eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Roboty budowlane dot. wykonania termomodernizacji budynków zlokalizowanych na terenie JW. będącym w administracji WAK Choszczno, WAK Kołobrzeg, WAK Koszalin, WAK Szczecin Podjuchy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-26

Szczecin: Roboty budowlane dot. wykonania termomodernizacji budynków zlokalizowanych na terenie JW. będącym w administracji WAK Choszczno, WAK Kołobrzeg, WAK Koszalin, WAK Szczecin Podjuchy.
Numer ogłoszenia: 261610 - 2011; data zamieszczenia: 26.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Narutowicza 17B, 70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 8892000, 8892026, faks 091 8892024, 8892029, 4331054.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.przetargi.rzi.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane dot. wykonania termomodernizacji budynków zlokalizowanych na terenie JW. będącym w administracji WAK Choszczno, WAK Kołobrzeg, WAK Koszalin, WAK Szczecin Podjuchy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych - Termomodernizacji nw budynków - polegające między innymi na wykonaniu: CZĘŚĆ I Remont budynku nr 1 w Choszcznie (PKOB 1220) Roboty demontażowe, rozbiórkowe, montażowe, instalacja odgromowa, instalacja wewnętrzna c.o. i c.w.u., elewacje, tynkowanie, instalowanie drzwi, okien i podobnych elementów, kładzenie terakoty, malowanie budynku, izolacja cieplna, instalacje elektryczne, wykonanie pokryć i docieplenie konstrukcji dachowych oraz zagospodarowanie terenu. CZĘŚĆ II Remont budynku nr 3 w Choszcznie (PKOB 1274) Roboty demontażowe, rozbiórkowe, montażowe, instalacja odgromowa, elewacje, tynkowanie, instalowanie drzwi, okien i podobnych elementów, kładzenie terakoty, malowanie budynków, izolacja cieplna, instalacje elektryczne, wykonanie pokryć i docieplenie konstrukcji dachowych oraz zagospodarowanie terenu. UWAGA: dotyczy części I i II Po stronie Wykonawcy leży wykonanie na swój koszt utylizacji odpadów powstałych w wyniku robót budowlanych. Pozostałe materiały z demontażu nie podlegające utylizacji, podlegają protokólarnemu przekazaniu do wskazanego przez Zamawiającego miejsca składowania, wskazanego przez Kierownika WAK Choszczno - tel. (95) 746-74-60. CZĘŚĆ III Remont budynku nr 1 w Kołobrzegu (PKOB 1220) Roboty demontażowe, rozbiórkowe, montażowe, wykonanie pokryć i docieplenie konstrukcji dachowych, ocieplenie ścian budynków, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, roboty izolacyjne, prace wewnątrz budynku oraz zagospodarowanie terenu. CZĘŚĆ IV Remont budynku nr 4 w Kołobrzegu (PKOB 1274) Roboty demontażowe, rozbiórkowe, montażowe, wykonanie pokryć i docieplenie konstrukcji dachowych, ocieplenie ścian budynków, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, roboty izolacyjne, prace wewnątrz budynku oraz zagospodarowanie terenu. UWAGA: dotyczy części III i IV Po stronie Wykonawcy leży wykonanie na swój koszt utylizacji odpadów powstałych w wyniku robót budowlanych. Pozostałe materiały z demontażu nie podlegające utylizacji, podlegają protokólarnemu przekazaniu do wskazanego przez Zamawiającego miejsca składowania, wskazanego przez Kierownika WAK nr 2 Kołobrzeg - tel. (94) 357-25-01. CZĘŚĆ V Remont budynku nr 1 w Koszalinie (PKOB 1220) Roboty ziemne, rozbiórkowe, demontażowe, murarskie, izolacyjne, tynkarskie, ślusarskie, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie pokryć i docieplenie konstrukcji dachowych, instalacja odgromowa, instalacje elektryczne oraz zagospodarowanie terenu. CZĘŚĆ VI Remont budynku nr 2 w Koszalinie (PKOB 1274) Roboty ziemne, rozbiórkowe, demontażowe, murarskie, izolacyjne, tynkarskie, ślusarskie, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie pokryć i docieplenie konstrukcji dachowych, instalacja odgromowa, instalacje elektryczne oraz zagospodarowanie terenu. CZĘŚĆ VII Remont budynku nr 14 w Koszalinie (PKOB 1220) Roboty ziemne, rozbiórkowe, demontażowe, murarskie, izolacyjne, tynkarskie, ślusarskie, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie pokryć i docieplenie konstrukcji dachowych, instalacja odgromowa, instalacje elektryczne oraz zagospodarowanie terenu. CZĘŚĆ VIII Remont budynku nr 17 w Koszalinie (PKOB 1220) Roboty ziemne, rozbiórkowe, demontażowe, murarskie, izolacyjne, tynkarskie, ślusarskie, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie pokryć i docieplenie konstrukcji dachowych, instalacja odgromowa, instalacje elektryczne oraz zagospodarowanie terenu. UWAGA: dotyczy części V, VI, VII i VIII Po stronie Wykonawcy leży wykonanie na swój koszt utylizacji odpadów powstałych w wyniku robót budowlanych. Pozostałe materiały z