eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipsko › Odbudowa (modernizacja) dróg powiatowych nr 1918W, 1933W na terenie powiatu lipskiego (2 zadania)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-23

Lipsko: Odbudowa (modernizacja) dróg powiatowych nr 1918W, 1933W na terenie powiatu lipskiego (2 zadania)
Numer ogłoszenia: 261377 - 2010; data zamieszczenia: 23.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Lipsku , ul. Spacerowa 24, 27-300 Lipsko, woj. mazowieckie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdpl.republika.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa (modernizacja) dróg powiatowych nr 1918W, 1933W na terenie powiatu lipskiego (2 zadania).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy: Odbudowa (modernizacja) drogi powiatowej nr 1918W Solec - Boiska - Chotcza na odcinku Białobrzegi - Górki w km 8+400 - 10+425, dł. 2,025 km Zakres robót: I. Roboty przygotowawcze 1. Roboty pomiarowe przy robotach drogowych dla trasy drogowej w terenie równinnym - 2,025 km 2. Ścinanie drzew bez utrudnień o średnicy do 15 cm wraz z karczowaniem pni oraz wywiezieniem dłużyc, gałęzi i karpiny na odległość do 10 km - 211 szt. 3. Ścinanie drzew bez utrudnień o średnicy do 46-55 cm wraz z karczowaniem pni oraz wywiezieniem dłużyc, gałęzi i karpiny na odległość do 10 km - 302 szt. 4. Ścinanie drzew bez utrudnień o średnicy pow. 100 cm wraz z karczowaniem pni oraz wywiezieniem dłużyc, gałęzi i karpiny na odległość do 10 km - 4 szt. 5. Karczowanie krzaków i podszycia ilości sztuk krzaków 1000/ha - 0,222 ha II. Odwodnienie korpusu drogowego 6. Wykonanie ścianek czołowych przepustów średnicy 60 cm wraz z wykonaniem deskowania, zbrojenia i izolacji ścian lepikiem szt. 4 - 3,6 m3 7. Przepusty prefabrykowane z rur żelbetowych. Wykonywanie części przelotowej prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych jednootworowych, która składa się z ławy fundamentowej z betonu, rur żelbetowych średnicy 60cm, izolacja styków rur papą i lepikiem szt. 2 - 14,0 m III. Roboty ziemne- nasypy 8. Wykonanie wykopów mechanicznie w gruncie kat. I-II z transportem urobku na nasyp samochodami na odl. 1 km wraz z zagęszczeniem gruntów w nasypie i zwilżenie w miarę potrzeby warstw zagęszczanych wodą - 5596 m3 9. Wykonanie nasypów mechanicznie z gruntu kat I-II z transportem urobku na nasyp samochodami do od 1 km wraz z formowaniem i zagęszczaniem nasypu i zwilżeniem w miarę potrzeby warstw zagęszczonych wodą - 420 m3 IV. Podbudowy 10. Koryto wykonane na całej szerokości nawierzchni jezdni mechanicznie w gruncie kat. I-II gł. 30 cm - 8505 m2 11.Wykonanie i zagęszczanie warstwy z piasku w korycie lub na całej szerokości drogi mechanicznie gr. warstwy 10 cm - 8505 m2 12. Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni przy użyciu równiarki samojezdnej i walca - 8505 m2 13. Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego, warstwa dolna gr. 20 cm - 8505 m2 14. Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego, warstwa górna gr. 8 cm - 8505 m2 V. Nawierzchnie 15. Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej dla ruchu KR ?, gr. 4 cm, szer.4,10 m - 8302 m2 16. Mechaniczne wykonanie warstwy ścieralnej gr. 3 cm z masy mineralno-asfaltowej dla ruchu KR-1/2, szer. 4,00 m - 8100 m2 VI. Roboty wykończeniowe i towarzyszące 17.Wzmocnienie poboczy materiałem kamiennym grubość warstwy do 10 cm, szer. 0,50 m - 2025 m2 18. Uzupełnianie i wyprofilowanie poboczy gruntowych do 10 cm szer. 0, 50 m - 2025 m2 2 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy: Odbudowa (modernizacja) drogi powiatowej nr 1933W Sadkowice - Kępa Piotrawińska - Pawłowice w km 0+020 - 7+170, dł. 7,150 km Zakres robót: I. Roboty przygotowawcze 1. Rozbieranie nawierzchni z mas mineralno - bitumicznych gr. warstwy 4cm - 225,0 m2 2. Roboty pomiarowe przy robotach drogowych dla trasy drogowej w terenie równinnym - 7,150 km II. Podbudowy 3. Mechaniczne wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową w ilości śr. 50 kg/m2 (śr. gr. 2 cm) - 1608 ton 4. Mechaniczne wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z masy mineralno-asfaltowej dla ruchu KR-1/2 - 32395,0 m2 IV Roboty wykończeniowe i towarzyszące 5. Uzupełnianie i wyprofilowanie poboczy gruntowych do 10 cm szer. 1, 25 m - 17875,0 m2.