eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kawęczyn › USŁUGA UDZIELENIA DŁUGOTERMINOWEGO INWESTYCYJNEGO KREDYTU BANKOWEGO W WYSOKOŚCI 1.290.000,00 PLN.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-07-31

Kawęczyn: USŁUGA UDZIELENIA DŁUGOTERMINOWEGO INWESTYCYJNEGO KREDYTU BANKOWEGO W WYSOKOŚCI 1.290.000,00 PLN.
Numer ogłoszenia: 261564 - 2009; data zamieszczenia: 31.07.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 180522 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kawęczyn, Kawęczyn 48, 62-704 Kawęczyn, woj. wielkopolskie, tel. 063 2885910, faks 063 2885940.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA UDZIELENIA DŁUGOTERMINOWEGO INWESTYCYJNEGO KREDYTU BANKOWEGO W WYSOKOŚCI 1.290.000,00 PLN..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 2.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa dotycząca udzielenia długoterminowego inwestycyjnego kredytu bankowego na sfinansowanie w 5-ciu transzach kolejnego etapu budowy budynku Szkoły Podstawowej w Tokarach (etap II - stan wykończeniowy) na warunkach określonych na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Uruchamianie przedmiotowego kredytu ma nastąpić na pisemny wniosek Zamawiającego złożony do Wykonawcy z 3-dniowym wyprzedzeniem w następujący sposób: a) 3 transze w 2009r. do łącznej wartości nie przekraczającej 68% kredytu b) 2 transze w 2010r. - pozostała część kredytu 2.2 Kredyt spłacany będzie w systemie rat malejących (stała rata kapitałowa) 2.3 Kwota kredytu: 1.290.000,00 zł. 2.4 Maksymalna wartość odsetek, prowizji i innych kosztów obliczona na dzień 29.05.2009r. przy następujących założeniach: - okres kredytowania 10 lat (40 rat) - wskaźnik WIBOR 1M na dzień 29.05.2009r. równy 4,01% (wskaźnik stały w całym okresie kredytowania) - marża banku równa 1,5% (marża stała w całym okresie kredytowania) - prowizja równa 1,5% - spłata metodą rat malejących (stałych rat kapitałowych) wynosi: 364.279,88 zł (odsetki) + 19.350,00 zł (prowizja) = 383.629,88 zł 2.5 Okres kredytowania: 10 lat. 2.6 Zamawiający zastrzega możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów. 2.7 Spłata kapitału w złotych polskich będzie następowała w ratach kwartalnych płatnych do ostatniego dnia roboczego ostatniego miesiąca danego kwartału kalendarzowego, w terminach i kwotach określonych w projekcie umowy 2.8 Spłata odsetek będzie następowała w terminach kwartalnych określonych w projekcie umowy. 2.9 Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel In blanco. 2.10 Zamawiający nie dopuszcza wykonania zamówienia przez podwykonawców. 2.11 Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 2.12 Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 1673629.88 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Rejonowy Bank Spółdzielczy w Malanowie, ul. Turecka 10, 62-709 Malanów, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 1657236.55
  • Oferta z najniższą ceną: 1657236.55 oferta z najwyższą ceną: 1659220.59
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.