eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dozór i obsługa portierni oraz szatni Centralnego Szpitala Klinicznego Instytutu Stomatologii w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-18

Łódź: Dozór i obsługa portierni oraz szatni Centralnego Szpitala Klinicznego Instytutu Stomatologii w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251
Numer ogłoszenia: 261351 - 2014; data zamieszczenia: 18.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 249743 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Instytut Stomatologii Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, ul. Pomorska 251, 92-213 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 675 75 00, faks 42 678 92 68.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dozór i obsługa portierni oraz szatni Centralnego Szpitala Klinicznego Instytutu Stomatologii w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dozór i obsługa portierni oraz szatni Centralnego Szpitala Klinicznego Instytutu Stomatologii w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251. Łączna liczba godzin w okresie trwania umowy oszacowana została na 69 952 roboczogodzin. Ponadto informujemy, iż w okresach świątecznych oraz urlopowych mogą następować zmiany wymiaru godzin. Zamawiający zastrzega sobie pełną dyspozycyjność Wykonawcy. Zamawiający informuje, iż faktyczne wykorzystanie roboczogodzin w okresie trwania umowy może różnić się od wielkości zaplanowanej, ale jej nie przekroczy. 1.Ogólny zakres pracy pracownika na poszczególnych portierniach. Do obowiązków pracowników Wykonawcy należy przede wszystkim: (1) W ramach portierni Klinik Psychiatrycznych przy ul. Czechosłowackiej 8_10: - otwieranie i zamykanie bram o odpowiednich porach, - obsługa szatni dla pacjentów, studentów i pracowników, - obsługa centralki p.poż. i p.włamaniowej, - wydawanie kluczy osobom uprawnionym i ich przyjmowanie, - niedopuszczanie do blokowania wyjść i dróg ewakuacyjnych oraz parkowania samochodów na drogach pożarowych i dla karetek, - udzielanie informacji petentom. (2) W ramach portierni Zakładu Medycyny Nuklearnej dla pacjentów przy ul. Czechosłowackiej 8_10: - otwieranie i zamykanie bram o odpowiednich porach, - obsługa szatni dla pacjentów, - wydawanie kluczy osobom uprawnionym i ich przyjmowanie, - obchód budynku B-1 i sprawdzanie okien ok. godz. 18.30, - niedopuszczanie do blokowania wyjść i dróg ewakuacyjnych oraz parkowania samochodów na drogach pożarowych i dla karetek, - udzielanie informacji petentom. - obsługa systemu alarmowego - przeciwwłamaniowego w portierni wraz z kontrolą m-c w których zaistniało zdarzenie. - obsługa systemu alarmowego - przeciwpożarowego w portierni wraz z kontrolą m-c w których zaistniało zdarzenie. (3) W ramach portierni Zakładu Medycyny Nuklearnej dla pracowników przy ul. Czechosłowackiej 8_10: - otwieranie i zamykanie bram o odpowiednich porach, - obsługa szatni dla pracowników i studentów, - wydawanie kluczy osobom uprawnionym i ich przyjmowanie, - udzielanie informacji petentom. (4) W ramach portierni Głównej przy ul. Bardowskiego 1: - obsługa szatni dla pacjentów i pracowników, - obsługa telefonów, - obchód budynku i sprawdzanie okien ok. godz. 20.00, - wydawanie kluczy osobom uprawnionym i ich przyjmowanie, - udzielanie informacji petentom. (5) W ramach portierni Głównej i szatni przy ul. Pomorskiej 251: - sprawdzanie obiektu A- 3 cyklicznym obchodem wewnątrz budynku co 2 godziny. - obchód zewnętrzny terenu należącego do CSKIS w tym budynków A-3, C-1b, C-8, B-1, C-4 oraz A-1 p.9 Poradnia - w godz. 22.00 - 23.00 i 2.00 - 4.00, w tym m.in. sprawdzanie zamknięcia okien i nie wyłączonego światła w pomieszczeniach - odnotowanie