eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Konserwacja i utrzymanie w stałej sprawności technicznej urządzeń Automatycznego Systemu Obsługi i Nadzoru Komunikacji Miejskiej w Bydgoszczy w 2009 roku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-12

Bydgoszcz: Konserwacja i utrzymanie w stałej sprawności technicznej urządzeń Automatycznego Systemu Obsługi i Nadzoru Komunikacji Miejskiej w Bydgoszczy w 2009 roku.
Numer ogłoszenia: 261250 - 2008; data zamieszczenia: 12.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej , ul. Fordońska 120, 85-739 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5822366, faks 052 5822363.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdmikp.bydgoszcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i utrzymanie w stałej sprawności technicznej urządzeń Automatycznego Systemu Obsługi i Nadzoru Komunikacji Miejskiej w Bydgoszczy w 2009 roku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: technicznej urządzeń Automatycznego Systemu Obsługi i Nadzoru Komunikacji Miejskiej w Bydgoszczy w 2009 roku w zakresie i na warunkach szczegółowo określonych w SIWZ, w tym: 1. Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, 2. Zestawieniu urządzeń na punktach kontrolnych, 3. Wzorze umowy, 4. Instrukcji Obsługi i Konserwacji Automatycznego Systemu Obsługi i Nadzoru Komunikacji Miejskiej (ASOiNKM) w Bydgoszczy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 44 UPZP spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego na podstawie art. 22 ust. 1 UPZP, tj.: 1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, potwierdzone wykonaniem w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi dotyczącej konserwacji urządzeń systemu LASON lub konserwacji systemów GPS i innych systemów kontroli przejazdów, o wartości nie mniejszej niż 30.000 PLN i świadczonej przez okres nie krótszy niż 6 miesięcy. 2. dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym, gwarantującym wykonanie zamówienia, w tym minimum: 1) zapleczem technicznym zlokalizowanym w granicach administracyjnych Miasta Bydgoszczy wyposażonym w łączność bezprzewodową (telefon komórkowy) pomiędzy Wykonawcą (Pogotowiem Awaryjnym) a Zamawiającym. 2) jednym podnośnikiem montażowym o wysięgniku minimum 12 m; 3) jednym samochodem dostawczym o ładowności do 1 Mg; 4) jednym przyrządem do wyszukiwania w gruncie kabli będących pod napięciem do 1 kV; 5) jednym przyrządem do pomiaru rezystancji izolacji linii kablowej; 6) jednym przyrządem uniwersalnym do pomiarów wartości elektrycznych; Wykonawca na dzień składania ofert nie musi dysponować ww. potencjałem technicznym, wystarczy, że w sytuacji gdy go nie posiada, zawarł pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego na podstawie którego będzie dysponował ww. potencjałem na dzień realizacji zamówienia. 3. dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym minimum: 1) kierownikiem prac elektroinstalacyjnych, legitymującym się uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wymaganymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz.1118 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dn. 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. Nr 83. poz. 578 z późn. zm.) oraz aktualnym zaświadczeniem o wpisie na listę właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; 2) jedną osobą, legitymującą się uprawnieniami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej w zakresie telekomunikacji przewodowej lub w zakresie telekomunikacji radiowej, wymaganymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz.1118 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dn. 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. Nr 83. poz. 578 z późn. zm.) oraz aktualnym zaświadczeniem o wpisie na listę właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; 3) jedną osobą, legitymującą się świadectwem kwalifikacyjnym D, uprawniającym do wykonywania prac na stanowisku dozoru w zakresie urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV, wymaganym przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.), 4) dwiema osobami, legitymującymi się świadectwem kwalifikacyjnym E, uprawniającym do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV, wymagane przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.); Wykonawca na dzień składania ofert nie musi dysponować osobami uczestniczącymi w wykonaniu zamówienia, wystarczy, że zawarł pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia na podstawie którego będzie nimi dysponował na dzień realizacji zamówienia. 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: 1)posiadają środki finansowe, lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 25.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100), 2) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5. nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 UPZP. