eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalety › "Przeciwdziałanie niskiej emisji poprzez montaż układów solarnych oraz ogniw fotowoltaicznych - w mieście Kalety Leśnym Zakątku Śląska" .

Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2017-02-15

Ogłoszenie nr 26131 - 2017 z dnia 2017-02-15 r.

Kalety:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 3395 - 2017
Data: 05/01/2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Miasto Kalety, Krajowy numer identyfikacyjny 15139870600000, ul. ul. Żwirki i Wigury  2, 42660   Kalety, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 34 3527630, e-mail sekretariat@kalety.pl; bgru@interia.pl, faks 34 3527635.
Adres strony internetowej (url): http://www.kalety.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 20/02/2017, godzina: 09:50, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): nie Wskazać powody: Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu > język polski
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 23/02/2017, godzina: 09:50, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): nie Wskazać powody: Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu > język polski

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Punkt: Część nr: 1 pkt 1)
W ogłoszeniu jest: Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Realizacja zadania inwestycyjnego w części dotyczącej kolektorów słonecznych polega na: - zaprojektowaniu instalacji kolektorów słonecznych z kolektorami płaskimi w 179 prywatnych budynkach mieszkalnych znajdujących się na terenie Miasta Kalety, - dostarczeniu urządzeń i materiałów budowlanych na teren prowadzenia robót budowlanych, niezbędnych do wykonania instalacji kolektorów słonecznych w ww. budynkach, - wykonaniu w 179 budynkach kompletnych instalacji kolektorów słonecznych obejmujących współpracujący automatycznie system kolektorów słonecznych płaskich, podgrzewacze wody z armaturą kontrolno-pomiarową oraz pełną automatyką, - wypełnienie otworów oraz odtworzenie i naprawa części uszkodzonych wypraw (elementów wykończeniowych) podczas wykonywania robót budowlanych, - przeprowadzeniu płukania i prób całej instalacji kolektorów słonecznych oraz napełnienie instalacji czynnikiem solarnym, - podłączeniu do wykonanych instalacji kolektorów słonecznych (zasobnika c.w.u.) istniejących źródeł ciepła w celu zbilansowania ciepła niezbędnego do przygotowania c.w.u., a w razie jego braku, zamontowanie grzałek elektrycznych o właściwej mocy (doboru mocy dokonuje Wykonawca, grzałkę dostarcza właściciel budynku). W przypadku konieczności montażu pompy obiegowej ładującej górną wężownice zakup i dostawa pompy po stronie właściciela budynku, - zaprogramowanie i uruchomienie układu automatyki, - przeprowadzeniu rozruchu instalacji kolektorów słonecznych, - opracowanie instrukcji obsługi instalacji kolektorów słonecznych, - zamocowaniu na każdym budynku wyposażonym w instalację tabliczki informacyjnej z tworzywa sztucznego opracowanej zgodnie z wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2014-20 dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji, - przekazaniu użytkownikom instrukcji obsługi w języku polskim oraz poinformowanie ich o zasadach bezpiecznego użytkowania instalacji kolektorów słonecznych. 2) Szczegółowy zakres prac został ujęty w Programie Funkcjonalno-Użytkowym sporządzonym przez Biuro Doradcze ALTIMA s.c Małgorzata Grabowska i Paweł Syrek ul. Żeliwna 38, 40-599 Katowice oraz wzorze umowy (Załącznik nr 4a) stanowiącymi załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3) Tam gdzie w SIWZ w tym w Programie Funkcjonalno - Użytkowym (PFU), został wskazany znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań "równoważnych" pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z PFU oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ w tym PFU. 4) W przypadku opisania przedmiotu zamówienia poprzez odesłanie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 5) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 6) W przypadku wymaganego w PFU oznakowania i certyfikatów, Zamawiający akceptuje oznakowania i certyfikaty równoważne. 7) Wymagany okres gwarancji na wykonane prace projektowe liczony od daty podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru dokumentacji projektowej (bez uwag) wynosi 10 lat. Okres rękojmi na prace projektowe jest równy okresowy gwarancji. 8) Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty oraz na zainstalowane urządzenia liczony od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego zadania inwestycyjnego (bez uwag) - wynosi co najmniej: -Kolektor słoneczny z selektywnym pokryciem absorbera - 10 lat, -Zbiornik solarny c.w.u. (gwarancja winna również obejmować wymianę anody tytanowej jeżeli ulegnie zużyciu) - 5 lat, -Grupa pompowa - 5 lat, -Naczynia przeponowe - 5 lat, -Regulator (sterownik) solarny z czujnikami - 5 lat, -Tablice informacyjne - 5 lat, -Wykonane roboty i pozostałe zainstalowane urządzenia - 5 lat. 9) Wyłączenie zobowiązań wynikających z gwarancji jakości nie może obejmować zwolnienia Wykonawcy z gwarancji w przypadku wad powstałych na skutek: o zaników napięcia, o obciążenia śniegiem, o gradobicia, o skoków napięcia w sieci budynku, o braku możliwości w odbiorze ciepła. Wymagany termin rękojmi jest równy okresowi gwarancji. 10) Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę. Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r., poz. 166 z późn. zm.) wszystkich osób, które będą wykonywać w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia czynności polegające na wykonaniu robót przygotowawczych oraz robót budowlano - montażowych określonych w Programie Funkcjonalno - Użytkowym (pkt 7.3.3 - str. 14) stanowiącym załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Mając na względzie treść Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2009/28/WE z dnia 23 kwietnia 2009 r. w sprawie promowania stosowania energii ze źródeł odnawialnych (...) oraz ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o odnawialnych źródłach energii (Dz. U. z 2015 r., poz. 478, z późn. zm.), zwanej dalej ustawą oze, Zamawiający wymaga, aby instalator słonecznych systemów grzewczych posiadał stosowny certyfikat, o którym mowa w art. 139 ust. 2 lub art. 145 ustawy oze. Pozostałe uregulowania w tym zakresie zostały ujęte we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. 11) Wykonany przedmiot zamówienia będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych zgodnie z art. 29 ust 5 ustawy Pzp. 12) Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Priorytet IV Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna, Działanie 4.1. Odnawialne źródła energii, Poddziałanie 4.1.1. Odnawialne źródła energii - ZIT.
W ogłoszeniu powinno być: Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Realizacja zadania inwestycyjnego w części dotyczącej kolektorów słonecznych polega na: - zaprojektowaniu instalacji kolektorów słonecznych z kolektorami płaskimi w 179 prywatnych budynkach mieszkalnych znajdujących się na terenie Miasta Kalety, - dostarczeniu urządzeń i materiałów budowlanych na teren prowadzenia robót budowlanych, niezbędnych do wykonania instalacji kolektorów słonecznych w ww. budynkach, - wykonaniu w 179 budynkach kompletnych instalacji kolektorów słonecznych obejmujących współpracujący automatycznie system kolektorów słonecznych płaskich, podgrzewacze wody z armaturą kontrolno-pomiarową oraz pełną automatyką, - wypełnienie otworów oraz odtworzenie i naprawa części uszkodzonych wypraw (elementów wykończeniowych) podczas wykonywania robót budowlanych, - przeprowadzeniu płukania i prób całej instalacji kolektorów słonecznych oraz napełnienie instalacji czynnikiem solarnym, - podłączeniu do wykonanych instalacji kolektorów słonecznych (zasobnika c.w.u.) istniejących źródeł ciepła w celu zbilansowania ciepła niezbędnego do przygotowania c.w.u., a w razie jego braku, zamontowanie grzałek elektrycznych o właściwej mocy (doboru mocy dokonuje Wykonawca, grzałkę dostarcza właściciel budynku). W przypadku konieczności montażu pompy obiegowej ładującej górną wężownice zakup i dostawa pompy po stronie właściciela budynku, - zaprogramowanie i uruchomienie układu automatyki, - przeprowadzeniu rozruchu instalacji kolektorów słonecznych, - opracowanie instrukcji obsługi instalacji kolektorów słonecznych, - zamocowaniu na każdym budynku wyposażonym w instalację tabliczki informacyjnej z tworzywa sztucznego opracowanej zgodnie z wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2014-20 dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji, - przekazaniu użytkownikom instrukcji obsługi w języku polskim oraz poinformowanie ich o zasadach bezpiecznego użytkowania instalacji kolektorów słonecznych. 