eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno › Pełnienie czynności Inwestora Zastępczego dla zadania inwestycyjnego realizowanego w ramach PORPW 2007 - 2013 pn.Rozbudowa, przebudowa i wyposażenie obiektów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Krośnie Etap 2. Budowa, rozbudowa i przebudowa obiektów dla

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-12-12

Krosno: Pełnienie czynności Inwestora Zastępczego dla zadania inwestycyjnego realizowanego w ramach PORPW 2007 - 2013 pn.: Rozbudowa, przebudowa i wyposażenie obiektów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Krośnie Etap 2. Budowa, rozbudowa i przebudowa obiektów dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Krośnie, na działce nr ewidencyjny 343/43, przy ul. F. X. Dmochowskiego.
Numer ogłoszenia: 261252 - 2008; data zamieszczenia: 12.12.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 249160 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Krośnie, Rynek 1, Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4375530, faks 013 4375511.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie czynności Inwestora Zastępczego dla zadania inwestycyjnego realizowanego w ramach PORPW 2007 - 2013 pn.: Rozbudowa, przebudowa i wyposażenie obiektów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Krośnie Etap 2. Budowa, rozbudowa i przebudowa obiektów dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Krośnie, na działce nr ewidencyjny 343/43, przy ul. F. X. Dmochowskiego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: I.W zakresie przygotowania i realizacji: 1)sprawdzenie projektu budowlanego pod względem kompletności i posiadania wymaganych prawem uzgodnień, 2)przygotowanie i przeprowadzenie przy udziale Inwestora postępowań przetargowych na wybór Wykonawcy (Wykonawców) robót w trybie zamówień publicznych, 3)doprowadzenie do zawarcia odpowiednich umów z Wykonawcą (Wykonawcami), 4)przekazanie Wykonawcy (Wykonawcom) projektu budowlanego oraz decyzji administracyjnych - pozwolenia na budowę, 5)przygotowanie niezbędnych dokumentów do przekazania placu budowy i przekazanie go Wykonawcy (Wykonawcom) przy udziale Inwestora, 6)wykonywanie obowiązku nadzoru inwestorskiego. 7)odbiór budynków przy udziale Inwestora po zakończeniu zadania inwestycyjnego przez Wykonawcę. Nadzór inwestorski we wszystkich branżach pełniony przez inspektorów nadzoru zgodnie z obowiązującymi przepisami regulującymi tę problematykę, a w szczególności: a)ustanowienie inspektorów nadzoru we wszystkich branżach występujących w obiekcie ze wskazaniem inspektora-koordynatora, zgodnie z przepisami prawa budowlanego, b)kontrola procesu rozpoczęcia budowy oraz zapisów w dzienniku budowy w zakresie wytyczenia geodezyjnego oraz oświadczeń uprawnionych osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne, c)kontrola zgodności realizacji z dokumentacją techniczną, warunkami technicznymi wykonania robót, obowiązującymi przepisami, aktualną wiedzą techniczną, Prawem budowlanym oraz umową o realizację przedsięwzięcia inwestycyjnego, d)sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowywanych materiałów, kontrola i archiwizacja dokumentów potwierdzających dopuszczenie tych materiałów do obrotu i stosowania w budownictwie, e)sprawdzanie i dokonywanie odbiorów robót zanikających i (lub ) ulegających zakryciu, f)sprawdzanie protokołów elementów robót i akceptowanie ich w zakresie rzeczowym i rachunkowym, g)zgłaszanie do Zespołu Usług Projektowych i Wykonawczych inż. Wacław Krzanowski zastrzeżeń do projektu budowlanego zarówno własnych jak i wykonawców robót i wyegzekwowanie od Zespołu Usług Projektowych i Wykonawczych inż. Wacław Krzanowski stosownych poprawek, h)opracowywanie sprawozdań miesięcznych z wykonanego zakresu rzeczowo - finansowego, i)kontrolowanie zgodności realizacji z zapisami umowy, w szczególności z harmonogramem rzeczowo-finansowym, j)kwalifikowanie zasadności wykonania ewentualnych robót dodatkowych w uzgodnieniu z Inwestorem, k)pozyskanie inwentaryzacji powykonawczej uzbrojenia terenu i usytuowania obiektów kubaturowych oraz dokumentacji powykonawczej, l)sprawdzanie, czy stosowane przez wykonawców wyroby są dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z Prawem Budowlanym, m)prowadzenie narad koordynacyjnych na budowie w terminach uzgodnionych z Inwestorem i wykonawcami robót, n)wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań , także tych wymagających odkrycia robót lub elementów, o)żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót, dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, p)wstrzymywanie robót budowlanych w przypadku gdyby ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie, bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, q)uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznychi przewodów kominowych oraz archiwizacja wszystkich protokołów prób i badań przeprowadzonych w trakcie budowy, r)potwierdzanie faktycznie wykonanych robót, bądź ich elementów podlegających odbiorowi częściowemu , s)przygotowanie dokumentów do odbioru końcowego i ewentualnego rozruchu, t)udział w rozruchu , u)doprowadzenie do odbioru końcowego inwestycji, udział w komisjach odbiorowych i przekazaniu inwestycji do eksploatacji przy założeniu, że odbierającym jest Inwestor, v)przygotowanie dokumentów do złożenia przez Inwestora wniosku o pozwolenie na użytkowanie lub zgłoszenie o zakończeniu budowy, w)egzekwowanie usunięcia przez Wykonawcę (Wykonawców) usterek oraz niedoróbek stwierdzonych komisyjnie w trakcie odbiorów częściowych i odbioru końcowego, x)założenie i dokonanie wpisów w książce obiektu, II.W zakresie obsługi ekonomicznej - kontrola rozliczeń finansowych w tym: 1.kontrola prawidłowości wystawiania faktur, zakresów prac i kwot; w zakresie zgodności z umową zawartą z Wykonawcą (Wykonawcami), 2.sprawdzanie faktur przejściowych i końcowych przedkładanych przez Wykonawcę, kwalifikowanie ich do zapłaty i przekazywanie ich Inwestorowi do zapłaty, 3.sprawdzanie kalkulacji (kosztorysów np. zamiennych) robót, 4.przeprowadzanie postępowań przetargowych celem udzielenia zamówienia publicznego na wykonawcę wyposażenia obiektu przy udziale Inwestora, 5.przygotowanie materiałów związanych z naliczaniem kar umownych oraz odszkodowań uzupełniających Wykonawcy (Wykonawcom) za nienależyte lub nieterminowe wykonanie przez nich zobowiązań umownych, których obowiązek zapłaty musi być zastrzeżony w zawartych z tymi podmiotami umowach, 6.dopilnowanie by koszty umowne inwestycji nie zostały przekroczone, 7.rozliczenie końcowe inwestycji. III. W zakresie obsługi okresu gwarancji Obsługa okresu gwarancji polegająca na dokonywaniu przeglądów gwarancyjnych, okresowych (2 razy w ciągu roku) lub na życzenie Inwestora, przeprowadzenie odbiorów pogwarancyjnych we właściwych terminach wynikających z umów z Wykonawcą (Wykonawcami) robót oraz egzekwowanie od Wykonawcy (Wykonawców) usunięcia wad i usterek w wyznaczonych terminach...

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.00.00.00 - 74.00.00.00 74.14.23.00 - 74.14.23.00 74.14.23.10 - 74.14.23.10 74.26.20.00 - 74.26.20.00 .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 88900.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: PORPW 2007 - 2013.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GRUPA INWESTOR Sp. z o.o., ul. Graniczna 1b, 35-326 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 88900.00
  • Oferta z najniższą ceną: 88900.00 oferta z najwyższą ceną: 119900.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.