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.11.26.00-1, 45.23.31.00-0, 45.23.31.00-2, 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6, 45.23.33.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium w zakresie poszczególnych zadań od 1 do 2 w wysokości: dla zadania nr 1 w wysokości: 17 000,00 zł, słownie: siedemnaście tysięcy złotych 00/100 dla zadania nr 2 w wysokości: 25 000,00 zł, słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej dwóch robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wymienione roboty w swoim zakresie rzeczowym muszą zawierać budowę lub przebudowę drogi o łącznej długości 2 km. Łączna wartość każdej z wykonanych robót nie może być mniejsza niż 800 000 złotych, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę: W zakresie dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym w zakresie następującego sprzętu i urządzeń spełniających minimalne wymagania sprzętowe i ilościowe: dla zadania nr 1: - równiarka drogowa (moc silnika 160 KM, szerokość lemiesza 360 cm, wyposażona dodatkowo w zrywak) - 1 szt. - koparka podsiębierna (pojemność łyżki powyżej 0,3 m3) - 1 szt. - rozkładarka mas bitumicznych (sterowana elektronicznie, szerokość układania 5,5 m)-1 szt. - samochód samowyładowczy (ładowność 6 ton) - 2 szt. - walec stalowy gładki - wibracyjny (masa własna 9 ton, szerokość robocza 1,5 m, bębny dwudzielne) - 1 szt. - walec gumowy statyczny (masa operacyjna 8,5 ton, szerokość robocza 1,5 m centralne pompowanie kół) - 1 szt. - skrapiarka do asfaltu - 1 szt. - wytwórnia mas bitumicznych o wydajności roboczej min 30 M g/h - 1 szt. dla zadania nr 2: - frezarka - 1 szt - równiarka drogowa (moc silnika 160 KM, szerokość lemiesza 360 cm, wyposażona dodatkowo w zrywak) - 1 szt. - koparka podsiębierna (pojemność łyżki powyżej 0,3 m3) - 1 szt. - rozkładarka mas bitumicznych (sterowana elektronicznie, szerokość układania 5,5 m)-1 szt. - samochód samowyładowczy (ładowność 6 ton) - 2 szt. - walec stalowy gładki - wibracyjny (masa własna 9 ton, szerokość robocza 1,5 m, bębny dwudzielne) - 1 szt. - walec gumowy statyczny (masa operacyjna 8,5 ton, szerokość robocza 1,5 m centralne pompowanie kół) - 1 szt. - skrapiarka do asfaltu - 1 szt. - wytwórnia mas bitumicznych o wydajności roboczej min 30 Mg/h - 1 szt.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie dysponowania osobami, Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: 1. Kierownikiem Budowy: - minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy, - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej (ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane Dz. U. z 2003 r. Nr 207 poz. 2016 z późn. zm.) - wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym terminem ważności. 2. Kierownikiem robót drogowych: - minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe przy realizacji robót drogowych, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej, - wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym terminem ważności.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Informacje o posiadanym laboratorium drogowym. W przypadku braku laboratorium drogowego, informacja o podmiocie wykonującym badania drogowe na zlecenie wykonawcy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 2.Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą całkowitą cenę zamówienia 3.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych 4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych 5. Wykaz osób do kontaktów z zamawiającym odpowiedzialnych za wykonanie zobowiązań umowy 6. Wzór umowy - parafowany przez wykonawcę. 7. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 8. Dowód wniesienia wadium

