eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łapczyca › Organizowanie i prowadzenie edukacyjnych zajęć pozalekcyjnych w szkole podstawowej w ramach projektu Dobry start kluczem do przyszłości

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-23

Łapczyca: Organizowanie i prowadzenie edukacyjnych zajęć pozalekcyjnych w szkole podstawowej w ramach projektu Dobry start kluczem do przyszłości
Numer ogłoszenia: 261509 - 2010; data zamieszczenia: 23.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Bochni z Siedzibą w Łapczycy , Łapczyca 334, 32-744 Łapczyca, woj. małopolskie, tel. (014) 61 00 240, faks (014) 61 00 240 wew. 21.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzosip.bochnia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizowanie i prowadzenie edukacyjnych zajęć pozalekcyjnych w szkole podstawowej w ramach projektu Dobry start kluczem do przyszłości.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizowanie i prowadzenie przez nauczyciela zajęć pozalekcyjnych dla 1 grupy uczniów w niżej wymienionych publicznych szkołach podstawowych Gminy Bochnia w ramach projektu Dobry start kluczem do przyszłości - przy czym pojęcie nauczyciela należy rozumieć zgodnie z definicją zawartą w ustawie z dnia 26.01.1982r Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2006r Nr 97 poz. 674 z. zm.). Część I zamówienia: prowadzenie zajęć pozalekcyjnych matematyczno - przyrodniczych dla 1 grupy uczniów zdolnych klas IV - VI Szkoły Podstawowej w Baczkowie, w wymiarze 2 godziny tygodniowo, w okresie od 04.10.2010r do 31.12.2011r., według tygodniowego harmonogramu opracowanego przez szkolnego koordynatora projektu; Część II zamówienia: prowadzenie zajęć pozalekcyjnych artystycznych (plastyczne, muzyczne, teatralne) dla 1 grupy uczniów klas I - VI Szkoły Podstawowej w Baczkowie, w wymiarze 2 godziny tygodniowo, w okresie od 04.10.2010r do 31.12.2011r, według tygodniowego harmonogramu opracowanego przez szkolnego koordynatora projektu; Część III zamówienia: prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego dla 1 grupy uczniów klas I - III Szkoły Podstawowej w Brzeźnicy, w wymiarze 2 godziny tygodniowo, w okresie od 04.10.2010r do 31.12.2011r., według tygodniowego harmonogramu opracowanego przez szkolnego koordynatora projektu; Część IV zamówienia: prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego dla 3 grup uczniów klas I - VI Szkoły Podstawowej w Damienicach, w wymiarze po 1 godzinie tygodniowo, w okresie od 04.10.2010r do 30.06.2011r., według tygodniowego harmonogramu opracowanego przez szkolnego koordynatora projektu; Część V zamówienia: prowadzenie zajęć pozalekcyjnych artystycznych (plastyczne, muzyczne, teatralne) dla 1 grupy uczniów klas I - VI Szkoły Podstawowej w Damienicach, w wymiarze 1 godzina tygodniowo, w okresie od 04.10.2010r do 31.12.2011r., według tygodniowego harmonogramu opracowanego przez szkolnego koordynatora projektu; Część VI zamówienia: prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego dla 2 grup uczniów klas I - VI Szkoły Podstawowej w Nieszkowicach Małych, w wymiarze po 1 godzinie tygodniowo, w okresie od 04.10.2010r do 31.12.2011r., według tygodniowego harmonogramu opracowanego przez szkolnego koordynatora projektu; Część VII zamówienia: prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z języka niemieckiego dla 2 grup uczniów kl. I - VI Szkoły Podstawowej w Nieszkowicach Małych, w wymiarze po 1 godzinie tygodniowo, w okresie od 04.10.2010r do 30.06.2011r., według tygodniowego harmonogramu opracowanego przez szkolnego koordynatora projektu; Część VIII zamówienia: prowadzenie pozalekcyjnych zajęć wyrównawczych dla 2 grup uczniów klas I - III, w wymiarze po 1 godzinie tygodniowo oraz zajęć pozalekcyjnych dla 1 grupy uczniów uzdolnionych klas I - III w wymiarze 2 godziny tygodniowo w Szkole Podstawowej w Siedlcu, w okresie od 04.10.2010r do 30.06.2011r., według tygodniowego harmonogramu opracowanego przez szkolnego koordynatora projektu; Część IX zamówienia: prowadzenie pozalekcyjnych zajęć wyrównawczych dla 1 grupy uczniów klas I - III, w wymiarze 1 godzina tygodniowo oraz zajęć pozalekcyjnych dla 1 grupy uczniów uzdolnionych klas I - III, w wymiarze 1 godzina tygodniowo w Szkole Podstawowej w Siedlcu, w okresie od 04.10.2010r do 31.12.2011r., według tygodniowego harmonogramu opracowanego przez szkolnego koordynatora projektu; Część X zamówienia: prowadzenie zajęć pozalekcyjnych artystycznych (choreografia tańca) dla 1 grupy uczniów klas I - VI Szkoły Podstawowej w Siedlcu, w wymiarze 3 godziny tygodniowo, w okresie od 04.10.2010r do 31.12.2011r., według tygodniowego harmonogramu opracowanego przez szkolnego koordynatora projektu; Część XI zamówienia: prowadzenie zajęć pozalekcyjnych artystycznych (muzyczne) dla 1 grupy uczniów klas I - VI Szkoły Podstawowej w Stanisławicach, w wymiarze 2 godziny tygodniowo, w okresie od 04.10.2010r do 31.12.2011r., według tygodniowego harmonogramu opracowanego przez szkolnego koordynatora projektu. (Uwaga: 1 godzina szkolna = 45 min) Część XII zamówienia: organizowanie i koordynowanie pozalekcyjnymi zajęciami edukacyjnymi w Szkole Podstawowej w Nieszkowicach Wielkich, bez wymiaru godzin, w okresie od 04.10.2010 do 30.06.2011r, według dyspozycji koordynatora projektu Dobry start kluczem do przyszłości. Celem zajęć jest wielokierunkowe i wieloaspektowe wspieranie rozwoju uczniów szkół podstawowych nakierowane na rozwój kompetencji kluczowych w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki oraz wyrównywanie braków edukacyjnych w ramach projektu Dobry start kluczem do przyszłości.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 04.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Metoda 0-1, spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Metoda 0-1, spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Metoda 0-1, spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia o wykształceniu i kwalifikacjach.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gzosip.bochnia.pl www.dobrystart.bochnia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Bochni, 32-744 Łapczyca 334, pokój nr 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Bochni, 32-744 Łapczyca 334, pokój nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Dobry start kluczem do przyszłości współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. POKL.09.01.02-12-163/09-00.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.