eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milicz › Realizacja form doskonalenia nauczycieli w ramach sieci współpracy i samokształcenia w projekcie Poprawa jakości doskonalenia nauczycieli w Powiecie Milickim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-04

Milicz: Realizacja form doskonalenia nauczycieli w ramach sieci współpracy i samokształcenia w projekcie Poprawa jakości doskonalenia nauczycieli w Powiecie Milickim
Numer ogłoszenia: 261435 - 2013; data zamieszczenia: 04.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Edukacyjne i Psychologiczno-Pedagogiczne , ul. Trzebnicka 4B, 56-300 Milicz, woj. dolnośląskie, tel. 71 38 40 237, faks 71 38 40 238.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pceipp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja form doskonalenia nauczycieli w ramach sieci współpracy i samokształcenia w projekcie Poprawa jakości doskonalenia nauczycieli w Powiecie Milickim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie spotkań (warsztaty, szkolenia, wykłady, konsultacje, seminaria) w ramach sieci współpracy i samokształcenia w projekcie Poprawa jakości doskonalenia nauczycieli w Powiecie Milickim realizowanego przez Powiat Milicki. Projekt realizowany w ramach POKL, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. 2. Dla potrzeb oszacowania ilości spotkań w sieciach współpracy i samokształcenia nauczycieli Zamawiający przyjmuje łącznie 40 spotkań (po 10 spotkań w 4 sieciach współpracy i samokształcenia nauczycieli) - razem 240 godzin dydaktycznych. 3. W okresie od grudnia 2013 r. do czerwca 2014 r. Zamawiający zakłada organizację 20 spotkań w 4 sieciach współpracy i samokształcenia nauczycieli. 4. W okresie od września 2014 r. do czerwca 2015 r. Zamawiający zakłada organizację 20 spotkań w 4 sieciach współpracy i samokształcenia nauczycieli. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian organizacyjnych w zakresie terminów oraz ilości oraz czasu trwania spotkań dydaktycznych, w zależności od potrzeb Zamawiającego wynikających z realizacji projektu. 6. Zakładany czas trwania jednego spotkania w sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli to średnio 6 godzin dydaktycznych. Łączna liczba godzin dydaktycznych przyjęta do oszacowania wynosi 240. 7. Zamawiający dopuszcza podział spotkań na 2 grupy szkoleniowe (2 * 3h). W tym przypadku ilość spotkań może proporcjonalnie wzrosnąć. 8. Liczba uczestników - uczestniczek w każdym spotkaniu sieci wyniesie około 25 osób. 9. Spotkania sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli odbywać się będą na terenie powiatu milickiego. 10. Wykonawca powinien zabezpieczyć merytoryczną realizację spotkań, na najwyższym poziomie, dla następujących grup odbiorców działających w 4 sieciach współpracy i samokształcenia nauczycieli: W roku szkolnym 2013-14 : 1) dyrektorzy szkół i przedszkoli 2) nauczyciele humaniści, z tematem przewodnim Skuteczne sposoby zachęcania uczniów do czytania 3) nauczyciele matematyki, z tematem przewodnim sieci Jak wspierać dziecko w uczeniu się matematyki 4) nauczyciele wychowawcy Jak radzić sobie ze szkolną absencją - bezpieczeństwo w szkole? - min prawne aspekty tematu W roku szklonym 2014/15 : 1) dyrektorzy szkół i przedszkoli 2) nauczyciele humaniści 3) nauczyciele matematyki 4) nauczyciele wychowawcy Tematy przewodnie na rok szkolny 2014/2015 zostaną podane po rozpoznaniu oczekiwań uczestników sieci. 11. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za merytoryczną realizację spotkań sieci . 12. Obowiązki Wykonawcy: a) zapewnienie trenerów, szkoleniowców, wykładowców, konsultantów, ekspertów w danych dziedzinach do poprowadzenia spotkań sieci; b) przesyłanie Koordynatorom Sieci (KS), menagerowi projektu i koordynatorowi merytorycznemu projektu wersji elektronicznych materiałów szkoleniowych/wykładowych wykorzystywanych na potrzeby prowadzenia spotkań sieci; c) prowadzenie spotkań sieci w terminach ustalonych przez Koordynatorów Sieci (KS), menedżera projektu i koordynatora merytorycznego projektu; d) zachowanie w tajemnicy wszelkich danych, do których będzie miał dostęp w związku z realizacją zamówienia. 13. Zamawiający zastrzega w umowie z Wykonawcą prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowanym Projektem, w tym dokumentów finansowych..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • ZAMAWIAJĄCY PRZEWIDUJE UDZIELENIE ZAMÓWIEŃ UZUPEŁNIAJĄCYCH w wysokości maksymalnej określonej w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy PZP.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać wpis do rejestru placówek doskonalenia nauczycieli;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi: a. wykazać realizację minimum 50 różnych tematycznie form doskonalenia nauczycieli w roku 2011, 2012 lub 2013; b. przedstawić referencje/dowody minimum od 5 zleceniodawców w zakresie jakości świadczonych usług szkoleniowych przez Wykonawcę;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie powyższego warunku, zamawiający uzna pisemne oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie (załącznik nr 3 do SIWZ),

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować minimum 8 osobami posiadającymi: a) wykształcenie wyższe II stopnia, b) posiadające przygotowanie do pracy moderatora (np. ukończone studia lub kursy przygotowujące do pracy trenera, coacha, edukatora, moderatora, organizatora rozwoju edukacji, certyfikat trenerski, edukatorski) c) doświadczenie w moderowaniu grupowej pracy koncepcyjnej osób dorosłych , kierowanie spotkaniami poświęconymi zespołowemu wypracowaniu rozwiązań określonych problemów Środowiska oświatowego, w szczególności w tematach o których mowa w dziale 2 SIWZ d) realizacji minimum 1 formy doskonalenia nauczycieli w obszarach dedykowanych określonym odbiorcom oraz w tematach, o których mowa w dziale 2 ust. 10 SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie powyższego warunku, zamawiający uzna pisemne oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie (załącznik nr 3 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pceipp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pceipp.pl oraz siedzibie zamawiajacego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2013 godzina 15:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w Powiatowym Centrum Edukacyjnym i Psychologiczno Pedagogicznym.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.