demontażu nie podlegające utylizacji, podlegają protokólarnemu przekazaniu do wskazanego przez Zamawiającego miejsca składowania, wskazanego przez Kierownika WAK nr 1 Koszalin - tel. (94) 345-68-11. CZĘŚĆ IX Remont budynku nr 2 w Szczecinie, ul. Metalowa 39 (PKOB 1274) Roboty rozbiórkowe, ziemne, murowe, izolacyjne, wykonanie pokryć i docieplenie konstrukcji dachowych, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, docieplenie ścian budynków, instalacja odgromowa, roboty elektryczne oraz zagospodarowanie terenu. CZĘŚĆ X Remont budynku nr 3 w Szczecinie, ul. Metalowa 39 (PKOB 1220) Roboty rozbiórkowe, ziemne, murowe, izolacyjne, wykonanie pokryć i docieplenie konstrukcji dachowych, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, docieplenie ścian budynków, instalacja odgromowa, roboty elektryczne oraz zagospodarowanie terenu. CZĘŚĆ XI Remont budynku nr 3 w Szczecinie, ul. Metalowa 52 (PKOB 1274) Roboty rozbiórkowe, ziemne, murowe, izolacyjne, wykonanie pokryć i docieplenie konstrukcji dachowych, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, docieplenie ścian budynków, instalacja odgromowa, roboty elektryczne oraz zagospodarowanie terenu. UWAGA: dotyczy części IX, X, i XI Po stronie Wykonawcy leży wykonanie na swój koszt utylizacji odpadów powstałych w wyniku robót budowlanych. Pozostałe materiały z demontażu nie podlegające utylizacji, podlegają protokólarnemu przekazaniu do wskazanego przez Zamawiającego miejsca składowania, wskazanego przez Kierownika WAK Szczecin - tel. (91) 451-45-66. UWAGA (dotyczy wszystkich części zamówienia): 1) Wykonawca przed przystąpieniem do robót budowlanych wykona charakterystykę energetyczną budynku zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiada budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002 r., Nr 75, poz. 690 z późniejszymi zmianami; Dział X - oszczędność energii i izolacyjność cieplna wraz z załącznikiem nr 2 oraz § 321 Działu VIII i rozdziału 4 ww rozporządzenia łącznie z punktem 2.2.5.). Na podstawie wykonanej charakterystyki energetycznej budynku zostaną określone grubości płyt termicznych - dotyczy wszystkich budynków. 2) Wykonawca robót dodatkowo wykona dokumentację techniczną powykonawczą, wykona świadectwo charakterystyki energetycznej budynku oraz w okresie gwarancyjnym po odbiorze końcowym robót budowlanych w pierwszym sezonie grzewczym przeprowadzi badanie kamerą termowizyjną w celu sprawdzenia poprawności zaizolowania całego budynku i sprawdzi czy nie występują mostki termiczne na wykonanym dociepleniu obiektu zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994 r. z późniejszymi zmianami (tekst jednolity Dz. U. 2010. nr 243 poz 1623 z późniejszymi zmianami); (Dz. U. nr 201, poz. 1240 Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 06.11.2008r. w sprawie metodologii obliczania charakterystyki energetycznej budynku stanowiącej samodzielną całość techniczno-użytkowa oraz sposobu sporządzania i wzorów świadectw ich charakterystyki energetycznej), oraz przekaże dla Zamawiającego zgodnie z zapisami Ustawy Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994 r. z późniejszymi zmianami materiały wymienione w art. 60 - oddając do użytkowania obiekt budowlany, przekazuje właścicielowi lub zarządcy obiektu dokumentację budowy i dokumentację powykonawczą. Przekazaniu podlegają również decyzje dotyczące obiektu, a także instrukcje obsługi i eksploatacji: obiektu, instalacji i urządzeń związanych z tym obiektem. 2. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany w oparciu o załączoną dokumentacją projektową, tj.: specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - załączniki nr 11 ÷ 14 do SIWZ oraz pomocniczo przedmiar robót. 3. Szczegółowy zakres i sposób wykonania oraz cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia zostały określone w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiącej załączniki nr 11 ÷ 14 do SIWZ. 4. Wykonawca po otrzymaniu informacji o wyborze jego oferty, w terminie 3 dni dostarczy dla Zamawiającego do kancelarii RZI Szczecin ze wskazaniem adresata i numeru sprawy - Szef Wydziału Budownictwa: w jednym egzemplarzu kopie (potwierdzone za zgodność z oryginałem): a) kopie uprawnień budowlanych poszczególnych osób wymienionych w zestawieniu osób uczestniczących w realizacji zamówienia do kierowania robotami budowlanymi, b) kopie zaświadczeń o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 5. Po zawarciu umowy w tym samym dniu Wykonawca jest zobowiązany wystąpić pisemnie do RZI Szczecin o wydanie dokumentacji technicznej. 