nieprawidłowości w książce dyżurów. - natychmiastowe zgłaszanie awarii pracownikom administracji i odpowiednim konserwatorom - wykaz w portierni. - obsługa systemu alarmowego - przeciwwłamaniowego w portierni wraz z kontrolą m-c w których zaistniało zdarzenie. - obsługa systemu alarmowego - przeciwpożarowego w portierni wraz z kontrolą m-c w których zaistniało zdarzenie. - informowanie o wszelkich zauważonych usterkach w całej infrastrukturze Zamawiającego. - zgłaszanie służbom miejskim dewastacji terenu zewnętrznego przylegającego do budynku administrowanego przez SP ZOZ CSK IS UM w Łodzi. I. PORTIERNIA - poziom 01 - wydawanie i przyjmowanie kluczy od klinik, pokoi asystenckich, administracyjnych za pokwitowaniem, - nadzorowanie wyjść i wejść, wejściem służbowym - poziom 01, - nadzorowanie wyjść i wejść, wejściem dla pacjentów - poziom 0, - kontrolowanie wynoszonego sprzętu - zgoda na piśmie Kierownika Zakładu. - zainteresowanie osobami obcymi zachowującymi się w podejrzany sposób. - pomoc osobom niepełnosprawnym wchodzącym na teren Instytutu (otwarcie drzwi, uruchomienie windy, itp.) - pobieranie i wydawanie kluczy pracownikom po uprzednim wpisie do książki rejestracyjnej. - wydawanie kluczy do wszystkich pomieszczeń Instytutu w dni wolne od pracy tylko za pisemną zgodą Zamawiającego - udzielanie informacji petentom. II. SZATNIA - bezpłatna - poziom 0 - Przyjmowanie i wydawanie odzieży. - odpowiedzialność materialna za pozostawioną odzież i inne rzeczy osobiste. - odpowiedzialność za stan ilościowy numerków na wieszakach szatniowych. - odpowiedzialność za wydawane klucze od sal wykładowych. - odpowiedzialność za dopilnowanie wpisu (czytelnym podpisem) przy pobieraniu i zdawaniu kluczy od sal wykładowych. - udzielanie informacji petentom. 2. Ponadto szczegółowy Zakres Pracy Pracownika Stały nadzór budynków i terenu szpitalnego, w ramach którego będą wykonywane następujące czynności: 1. Kontrola ruchu osobowego, kierowanie pacjentów zgłaszających się do szpitala do poszczególnych oddziałów, izb przyjęć, itp. Pracownik zostanie przeszkolony przez służby szpitala w zakresie kontroli ruchu osobowego celem postępowania zgodnie z procedurami wewnętrznymi jednostki w tym zakresie. 2. Informowanie osób wchodzących do szpitala (na oddziały szpitalne) o obowiązkach wynikających z regulaminów szpitalnych np.: używanie obuwia ochronnego i wskazywanie automatów do zakupu ww obuwia, pozostawianie odzieży wierzchniej w szatni (w godzinach jej funkcjonowania). 3. Sprawdzanie zabezpieczenia budynków i pomieszczeń tj. zamknięcie drzwi, okien, itp. 4. Po zakończonej pracy poradni, pracowników administracyjnych - sprawdzanie pomieszczeń oraz zabezpieczeń technicznych takich jak zamki, kłódki, plomby, okna drzwi, oświetlenie, alarmy itp. Występujące nieprawidłowości należy odnotować w książce raportów i niezwłocznie zgłaszać do Działu Administracyjno - Eksploatacyjnego. 5. Nie wpuszczanie i usuwanie z terenu szpitala osób znajdujących się pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających na teren obiektu. 6. Skuteczne reagowanie w przypadkach jakiegokolwiek zagrożenia zwłaszcza na wezwania ze strony personelu związane z agresywnym zachowaniem osób na terenie chronionego obiektu. 7. W uzasadnionych przypadkach ograniczona interwencja wobec osób zakłócających porządek na terenie i w obiektach Zamawiającego. 8. Wzywanie osób do opuszczenia terenu i obiektu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na terenie chronionego obiektu albo stwierdzenia zakłócenia porządku. 9. Obserwowanie zapisu z kamer i bezzwłoczne informowanie o wszelkich nieprawidłowościach do Działu Administracyjno - Eksploatacyjnego. 