eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Garwolin › Dostawa artykułów i materiałów biurowych, środków i artykułów czystościowych dla SP ZOZ w Garwolinie w okresie 12 miesięcy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-02-10

Garwolin: Dostawa artykułów i materiałów biurowych, środków i artykułów czystościowych dla SP ZOZ w Garwolinie w okresie 12 miesięcy
Numer ogłoszenia: 26127 - 2014; data zamieszczenia: 10.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 271957 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Lubelska 50, 08-400 Garwolin, woj. mazowieckie, tel. 25 6844700 w.619; 684 37 08, faks 25 6844700 w.619; 684 37 08.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów i materiałów biurowych, środków i artykułów czystościowych dla SP ZOZ w Garwolinie w okresie 12 miesięcy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów i materiałów biurowych, środków i artykułów czystościowych dla Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Garwolinie w okresie 12 miesięcy. Zadanie nr 1 Artykuły biurowe Zadanie nr 2 Materiały eksploatacyjne do drukarek i kserokopiarek Zadanie nr 3 Druki medyczne i powszechnego użytku Zadanie nr 4 Artykuły higieniczne Zadanie nr 5 Środki czystości Zadanie nr 6 Worki foliowe. 2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferta może obejmować całość zamówienia lub wybrane pakiety, a jeżeli pakiet obejmuje więcej niż jedną pozycję oferta dla swojej ważności w tym pakiecie musi być złożona na wszystkie pozycje. 3.Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w postępowaniu zostaną odrzucone. 1.Wszystkie materiały objęte niniejszym zamówieniem muszą być produktami fabrycznie nowymi (nieużywanymi), wolnymi od wad, kompletnymi, oryginalnie zapakowanymi, nie noszącymi śladów otwierana (ingerencji). 2.Artykuły będą dostarczane partiami, stosowanie do potrzeb Zamawiającego na podstawie pisemnych zamówień. 3.Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w terminie, odpowiednio: zadanie nr 1, 2, 4, 5 do 2 dni robocze od daty zamówienia zadanie nr 3, 6 do 5 dni roboczych od daty zamówienia. 4.W przypadku dostarczenia produktu o nieodpowiedniej jakości Wykonawca, zobowiązany będzie do jego wymiany, na produkt o odpowiedniej jakości w terminie 48 godzin (w dni robocze) od dnia otrzymania od Zamawiającego reklamacji. 5.Termin ważności oferowanych środków czystości (zadanie nr 5) minimum 12 miesięcy od daty dostawy. 6.Celem weryfikacji zgodności oferowanego przez Wykonawcę asortymentu z opisem przedmiotu zamówienia, Zamawiający żąda załączenia do oferty próbek dla wybranych pozycji z zadania, odpowiednio zadanie nr 1 dla pozycji numer 1, 6, 16, 20, 22, 24, 26, 33, 42, 61, 62, 77 wymagana ilość próbek po 2 szt. zadanie nr 6 dla pozycji numer 1 do 6 wymagana ilość próbek po 2 szt. 7.W przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez wskazanie nazw i pochodzenia, Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na produkty równoważne. Za równoważne Zamawiający uzna środki i sprzęt o parametrach takich samych lub lepszych od pierwowzoru, posiadające minimum funkcje, zastosowanie i przeznaczenie jakie posiada pierwowzór. Udowodnienie równoważności będzie należało do Wykonawcy (dotyczy zadania nr 1, 3, 4,5, 6). Dotyczy zadania nr 2 Materiały eksploatacyjne do drukarek i kserokopiarek 1Wykonawca na dostarczone artykuły udzieli gwarancji na okres 12 miesięcy od daty dostarczenia ich do siedziby Zamawiającego. 