eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Komprachcice › Dostawa nowego lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego z zabudową kontenerową z napędem 4x2 dla OSP Komprachcice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-23

Komprachcice: Dostawa nowego lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego z zabudową kontenerową z napędem 4x2 dla OSP Komprachcice
Numer ogłoszenia: 261506 - 2010; data zamieszczenia: 23.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicza Straż Pożarna , ul. Szkolna 1, 46-070 Komprachcice, woj. opolskie.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: organizacja pozarządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nowego lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego z zabudową kontenerową z napędem 4x2 dla OSP Komprachcice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rodzaj pojazdu : - Podwójna kabina na ramie, jednomodułowa stalowa, pięciomiejscowa - Przeszklenie w części osobowej - Przystosowany do przewozu min. 5 osób - Drzwi przedziału załogi umieszczone po obu stronach pojazdu - Przedział osobowy wyłożony tapicerką i podsufitką - Elektrycznie regulowane szyby boczne w kabinie kierowcy - Centralny zamek - Dodatkowe gniazdo zapalniczki w kabinie kierowcy - Poduszka powietrzna dla kierowcy - Układ bezpieczeństwa ABS Silnik - silnik z zapłonem samoczynnym turbodoładowaniem spełniający normy Euro 4 - moc silnika nie mniejsza niż 140 KM - moment obrotowy min. 350 Nm - napęd na oś tylną, koła bliźniacze Oznakowanie - belka świetlna z napisem STRAŻ - generator sygnałów świetlnych i dźwiękowych z możliwością podawania komunikatów słownych - lampa błyskowa koloru niebieskiego z tyłu samochodu - lampy przednie błyskowe stroboskopowe umieszczone na wysokości przednich lusterek samochodu osobowego Zabudowa Konstrukcja szkieletowa kształtowników ze stali nierdzewnej, z ramą pośrednią przykręcaną do ramy podwozia. Poszycie zewnętrzne wykonane z gładkiej blachy ze stopu aluminium. Dach wykonany w formie podestu roboczego pokrytego blachą aluminiową ze wzorem przeciwpoślizgowym. Jego konstrukcja powinna wytrzymać obciążenie masą dwóch strażaków i przewożonego sprzętu. Na dachu powinno być zapewnione miejsce na drabinę trzyelementową i trzy węże ssawne. Długość zabudowy min. 2700 mm . Szerokość rolet bocznych - po dwie rolety na stronie - min. 1000 mm każda. Roleta w ścianie tylnej o szerokości min. 800 min. Rolety aluminiowe pyło-wodo-szczelne Wysokość zabudowy równa wysokości pojazdu. Półki aluminiowe mocowane do stelaża z mocowaniem na specjalistyczne wyposażenie pożarnicze: - aparaty oddechowe 2 kpl. , 2 butle osobno - oświetlenie przedziału pasażerskiego włączane z kabiny kierowcy i niezależnie z przedziału pasażerskiego. Maszt oświetleniowy - teleskopowy, pneumatyczny, zasilany sprężarką z układu elektrycznego pojazdu, elektryczne sterowanie głowicą w pionie i poziomie, wyposażony w reflektory halogenowe zasilane z agregatu prądotwórczego o łącznej mocy 2000 W. Wysokość masztu po rozłożeniu od poziomu dachu do reflektora nie mniej niż 1,5 m. Stopień ochrony reflektorów masztu min IP 55 (wg PN-92/E-08106). Reflektor pogorzeliskowy. Agregat wysokociśnieniowy wodno-pianowy - dostarczy zamawiający. Zbiornik wody o pojemności 1000 litrów, środka pianotwórczego 100 l, wykonany z materiałów odpornych na korozję. 2 latarki akumulatorowe w wykonaniu EX (wraz ze stacją do ich ładowania zamontowaną na stałe w pojeździe). Wyposażenie dodatkowe - w kabinie przygotować instalację pod zabudowę radiostacji motorola GM 360, którą dostarczy zamawiający - hak holowniczy. Dodatkowy zestaw kół wyposażony w opony zimowe. Oferowany pojazd musi posiadać świadectwo dopuszczenia wyrobu do stosowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej, wydane przez Centrum Naukowo-Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej - ważne na dzień składania ofert..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.10.00.00 - Pojazdy silnikowe 34.14.42.10 - Wozy strażackie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - warunek będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, lub okresie prowadzenia swojej działalności, 2 dostaw wozów strażackich o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz OFERTA, pełnomocnictwo, jeżeli zostało ustanowione

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się wprowadzenie zmian do umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, których wcześniej nie można było przewidzieć: - zmiany formalno - prawne (w szczególności zmiana rachunku bankowego, zmiany organizacyjne) - zmiana terminu, pod warunkiem: a) działania siły wyższej( klęski żywiołowe, zjawiska meteorologiczne (np. powódź, tornado, wichury),a) działania siły wyższej ( klęski żywiołowe, zjawiska meteorologiczne (np. powódź, tornado, wichury) inne nie przewidziane wypadki, mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania dostawy) mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania dostawy), - zmiana podwykonawcy. O zmianie należy poinformować Zamawiającego, nie później niż w terminie 14 dni od zaistnienia okoliczności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.komprachcice.pl przetargi OSP
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Komprachcice, ul. Kolejowa 3, 46-070 Komprachcice, pok nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Komprachcice, ul. Kolejowa 3, 46-070 Komprachcice, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.