eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jerzmanowice-Przeginia › Przebudowa i rozbudowa budynku komunalnego dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Jerzmanowicach - Etap III



Ogłoszenie z dnia 2011-08-26

Jerzmanowice-Przeginia: Przebudowa i rozbudowa budynku komunalnego dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Jerzmanowicach - Etap III
Numer ogłoszenia: 261456 - 2011; data zamieszczenia: 26.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jerzmanowice-Przeginia , Jerzmanowice 372B, 32-048 Jerzmanowice-Przeginia, woj. małopolskie, tel. 12 3895247, faks 12 3895521.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jerzmanowice-przeginia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i rozbudowa budynku komunalnego dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Jerzmanowicach - Etap III.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: 1.Instalacje elektryczne (wykonanie kompletnej instalacji na podstawie dokumentacji, z wyłączeniem instalacji odgromowej, osprzęt - cały parter, na piętrze w pomieszczeniach objętych wykończeniem, zgodnie z załączonymi plikami pdf i plikiem dwg.): 1.1 Wykucie bruzd dla przewodów oraz ich zaprawienie, 1.2 Przebijanie otworów w ścianach i stropach, 1.3 Dostawa i montaż przewodów (w miejscach wymaganych w rurze osłonowej), 1.4 Przygotowanie podłoża pod osprzęt instalacyjny, 1.5 Dostawa i montaż puszek instalacyjnych, gniazd wtykowych, łączników, przycisków i obudów, 1.6 Dostawa i montaż opraw oświetleniowych wewnętrznych i zewnętrznych wraz z elementami emitującymi światło, 1.7 Ułożenie ręczne w uprzednio wykonanym rowie (lub przekopie) kabli na nasypanej warstwie piasku, oraz ich zasypanie, 1.8 Dostawa i montaż słupów oświetleniowych, 1.9 Dostawa i montaż osprzętu (rozdzielni, paneli, łączników, przewodów wyłączników, bezpieczników, wyzwalacza, ochronników, przekaźników, styczników, rozłączników, programatorów, itd.), 1.10 Dostawa i montaż instalacji i elementów systemu przywołania (6 punktów przywołania), 1.11 Sprawdzenie zamontowanej instalacji, 2. Instalacja gaz. wew. - zgodnie z dokumentacją (w tym załączony plik pdf oraz plik dwg), 2.1 Przebicie otworów w ścianach/stropach, 2.2 Wykonanie przejścia przez ściany tulejami stalowymi, 2.3 Wykonanie i montaż kompletnych rurociągów instalacji gazowej wraz z podejściami, zaworami, kurkami, obejmami i innymi elementami armatury, połączeniami itd. 2.4 Czyszczenie, odtłuszczanie i malowanie rurociągów, 2.5 Próba ciśnieniowa szczelności instalacji gazowej, 3. Stolarka okienna - zgodnie z załączonym zestawieniem: 3.1 Dostawa i montaż okien w kolorze białym, o współczynniku przenikalności cieplnej nie większym niż 1 W/m2K, w tym systemu okiennego automatycznego oddymiającego p.poż., 4. Posadzki - wykonanie zgodnie z załączoną dokumentacją 4.1 Wykonanie izolacji cieplnej i przeciwdźwiękowej z płyt styropianowych oraz z płyt z wełny mineralnej, 4.2 Wykonanie posadzek cementowych wraz z cokolikami, 4.3 Wykonanie cokolików płytkowych z kamieni sztucznych z fugowaniem, 4.4 Wykonanie okładziny wszystkich schodów z płytek wraz z cokolikami i fugowaniem, 4.5 Wykonanie izolacji podposadzkowych przeciwwilgociowych i przeciwwodnych z foli polietylenowej, 5. Tynki wewnętrzne - zakres zgodnie z załączoną specyfikacją: 5.1 Wykonanie tynków wewnętrznych ścian, stropów, podciągów, słupów, klatki schodowej, 6. Stolarka drzwiowa - zgodnie z załączonym zestawieniem: 6.1 Dostawa i montaż drzwi zewnętrznych i wewnętrznych wraz z ościeżnicami, zawiasami zamkami, klamkami, itd., 7. Roboty malarskie i wykończeniowe - wykonanie zgodnie z załączoną specyfikacją: 7.1 Wykonanie licowania ścian, płytkami, wraz z fugowaniem i myciem płytek, 7.2 Dostawa i obsadzenie podokienników wewnętrznych szarych (jasny beż), 7.3 Dwukrotnie malowanie farbą emulsyjną (z gruntowaniem) suchych tynków, 7.4 Dwukrotnie malowanie farbą emulsyjną (z gruntowaniem) podłoży gipsowych, 7.5 Dostawa i montaż uchwytów