eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Góra › Bankowa obsługa budżetu Gminy Góra, jednostek organizacyjnych oraz Biblioteki Miejskiej w latach 2015-2018.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-19

Góra: Bankowa obsługa budżetu Gminy Góra, jednostek organizacyjnych oraz Biblioteki Miejskiej w latach 2015-2018.
Numer ogłoszenia: 261527 - 2014; data zamieszczenia: 19.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 242199 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Góra, ul. Mickiewicza 1, 56-200 Góra, woj. dolnośląskie, tel. 065 5443644, faks 065/543-26-58.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bankowa obsługa budżetu Gminy Góra, jednostek organizacyjnych oraz Biblioteki Miejskiej w latach 2015-2018..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Góra oraz jej jednostek organizacyjnych, a także Biblioteki Miejskiej : - Szkoła Podstawowa nr 1, - Szkoła Podstawowa nr 3, - Gimnazjum nr 1, - Gimnazjum nr 2, - ZSP i P w Witoszycach, - ZSPG i P w Czerninie, - Zespół Szkolno- Przedszkolny z Oddziałami Integracyjnymi w Glince, - ZSP i P w Ślubowie, - Administracja Lokali Komunalnych, - Ośrodek Kultury Fizycznej, - Ośrodek Pomocy Społecznej, - Przedszkole Publiczne ul. Żeromskiego, - Przedszkole Publiczne ul. Piastów, Środowiskowy Dom Samopomocy w Górze, obejmująca następujące usługi: a) otwarcie, prowadzenie i zamykanie na wniosek Zamawiającego lub jego jednostek organizacyjnych oraz Biblioteki Miejskiej rachunków podstawowych i pomocniczych, rachunków tworzonych do obsługi projektów współfinansowanych ze źródeł zewnętrznych, w tym wszystkich rachunków bankowych jednostek organizacyjnych (nie wyłączając nowo otwieranych rachunków w trakcie trwania umowy), w oparciu o odrębne dyspozycje z uwzględnieniem warunków przedstawionych w niniejszej SIWZ, ofercie Wykonawcy i w warunkach umowy na bankową obsługę budżetu Gminy Góra, jednostek organizacyjnych i Biblioteki Miejskiej zawartej w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania ( Uwaga: jednostki organizacyjne Gminy oraz Biblioteka Miejska podpisują indywidualnie umowy z bankiem, ale na zasadach i warunkach ustalonych w postępowaniu), b) otwarcie i prowadzenie rachunków walutowych, c) potwierdzenie otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych, d) zapewnienie odbioru wpłat i umożliwienie wypłat gotówkowych na terenie miasta Góra, co jest uwarunkowane zdolnościami organizacyjnymi Zamawiającego. W ramach umowy Wykonawca zapewni indywidulaną ( bezkolejkową) obsługę pracowników Zamawiającego, jednostek organizacyjnych i Biblioteki Miejskiej w godz. min. 9.00-16.00, a wyjątkowych sytuacjach przy wcześniejszym uprzedzeniu Zamawiającego Wykonawca zapewni obsługę do godz. 17.00. W ramach usługi Wykonawca winien umożliwić dokonywanie wpłat osób fizycznych na rzecz budżetu gminy, jednostek podległych i biblioteki ( za ten zakres usługi Wykonawca nie pobiera prowizji i opłat). e) wydawanie blankietów czekowych, f) możliwość wymiany gotówki na nominały o mniejszej wartości tj. na banknoty jak i na bilon. g) automatyczne lokowanie wolnych środków pozostających na koniec dnia na rachunku bieżącym budżetu, na lokatach typu ON w przypadku kiedy saldo na rachunku bieżącym budżetu będzie wyższe niż 100 000,00 złotych w przypadku gdy stawka oprocentowania będzie wyższa niż oprocentowanie środków na rachunku bieżącym ( lokata O/N). Dotyczy to zarówno kont gminy jak i jednostek i biblioteki. h) Udzielenie Gminie Góra na jej wniosek kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku niedoboru budżetowego do wysokości zapisanej w uchwale budżetowej na dany rok, o zmiennym oprocentowaniu, którego zabezpieczeniem, będzie weksel własny ,, in blanco,, wraz z deklaracją wekslową z kontrasygnatą Skarbnika Miasta i Gminy Góra. W roku 2015 limit kredytu w rachunku bankowym ustalono na 3 000 000,00 złotych. i) ,,realizacja przelewów złożonych w formie elektronicznej na zewnątrz w tym samym dniu , jeśli