eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › Utrzymanie i konserwacja zieleni komunalnej na terenie miasta Iławy. Postępowanie znakOO-341/76/08

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-12

Iława: Utrzymanie i konserwacja zieleni komunalnej na terenie miasta Iławy. Postępowanie znak: OO-341/76/08
Numer ogłoszenia: 261454 - 2008; data zamieszczenia: 12.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Iława , ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 6490159, 6490101, faks (089) 649 26 31.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ilawa-um.bip-wm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie i konserwacja zieleni komunalnej na terenie miasta Iławy. Postępowanie znak: OO-341/76/08.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest bieżące kompleksowe utrzymanie i konserwacja zieleni komunalnej na terenie miasta Iławy. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje cztery zadania: 1) Część 1 - utrzymanie i konserwacja zieleni komunalnej na obszarze miasta Iławy - Centrum. Usługa obejmuje bieżące utrzymanie i konserwację terenów zieleni na obszarze miasta Iławy w zakresie: a) pielęgnacji trawników, krzewów i drzew; b) utrzymania w czystości i porządku terenów zieleni oraz chodników, placów i innych nawierzchni utwardzonych na obszarze objętym zamówieniem oznaczonym na załączonych mapach; c) odśnieżania i usuwania śliskości z chodników, placów i innych nawierzchni utwardzonych. d) Szczegółowy wykaz obowiązków zawiera załącznik do projektu umowy oraz na załącznikach graficznych. 2) Część 2 - utrzymanie i konserwacja zieleni komunalnej na obszarze miasta Iławy - PASY DROGOWE. Usługa obejmuje całoroczne bieżące utrzymanie i konserwację terenów zieleni na obszarze miasta Iławy w zakresie: a) pielęgnacji trawników, krzewów i drzew; b) utrzymania w czystości i porządku terenów zieleni na obszarze objętym zamówieniem c) Szczegółowy wykaz obowiązków zawiera załącznik do projektu umowy oraz na załącznikach graficznych 3) Część 3 - utrzymanie i konserwacja zieleni komunalnej na obszarze miasta Iławy - POZOSTAŁE OBIEKTY. Usługa obejmuje bieżące utrzymanie i konserwację terenów zieleni na obszarze miasta Iławy w zakresie: a) pielęgnacji trawników, krzewów i drzew; b) utrzymania w czystości i porządku terenów zieleni oraz chodników, placów i innych nawierzchni utwardzonych na obszarze objętym zamówieniem oznaczonym na załączonych mapach; c) odśnieżania i usuwania śliskości z chodników, placów i innych nawierzchni utwardzonych. d) Szczegółowy wykaz obowiązków zawiera załącznik do projektów umów oraz na załącznikach graficznych. 4) Cześć 4 - utrzymanie i konserwacja zieleni komunalnej na obszarze miasta Iławy - zieleń osiedlowa Usługa obejmuje bieżące utrzymanie i konserwację terenów zieleni na obszarze miasta Iławy w zakresie: a) pielęgnacji trawników, krzewów i drzew; b) utrzymania w czystości i porządku terenów zieleni oraz chodników, placów i innych nawierzchni utwardzonych na obszarze objętym zamówieniem oznaczonym na załączonych mapach; c) odśnieżania i usuwania śliskości z chodników, placów i innych nawierzchni utwardzonych d) Szczegółowy wykaz obowiązków ciążących na Wykonawcy określa załącznik nr 1 do projektu umowy (stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ), zgodny z warunkami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. e) Obszar objęty przedmiotem części 4 jako załącznik nr 2 do projektu umowy przedstawiony został w formie graficznej: mapki zadania głównego - na 27 mapach od nr 1 do nr 27;mapki zadania dodatkowego- na mapach od nr 1,2, 6,8,9,10,11 3. Nazwy kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV 77.21.15.00-7; 77.31.00.00-6; 77.31.41.00-5, 77.34.00.00-5;, 90.51.13.00-5. 4. Każdy wykonawca może złożyć ofertę na całość zamówienia lub na dowolnie wybraną jego część lub części. 5. Jeżeli wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część wówczas wypełnia formularze ofertowe na części, na które składa ofertę. 6. Do ceny oferty należy wliczyć także koszty określone w § XIII SIWZ których konieczność wykonania stwierdzono na podstawie przeprowadzonej wizji lokalnej na miejscu realizacji usługi. 7. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wypełniając wzór nr 4 dane podwykonawcy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 77.34.00.00 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów 90.51.13.00 - Usługi zbierania śmieci .