eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gogolin › Dostawa w formie leasingu operacyjnego samochodu ciężarowego na podwoziu dwuosiowym fabrycznie nowego z urządzeniem bramowym wraz z pługiem odśnieżnym i posypywarką

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-05

Gogolin: Dostawa w formie leasingu operacyjnego samochodu ciężarowego na podwoziu dwuosiowym fabrycznie nowego z urządzeniem bramowym wraz z pługiem odśnieżnym i posypywarką
Numer ogłoszenia: 261590 - 2015; data zamieszczenia: 05.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komunalne Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Gogolin Sp. z o.o. , ul. Ligonia 15, 47-320 Gogolin, woj. opolskie, tel. 77 466 63 27, faks 77 466 62 32.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpwgogolin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa w formie leasingu operacyjnego samochodu ciężarowego na podwoziu dwuosiowym fabrycznie nowego z urządzeniem bramowym wraz z pługiem odśnieżnym i posypywarką.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa - w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu - 1 sztuki fabrycznie nowego samochodu ciężarowego na podwoziu dwuosiowym z urządzeniem bramowym wraz z pługiem odśnieżnym i posypywarką (zwane dalej - samochód ciężarowy wraz z osprzętem) wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2015 r. Warunki Leasingu: - Leasing operacyjny rozliczany w walucie: Złoty polski - Liczba rat leasingowych: 59 - Okres leasingu: 60 miesięcy - Wartość wpłaty wstępnej: 10 % wartości brutto przedmiotu zamówienia - Wartość wykupu samochodu wraz z osprzętem po zakończonej umowie leasingu: 1% Zamawiający żąda aby: - Zaoferowany samochód ciężarowy oraz osprzęt wyprodukowane były nie wcześniej niż w 2015r., i były fabrycznie nowe, jak również wszystkie podzespoły i elementy były fabrycznie nowe, - Zaoferowany samochód ciężarowy w żadnym elemencie nie był uszkodzony i był dopuszczony do ruchu, - Wykonawca dostarczył zaoferowany samochód ciężarowy wraz z osprzętem do siedziby Zamawiającego tj., ul. Ligonia 15, 47-320 Gogolin, - Wykonawca przeszkolił wskazanych pracowników Zamawiającego w zakresie eksploatacji i obsługi oraz BHP w dniu dostawy przedmiotu zamówienia w siedzibie Zamawiającego na koszt Wykonawcy, - Wykonawca dostarczył wraz z przedmiotem zamówienia: 1) komplet kluczy w liczbie dostarczonej przez producenta, 2) dowód rejestracyjny samochodu ciężarowego oraz pakiet ubezpieczeniowy (OC + AC + NNW) 3) wszelkie przedmioty dostarczone przez producenta, niezbędne do prawidłowego użytkowania samochodu ciężarowego wraz z osprzętem, 4) następującą dokumentację w języku polskim obejmującą: - książkę serwisową samochodu ciężarowego oraz osprzętu, - fabryczną instrukcję obsługi samochodu ciężarowego oraz osprzętu, wraz z wszystkimi dokumentami niezbędnymi do prawidłowej eksploatacji przez Zamawiającego (1 komplet), - protokoły wykonanych prób i badań laboratoryjnych jeśli były wykonywane (1 komplet), - atesty na wbudowane w pojeździe urządzenia (1 komplet), - odpis dokumentu gwarancyjnego ze wskazanymi warunkami gwarancji, - dokumentacja UDT, - wykaz autoryzowanych stacji serwisowych, - świadectwo homologacji na terenie RP- jeśli jest wymagane, - katalog części zamiennych, - certyfikat CE - jeśli jest wymagany, - Wykonawca wyrazi zgodę na zainstalowanie w samochodzie ciężarowym przez Zamawiającego urządzenia lokalizacyjnego z odbiornikiem GPS bez wpływu na zakres i czas gwarancji. Szczegółowe dane techniczne samochodu ciężarowego oraz osprzętu opisane zostały w załączniku Nr 1 do SIWZ.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.13.91.00 - Podwozia z kabiną 34.14.30.00 - Pojazdy do utrzymania dróg w okresie zimy 34.14.44.40 - Piaskarki 34.14.45.10 - Pojazdy do transportu odpadów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia Wadium w wysokości: 13.000,00 PLN (słownie zł: trzynaście tysięcy 00/100). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Bieg terminu ważności Wadium rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, ze zm.). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Gogolin 45 8883 0005 2001 0000 0707 0001 z adnotacją: Wadium - przetarg nieograniczony na (Dostawa w formie leasingu operacyjnego samochodu ciężarowego z osprzętem) a potwierdzenie wniesienia wadium załącza się do oferty. Wadium uważa się za wniesione, jeżeli kwota Wadium znajdzie się na rachunku Zamawiającego przed terminem składania ofert. 3. Wadium wnoszone w innych formach niż pieniądz, należy złożyć w formie oryginału w kasie Komunalnego Przedsiębiorstwa Wielobranżowego Gogolin Sp. z o. o. a kserokopię należy dołączyć do oferty. 4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie Wadium, jeżeli: - upłynął termin związania ofertą; - zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; - Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie Wadium na pisemny wniosek Wykonawcy: - którego oferta została odrzucona. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność odrzucenia oferty. Wykonawca wnosi ponownie wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 8. Jeżeli Wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymuje Wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań dotyczących niniejszego warunku. Spełnieniem warunku będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnieniem warunku będzie posiadanie przez wykonawcę doświadczenia w realizacji minimum 1 dostawy samochodu ciężarowego w formie leasingu, o wartości brutto nie mniejszej niż 700 000,00. zł (słownie: siedemset tysięcy złotych) - załącznik nr 7 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań dotyczących niniejszego warunku. Spełnieniem warunku będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań dotyczących niniejszego warunku. Spełnieniem warunku będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań dotyczących niniejszego warunku. Spełnieniem warunku będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Termin realizacji dostawy (ilość dni) - 30

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpwgogolin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komunalne Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Gogolin Sp. z o.o. ul. Ligonia 15, 47-320 Gogolin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Komunalne Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Gogolin Sp. z o.o. ul. Ligonia 15, 47-320 Gogolin - Sekretariat (pokój nr 2).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.