6. Wykonawca w okresie gwarancyjnym po odbiorze końcowym robót budowlanych w pierwszym sezonie grzewczym przeprowadzi badanie kamerą termowizyjną w celu sprawdzenia poprawności zaizolowania całego budynku i sprawdzi czy nie występują mostki termiczne na wykonanym dociepleniu obiektu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 400.000,00 PLN dla całości zamówienia w tym (art. 45, 46): dla części I: 40 000,00 PLN dla części II: 40 000,00 PLN dla części III: 30 000,00 PLN dla części IV: 40 000,00 PLN dla części V: 40 000,00 PLN dla części VI: 40 000,00 PLN dla części VII: 30 000,00 PLN dla części VIII: 20 000,00 PLN dla części IX: 40 000,00 PLN dla części X: 40 000,00 PLN dla części XI: 40 000,00 PLN W przypadku składania oferty na kilka części, należy wnieść wadium w wysokości stanowiącej sumę tych części.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie pozwalającym na realizację zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie ww zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie nabyli wiedzę i doświadczenie wykonując roboty budowlane polegające między innymi na wykonaniu ocieplenia budynków, wymianie stolarki okiennej, drzwiowej oraz wymianie pokrycia dachowego o łącznej wartości wymienionych elementów robót na kwoty minimum 2.000.000,00 zł brutto - dla każdej części zamówienia (Wykonawca składając na część I, I, , zamówienia sumuje kwoty minimalne dla każdej części) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009 r. Dz. U. nr 226 poz.1817 - §1, ust.1, pkt 2). UWAGA - warunek spełnia wykonanie robót j.w. niezależnie od tego czy roboty były objęte klauzulą tajności (podać wartość, datę oraz miejsce wykonania).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i posiadają uprawnienia budowlane upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: a) dotyczy części I: konstrukcyjno - budowlanej - min 1 osoba instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych - min. 1 osoba instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - min. 1 osoba b) dotyczy części III i IV: konstrukcyjno - budowlanej - min. 1 osoba c) dotyczy części II, V, VI, VII, VIII, IX, X i XI: konstrukcyjno - budowlanej - min. 1 osoba instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - min. 1 osoba

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zestawienie zastosowanych parametrów cenotwórczych: stawka robocizny, kosztów pośrednich, zysku, kosztu zakupu materiałów.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana umowy może nastąpić w przypadku: 1) Zmiany terminu realizacji w przypadku wystąpienia nieprzewidywalnych, koniecznych do wykonania zadania robót budowlanych poprzez udzielenie zamówień dodatkowych. 2) Zmiany dopuszczającej do realizacji część zamówienia podwykonawcy w sytuacji nieprzewidzianej, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym oraz zmianę podwykonawcy. 3) Zmiany wartości wynagrodzenia w przypadku robót zaniechanych. 4) Zmiany terminu realizacji lub wynagrodzenia wynikających z błędów projektowych. 5) Zmiany spowodowanej okolicznościami siły wyższej lub powstałej z winy osób trzecich. 6) Zmiany technologii wykonania części robót przynoszącej korzyści Zamawiającemu, polepszającej jakość użytkowania, bezpieczeństwo użytkowania. 7) Zmiany w przepisach ustawowych i aktach wykonawczych związanych z przedmiotem zamówienia, które nastąpiły po dniu zawarcia umowy. 8) Wystąpienia okoliczności, których Strony nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności. 9) Przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego. 10) Zmiany ilości faktur w sytuacji nieprzewidzianej po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.przetargi.rzi.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak w pkt I.1 niniejszego ogłoszenia..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2011 godzina 10:00, miejsce: siedziba RZI Szczecin (budynek nr 22, biuro nr 4)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie termomodernizacji budynku nr 1 w Choszcznie (PKOB 1220).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace remontowe polegające między innymi na wykonaniu: robót demontażowe, rozbiórkowych, montażowych, instalacji odgromowej, instalacji wewnętrznej c.o. i c.w.u., elewacji, tynkowania, instalowania drzwi, okien i podobnych elementów, kładzenia terakoty, malowania budynku, izolacji cieplnej, instalacji elektrycznej, pokryć i docieplenia konstrukcji dachowych oraz zagospodarowania terenu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie termomodernizacji budynku nr 3 w Choszcznie (PKOB 1274).