eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Raciąż › Budowa przyłącza kablowego oraz oświetlenia ulicznego przy ul. Ks. Gr. Rzewuskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-19

Raciąż: Budowa przyłącza kablowego oraz oświetlenia ulicznego przy ul. Ks. Gr. Rzewuskiego
Numer ogłoszenia: 261330 - 2012; data zamieszczenia: 19.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Raciążu , pl. A. Mickiewicza 17, 09-140 Raciąż, woj. mazowieckie, tel. 23 6791163, faks 23 6791865.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www. bip.um.raciaz.asi.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa przyłącza kablowego oraz oświetlenia ulicznego przy ul. Ks. Gr. Rzewuskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamównie obejmuje budowę oświetlenia w ciągu ulicy Ks. Gr. Rzewuskiego na działkach nr. ew. 1806, 711, 1103/3, 712/1 poprzez : - ułożenie doziemnej kablowej linii 0,4 kV zasilania latarni oświetlenia o łącznej długości 261 mb; - ustawienia łącznie 10 szt. latarni ulicznych o wysokości 8 m i mocy 100 W każda - budowę złącza kablowego nn oraz szafki oświetleniowej z urządzeniami pomiarowymi i sterującymi oświetleniem ulicznym na dz. nr 1806. Przedmiot zamówienia określa Dokumentacja Projektowa składająca się z: 1) Projektu Budowlanego - branża elektryczna opracowanego prtzez Stefana Kota Oświetlenie uliczne w Raciążu ul.Ks.Gr.Rzewuskiego, 2) Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych 3) Pozwolenia na budowę Decyzja Nr 251/2012 z dnia 24.05.2012 r., wydanego przez Starostę Płońskiego. Wielkość i rodzaj robót przedstawiono w przedmiarach robót, które stanowią jedynie materiał pomocniczy, na podstawie którego wykonawca przygotuje swoją ofertę. Dopuszcza sie zastosowanie innych materiałów niż podane w opracowaniu o parametrach technicznych równoważnych kub nie gorszych nież przedstawione w dokumentaccji przetargowej. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie objętym zakresem rzeczowym oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Projektowane oswietlenie pozostanie w układzie sieci oświetlenia ulic będącej własnością Gminy Mista Raciąż..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamównienia w wysokości : 2000,00 zł (dwa tysiące złotych) 3. Wykonawca wnosi wadium zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej dwóch robót polegających na budowie oświetlenia ulic o warośni ni mniejszej niż 90 000,00 zł brutto każda w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę dysponowania Kierownikiem budowy, uprawnionym do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku - innego dokumentu potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę niemniejszą naż 70 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 Pzp określa się następujące okoliczności zmiany umowy zawartej w wyniki postępowania w następujących okolicznościach : 1. Zmiany podatku VAT, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpizmiana przepisów podatkowych, 2. Zmiany podmioty trzeciego (podwykonawcy), a nowy podwykonawca wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca. 3. Zmiany harmonogramu prac, personelu, numeru konta bankowego. 4. Jezeli konieczność takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ. Następstwem zmian zawartych w pkt. 1-3 będzie sporządzenie Aneksu do umowy. 5. Zamawiający dopuszca zmianę zakresu rzeczowego umowy w następujących przpadkach : a) nastąpi uzasadniona konieczność zmiany robót lub wykonania robót dodatkowych, potwierdzona protokołem konieczności sporządzonym przez Inspektora Nadzoru i zatwierdzonym przez Zamawiającego i Wykonawcę. W przypadku tym, jeżeli zaistnieją przesłani art. 67 ust.1 pkt. 5 ustawy Pzp, zostanie udzielone zamówieni z wolnej ręki. Wykonawca wyceni te roboty na podstawie cen jednostkowych kosztorysu sporządzonego metodą kalkulacji uproszczonej wg wskaźników zastosowanych do kalkulacji kosztów przyjętych do oblicznia ceny oferty. b) nstąpi uzasadniona konieczność zrezygnowania z wykonywania niektórych robót, potwierdzona protokołem konieczności sporządzonym przez Inspektora Nadzoru i zatwierdzonym przez Zamawiającego i Wykonawcę. Następstwem zaistnienia powyższej okoliczności będzie sporzadzenie odpowiedniego Aneksu do niniejszej umowy. 6. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu zakończenia zamówienia ze względu na niesprzyjające warunki atmosferyczne, jak również zaistnienia okoliczności zawartych w pkt. 5. a) niniejszego rozdziału.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.raciaz.asi.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Raciąż, pl. A. Mickiewicza 17 09-140 Raciąż.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2012 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miejski Raciąż, pl. A. Mickiewica 17 09-140 Raciąż pokój nr 2 /sekretariat/.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.