eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dolice › remont budynku Szkoły Podstawowej w Dolicach - Etap II roboty wewnętrzne

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-09

POZYCJA 26142

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Dolice: remont budynku Szkoły Podstawowej w Dolicach - Etap II roboty wewnętrzne Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Dolice, do kontaktów: Czesław Kopacki, Urząd Gminy Dolice, 73-115 Dolice, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5640129, fax 091 5640237, e-mail: ckopacki@dolice.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://ug.dolice.ibip.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne, Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont budynku Szkoły Podstawowej w Dolicach - Etap II roboty wewnętrzne. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Dolice, ul. Pyrzycka 1. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie wymiany posadzek cementowych i wykładzin rulonowych z tworzyw sztucznych - ok. 430 m kw. Okładziny z płytek ceramicznych: ścian ok. 60 m kw., posadzek 78 m kw., cokolików ok. 106 m.b., schodów 4,48 m kw. Okładziny stopni schodowych wykładziną z tw. sztucznych 89,17 m.b. Przecieranie tynków: na stropach 524 m kw., ścianach ok. 670 m kw., Malowanie: emulsyjne ścian ok. 670 m kw., sufitów ok. 635 m kw., olejne ze szpachlowaniem ścian ok. 601 m kw. Okładziny z płyt G-K wraz z rusztami drewnianymi ok 117 m kw. Wymiana stolarki drzwiowej 35,9 m kw. Wymiana biegów schodowych 31 stopni i spoczników 7,77 m kw. Wymiana instalacji co i wod-kan w tym: Rurociągi spawane fi 15 - 150 m.b., fi 20 - 56 m.b., fi 25 - 12 m.b., fi 32 - 48 m.b., fi 40 - 14 m.b. Grzejniki jednopłytowe wys. 600-900 mm i dł. do 1600 mm - szt. 11. Jw. lecz dwupłytowe - szt. 32 Jw. lecz dwupłytowe - szt. 2. Demontaż instalacji i urządzeń sanitarnych istniejących. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.42.10 - Szkoły podstawowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.42.10 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych Oryginalny kod CPV: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Oryginalny kod CPV: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wykonanie remontu pomieszczeń o pow. użytkowej 667,90 m kw. o wartości przekraczającej 60 000 EUR. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 25.08.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w kwocie 6 500,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat (5) przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie (2) roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł każda. 3. Dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia. 4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności dysponują osobami uprawnionymi do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia konstrukcyjno-budowlane oraz kierownikami robót posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjno-instalacyjnej - należącymi do właściwej OIIB i posiadającymi aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp) - w przypadku wykonawców występujących wspólnie dotyczy każdego współwykonawcy z osobna. 7. Akceptują warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjmują je bez zastrzeżeń. 8. Wniosą wadium (zgodnie z zapisami ustawy P.z.p. oraz SIWZ) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o wymagane oświadczenia i dokumenty, o których mowa w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, według zasady spełnia/nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z 29 stycznia 2004r. ( Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późń. zm.). W przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie każdy ze współwykonawców składa oświadczenie oddzielnie. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie ( m.in. spółki cywilne, konsorcja) zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru każdego ze wspólników. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca ( w przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie zaświadczenie każdego ze wspólników) nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca ( w przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie zaświadczenie każdego ze wspólników) nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 punkt 4-8 ustawy Pzp - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (W przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie informacja każdego ze wspólników) 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy Pzp - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykaz wykonanych przez wykonawcę, w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Wykonawca wykaże co najmniej dwie (2) roboty j.w. o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł każda. 8. Dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w w/w wykazie (zgodnie z pkt. 7) zostały wykonane należycie (referencje, opinie zamawiających, ewentualnie kopie protokółów odbioru). 9. Dokumenty potwierdzające uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie osób wskazanych przez wykonawcę do kierowania robotami, tj. kserokopie odpowiednich do zakresu robót uprawnień budowlanych kierownika budowy i kierowników robót. 10. Aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego (Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa) i ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej kierownika budowy i kierowników robót. 11. Oświadczenie o gotowości kierownika budowy i kierowników robót do pełnienia tej funkcji w okresie realizacji niniejszego zamówienia. 12. Kopia dowodu wniesienia wadium Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug.dolice.ibip.pl. Opłata: 45 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: na podstawie faktury wystawionej przez zamawiającego (dotyczy części graficznej) zamawiający doliczy koszty przesyłki specyfikacji. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.06.2007, godzina 11:00, Urząd Gminy Dolice, ul. Ogrodowa 16, pokój nr 7.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 02.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.