stałych i uchylnych, siedziska prysznicowego, dla osób niepełnosprawnych, 7.6 Dostawa i montaż włazu typ fakro o odporności ogniowej EI-30 oraz włazu kontrolnego w suficie o odporności ogniowej EI-30 z drabinką, 7.7 Wykonanie ścianki działowej z płyt kartonowo-gipsowych na rusztach metalowych (pomiędzy płytami kartonowo-gipsowymi wykonanie izolacji cieplnych i przeciwdźwiękowych pionowych z płyt z wełny mineralnej), wraz z położeniem gładzi oraz wykonaniem i montażem drzwi technicznych na zawiasach, 7.8 Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi (po zagruntowaniu) płyt gipsowo-kartonowych, 7.9 Wykonanie balustrady schodowej, 7.10 Położenie w holu na piętrze wykładziny w kolorze beżowym, 8. Instalacje wodociągowe - wykonanie zgodnie z dokumentacją: 8.1 Wykonanie bruzd i otworów w ścianach, oraz ich zamurowanie, 8.2 Wykonanie kompletnych rurociągów z rur polietylenowych z tulejami ochronnymi w przejściach przez przegrody zabezpieczone pianką ognioodporną (wraz z podejściami do zaworów, mieszaczy, baterii, hydrantów itd.), 8.3Dostawa i montaż armatury ( baterie natryskowe, zlewozmywakowe i umywalkowe, zaworki, wężyki połączeniowe w oplocie metalowym, zawory czerpalne, przelotowe, zwrotne, spustowe, filtry siatkowe mosiężne, kolanka, trójniki, złączki, zaślepki, itd., - w tym też odpowiednie elementy przeznaczone dla osób niepełnosprawnych), (uwaga - łazienki dla niepełnosprawnych - dostosować do rozstawu przyborów zgodnie z załączoną dokumentacją wnętrzarską - pliki pdf) 8.4 Dostawa i montaż otulin termoizolacyjnych na rurociągach, odpowiednie dla ciepłej i dla zimnej wody, oraz tulei ochronnych na przejściach przez stropy i ściany, 8.5 Dostawa przyłącza wodomierzowego (wodomierza sprzężonego fi 50, zaworu antyskażeniowego fi 50, filtra, zaworów odcinających, połączenia pe-stal itd.), 8.6 Dostawa i montaż hydrantów fi 25 mm w skrzynkach natynkowych (z wężem l=30m, nawiniętym na bęben, bez miejsca na gaśnice, z szybką, z zamkiem, naklejkami, prądownicą itd.) 8.7 Próba szczelności instalacji oraz dwukrotne płukanie, 9. Instalacje kanalizacyjne - wykonanie zgodnie z dokumentacją: 9.1 Wykonanie bruzd i otworów w ścianach oraz ich zamurowanie, 9.2 Wykonanie kompletnych rurociągów kanalizacyjnych, włącznie z podejściami, 9.3 Zaślepienie na piętrze korkami kanalizacyjnymi podejść w łazienkach i ubikacjach, 9.4 Dostawa i montaż kompletnych rur wywiewnych, 9.5 Dostawa i montaż wyczystek, 9.6 Dostawa i montaż zlewozmywaków stalowych, umywalek porcelanowych z syfonami i sitkami metalowymi, kompletów toalet, (bez brodzika natryskowego z tworzywa sztucznego - wykonanie spływu wody z płytek), pisuarów z zaworem spłukującym, syfonem, sitkiem metalowym, w tym biały montaż dla osób niepełnosprawnych, (uwaga - łazienki dla niepełnosprawnych - dostosować do rozstawu przyborów zgodnie z załączoną dokumentacją wnętrzarską - pliki pdf), 10. Dostawa i montaż kompletnej windy dla niepełnosprawnych włącznie z podłączeniem, uruchomieniem i przetestowaniem, przez osoby do tego upoważnione, zgodnej z obowiązującymi przepisami, 11. Dostawa i montaż kompletnej kotłowni gazowej oraz instalacji c.o. i c.w.u. (Zamawiający dopuszcza równoważne rozwiązanie kompleksowe pod warunkiem zachowania odpowiedniej wydajności cieplnej.): 11.1 Dostawa i montaż kotła gazowego jednofunkcyjnego wiszącego kondensacyjnego o mocy do ok 28 kW z izolowanym zasobnikiem c.w.u. o pojemności 300 l wraz z kompletem osprzętu do montażu, przewodami, czujnikami, manometrami, termometrami itd., z automatyką pogodową, wraz z panelem (przewodowym lub radiowym) umożliwiającym sterowanie systemem grzewczym z pokoju personelu, armaturą połączeniową z instalacją oraz z zasobnikiem i armaturą zabezpieczającą, z połączeniem do komina, oraz z pierwszym uruchomieniem kotłowni, 11.2 Dostawa i montaż grzejników stalowych panelowych dolnozasilanych z 10-letnią gwarancją producenta, fabrycznie nowe tj. produkcja z 2011 r, w kolorze białym (wraz z modułami