Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-23
Łapczyca: Organizowanie i prowadzenie edukacyjnych zajęć pozalekcyjnych w szkole podstawowej w ramach projektu Dobry start kluczem do przyszłości
Numer ogłoszenia: 261509 - 2010; data zamieszczenia: 23.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Bochni z Siedzibą w Łapczycy , Łapczyca 334, 32-744 Łapczyca, woj. małopolskie, tel. (014) 61 00 240, faks (014) 61 00 240 wew. 21.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzosip.bochnia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizowanie i prowadzenie edukacyjnych zajęć pozalekcyjnych w szkole podstawowej w ramach projektu Dobry start kluczem do przyszłości.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizowanie i prowadzenie przez nauczyciela zajęć pozalekcyjnych dla 1 grupy uczniów w niżej wymienionych publicznych szkołach podstawowych Gminy Bochnia w ramach projektu Dobry start kluczem do przyszłości - przy czym pojęcie nauczyciela należy rozumieć zgodnie z definicją zawartą w ustawie z dnia 26.01.1982r Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2006r Nr 97 poz. 674 z. zm.). Część I zamówienia: prowadzenie zajęć pozalekcyjnych matematyczno - przyrodniczych dla 1 grupy uczniów zdolnych klas IV - VI Szkoły Podstawowej w Baczkowie, w wymiarze 2 godziny tygodniowo, w okresie od 04.10.2010r do 31.12.2011r., według tygodniowego harmonogramu opracowanego przez szkolnego koordynatora projektu; Część II zamówienia: prowadzenie zajęć pozalekcyjnych artystycznych (plastyczne, muzyczne, teatralne) dla 1 grupy uczniów klas I - VI Szkoły Podstawowej w Baczkowie, w wymiarze 2 godziny tygodniowo, w okresie od 04.10.2010r do 31.12.2011r, według tygodniowego harmonogramu opracowanego przez szkolnego koordynatora projektu; Część III zamówienia: prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego dla 1 grupy uczniów klas I - III Szkoły Podstawowej w Brzeźnicy, w wymiarze 2 godziny tygodniowo, w okresie od 04.10.2010r do 31.12.2011r., według tygodniowego harmonogramu opracowanego przez szkolnego koordynatora projektu; Część IV zamówienia: prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego dla 3 grup uczniów klas I - VI Szkoły Podstawowej w Damienicach, w wymiarze po 1 godzinie tygodniowo, w okresie od 04.10.2010r do 30.06.2011r., według tygodniowego harmonogramu opracowanego przez szkolnego koordynatora projektu; Część V zamówienia: prowadzenie zajęć pozalekcyjnych artystycznych (plastyczne, muzyczne, teatralne) dla 1 grupy uczniów klas I - VI Szkoły Podstawowej w Damienicach, w wymiarze 1 godzina tygodniowo, w okresie od 04.10.2010r do 31.12.2011r., według tygodniowego harmonogramu opracowanego przez szkolnego koordynatora projektu; Część VI zamówienia: prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego dla 2 grup uczniów klas I - VI Szkoły Podstawowej w Nieszkowicach Małych, w wymiarze po 1 godzinie tygodniowo, w okresie od 04.10.2010r do 31.12.2011r., według tygodniowego harmonogramu opracowanego przez szkolnego koordynatora projektu; Część VII zamówienia: prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z języka niemieckiego dla 2 grup uczniów kl. I - VI Szkoły Podstawowej w Nieszkowicach Małych, w wymiarze po 1 godzinie tygodniowo, w okresie od 04.10.2010r do 30.06.2011r., według tygodniowego harmonogramu opracowanego przez szkolnego koordynatora projektu; Część VIII zamówienia: prowadzenie pozalekcyjnych zajęć wyrównawczych dla 2 grup uczniów klas I - III, w wymiarze po 1 godzinie tygodniowo oraz zajęć pozalekcyjnych dla 1 grupy uczniów uzdolnionych klas I - III w wymiarze 2 godziny tygodniowo w Szkole Podstawowej w Siedlcu, w okresie od 04.10.2010r do 30.06.2011r., według tygodniowego harmonogramu opracowanego przez szkolnego koordynatora projektu; Część IX zamówienia: prowadzenie pozalekcyjnych zajęć wyrównawczych dla 1 grupy uczniów klas I - III, w wymiarze 1 godzina tygodniowo oraz zajęć pozalekcyjnych dla 1 grupy uczniów uzdolnionych klas I - III, w wymiarze 1 godzina tygodniowo w Szkole Podstawowej w Siedlcu, w okresie od 04.10.2010r do 31.12.2011r., według tygodniowego harmonogramu opracowanego przez szkolnego koordynatora projektu; Część X zamówienia: prowadzenie zajęć pozalekcyjnych artystycznych (choreografia tańca) dla 1 grupy uczniów klas I - VI Szkoły Podstawowej w Siedlcu, w wymiarze 3 godziny tygodniowo, w okresie od 04.10.2010r do 31.12.2011r., według tygodniowego harmonogramu opracowanego przez szkolnego koordynatora projektu; Część XI zamówienia: prowadzenie zajęć pozalekcyjnych artystycznych (muzyczne) dla 1 grupy uczniów klas I - VI Szkoły Podstawowej w Stanisławicach, w wymiarze 2 godziny tygodniowo, w okresie od 04.10.2010r do 31.12.2011r., według tygodniowego harmonogramu opracowanego przez szkolnego koordynatora projektu. (Uwaga: 1 godzina szkolna = 45 min) Część XII zamówienia: organizowanie i koordynowanie pozalekcyjnymi zajęciami edukacyjnymi w Szkole Podstawowej w Nieszkowicach Wielkich, bez wymiaru godzin, w okresie od 04.10.2010 do 30.06.2011r, według dyspozycji koordynatora projektu Dobry start kluczem do przyszłości. Celem zajęć jest wielokierunkowe i wieloaspektowe wspieranie rozwoju uczniów szkół podstawowych nakierowane na rozwój kompetencji kluczowych w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki oraz wyrównywanie braków edukacyjnych w ramach projektu Dobry start kluczem do przyszłości.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 04.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Metoda 0-1, spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Metoda 0-1, spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Metoda 0-1, spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia o wykształceniu i kwalifikacjach.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gzosip.bochnia.pl www.dobrystart.bochnia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Bochni, 32-744 Łapczyca 334, pokój nr 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Bochni, 32-744 Łapczyca 334, pokój nr 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Dobry start kluczem do przyszłości współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. POKL.09.01.02-12-163/09-00.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług przez specjalistów w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego
- Świadczenie usługi zabezpieczenia ratowniczego i prowadzenie zajęć nauki pływania na krytej pływalni przy ul. Koszarowej we Wrześni
- Usługa organizacji wycieczek/atrakcji integracyjnych dla uczestników Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie i Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach
- Usługa prowadzenia dodatkowych zajęć dla dzieci z Ośrodków Wychowania Przedszkolnego na terenie Gminy Raków
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rzecz SOSW w Kalwarii Zebrzydowskiej.
- USŁUGA PROWADZENIA WARSZTATÓW I ZAJĘĆ DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN. "WSPARCIE DZIAŁANOŚCI 9 PLACÓWEK WSPARCIA DZIENNEGO W GMINIE OKSA
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.