zostaną złożone przed ostatnią sesją wychodzącą ELIXIR w Banku, natomiast przelewów złożonych w formie elektronicznej ,, wewnętrznych w tym samym dniu,,. W przypadku braku dostępu do systemu bankowości elektronicznej z winy banku , umożliwi on realizację przelewów w formie papierowej bez ponoszenia z tego tytułu opłat czy prowizji przez Zamawiającego. j) realizacja wyłącznie dyspozycji podpisanych przez osoby upoważnione przez posiadacza rachunku, wymienione w karcie wzorów podpisów, - przygotowanie karty wzorów podpisów, - przygotowanie zmiany karty wzorów podpisów , k) wdrożenie elektronicznego systemu obsługi bankowej (Home banking) we wszystkich obsługiwanych jednostkach organizacyjnych gminy i bibliotece na 17 stanowiskach jak również przeszkolenie pracowników, przekazywanie i instalowanie wersji aktualizujących oprogramowanie w okresie trwania umowy oraz świadczenie jego serwisu. Opis wymagań Zamawiającego w tym zakresie zawarto w SIWZ. l) wydawanie opinii i zaświadczeń bankowych o prowadzonych rachunkach bankowych, ł) oprocentowanie środków na rachunkach. m) zerowanie rachunków bieżących, zgodnie z dyspozycjami (Zamawiający określi konta, dla których ta usługa winna być wykonana), polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na wyżej wymienionych rachunkach ( np. odsetki bankowe ) na rachunek bieżący budżetu Gminy. n) przekazywanie odsetek ze wskazanych przez Zamawiającego rachunków bankowych w dniu kapitalizacji na rachunek dochodów jednostki o) umożliwienie Zamawiającemu pobieranie opłat z tytułu kosztów związanych z funkcjonowaniem określonych przez Zamawiającego rachunków bankowych z innych wskazanych przez Zamawiającego rachunków bankowych bez ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych opłat i prowizji, p) wykonywanie innych czynności bankowych, których potrzeba wykonania wynika ze specyfiki przedmiotu zamówienia, niezbędne do kompleksowej realizacji świadczenia w kształcie wynikającym ze stosunku zobowiązaniowego, q) realizacja dyspozycji pisemnych złożonych w banku do godz. 10.30 w dniu złożenia , a złożone później mogą być przekazane do rozrachunku we następnym dniu roboczym. r) pośrednictwo banku, jeśli jest wymagane, w przypadku dochodzenia roszczeń z gwarancji bankowych, ubezpieczeniowych i innych zgodnie z przepisami ustawy prawo zamówień publicznych, s) zapewnienie Zamawiającemu dostępu do elektronicznych wyciągów bankowych w każdym kolejnym dniu roboczym, w którym były dokonane operacje na rachunkach, t) sporządzanie na wniosek Zamawiającego historii każdego rachunku bankowego otwieranego do obsługi konkretnego projektu realizowanego przez Zamawiającego, u) prowadzenie przez bank, na rzecz obsługi Zamawiającego obsługi płatności masowych ( wpłaconych w pieniądzu i przelewem) , kierowanych na rachunek rozliczeniowy klienta, poprzez tzw. rachunki wirtualne, stanowiące identyfikatory płatności. Wymagania Zamawiającego w tym zakresie określa SIWZ. Uwaga: Zamawiający pracuje na systemie RADIX. Wykonawca winien zapewnić pełną kompatybilność systemów: własnego i Zamawiającego w celu zapewnienia ciągłości w dostępie do świadczonych przez siebie usług bankowych. Wykonawca pokryje wszelkie koszty niezbędne do poniesienia w celu zapewnienia kompatybilności systemów: banku i Zamawiającego, jeżeli wystąpi taka okoliczność. Dokładny opis i warunki świadczenia usług zawarto w w przedmiotowej SIWZ....

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.12.00.00 - (3) Inwestycyjne usługi bankowe i usługi powiązane 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PKO Bank Polski S.A. Południowo Zachodni Regionalny Oddział Korporacyjny we Wrocławawiu, II Regionalne Centrum Korporacyjne we Wrocławiu, ul. Szczęśliwa 33, 53-445 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 410000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 0,00

  • Oferta z najniższą ceną: 0,00 / Oferta z najwyższą ceną: 62640,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.