2) Szczegółowy zakres prac został ujęty w Programie Funkcjonalno-Użytkowym sporządzonym przez Biuro Doradcze ALTIMA s.c Małgorzata Grabowska i Paweł Syrek ul. Żeliwna 38, 40-599 Katowice oraz wzorze umowy (Załącznik nr 4a) stanowiącymi załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3) Tam gdzie w SIWZ w tym w Programie Funkcjonalno - Użytkowym (PFU), został wskazany znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań "równoważnych" pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z PFU oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ w tym PFU. 4) W przypadku opisania przedmiotu zamówienia poprzez odesłanie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 5) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 6) W przypadku wymaganego w PFU oznakowania i certyfikatów, Zamawiający akceptuje oznakowania i certyfikaty równoważne. 7) Wymagany okres gwarancji na wykonane prace projektowe liczony od daty podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru dokumentacji projektowej (bez uwag) wynosi 10 lat. Okres rękojmi na prace projektowe jest równy okresowy gwarancji. 8) Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty oraz na zainstalowane urządzenia liczony od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego zadania inwestycyjnego (bez uwag) - wynosi co najmniej: - Kolektor słoneczny z selektywnym pokryciem absorbera - 10 lat, - Zbiornik solarny c.w.u. (gwarancja winna również obejmować wymianę anody tytanowej jeżeli ulegnie zużyciu) - 5 lat, - Grupa pompowa - 5 lat, - Naczynia przeponowe - 5 lat, - Regulator (sterownik) solarny z czujnikami - 5 lat, - Tablice informacyjne - 5 lat, - Wykonane roboty i pozostałe zainstalowane urządzenia - 5 lat. 9) Wyłączenie zobowiązań wynikających z gwarancji jakości nie może obejmować zwolnienia Wykonawcy z gwarancji w przypadku wad powstałych na skutek: - obciążenia śniegiem, - gradobicia, - braku możliwości w odbiorze ciepła. Wymagany termin rękojmi jest równy okresowi gwarancji. 10) Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę. Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r., poz. 166 z późn. zm.) wszystkich osób, które będą wykonywać w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia czynności polegające na wykonaniu robót przygotowawczych oraz robót budowlano - montażowych określonych w Programie Funkcjonalno - Użytkowym (pkt 7.3.3 - str. 14) stanowiącym załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Mając na względzie treść Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2009/28/WE z dnia 23 kwietnia 2009 r. w sprawie promowania stosowania energii ze źródeł odnawialnych (...) oraz ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o odnawialnych źródłach energii (Dz. U. z 2015 r., poz. 478, z późn. zm.), zwanej dalej ustawą oze, Zamawiający wymaga, aby instalator słonecznych systemów grzewczych posiadał stosowny certyfikat, o którym mowa w art. 139 ust. 2 lub art. 145 ustawy oze. Pozostałe uregulowania w tym zakresie zostały ujęte we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. 11) Wykonany przedmiot zamówienia będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych zgodnie z art. 29 ust 5 ustawy Pzp. 12) Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Priorytet IV Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna, Działanie 4.1. Odnawialne źródła energii, Poddziałanie 4.1.1. Odnawialne źródła energii - ZIT.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Punkt: Część nr: 2 pkt 1)
W ogłoszeniu jest: Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Realizacja zadania inwestycyjnego w części dotyczącej instalacji fotowoltaicznych polega na: - zaprojektowaniu instalacji fotowoltaicznej wraz ze wszystkimi niezbędnymi składnikami i włączeniem do instalacji budynku, - dostarczeniu urządzeń i materiałów budowlanych na teren prowadzenia robót budowlanych, niezbędnych do wykonania instalacji fotowoltaicznej w ww. budynkach, - wykonaniu w 212 obiektach kompletnych instalacji kolektorów fotowoltaicznych obejmujących współpracujący automatycznie system kolektorów fotowoltaicznych, falownik, niezbędną instalację elektryczną, zasobnik buforowy z grzałką (nie dotyczy budynku Urzędu Miasta i oczyszczalni ścieków), sterownik, - wypełnienie otworów oraz odtworzenie i naprawa części uszkodzonych wypraw (elementów wykończeniowych) podczas wykonywania robót budowlanych, - przeprowadzeniu prób całej instalacji oraz niezbędne pomiary, - podłączeniu zasobnika buforowego z instalacją c.w.u. za pomocą zaworu mieszającego (nie dotyczy budynku Urzędu Miasta i oczyszczalni ścieków), - zaprogramowanie i uruchomienie układu