eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowogród Bobrzański › Przeprowadzenie zajęć w ramach projektu Rozwińmy skrzydła w roku szkolnym 2010/2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-24

Nowogród Bobrzański: Przeprowadzenie zajęć w ramach projektu Rozwińmy skrzydła w roku szkolnym 2010/2011
Numer ogłoszenia: 26141 - 2011; data zamieszczenia: 24.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Publiczna Szkoła Podstawowa w Drągowinie , ul. Lipowa 24, 66-010 Nowogród Bobrzański, woj. lubuskie, tel. 68 3216 430, faks 68 3216 430.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spdragowina.smoko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Publiczna Szkoła Podstawowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie zajęć w ramach projektu Rozwińmy skrzydła w roku szkolnym 2010/2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne, obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu Rozwińmy skrzydła w roku szkolnym 2010/2011 w Publicznej Szkole Podstawowej w Drągowinie, dla której organem prowadzącym jest Gmina Nowogród Bobrzański. 1. Zadanie nr 1: warsztaty plastyczne Ogród sztuk dla co najmniej 13 uczniów (malarstwo, kolaż, praca w glinie, itp.) - 34 godziny w roku szkolnym 2010/2011. 2. Zadanie nr 2: zajęcia z języka niemieckiego Językiem naszych przyjaciół dla co najmniej 20 uczniów podzielonych na dwie grupy - 30 godzin w roku szkolnym 2010/2011. 3. Zadanie nr 3: warsztaty teatralne Życie to teatr dla co najmniej 15 uczniów - 15 godzin w roku szkolnym 2010/2011..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.57.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • złożenie oświadczenia o posiadaniu uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz ofertowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. zmiana jest korzystna dla zamawiającego, 2. wystąpi uzasadniona konieczność zmiany sposobu wykonania przedmiotu umowy, 3. nastąpi zmiana przepisów w zakresie prawa podatkowego (np. zmiana stawki VAT), 4. nastąpi zmiana innych przepisów, których rygorem objęty jest przedmiot umowy, 5. wystąpi zmiana Wykonawcy w przypadkach sukcesji generalnej następującej w wyniku dozwolonego przekształcenia podmiotu bądź dziedziczenia oraz w przypadkach szczególnej sukcesji z mocy prawa (np. łączenie, dzielenie, przekształcenie spółek), 6. nastąpi wywierająca bezpośredni wpływ na dalsze wykonywanie umowy zmiana obowiązujące-go prawa powszechnego (ustawy, rozporządzenia), aktów prawa miejscowego bądź przepisów wewnętrznych, obowiązujących w Gminie Nowogród Bobrzański (uchwały Rady Gminy, za-rządzenia, decyzje Burmistrza Nowogrodu Bobrzańskiego etc.), 7. działanie siły wyższej, 8. z powodów braków lub błędów w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej; 9. w wyniku działań, poleceń i wytycznych osób (instytucji) trzecich Zamawiający będzie zobowiązany do ograniczenia środków przewidzianych na sfinansowanie zamówienia; 10. z uwagi na możliwość uzyskania przez Zamawiającego zewnętrznych środków pomocowych (także dodatkowych) umożliwiających sfinansowanie całości lub części zamówienia oraz za-mówienia dodatkowego/uzupełniającego; 11. w wyniku realizacji poleceń/zaleceń instytucji odpowiedzialnych za przydzielenie i nadzór zewnętrznych środków pomocowych przeznaczonych na realizację inwestycji lub odpowiedzialnych za ochronę środowiska- w zakresie innym niż finansowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://nowogrodbobrz.ibip.pl/public/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Publiczna Szkoła Podstawowa w Drągowinie ul. Lipowa 24, 66-010 Nowogród Bobrzański.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2011 godzina 12:00, miejsce: Publiczna Szkoła Podstawowa w Drągowinie ul,Lipowa 24 sekretariat szkoły.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie: 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie: 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1: warsztaty plastyczne Ogród sztuk dla co najmniej 13 uczniów (malarstwo, kolaż, praca w glinie, itp.) - 34 godziny w roku szkolnym 2010/2011.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: warsztaty plastyczne Ogród sztuk dla co najmniej 13 uczniów (malarstwo, kolaż, praca w glinie, itp.) - 34 godziny w roku szkolnym 2010/2011.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2: zajęcia z języka niemieckiego Językiem naszych przyjaciół dla co najmniej 20 uczniów podzielonych na dwie grupy - 30 godzin w roku szkolnym 2010/2011.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zajęcia z języka niemieckiego Językiem naszych przyjaciół dla co najmniej 20 uczniów podzielonych na dwie grupy - 30 godzin w roku szkolnym 2010/2011..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3: warsztaty teatralne Życie to teatr dla co najmniej 15 uczniów - 15 godzin w roku szkolnym 2010/2011..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: warsztaty teatralne Życie to teatr dla co najmniej 15 uczniów - 15 godzin w roku szkolnym 2010/2011..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.