2Pozycja nr 1 do 14 z formularza asortymentowo cenowego Zamawiający dopuszcza stosowanie tonerów i tuszy równoważnych. Za tonery i tusze równoważne uznaje się fabrycznie nowe tonery i tusze dopuszczone przez producenta określonej drukarki lub kserokopiarki do stosowania w tych urządzeniach, nie powodujące utraty gwarancji. W przypadku czasowej lub trwałej utraty funkcji użytkowych przez drukarkę wskutek użycia tonera lub tuszu równoważnego, koszt naprawy ponoszony będzie przez Wykonawcę. Wszystkie dostarczone tonery i tusze muszą być oznaczone numerem katalogowym lub innym stosowanym przez producenta, posiadać fabryczne opakowanie oraz zabezpieczenia stosowane przez producentów typu hologram. Sposób opakowania musi umożliwiać identyfikację produktu (ilość, rodzaj, parametry techniczne) bez konieczności naruszania opakowania. Opakowania w których znajdują się tonery muszą posiadać odpowiednie oznaczenie, potwierdzające spełnienie norm dla tonerów monochromatycznych ISO IEC 19752, dla tonerów kolorowych ISO IEC 19798. W przypadku braku odpowiedniego oznaczenia na opakowaniu, Zamawiający będzie wymagał dostarczenia odpowiedniego dokumentu potwierdzającego spełnienie ww normy. Wy przypadku braku oznaczenia na opakowaniu lub odpowiedniego dokumentu, iż oferowany produkt spełnia wymogi określone przez Zamawiającego, ma on prawo odmówić przyjęcia produktu. 3Pozycja nr 15 do 21 z formularza asortymentowo cenowego oferowane tonery muszą być nowe i oryginalne. Poprzez określenie nowe i oryginalne należy rozumieć tonery i tusze fabrycznie nowe, nieregenowane, wyprodukowane przez producenta drukarki lub kserokopiarki. 4Ewentualne naprawy sprzętu (drukarki i kserokopiarki) wynikłe z winy dostarczonych materiałów eksploatacyjnych pokryje Wykonawca na podstawie faktury i opinii autoryzowanego serwisu producenta sprzętu stwierdzającej, że naprawa wynikła z winy tonera lub wkładu drukującego. Jeżeli czas naprawy będzie dłuższy niż 3 dni Wykonawca dostarczy sprzęt o parametrach nie gorszy niż pobrany celem naprawy. Koszty związane z dostarczonym sprzętem (łącznie z materiałami eksploatacyjnymi do danej kserokopiarki lub drukarki) ponosi Wykonawca.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 22.45.80.00 - Pozostałe druki 33.77.00.00 - Artykuły higieniczne z papieru 33.77.10.00 - Toaletowe produkty z papieru 33.76.10.00 - Papier toaletowy 33.76.30.00 - Ręczniki papierowe do rąk 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 39.83.13.00 - Środki do czyszczenia podłóg 39.83.16.00 - Środki do czyszczenia toalet 39.83.20.00 - Produkty do zmywania naczyń 19.64.00.00 - Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Artykuły biurowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.U. MARKER Marek Mikiciuk, ul. Magazynowa 8c, 08-110 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 51780,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 50812,38

  • Oferta z najniższą ceną: 50812,38 / Oferta z najwyższą ceną: 57200,97

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Materiały eksploatacyjne do drukarek i kserokopiarek

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEGA OFFICE Michał Janczak, ul. Białowiejska 76, 06-100 Pułtusk, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29165,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19753,23

  • Oferta z najniższą ceną: 19753,23 / Oferta z najwyższą ceną: 28020,99

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Artykuły higieniczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.U. WÓDKOWSKI Andrzej Wódkowski, ul. Włoszczowska 31, Łopuszno, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30525,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29470,80

  • Oferta z najniższą ceną: 29470,80 / Oferta z najwyższą ceną: 37188,07

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Środki czystości

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.U. BARLON Bartłomiej Osiński, Miszewo Wielkie 3, Nowe Miasto, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8100,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6725,27

  • Oferta z najniższą ceną: 6725,27 / Oferta z najwyższą ceną: 6725,27

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Worki foliowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HELPLAST s.c. J. Hadasik - M. Helbig, ul. Powstańców Śląskich 11, Mikołów, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24540,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24304,80

  • Oferta z najniższą ceną: 24304,80 / Oferta z najwyższą ceną: 25743,90

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.