sterującego, - przeprowadzeniu rozruchu instalacji fotowoltaicznej, - opracowanie instrukcji obsługi instalacji fotowoltaicznej, - zamocowaniu na każdym budynku wyposażonym w instalację tabliczki informacyjnej z tworzywa sztucznego opracowanej zgodnie z wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2014-20 dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji, - przekazaniu użytkownikom instrukcji obsługi w języku polskim oraz poinformowanie ich o zasadach bezpiecznego użytkowania instalacji fotowoltaicznej, - złożenia w imieniu właściciela nieruchomości poprawnego zgłoszenia mikroinstalacji u właściwego OSD wraz z drukami OZE0 i OZE1 za okres od rozruchu do odbioru instalacji przez Zamawiającego. 2) Szczegółowy zakres prac został ujęty w Programie Funkcjonalno-Użytkowym sporządzonym przez Biuro Doradcze ALTIMA s.c Małgorzata Grabowska i Paweł Syrek ul. Żeliwna 38, 40-599 Katowice oraz wzorze umowy (Załącznik nr 4b) stanowiącymi załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3) Tam gdzie w SIWZ w tym w Programie Funkcjonalno - Użytkowym (PFU), został wskazany znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań "równoważnych" pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z PFU oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ w tym PFU. 4) W przypadku opisania przedmiotu zamówienia poprzez odesłanie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 5) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 6) W przypadku wymaganego w PFU oznakowania i certyfikatów, Zamawiający akceptuje oznakowania i certyfikaty równoważne. 7)Wymagany okres gwarancji na wykonane prace projektowe liczony od daty podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru dokumentacji projektowej (bez uwag) wynosi 10 lat. Okres rękojmi na prace projektowe jest równy okresowy gwarancji. 8) Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty oraz na zainstalowane urządzenia liczony od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego zadania inwestycyjnego (bez uwag) - wynosi co najmniej: W ramach Części nr 2: a)System fotowoltaiczny na budynku Urzędu Miasta: - Panele fotowoltaiczne - 10 lat, - Inwerter- 8 lat, - Tablice informacyjne - 5 lat, - Wykonane roboty i pozostałe zainstalowane urządzenia - 5 lat. b) System fotowoltaiczny na Oczyszczalni Ścieków: - Panele fotowoltaiczne - 10 lat, - Inwerter- 8 lat, - Tablice informacyjne - 5 lat, - Wykonane roboty i pozostałe zainstalowane urządzenia - 5 lat. c) Systemy fotowoltaiczne w budynkach mieszkalnych: - Panele fotowoltaiczne - 10 lat, - Inwerter - 8 lat, - Zbiornik na c.w.u. wraz z grzałką - 5 lat, - Tablice informacyjne - 5 lat, - Wykonane roboty i pozostałe zainstalowane urządzenia - 5 lat. 9) Wyłączenie zobowiązań wynikających z gwarancji jakości nie może obejmować zwolnienia Wykonawcy z gwarancji w przypadku wad powstałych na skutek: o zaników napięcia, o obciążenia śniegiem, o gradobicia, o skoków napięcia w sieci budynku, o braku możliwości w odbiorze ciepła. Wymagany termin rękojmi jest równy okresowi gwarancji. 10) Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę. Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r., poz. 166 z późn. zm.) wszystkich osób, które będą wykonywać w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia czynności polegające na wykonaniu robót przygotowawczych oraz robót budowlano - montażowych określonych w Programie Funkcjonalno - Użytkowym (pkt 7.3.4 - str. 17) stanowiącym załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Mając na względzie treść Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2009/28/WE z dnia 23 kwietnia 2009 r. w sprawie promowania stosowania energii ze źródeł odnawialnych (...) oraz ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o odnawialnych źródłach energii (Dz. U. z 2015 r., poz. 478, z późn. zm.), zwanej dalej ustawą oze, Zamawiający wymaga, aby instalator systemów fotowoltaicznych posiadał stosowny certyfikat, o którym mowa w art. 139 ust. 2 lub art. 145 ustawy oze. Pozostałe uregulowania w tym zakresie zostały ujęte we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. 11) Wykonany przedmiot zamówienia będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych zgodnie z art. 29 ust 5 ustawy Pzp. 12) Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Priorytet IV Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna, Działanie 4.1. Odnawialne źródła energii, Poddziałanie 4.1.1. Odnawialne źródła energii - ZIT.