przyłączeniowymi, zaworami termostatycznymi z podwójna regulacją, z głowicami termostatycznymi, 11.3 Dostawa i montaż kompletnych rurociągów c.o. (wraz z złączkami, kolankami, trójnikami itd.) z polibutylenu (lub z al-pex,) w otulinie z pianki poliuretanowej, prowadzonych w bruzdach w ścianach i pod posadzką, wraz z tulejami ochronnymi w przejściach przez przegrody zabezpieczone pianką ognioodporną, 11.4 Dostawa i montaż odpowietrzników automatycznych z zaworami stopowymi, 11.5 Dostawa i montaż filtrów siatkowych z zaworami spustowymi, zaworów przelotowych i zwrotnych, 11.6 Dostawa i montaż zaworu bezpieczeństwa, 11.7 Dostawa i montaż naczynia wzbiorczego przeponowego ze złączem, 11.8 Dostawa i montaż kompletnego systemu bezpieczeństwa instalacji gazowej w kotłowni, 11.9 Przeprowadzenie ciśnieniowej próby szczelności całej instalacji c.o i c.w.u., oraz przeprowadzenie próby instalacji na gorąco z dokonaniem regulacji, 12. Uprzątnięcie terenu budowy. 12.1 Powstałe odpady (gruz, worki, ziemia, folie, ścinki, kawałki rur, kanalizacji itp.) Wykonawca winien zebrać dokładnie i zutylizować na własny kosz. Powierzchnie użytkowe budynku, które zostaną wykończone (okna, drzwi, płytki, posadzki itd.) winien Wykonawca wyczyścić przed zgłoszeniem do odbioru. Szczegółowy zakres prac określa dokumentacja techniczna oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego, określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.42.11.52 - Instalowanie ścianek działowych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 10.000,00 złotych Słownie: dziesięć tysięcy złotych.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny uzupełnienia warunku udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt 1.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane zbliżone charakterem do niniejszego zamówienia o łącznej wartości minimalnej 500.000,00 Złotych brutto każda (słownie: pięćset tysięcy złotych brutto) - z podaniem zakresu i wartości tej roboty, daty i miejsca wykonania - należy wypełnić Wykaz wykonanych robót, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. Ponadto należy załączyć dokument potwierdzający, że roboty wskazane w załączniku nr 4 zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej oraz kierowników robót w odpowiednich, wymaganych prawem budowlanym specjalnościach - należy załączyć wypełniony Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ oraz załączyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia - sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 a do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca posiadał opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. Wymagana minimalna gwarancyjna suma ubezpieczenia wynikająca z ww. dokumentów ma być nie mniejsza niż 500.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony Formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału, bądź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem co najmniej przez uprawnionego do wystawienia pełnomocnictwa. 3) Kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną w oparciu o załączony przedmiar robót stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ z podaniem cen jednostkowych oraz wartości ich sumy brutto. Niniejszy Kosztorys ofertowy, należy potraktować wyłącznie jako dokument o charakterze informacyjno-pomocniczym, który będzie wykorzystywany do zbadania równoważności zastosowanych materiałów, jak również obliczenia należnego wynagrodzenia wykonawcy w przypadku ewentualnego przerwania robót. W związku z jego przeznaczeniem kosztorys ofertowy nie służy do obliczenia prawidłowości ceny ryczałtowej podanej w formularzu ofertowym.