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia/nie spełnia, na podstawie analizy dokumentów lub oświadczeń dołączonych przez Wykonawcę do oferty. 2.Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu przetargowym na podstawie art. 24 UPZP. 3. Zgodnie z art. 26 ust 3, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 4. Zamawiający wzywa Wykonawców, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 UPZP. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23. UPZP (np. konsorcjum, spółka cywilna), spełniają warunki udziału w postępowaniu w następujący sposób: 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie publiczne, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 2. Wykonawcy (wszyscy) występujący wspólnie muszą upoważnić na piśmie pod rygorem nieważności (art.99 § 2 K.C.) ustanowionego pełnomocnika, jako przedstawiciela pozostałych, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych Wykonawców i dołączone do składanej oferty, 3.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 UPZP, określonych w art. 22 ust. 1 UPZP składa pełnomocnik do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 4. Każdy z wspólnie ubiegających się Wykonawców oddzielnie składa oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 UPZP wraz z wymaganymi dokumentami potwierdzającymi niepodlaganie wykluczeniu z art. 24 UPZP, 5. Niezbędna wiedza i doświadczenie, potencjał kadrowy oraz sytuacja ekonomiczna i finansowa, każdego z wspólnie ubiegających się Wykonawców będzie zsumowana, w celu stwierdzenia czy wspólnie spełniają warunki wymagane od Wykonawcy. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia z udziałem podwykonawców (tylko jeżeli Wykonawca dopuszcza powierzenie Podwykonawcom wykonania części zamówienia, określonych w pkt. 8 SIWZ) spełnia warunki udziału w postępowaniu w następujący sposób: 1. zobowiązany jest wskazać w ofercie części zamówienia (zakres), których wykonanie powierzy podwykonawcom, 2. warunki udziału w postępowaniu, określone w pkt.10.1. SIWZ, spełnia Wykonawca, 3. Wykonawca odpowiedzialny jest za działania lub zaniechania osób, z których pomocą zobowiązanie wykonuje, jak również osób, którym wykonanie zobowiązania powierza (art. 474 K.C.) jak za własne zachowanie, przy czym wykonawca odpowiada całym swoim majątkiem i niezależnie od jego woli..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt. 10.1. SIWZ, Wykonawca składa przez dołączenie do oferty, w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (tj. osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli w jego imieniu) następujące oświadczenia i dokumenty: 1.Oświadczenie, zgodnie z art. 44 UPZP, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych na podstawie art. 22 ust. 1 UPZP (wg wzoru Zamawiającego); 2. na potwierdzenie warunku Nr 1 (przedstawionego w pkt. 10.1.1. SIWZ): 1) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług z podaniem ich wartości brutto, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (wg wzoru Zamawiającego), 2) dokumenty potwierdzające - minimum jeden (np. referencja, protokół odbioru końcowego), że usługa/i przedstawione w ww. wykazie, została/y wykonane należycie. 3. na potwierdzenie warunku Nr 2 (przedstawionego w pkt. 10.1.2. SIWZ): 1) Oświadczenie, o którym mowa w pkt 11.1.1. SIWZ. 4. na potwierdzenie warunku Nr 3 (przedstawionego w pkt 10.1.3. SIWZ): 1) Oświadczenie, o którym mowa w pkt 11.1.1. SIWZ. 5. na potwierdzenie warunku Nr 4 (przedstawionego w pkt. 10.1.4. SIWZ): 1) Oświadczenie, o którym mowa w pkt 11.1.1. SIWZ. 6. na potwierdzenie warunku Nr 5 (przedstawionego w pkt. 10.1.5. SIWZ): 1) Oświadczenie, o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 UPZP (wg wzoru Zamawiającego), 2) Aktualny/e odpis/y z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie/a o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert. Wymagane dokumenty Wykonawca składa zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich zamawiający może żądać od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz.605 z późn. zm.). Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdmikp.bydgoszcz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) można zakupić do dnia 22.12.2008 r. osobiście w siedzibie Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym. Cena 10,00 PLN..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej, 85-950 Bydgoszcz, ul. Fordońska 120, pokój nr 02 (kancelaria/parter)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: 1. ws. merytorycznych (dot. przedmiotu i warunków realizacji zamówienia): Tomasz Simiński - tel.: 052-582-23-62, 2. ws. formalno-prawnych (dot. procedury przetargowej) Przemysław Mikołajczyk - tel.: 052-582-23-66. Termin i miejsce otwarcia ofert Termin otwarcia ofert: w dniu: 22.12.2008 r. godz.: 10:15. Miejsce otwarcia ofert: ZDMiKP, Bydgoszcz, ul. Fordońska 120, pok.07/parter..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.