eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › świadczenie usług ochrony Cmentarzy Komunalnych w Krakowie



Ogłoszenie z dnia 2006-01-16

POZYCJA 2615

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Kraków: świadczenie usług ochrony Cmentarzy Komunalnych w Krakowie: Rakowice, Prądnik Czerwony, Podgórze, Grębałów

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zarząd Cmentarzy Komunalnych, do kontaktów: Katarzyna Ciepły, ul. Rakowicka 26, 31-510 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6199940, fax 012 6199990, e-mail: sekretariat@zck-krakow.pl, www.zck-krakow.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Zarząd Cmentarzy Komunalnych, Kasa Zarządu Cmentarzy Komunalnych, pokój nr 2, ul. Rakowicka 26, 31-510 Kraków, woj. małopolskie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług ochrony Cmentarzy Komunalnych w Krakowie: Rakowice, Prądnik Czerwony, Podgórze, Grębałów. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony Cmentarzy Komunalnych w Krakowie polegające na patrolowaniu i ochronie terenu. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Kraków. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60 000,00 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: w wysokości 10 000,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy: 1. Spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy, 2. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 3. Posiadający koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji, zgodnie z ustawą z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (t. jedn. Dz. U. 2005 r. Nr 145 poz. 1221), 4. Posiadający odpowiednie doświadczenie tj. Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują obecnie co najmniej 3 usługi odpowiadające rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (patrolowanie i ochrona terenu), 5. Którzy zapewnią wykonanie usługi, będącej przedmiotem zamówienia, przy udziale pracowników ochrony, z których co najmniej jeden (nadzorujący i kontrolujący pracę pracowników ochrony nie posiadających licencji), posiada licencję pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia, zgodnie z art. 26 ust. 1 pkt 4 Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. Nr 114, poz.740 z późn. zm.) 6. Posiadający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na minimum 300 000,00 zł w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów: 1. Wypełnionego i podpisanego przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6.Koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia wydanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji, zgodnie z ustawą z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (t. jedn. Dz. U. 2005 r. Nr 145 poz. 1221), 7. Wypełnionego i podpisanego przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy wykazu minimum trzech usług, odpowiadających rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (patrolowanie i ochrona terenu), wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat (lub wykonywanych obecnie), a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, 8. Dokumentów potwierdzających, że co najmniej trzy z usług wymienionych w wykazie, o którym mowa w pkt. 7, zostały wykonane należycie, lub w przypadku usług obecnie świadczonych, ze są wykonywane należycie, 9. Licencji pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia dla osoby, która będzie nadzorować i kontrolować pracę pracowników ochrony fizycznej nieposiadających licencji, 10. Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimum 300 000,00 zł.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 30.01.2006, cena - 2.50 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 30.01.2006 godzina 09:30. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 30.01.2006, godzina 10:00, Zarząd Cmentarzy Komunalnych w Krakowie, ul. Rakowicka 41, pokój nr 3.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 09.01.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.