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - OKRES GWARANCJI - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, obejmujących: 1) dla zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia; a) zmiany spowodowane siłą wyższą np. warunkami atmosferycznymi, geologicznymi, archeologicznymi, w szczególności: - klęski żywiołowe; - warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, - niewypały i niewybuchy; - wykopaliska archeologiczne; - odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategorie gruntu, kurzawka, głazy narzutowe itp.); - odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych sieci, instalacji, urządzeń lub niezinwentaryzowanych obiektów budowlanych bunkry, fundamenty, ściany szczelne itp.; - w przypadku konieczności wykonania przez Zamawiającego projektu zamiennego dla wprowadzenia zmian rozwiązań technicznych lub usunięcia wad w dostarczonej dokumentacji projektowej. - przeszkody lub utrudnienia w wykonywaniu przedmiotu umowy spowodowane przez osoby trzecie, - wystąpienie robót dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia. b) zmiany będące następstwem działania organów administracji publicznej, w szczególności: - przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp. - odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń; c) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od zamawiającego oraz wykonawcy skutkujące niemożnością prowadzenia prac, w szczególności: - brak możliwości dojazdu oraz transportu na teren budowy spowodowany awariami, remontami lub przebudowami dróg dojazdowych; - protesty mieszkańców; - konieczność prowadzenia postępowania egzekucyjnego, odnoszącego się do wydania nieruchomości. 2) dla zmiany sposobu spełnienia świadczenia: a) zmiany technologiczne, w szczególności: - niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej spowodowaną zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń; - pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; - pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; - konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych lub materiałowych niż wskazane w dokumentacji projektowej, w sytuacji, gdy zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu; - konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. b) zmiany personalne, w szczególności: - zmiana osób, przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne, legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w prawie budowlanym. Zamawiający, nie dopuszcza do zmiany personelu na osoby o niższych kwalifikacjach lub doświadczeniu, niż wykazano w warunkach; - zmiana podwykonawcy, przy pomocy którego wykonawca wykonuje przedmiot umowy, na innego, dysponującego co najmniej porównywalnym doświadczeniem, potencjałem technicznym i osobowym; - rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie wykonawcy, o ile posłużenie się podwykonawcą doprowadzi do skrócenia terminu wykonania przedmiotu umowy, zmniejszenia należnego wykonawcy wynagrodzenia lub zastosowania przy wykonaniu przedmiotu umowy bardziej zaawansowanych rozwiązań technologicznych w porównaniu do wskazanych w siwz; - zmiany osób do nadzorowania robót. 3) dla pozostałych zmian: a) zmiana obowiązującej stawki VAT; b) zmiana sposobu rozliczenia umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy na skutek zmian zawartej przez zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu; c) rezygnacja przez zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami; 3. Nie stanowi istotnej zmiany umowy w rozumieniu art. 144 Pzp, w szczególności: a) skorzystanie z klauzul waloryzacyjnych przewidzianych w umowie na warunkach w niej określonych; b) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawców); c) zmiany danych teleadresowych oraz osób wskazanych do kontaktów między stronami; 4. Zmiany treści umowy pod rygorem nieważności wymagają zachowania formy pisemnej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jerzmanowice-przeginia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Jerzmanowice-Przeginia, pok. 119, 32-048 Jerzmanowice 372 B.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Dziennik Podawczy pok. nr 111 Urząd Gminy Jerzmanowice-Przeginia, 32-048 Jerzmanowice 372 B..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.