10. Pracownik schodzący z służby ma obowiązek codziennego prowadzenia Książki raportów z zapisami z danego dnia służby. Księga raportów powinna zawierać następujące dane: a) Dzień służby i opis wykonywanych obchodów (godz. od - do) b) Nazwisko osoby będącej na służbie (nr telefonu dostępny u pracownika na portierni Działki c) W przypadku stwierdzonych nieprawidłowości, dokładny opis miejsca i opis zdarzenia z podaniem godziny. d) W przypadku braku nieprawidłowości wyraźny i czytelny zapis Brak nieprawidłowości e) Czytelny podpis pracownika będącego na służbie pod każdym sporządzonym zapisem. f) Księga raportów winna znajdować się w miejscu dostępnym dla obu stron. 11. Pracownicy zostaną przeszkoleni przez firmę zewnętrzną nadzorującą - system alarmowo - przeciwwłamaniowy, - system alarmowo - przeciwpożarowy, w zakresie ich obsługi. Szkolenie odbędzie się dwa razy do roku. Koszty szkolenia ponosi Wykonawca - tj. 110 zł. netto za 1 godz. szkolenia 2 pracowników na danej Portierni w której zainstalowano system. Koszty należy uwzględnić w cenie oferty. 12. Przestrzeganie przepisów BHP i p.poż. Pracownik musi być sprawny fizycznie, stosownie umundurowany i posiadać identyfikator z logo Wykonawcy. Ponadto powinien posiadać odpowiednie kwalifikacje, które pozwolą na wykonywanie obowiązków. Każdy nowy pracownik powinien być przeszkolony przez Szefa ochrony Wykonawcy i dopuszczony do wykonywania obowiązków po sprawdzeniu efektów przeszkolenia przez uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego. Niedopuszczalne jest spanie w czasie służby lub wykonywanie czynności absorbujących i odwracających uwagę od strzeżonego terenu i obiektu. Kontrolę oraz bezpośredni nadzór nad właściwym pełnieniem zadań i obowiązków przez pracowników dozoru sprawują licencjonowani pracownicy ochrony fizycznej Wykonawcy. W trakcie umowy może nastąpić zmiana zakresu obowiązków w ramach poszczególnych portierni. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za mienie portierni i szatani pozostające w jego dyspozycji. Wykonawca będzie współpracował z Dyrekcją Szpitala w zakresie eliminowania zjawisk niepożądanych. Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o zaistniałym zdarzeniu niepożądanym niezwłocznie od czasu jego ujawnienia. Zamawiający zobowiązuje się udostępnić Wykonawcy na czas obowiązywania niniejszej umowy pomieszczenia wyposażone w biurko lub stolik lub blat, krzesło i szafkę. Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialną za powierzone wyposażenie. Wykonawca z którym zostanie podpisana umowa będzie zobowiązany w terminie 14 dni od jej zawarcia do opracowania Planu fizycznej ochrony obiektu dla Portierni Klinik Psychiatrycznych, Portierni Zakładu Medycyny Nuklearnej, Portierni i szatni Instytutu Stomatologii oraz Centrum Psychoterapii ul. Bardowskiego 1. Zamawiający oczekuje, iż Wykonawca przejmujący portiernie w ramach zawartej umowy, zatrudni dotychczasowych pracowników (6-8 osób) pełniących obowiązki na terenie Zamawiającego. Powyższe wynika z faktu, iż pracownicy są sprawdzeni, znają budynki i teren oraz specyfikę pracy w naszych obiektach. Zamawiający zaleca, aby przed złożeniem oferty Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie, gdzie wykonywane będą usługi...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.10 - Usługi dozoru .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WOLF Służba Ochrony Sp. z o.o., ul. Łokietka 146, 31-334 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 563114,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 502479,21

  • Oferta z najniższą ceną: 502479,21 / Oferta z najwyższą ceną: 800180,93

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.