eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › Dostawa nowych infokiosków wraz z utrzymanie infokiosków i infopaneli obecnie eksploatowanych oraz dostawą aplikacji do centralnego zarządzania infokioskami i infopanelami.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-05

Inowrocław: Dostawa nowych infokiosków wraz z utrzymanie infokiosków i infopaneli obecnie eksploatowanych oraz dostawą aplikacji do centralnego zarządzania infokioskami i infopanelami.
Numer ogłoszenia: 261294 - 2014; data zamieszczenia: 05.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu , ul. Mątewska 17, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3592400, 3592416, faks 052 3592400.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pupinowroclaw.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nowych infokiosków wraz z utrzymanie infokiosków i infopaneli obecnie eksploatowanych oraz dostawą aplikacji do centralnego zarządzania infokioskami i infopanelami..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest w szczególności: 3.1.1. Dostawa 9 nowych infokiosków (7 sztuk typ 1 oraz 2 sztuk typ 2), 3.1.2. Utrzymanie 17 infopaneli oraz 21 infokiosków (w tym 9 nowych infokiosków objętych dostawą). 3.1.3. Dostawa oprogramowania Digital Signage - licencja player SaaS (17 sztuk) oraz licencja serwer SaaS (1 sztuka), 3.1.4. Modernizacja infrastruktury posiadanych infokiosków i infopaneli, 3.1.5. Utylizacja infokiosków (sztuk 4), 3.1.6. Klawiatury wandaloodporne (sztuk 4), 3.1.7. Przygotowanie materiałów prezentowanych przez system Digital Signage (1 komplet), 3.1.8. Stała opieka serwisowa..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.23.11.00 - Terminale komputerowe 72.51.43.00 - Usługi w zakresie konserwacji systemów komputerowych 50.31.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego 72.42.10.00 - Usługi w zakresie rozwijania internetowych lub intranetowych aplikacji klienckich .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, dostaw zgodnych z przedmiotem zamówienia w przedmiotowym postępowaniu, których prawidłowe wykonanie zostało potwierdzone załączonymi do wykazu odpowiednimi dokumentami. Wykonawca, który wykaże i udokumentuje należyte wykonanie co najmniej dwóch (umów) dostaw infokiosków wraz z dostawą aplikacji do centralnego zarzadzania dostarczonymi infokioskami, będzie spełniać ten warunek. Wartość zrealizowanych umów (o określonym zakresie zamówienia) musi wynosić nie mniej niż 80.000,00zł brutto każda. Za odpowiednie dokumenty zmawiający uzna dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawa/usługa została wykonana. Zmawiający dopuszcza również oświadczenie wykonawcy o należytym wykonaniu dostawy/usługi. Dopuszczalne jest ono tylko i wyłącznie z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze, kiedy nie jest możliwe uzyskanie takiego poświadczenia od podmiotu na rzecz którego dostawa/usługa została wykonana.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia (załącznik 3) wykonawcy o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotowego zamówienia. Wykonawca, który złoży stosowne oświadczenie, będzie spełniać ten warunek.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
    Ocena będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia (załącznik 3) wykonawcy o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotowego zamówienia. Wykonawca, który złoży stosowne oświadczenie, będzie spełniać ten warunek.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne dokumenty niezbędne w procesie badania i oceny ofert. 1. Oświadczenie wykonawcy o akceptowaniu warunków udziału w postępowaniu, w tym o zapoznaniu się z treścią wzoru umowy załączonej do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (załącznik 5), 2. Formularz oferty (załącznik 6), 3. Oświadczenie wykonawcy, że serwis oraz naprawy gwarancyjne (w zadeklarowanym przez wykonawcę okresie gwarancji) dostarczonych infokiosków oraz zainstalowanych w infokioskach komputerów będą realizowane przez producenta tych infokiosków/komputerów lub jego autoryzowanego przedstawiciela/partnera. Zamawiający wymaga, aby firma realizująca serwis/naprawy posiadała aktualny certyfikat ISO 9001 w zakresie serwis/naprawa urządzeń objętych przedmiotem zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - ponadpodstawowa gwarancja - 20

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pupinowroclaw.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy ul. Mątewska 17, 88-100 Inowrocław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2014 godzina 09:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. Mątewska 17, 88-100 Inowrocław pok. 204, kancelaria (IIp.).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.