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 ust.2 ustawy Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wymogi art. 22 ust.1 a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy na potwierdzenie ww. warunków wykonawca zobowiązany będzie przedstawić dokumenty, o których mowa w pkt.7 ppkt. 1), 2), 3), 4), 5), 6), 7), 8) 9, 10),11),12),13),14), 15),niniejszego ogłoszenia 2. W zakresie warunku posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. W zakresie warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia: 3.1 Doświadczenie: wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) ukończył z należytą starannością realizację, co najmniej 1 zadanie, odpowiadającego swoim rodzajem usługom (w zakresie utrzymania w zakresie utrzymania i konserwacji zieleni) gdzie był głównym wykonawcą stanowiącym przedmiot tego zamówienia i o wartości nie mniejszej niż 80.000,00 zł brutto. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę wzoru nr 3 do SIWZ, o którym mowa w § VII ust. 1 pkt.8). W przypadku występowania Wykonawcy zatrudniającego podwykonawcę warunek musi być spełniony przez głównego wykonawcę. Za podwykonawstwo będzie się uznawało: umowę zlecenia, umowę o dzieło itd.), Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że prace te zostały wykonane należycie. 3.2 Potencjał kadrowy: Wykonawca przedstawi wykaz osób potrzebnych do realizacji zadania, wymagane jest wykazanie: kierownik prac - osoba odpowiedzialna za realizację usługi będące przedmiotem zamówienia. Oczekuje się, że kierownik prac będzie dostępny przez cały czas trwania usługi w miejscu realizacji zamówienia. Minimalne wymagania: 3 lata stażu pracy zawodowej, w tym 1 rok doświadczenia w wykonywaniu usług w zakresie utrzymania i konserwacji zieleni, osoba - z kwalifikacjami w zakresie zakładania, utrzymania, pielęgnacji i konserwacji terenów zieleni lub o podobnym zakresie, osoba z kwalifikacjami w zakresie pielęgnacji i chirurgii drzew. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę wzoru nr 4 do SIWZ, o którym mowa w § VII ust. 1 pkt.9), W przypadku dysponowania osobami innego podmiotu do wzoru nr 4 należy dołączyć także pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób i podmiotów wykonawca wskazał osoby innych podmiotów, którymi będzie dysponował. 3.3 potencjał techniczny: Wykonawca przedstawi wykaz sprzętu potrzebnego do realizacji zadania. Wykonawca musi dysponować sprzętem gwarantującym wykonanie prac w terminie: Samochód ciężarowy multicar, Żuk do 3,5 t lub o podobnych czy wyższych parametrach technicznych - 1 szt., kosiarka spalinowa ręczna - 3 szt., kosiarka na ciągniku kołowym lub samobieżna - 1 szt., kosa mechaniczna spalinowa - 2 szt., spalinowe nożyce do żywopłotów - 1 szt., piła spalinowa łańcuchowa - 1 szt., zamiatarka mechaniczna chodnikowa- 1 szt., ciągnik z pługiem i piaskarką- 1 szt. (nie dotyczy części 2 zamówienia - PASY DROGOWE).Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia wg wzoru nr 5 do SIWZ, o którym mowa o którym mowa w § VII. pkt.11) SIWZ. W przypadku dysponowania narzędziami i urządzeniami innego podmiotu do wzoru nr 5 należy dołączyć także pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie wykonawca wykazał narzędzia i urządzenia innych podmiotów, którymi będzie dysponował. 4. W zakresie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zadania wykonawca musi wykazać, że przedstawi kserokopię polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość, co najmniej 150.000 złotych (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) 5. W zakresie warunku nie podlegania wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy wykonawca składa oświadczenie zgodnie z wzorem nr 2 w § VII. pkt.2) SIWZ oraz kserokopię dokumentów aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art.24 ust.1 pkt.4-9, Kserokopię zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS 6. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez zastosowanie kryterium spełnia-nie spełnia tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają określone w tabeli wymagania. Brak któregokolwiek z ww. oświadczeń, dokumentów i załączników lub złożenie ich w niewłaściwej formie będzie skutkował wykluczeniem Wykonawcy na mocy art.24 ust.2 pkt.3 ustawy (z zastrzeżeniem,art.26 ust.3 ustawy).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7. Wykaz dokumentów lub oświadczeń, jakie wykonawcy mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru nr 1, 1a, 1b, 1 c), 2) Podpisane oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg wzoru 2), 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 4) Kserokopię aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę, 5) Kserokopię aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 6) Kserokopię zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 7) Kserokopię zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem , opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę 8) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie wystawione przez podmiot zlecający wykonanie zamówienia)- zgodnie z wzorem Nr 3. 9) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakres wykonywanych przez nich czynności wraz z podaniem podwykonawców przewidzianych do realizacji zamówienia (wg wzoru nr 4). do wykazu należy dołączyć, kserokopię dokumentów potwierdzających kwalifikacje osoby w zakresie zakładania, utrzymania, pielęgnacji i konserwacji terenów zieleni lub o podobnym zakresie, kserokopię dokumentów potwierdzających kwalifikacje osoby w zakresie pielęgnacji i chirurgii drzew. 10) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób i podmiotów wykonawca wskazał osoby innych podmiotów, którymi będzie dysponował. 11) Wykaz potencjału technicznego zgodnie z wzorem nr 5. 12) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 11) wykonawca wykazał narzędzia i urządzenia innych podmiotów, którymi będzie dysponował. 13) Kserokopia polisy ubezpieczeniowej, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 14) Zaakceptowany wzór umowy (każda strona umowy powinna być parafowana) 15) Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik (wg wzoru nr 6).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://ilawa-um.bip-wm.pl/public/ w zakładce zamówienia publiczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Iławy, ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława, pok.217.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2008 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miasta Iławy, ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława, pok.217.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1 - utrzymanie i konserwacja zieleni komunalnej na obszarze miasta Iławy - Centrum.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa obejmuje bieżące utrzymanie i konserwację terenów zieleni na obszarze miasta Iławy w zakresie: a) pielęgnacji trawników, krzewów i drzew; b) utrzymania w czystości i porządku terenów zieleni oraz chodników, placów i innych nawierzchni utwardzonych na obszarze objętym zamówieniem oznaczonym na załączonych mapach; c) odśnieżania i usuwania śliskości z chodników, placów i innych nawierzchni utwardzonych. d) Szczegółowy wykaz obowiązków zawiera załącznik do projektu umowy oraz na załącznikach graficznych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.15.00-7, 77.31.00.00-6, 77.31.41.00-5, 77.34.00.00-5, 90.51.13.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2 - utrzymanie i konserwacja zieleni komunalnej na obszarze miasta Iławy - PASY DROGOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa obejmuje całoroczne bieżące utrzymanie i konserwację terenów zieleni na obszarze miasta Iławy w zakresie: a) pielęgnacji trawników, krzewów i drzew; b) utrzymania w czystości i porządku terenów zieleni na obszarze objętym zamówieniem c) Szczegółowy wykaz obowiązków zawiera załącznik do projektu umowy oraz na załącznikach graficznych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.15.00-7, 77.31.00.00-6, 77.31.41.00-5, 77.34.00.00-5, 90.51.13.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3 - utrzymanie i konserwacja zieleni komunalnej na obszarze miasta Iławy - POZOSTAŁE OBIEKTY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa obejmuje bieżące utrzymanie i konserwację terenów zieleni na obszarze miasta Iławy w zakresie: a) pielęgnacji trawników, krzewów i drzew; b) utrzymania w czystości i porządku terenów zieleni oraz chodników, placów i innych nawierzchni utwardzonych na obszarze objętym zamówieniem oznaczonym na załączonych mapach; c) odśnieżania i usuwania śliskości z chodników, placów i innych nawierzchni utwardzonych. d) Szczegółowy wykaz obowiązków zawiera załącznik do projektów umów oraz na załącznikach graficznych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.15.00-7, 77.31.00.00-6, 77.31.41.00-5, 77.34.00.00-5, 90.51.13.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Cześć 4 - utrzymanie i konserwacja zieleni komunalnej na obszarze miasta Iławy - zieleń osiedlowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa obejmuje bieżące utrzymanie i konserwację terenów zieleni na obszarze miasta Iławy w zakresie: a) pielęgnacji trawników, krzewów i drzew; b) utrzymania w czystości i porządku terenów zieleni oraz chodników, placów i innych nawierzchni utwardzonych na obszarze objętym zamówieniem oznaczonym na załączonych mapach; c) odśnieżania i usuwania śliskości z chodników, placów i innych nawierzchni utwardzonych d) Szczegółowy wykaz obowiązków ciążących na Wykonawcy określa załącznik nr 1 do projektu umowy (stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ), zgodny z warunkami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. e) Obszar objęty przedmiotem części 4 jako załącznik nr 2 do projektu umowy przedstawiony został w formie graficznej: mapki zadania głównego - na 27 mapach od nr 1 do nr 27;mapki zadania dodatkowego- na mapach od nr 1,2, 6,8,9,10,11.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.15.00-7, 77.31.00.00-6, 77.31.41.00-5, 77.34.00.00-5, 91.51.13.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.