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdpl.republika.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego adres jak w pkt.1. Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle S.I.W.Z. za zaliczeniem pocztowym. Opłata za udostępnienie specyfikacji wynosi 50 zł..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2010 godzina 09:45, miejsce: w siedzibie zamawiającego Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych ul. Spacerowa 24 27-300 Lipsko. Pokój nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 11.11.2010.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odbudowa (modernizacja) drogi powiatowej nr 1918W Solec - Boiska - Chotcza na odcinku Białobrzegi - Górki w km 8+400 - 10+425, dł. 2,025 km.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót: I. Roboty przygotowawcze 1. Roboty pomiarowe przy robotach drogowych dla trasy drogowej w terenie równinnym - 2,025 km 2. Ścinanie drzew bez utrudnień o średnicy do 15 cm wraz z karczowaniem pni oraz wywiezieniem dłużyc, gałęzi i karpiny na odległość do 10 km - 211 szt. 3. Ścinanie drzew bez utrudnień o średnicy do 46-55 cm wraz z karczowaniem pni oraz wywiezieniem dłużyc, gałęzi i karpiny na odległość do 10 km - 302 szt. 4. Ścinanie drzew bez utrudnień o średnicy pow. 100 cm wraz z karczowaniem pni oraz wywiezieniem dłużyc, gałęzi i karpiny na odległość do 10 km - 4 szt. 5. Karczowanie krzaków i podszycia ilości sztuk krzaków 1000/ha - 0,222 ha II. Odwodnienie korpusu drogowego 6. Wykonanie ścianek czołowych przepustów średnicy 60 cm wraz z wykonaniem deskowania, zbrojenia i izolacji ścian lepikiem szt. 4 - 3,6 m3 7. Przepusty prefabrykowane z rur żelbetowych. Wykonywanie części przelotowej prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych jednootworowych, która składa się z ławy fundamentowej z betonu, rur żelbetowych średnicy 60cm, izolacja styków rur papą i lepikiem szt. 2 - 14,0 m III. Roboty ziemne- nasypy 8. Wykonanie wykopów mechanicznie w gruncie kat. I-II z transportem urobku na nasyp samochodami na odl. 1 km wraz z zagęszczeniem gruntów w nasypie i zwilżenie w miarę potrzeby warstw zagęszczanych wodą - 5596 m3 9. Wykonanie nasypów mechanicznie z gruntu kat I-II z transportem urobku na nasyp samochodami do od 1 km wraz z formowaniem i zagęszczaniem nasypu i zwilżeniem w miarę potrzeby warstw zagęszczonych wodą - 420 m3 IV. Podbudowy 10. Koryto wykonane na całej szerokości nawierzchni jezdni mechanicznie w gruncie kat. I-II gł. 30 cm - 8505 m2 11.Wykonanie i zagęszczanie warstwy z piasku w korycie lub na całej szerokości drogi mechanicznie gr. warstwy 10 cm - 8505 m2 12. Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni przy użyciu równiarki samojezdnej i walca - 8505 m2 13. Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego, warstwa dolna gr. 20 cm - 8505 m2 14. Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego, warstwa górna gr. 8 cm - 8505 m2 V. Nawierzchnie 15. Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej dla ruchu KR ?, gr. 4 cm, szer.4,10 m - 8302 m2 16. Mechaniczne wykonanie warstwy ścieralnej gr. 3 cm z masy mineralno-asfaltowej dla ruchu KR-1/2, szer. 4,00 m - 8100 m2 VI. Roboty wykończeniowe i towarzyszące 17.Wzmocnienie poboczy materiałem kamiennym grubość warstwy do 10 cm, szer. 0,50 m - 2025 m2 18. Uzupełnianie i wyprofilowanie poboczy gruntowych do 10 cm szer. 0, 50 m - 2025 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.11.26.00-1, 45.23.31.00-0, 45.23.31.00-2, 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6, 45.23.33.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odbudowa (modernizacja) drogi powiatowej nr 1933W Sadkowice - Kępa Piotrawińska - Pawłowice w km 0+020 - 7+170, dł. 7,150 km.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót: I. Roboty przygotowawcze 1. Rozbieranie nawierzchni z mas mineralno - bitumicznych gr. warstwy 4cm - 225,0 m2 2. Roboty pomiarowe przy robotach drogowych dla trasy drogowej w terenie równinnym - 7,150 km II. Podbudowy 3. Mechaniczne wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową w ilości śr. 50 kg/m2 (śr. gr. 2 cm) - 1608 ton 4. Mechaniczne wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z masy mineralno-asfaltowej dla ruchu KR-1/2 - 32395,0 m2 IV Roboty wykończeniowe i towarzyszące 5. Uzupełnianie i wyprofilowanie poboczy gruntowych do 10 cm szer. 1, 25 m - 17875,0 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.23.31.00-0, 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.