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace remontowe polegające między innymi na wykonaniu: robót demontażowych, rozbiórkowych, montażowych, instalacji odgromowej, elewacji, tynkowania, instalowania drzwi, okien i podobnych elementów, kładzenia terakoty, malowania budynków, izolacji cieplna, instalacji elektrycznej, pokryć i docieplenia konstrukcji dachowych oraz zagospodarowania terenu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie termomodernizacji budynku nr 1 w Kołobrzegu (PKOB 1220).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace remontowe polegające między innymi na wykonaniu: robót demontażowych, rozbiórkowych, montażowych, pokryć i docieplenia konstrukcji dachowych, ocieplenia ścian budynków, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, robót izolacyjnych, prac wewnątrz budynku oraz zagospodarowania terenu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie termomodernizacji budynku nr 4 w Kołobrzegu (PKOB 1274).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace remontowe polegające między innymi na wykonaniu: robót demontażowych, rozbiórkowych, montażowych, pokryć i docieplenia konstrukcji dachowych, ocieplenia ścian budynków, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, robót izolacyjnych, prac wewnątrz budynku oraz zagospodarowania terenu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie termomodernizacji budynku nr 1 w Koszalinie (PKOB 1220).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace remontowe polegające między innymi na wykonaniu: robót ziemnych, rozbiórkowych, demontażowych, murarskich, izolacyjnych, tynkarskich, ślusarskich, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, pokryć i docieplenia konstrukcji dachowych, instalacji odgromowej, instalacji elektrycznej oraz zagospodarowania terenu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonanie termomodernizacji budynku nr 2 w Koszalinie (PKOB 1274).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace remontowe polegające między innymi na wykonaniu: robót ziemnych, rozbiórkowych, demontażowych, murarskich, izolacyjnych, tynkarskich, ślusarskich, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, pokryć i docieplenia konstrukcji dachowych, instalacji odgromowej, instalacji elektrycznej oraz zagospodarowania terenu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wykonanie termomodernizacji budynku nr 14 w Koszalinie (PKOB 1220).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace remontowe polegające między innymi na wykonaniu: robót ziemnych, rozbiórkowych, demontażowych, murarskich, izolacyjnych, tynkarskich, ślusarskich, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, pokryć i docieplenia konstrukcji dachowych, instalacji odgromowej, instalacji elektrycznej oraz zagospodarowania terenu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wykonanie termomodernizacji budynku nr 17 w Koszalinie (PKOB 1220).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace remontowe polegające między innymi na wykonaniu: robót ziemnych, rozbiórkowych, demontażowych, murarskich, izolacyjnych, tynkarskich, ślusarskich, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, pokryć i docieplenia konstrukcji dachowych, instalacji odgromowa, instalacji elektrycznej oraz zagospodarowania terenu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wykonanie termomodernizacji budynku nr 2 w Szczecinie, ul. Metalowa 39 (PKOB 1274).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace remontowe polegające między innymi na wykonaniu: robót rozbiórkowych, ziemnych, murowych, izolacyjnych, pokryć i docieplenia konstrukcji dachowych, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, docieplenia ścian budynków, instalacji odgromowej, robót elektrycznych oraz zagospodarowania terenu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Wykonanie termomodernizacji budynku nr 3 w Szczecinie, ul. Metalowa 39 (PKOB 1220).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace remontowe polegające między innymi na wykonaniu: robót rozbiórkowych, ziemnych, murowych, izolacyjnych, pokryć i docieplenia konstrukcji dachowych, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, docieplenia ścian budynków, instalacji odgromowej, robót elektrycznych oraz zagospodarowania terenu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Wykonanie termomodernizacji budynku nr 3 w Szczecinie, ul. Metalowa 52 (PKOB 1274).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace remontowe polegające między innymi na wykonaniu: robót rozbiórkowych, ziemnych, murowych, izolacyjnych, pokryć i docieplenia konstrukcji dachowych, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, docieplenia ścian budynków, instalacji odgromowej, robót elektrycznych oraz zagospodarowania terenu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.