eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › częśc I - konserwacje i naprawy w ramach podotowia -budowlane, wodno-kanalizacyjne i gazu i elektryczne, częśc II - wykonanie przegladów elektrycznych 5 -letnich, częśc III - konserwacje instalacji domofonowej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-10

Łódź: częśc I - konserwacje i naprawy w ramach podotowia -budowlane, wodno-kanalizacyjne i gazu i elektryczne, częśc II - wykonanie przegladów elektrycznych 5 -letnich, częśc III - konserwacje instalacji domofonowej.
Numer ogłoszenia: 261313 - 2012; data zamieszczenia: 10.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Nieruchomości Łódź - Śródmieście "Nowe Miasto" , ul. Piotrkowska 17, 90-406 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6335610, faks 042 6335969.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: częśc I - konserwacje i naprawy w ramach podotowia -budowlane, wodno-kanalizacyjne i gazu i elektryczne, częśc II - wykonanie przegladów elektrycznych 5 -letnich, częśc III - konserwacje instalacji domofonowej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: częśc I - bieżące naprawy oraz naprawy awaryjne w ramach pogotowia technicznego w branży budowlanej, wodno-kanalizacyjnej i gazu oraz elektrycznej w nieruchomościach administrowanych przez AN Nowe Maisto, część II - wykonanie pzregladów 5 letnich elektrycznych w lokalach mieszkalnych i użytkowych w nieruchomościach administrowanych przez AN Nowe Maisto, część III - konserwacja instalacji domofonowej w lokalach w nieruchomościach administrowanych przez AN Nowe Miasto.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie z art.22 ust.1 upzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że w okresie ostatnich 3 lat przed terminem skladania ofert a jeżeli okres prowadzania dzialalności jest krótszy w ty okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę mającą w swoim zakresie: częśc I konserwację i naprawy w ramach pogotowia w branzy budowlanej lub/i wodno-kanalizacyjnej lub/i elektrycznej o wartości dla każdej branży odrebnie min. netto 20.000 zl oraz udokumenrtuje że usluga została wykonana z należytą starannością, cześc II przeglady 5 letnie instalacji elektrycznej o wartości min.13000 zl część III konserwację instalacji domofonowej o wartości netto min.5000 zł

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wukaże że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zmaówienia: częśc I -A min.1 osobę do kierowanai robót z uprawnieniami budowlanymi oraz aktualnym zaświadczenie z OIIB, min. 1 pracownika w zawodzie murarza, tynkarza, stolarza,dekarza z półrocznym doświadczeniem, cześć I - B min. 1 osobe - kierownika robot z uprawnieniami budowlanym i zaświadczeniem z OIIB, oraz posiadajaca świadectwo kwalifikacyjne D, min. 2-ch momterow z kawalaifikacjami E lub D do wykonania pomiarów elektyrycznych, 2-ch monterów posiadajacych kwalifikacje E lub D uprawniajace do zajmowania się eksploatacją urzadzeń i sieci, cześc I - c min. 1 osobe jako kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi i zaświadzceniem z OIIB, min. 2-ch monterów z uprawnieniami energetycznymi E lu D w zakresei instalacji gazu, min. 2-ch pomocnikow montera, cześć II - min. 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi i zaświadzceniem z OIIB, min 2-ch monterów z zaświadczeniami kwalifikacyjnymi E do wykonywania pomiarów elektrycznych, częśc III - min. 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi i zaświadczeniem z OIIB, min.2-ch monterów posiadajacych kwalifikacje E uprawniające do zajmowania się ekspoatacją urzadzeń i sieci

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnią warunek jeżeli potwierdzą posiadanie oplaconej polisy OC w zakresie prowadzonej dzailalności o wartości: częśc I A,B,C po 100.000 zł część II 20.000 zł cześć III 20.000 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

dokument rejestrowy, pełnomocnictwo jeżeli dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania pzredmiotu umowy, jeżeli te zmainy sa korzystne dla zamawiajacego, z powodu wystąpienia dodatkowych a niemożliwych do przewidzenia usług, okoliczności siły wyższej, zmiany stawek podatku VAT, z powodu działań osób trzecich uniemozliwiających wykonanie prac.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowemiasto.com3.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba administracji.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2012 godzina 10:00, miejsce: siedziba administracji.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: konserwacje i pogotowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: bieżace konserwacje i naprawy w ramach pogotowia technicznego w branzy budowlanej, wodno-kanalizacyjnej i gazu i elektryzcnej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-2, 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: przeglady 5 letnie elektryczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przeglady instalacji elektrycznej 5 letnie w nieruchomościach administrowanych przez AN Nowe Miasto.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: konserwacja instalacji domofonowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: konserwacja instalacji domofonowej w lokalach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.