VII, VIII, IX, X i XI: konstrukcyjno - budowlanej - min. 1 osoba instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - min. 1 osoba
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zestawienie zastosowanych parametrów cenotwórczych: stawka robocizny, kosztów pośrednich, zysku, kosztu zakupu materiałów.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana umowy może nastąpić w przypadku: 1) Zmiany terminu realizacji w przypadku wystąpienia nieprzewidywalnych, koniecznych do wykonania zadania robót budowlanych poprzez udzielenie zamówień dodatkowych. 2) Zmiany dopuszczającej do realizacji część zamówienia podwykonawcy w sytuacji nieprzewidzianej, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym oraz zmianę podwykonawcy. 3) Zmiany wartości wynagrodzenia w przypadku robót zaniechanych. 4) Zmiany terminu realizacji lub wynagrodzenia wynikających z błędów projektowych. 5) Zmiany spowodowanej okolicznościami siły wyższej lub powstałej z winy osób trzecich. 6) Zmiany technologii wykonania części robót przynoszącej korzyści Zamawiającemu, polepszającej jakość użytkowania, bezpieczeństwo użytkowania. 7) Zmiany w przepisach ustawowych i aktach wykonawczych związanych z przedmiotem zamówienia, które nastąpiły po dniu zawarcia umowy. 8) Wystąpienia okoliczności, których Strony nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności. 9) Przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego. 10) Zmiany ilości faktur w sytuacji nieprzewidzianej po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.przetargi.rzi.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak w pkt I.1 niniejszego ogłoszenia..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2011 godzina 10:00, miejsce: siedziba RZI Szczecin (budynek nr 22, biuro nr 4)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie termomodernizacji budynku nr 1 w Choszcznie (PKOB 1220).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace remontowe polegające między innymi na wykonaniu: robót demontażowe, rozbiórkowych, montażowych, instalacji odgromowej, instalacji wewnętrznej c.o. i c.w.u., elewacji, tynkowania, instalowania drzwi, okien i podobnych elementów, kładzenia terakoty, malowania budynku, izolacji cieplnej, instalacji elektrycznej, pokryć i docieplenia konstrukcji dachowych oraz zagospodarowania terenu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie termomodernizacji budynku nr 3 w Choszcznie (PKOB 1274).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace remontowe polegające między innymi na wykonaniu: robót demontażowych, rozbiórkowych, montażowych, instalacji odgromowej, elewacji, tynkowania, instalowania drzwi, okien i podobnych elementów, kładzenia terakoty, malowania budynków, izolacji cieplna, instalacji elektrycznej, pokryć i docieplenia konstrukcji dachowych oraz zagospodarowania terenu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie termomodernizacji budynku nr 1 w Kołobrzegu (PKOB 1220).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace remontowe polegające między innymi na wykonaniu: robót demontażowych, rozbiórkowych, montażowych, pokryć i docieplenia konstrukcji dachowych, ocieplenia ścian budynków, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, robót izolacyjnych, prac wewnątrz budynku oraz zagospodarowania terenu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie termomodernizacji budynku nr 4 w Kołobrzegu (PKOB 1274).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace remontowe polegające między innymi na wykonaniu: robót demontażowych, rozbiórkowych, montażowych, pokryć i docieplenia konstrukcji dachowych, ocieplenia ścian budynków, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, robót izolacyjnych, prac wewnątrz budynku oraz zagospodarowania terenu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie termomodernizacji budynku nr 1 w Koszalinie (PKOB 1220).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace remontowe polegające między innymi na wykonaniu: robót ziemnych, rozbiórkowych, demontażowych, murarskich, izolacyjnych, tynkarskich, ślusarskich, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, pokryć i docieplenia konstrukcji dachowych, instalacji odgromowej, instalacji elektrycznej oraz zagospodarowania terenu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonanie termomodernizacji budynku nr 2 w Koszalinie (PKOB 1274).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace remontowe polegające między innymi na wykonaniu: robót ziemnych, rozbiórkowych, demontażowych, murarskich, izolacyjnych, tynkarskich, ślusarskich, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, pokryć i docieplenia konstrukcji dachowych, instalacji odgromowej, instalacji elektrycznej oraz zagospodarowania terenu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wykonanie termomodernizacji budynku nr 14 w Koszalinie (PKOB 1220).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace remontowe polegające między innymi na wykonaniu: robót ziemnych, rozbiórkowych, demontażowych, murarskich, izolacyjnych, tynkarskich, ślusarskich, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, pokryć i docieplenia konstrukcji dachowych, instalacji odgromowej, instalacji elektrycznej oraz zagospodarowania terenu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wykonanie termomodernizacji budynku nr 17 w Koszalinie (PKOB 1220).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace remontowe polegające między innymi na wykonaniu: robót ziemnych, rozbiórkowych, demontażowych, murarskich, izolacyjnych, tynkarskich, ślusarskich, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, pokryć i docieplenia konstrukcji dachowych, instalacji odgromowa, instalacji elektrycznej oraz zagospodarowania terenu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wykonanie termomodernizacji budynku nr 2 w Szczecinie, ul. Metalowa 39 (PKOB 1274).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace remontowe polegające między innymi na wykonaniu: robót rozbiórkowych, ziemnych, murowych, izolacyjnych, pokryć i docieplenia konstrukcji dachowych, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, docieplenia ścian budynków, instalacji odgromowej, robót elektrycznych oraz zagospodarowania terenu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Wykonanie termomodernizacji budynku nr 3 w Szczecinie, ul. Metalowa 39 (PKOB 1220).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace remontowe polegające między innymi na wykonaniu: robót rozbiórkowych, ziemnych, murowych, izolacyjnych, pokryć i docieplenia konstrukcji dachowych, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, docieplenia ścian budynków, instalacji odgromowej, robót elektrycznych oraz zagospodarowania terenu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Wykonanie termomodernizacji budynku nr 3 w Szczecinie, ul. Metalowa 52 (PKOB 1274).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace remontowe polegające między innymi na wykonaniu: robót rozbiórkowych, ziemnych, murowych, izolacyjnych, pokryć i docieplenia konstrukcji dachowych, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, docieplenia ścian budynków, instalacji odgromowej, robót elektrycznych oraz zagospodarowania terenu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- "Bezpośrednia ochrona obiektu, osób i mienia w godz. 19:00- 07:00 w budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie, w 2024 roku, część 2."
- Wykonanie robót konserwacji Izby Przyjęć 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie.
- Sukcesywna dostawa naczyń jednorazowych oraz naczyń z poliwęglanu do obiektu spółki Fabryka Wody sp. z o.o. przy ul. 1 Maja 41 w Szczecinie
- Dostawa odczynników diagnostycznych i innych artykułów medycznych jednorazowego użytku dla SPSZOZ "Zdroje" w pakietach
- WYKONANIE KOREFERATU DLA WIELOBRANŻOWEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ DLA ZADANIA PN.: BUDOWA BUDYNKU DLA SĄDU APELACYJNEGO WRAZ Z ŁĄCZNIKIEM ORAZ PRZEBUDOWA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie w drugiej połowie 2024 roku
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sal i korytarza w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku
- Modernizacja ogrodu przyszkolnego przy XI Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Teatralnym 33 (2)
- Roboty remontowe stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Adama Mickiewicza w Bielsku Podlaskim
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik" w Sosnowie
- Remont schodów w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 2 w Krakowie na os. Szkolnym 17 i 19
- Poprawa stanu technicznego infrastruktury drogowej na terenie Gminy Nowy Żmigród w miejscowościach Makowiska, Brzezowa, Toki, Mytarka, Desznica, Nowy Żmigród
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.