W ogłoszeniu powinno być: Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Realizacja zadania inwestycyjnego w części dotyczącej instalacji fotowoltaicznych polega na: - zaprojektowaniu instalacji fotowoltaicznej wraz ze wszystkimi niezbędnymi składnikami i włączeniem do instalacji budynku, - dostarczeniu urządzeń i materiałów budowlanych na teren prowadzenia robót budowlanych, niezbędnych do wykonania instalacji fotowoltaicznej w ww. budynkach, - wykonaniu w 212 obiektach kompletnych instalacji kolektorów fotowoltaicznych obejmujących współpracujący automatycznie system kolektorów fotowoltaicznych, falownik, niezbędną instalację elektryczną, zasobnik buforowy z grzałką (nie dotyczy budynku Urzędu Miasta i oczyszczalni ścieków), sterownik, - wypełnienie otworów oraz odtworzenie i naprawa części uszkodzonych wypraw (elementów wykończeniowych) podczas wykonywania robót budowlanych, - przeprowadzeniu prób całej instalacji oraz niezbędne pomiary, - podłączeniu zasobnika buforowego z instalacją c.w.u. za pomocą zaworu mieszającego (nie dotyczy budynku Urzędu Miasta i oczyszczalni ścieków), - zaprogramowanie i uruchomienie układu sterującego, - przeprowadzeniu rozruchu instalacji fotowoltaicznej, - opracowanie instrukcji obsługi instalacji fotowoltaicznej, - zamocowaniu na każdym budynku wyposażonym w instalację tabliczki informacyjnej z tworzywa sztucznego opracowanej zgodnie z wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2014-20 dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji, - przekazaniu użytkownikom instrukcji obsługi w języku polskim oraz poinformowanie ich o zasadach bezpiecznego użytkowania instalacji fotowoltaicznej, - złożenia w imieniu właściciela nieruchomości poprawnego zgłoszenia mikroinstalacji u właściwego OSD wraz z drukami OZE0 i OZE1 za okres od rozruchu do odbioru instalacji przez Zamawiającego. 2) Szczegółowy zakres prac został ujęty w Programie Funkcjonalno-Użytkowym sporządzonym przez Biuro Doradcze ALTIMA s.c Małgorzata Grabowska i Paweł Syrek ul. Żeliwna 38, 40-599 Katowice oraz wzorze umowy (Załącznik nr 4b) stanowiącymi załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3) Tam gdzie w SIWZ w tym w Programie Funkcjonalno - Użytkowym (PFU), został wskazany znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań "równoważnych" pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z PFU oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ w tym PFU. 4) W przypadku opisania przedmiotu zamówienia poprzez odesłanie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 5) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 6) W przypadku wymaganego w PFU oznakowania i certyfikatów, Zamawiający akceptuje oznakowania i certyfikaty równoważne. 7)Wymagany okres gwarancji na wykonane prace projektowe liczony od daty podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru dokumentacji projektowej (bez uwag) wynosi 10 lat. Okres rękojmi na prace projektowe jest równy okresowy gwarancji. 8) Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty oraz na zainstalowane urządzenia liczony od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego zadania inwestycyjnego (bez uwag) - wynosi co najmniej: W ramach Części nr 2: a) System fotowoltaiczny na budynku Urzędu Miasta: - Panele fotowoltaiczne - 10 lat, - Inwerter- 8 lat, - Tablice informacyjne - 5 lat, - Wykonane roboty i pozostałe zainstalowane urządzenia - 5 lat. b) System fotowoltaiczny na Oczyszczalni Ścieków: - Panele fotowoltaiczne - 10 lat, - Inwerter- 8 lat, - Tablice informacyjne - 5 lat, - Wykonane roboty i pozostałe zainstalowane urządzenia - 5 lat. c) Systemy fotowoltaiczne w budynkach mieszkalnych: - Panele fotowoltaiczne - 10 lat, - Inwerter - 8 lat, - Zbiornik na c.w.u. wraz z grzałką - 5 lat, - Tablice informacyjne - 5 lat, - Wykonane roboty i pozostałe zainstalowane urządzenia - 5 lat. 9) Wyłączenie zobowiązań wynikających z gwarancji jakości nie może obejmować zwolnienia Wykonawcy z gwarancji w przypadku wad powstałych na skutek: - obciążenia śniegiem, - gradobicia, - braku możliwości w odbiorze ciepła. Wymagany termin rękojmi jest równy okresowi gwarancji. 10) Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę. Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r., poz. 166 z późn. zm.) wszystkich osób, które będą wykonywać w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia czynności polegające na wykonaniu robót przygotowawczych oraz robót budowlano - montażowych określonych w Programie Funkcjonalno - Użytkowym (pkt 7.3.4 - str. 17) stanowiącym załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Mając na względzie treść Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2009/28/WE z dnia 23 kwietnia 2009 r. w sprawie promowania stosowania energii ze źródeł odnawialnych (...) oraz ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o odnawialnych źródłach energii (Dz. U. z 2015 r., poz. 478, z późn. zm.), zwanej dalej ustawą oze, Zamawiający wymaga, aby instalator systemów fotowoltaicznych posiadał stosowny certyfikat, o którym mowa w art. 139 ust. 2 lub art. 145 ustawy oze. Pozostałe uregulowania w tym zakresie zostały ujęte we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. 11) Wykonany przedmiot zamówienia będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych zgodnie z art. 29 ust 5 ustawy Pzp. 12) Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Priorytet IV Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna, Działanie 4.1. Odnawialne źródła energii, Poddziałanie 4.1.1. Odnawialne źródła energii - ZIT.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.