eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów › Zakup i dostawa kserokopiarki cyfrowej A3 z funkcją drukowania sieciowego GDI i duplexem - gotowej do pracy, wraz z instalacją i przeszkoleniem obsługi.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-12-15

Mikołów: Zakup i dostawa kserokopiarki cyfrowej A3 z funkcją drukowania sieciowego GDI i duplexem - gotowej do pracy, wraz z instalacją i przeszkoleniem obsługi.
Numer ogłoszenia: 261584 - 2008; data zamieszczenia: 15.12.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 301963 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Mikołów, ul. Rynek 16, Mikołów, woj. śląskie, tel. 032 3248500, faks 032 3248400.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa kserokopiarki cyfrowej A3 z funkcją drukowania sieciowego GDI i duplexem - gotowej do pracy, wraz z instalacją i przeszkoleniem obsługi..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup i dostawa kserokopiarki cyfrowej A3 z funkcją drukowania sieciowego GDI i duplexem - gotowej do pracy, wraz z instalacją i przeszkoleniem obsługi. parametry techniczne: - szybkość kopiowania/ druku - min. 16 kopii A4/min. - zoom - 25 % - 400 % co 1% - pamięć - min. 32 MB - czas otrzymania pierwszej kopii - max.7 sek. - rozdzielczość kopii - 600 dpi x 600 dpi + 256 odcieni szarości - kaseta uniwersalna na papier 250 arkuszy A5-A3 - podajnik boczny na min. 50 arkuszy A3 - zgodność z systemami operacyjnymi Windows XP - panel operatora w języku polskim - gwarancja - min. 36 m-cy lub 150. 000 kopii.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.14.30 - Cyfrowe urządzenia powielające .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 4900 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grażyna Mirka, Jan Mirka KOFAX 2 Spółka jawna, ul. Stawowa 71, 43-400 Cieszyn, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 1800
  • Oferta z najniższą ceną: 1800 oferta z najwyższą ceną: 5263.29
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.