Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-08-05
Piotrków Trybunalski: Cześć I Wykonanie szkolnego placu zabaw z nawierzchnią syntetyczną w ramach rządowego programu Radosna Szkoła przy SP nr 8 zlokalizowanego przy ulicy Sienkiewicza 8 w Pt.Tryb. znajdującego się na działce o numerze ewidencyjnym 105, obręb 22 wg dokumentacji projektowej dołączonej przez zamawiającego.
Część II Wykonanie szkolnego placu zabaw z nawierzchnią syntetyczną w ramach rządowego programu Radosna Szkoła przy SP nr 3 zlokalizowanego przy ul. Wysokiej 28:38 w Pt.Tryb. znajdującego się na działce o numerze ewidencyjnym 460
Numer ogłoszenia: 261602 - 2014; data zamieszczenia: 05.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Piotrków Trybunalski , ul. Pasaż Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7327796, faks 044 7327798.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.piotrkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Cześć I Wykonanie szkolnego placu zabaw z nawierzchnią syntetyczną w ramach rządowego programu Radosna Szkoła przy SP nr 8 zlokalizowanego przy ulicy Sienkiewicza 8 w Pt.Tryb. znajdującego się na działce o numerze ewidencyjnym 105, obręb 22 wg dokumentacji projektowej dołączonej przez zamawiającego. Część II Wykonanie szkolnego placu zabaw z nawierzchnią syntetyczną w ramach rządowego programu Radosna Szkoła przy SP nr 3 zlokalizowanego przy ul. Wysokiej 28:38 w Pt.Tryb. znajdującego się na działce o numerze ewidencyjnym 460.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót w części I obejmie: Pokrycie powierzchni placu zabaw: nawierzchnią syntetyczna bezpieczną, przepuszczalna dla wody na której zostanie zamontowany sprzęt rekreacyjny (strefy bezpieczeństwa), amortyzująca upadek dziecka z wysokości 1,50 m piankowa lub gumową w kolorze pomarańczowym w odcieniu PANTONE: 152 C, RAL: 2011 - lub zielonym z uwagi iż teren znajduje się w strefie podległej Konserwatorowi Zabytków. Dopuszcza się również nawierzchnię lub o podobnych parametrach, zgodna z Polskimi normami - 248 m2 nawierzchnią syntetyczną typu tartan lub innej nawierzchnią syntetyczną w kolorze niebieskim w odcieniu PANTONE: 540 C, RAL: 5003 - Saphirblau, lub zielonym z uwagi iż teren znajduje się w strefie podległej Konserwatorowi Zabytków. Dopuszcza się również nawierzchnię o podobnych parametrach, zgodna z Polskimi normami (strefy ścieżek)- 36 m2 W przypadku zastosowania nawierzchni w kolorze zielonym powinna ona mieć inny odcień niż zastosowana nawierzchnia pod strefy bezpieczeństwa Wykonanie zieleni towarzyszącej w postaci trawnika naturalnego - 206 m2 W zachodniej części placy zabaw należy nasadzić szpaler z krzewów gatunku THUJA Szmaragd. Gęstość nasadzenia w rzędzie 0,8 - 1,2 m, pozostałą cześć uformować ok. 5 cm poniżej nawierzchni poliuretanowej i osiać trawą lub wyłożyć trawę z rolki wg założeń inwestora. Naprawa uszkodzonych przęseł ogrodzenia (uszkodzone są wszystkie przęsła) Montaż urządzeń zabawowych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ oraz rysunki i opis umieszczony na stronie internetowej. Zakres robót w części II obejmie: Pokrycie powierzchni placu zabaw: nawierzchnią syntetyczna bezpieczną, przepuszczalna dla wody na której zostanie zamontowany sprzęt rekreacyjny (strefy bezpieczeństwa), amortyzująca upadek dziecka z wysokości 1,50 m piankowa lub gumową w kolorze pomarańczowym w odcieniu PANTONE: 152 C, RAL: 2011 - Tieforange, lub o podobnych parametrach, zgodna z Polskimi normami - 263 m2 nawierzchnią syntetyczną typu tartan lub innej nawierzchnią syntetyczną w kolorze niebieskim w odcieniu PANTONE: 540 C, RAL: 5003 - Saphirblau, lub o podobnych parametrach, zgodna z Polskimi normami (strefy ścieżek)- 33 m2 Wykonanie zieleni towarzyszącej w postaci trawnika naturalnego - 119 m2 Montaż urządzeń zabawowych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ oraz rysunki i opis umieszczony na stronie internetowej..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze 37.50.00.00 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, zamawiający uzna za spełniony w przypadku, gdy wykonawca: a)Wykaże co najmniej dwa zamówienia (wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) odpowiadające rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia tj. dostawa i montaż urządzeń na placach zabaw wraz z wykonaniem nawierzchni syntetycznej o wartości co najmniej 100 000,00 PLN każda (dwa zamówienia) - wg załącznika nr 4. b)Załączy dokumenty potwierdzające, że roboty wyszczególnione w załączniku nr 4 zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: - przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, - niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zostanie przez zamawiającego uznany za spełniony w przypadku, gdy wykonawca wykaże i przedłoży: - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami tj. kierownika budowy do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie o specjalności konstrukcyjno - budowlanej wg załącznika nr 3. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: - przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, - niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy według wzoru zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - wg załącznika nr 1. 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 6. 3.Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 oraz ust 2 ustawy Pzp - wg załącznika nr 2. 4. Wykaz co najmniej dwóch zamówień (wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) odpowiadających rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia tj. dostawa i montaż urządzeń na placach zabaw wraz z wykonaniem nawierzchni syntetycznej o wartości co najmniej 100 000,00 PLN każda - wg załącznika nr 4. 5. Dokumenty potwierdzające, że roboty wyszczególnione w załączniku nr 4 zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 6. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami tj. kierownika budowy do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie o specjalności konstrukcyjno - budowlanej - wg załącznika nr 3. 7. Oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - wg załącznika nr 5.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piotrkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego Pasaż Karola Rudowskiego 10 97-300 Piotrków Trybunalski.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego Pasaż Karola Rudowskiego 10 97-300 Piotrków Trybunalski Punkt Informacyjny.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Modernizacja budynku Przedszkola Samorządowego Nr 7
- Dostawa wraz z montażem systemu sygnalizacji pożaru (SSP) w budynkach Akademii Piotrkowskiej
- Sprzedaż i dostawa środków opatrunkowych / opatrunków specjalistycznych.
- PRZEBUDOWĘ CHODNIKA W CIĄGU ULICY STANISŁAWA STASZICA W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM ETAP I i ETAP II
- Administrowanie osiedlami mieszkalnymi tj. budynkami mieszkalnymi dzierżawionymi i zarządzanymi przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. w Piotrkowie Trybunalskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa wielofunkcyjnego boiska w Sątopach - Samulewie"
- "Montaż instalacji OZE i termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Powiatu Radomskiego".
- "Budowa obiektów turystycznych i sportowych na terenie gminy Zakliczyn"
- "Modernizacja boiska sportowego przy Szkole Podstawowej im. Kard. Stefana Wyszyńskiego w Szepietowie"
- Budowa skateparku w Świątnikach Górnych
- Prace modernizacyjne na drogach gminy Wojnicz
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.