eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › Remont sali gimnastycznej wraz z węzłem sanitarnym i szatniami dla uczniów oraz wykonanie chodnika od budynku szkoły do budynku sali gimnastycznej przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym Nr 1 przy ul. Kopernika 14 w Przemyślu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-10

Przemyśl: Remont sali gimnastycznej wraz z węzłem sanitarnym i szatniami dla uczniów oraz wykonanie chodnika od budynku szkoły do budynku sali gimnastycznej przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym Nr 1 przy ul. Kopernika 14 w Przemyślu.
Numer ogłoszenia: 261225 - 2008; data zamieszczenia: 10.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl , ul. Rynek 1, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6782962, 6752072, fax. 016 6786449.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sali gimnastycznej wraz z węzłem sanitarnym i szatniami dla uczniów oraz wykonanie chodnika od budynku szkoły do budynku sali gimnastycznej przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym Nr 1 przy ul. Kopernika 14 w Przemyślu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres remontu obejmował będzie : 1. Sala gimnastyczna i korytarz - wykonanie posadzki z płytek antypoślizgowych w korytarzu szatni na warstwie wyrównawczej, - skucie starych zmurszałych, popękanych tynków i wykonanie nowych w sali gimn. - cyklinowanie i lakierowanie podłogi parkietowej w sali gimnastycznej - montaż paneli ściennych w korytarzu - malowanie ścian i sufitu, lakierowanie elementów stalowych i lamperii, malowanie linii do gier 2. Sanitariaty - roboty wewnętrzne - wymiana zmurszałych tynków wewnętrznych, wykonanie gładzi gipsowej i malowanie przygotowanych powierzchni, - wymiana boazerii i ułożenie paneli ściennych w pom. szatni, - przykręcenie do ścian i podłogi płyt OSB z gruntowaniem , - ułożenie płytek terakotowych antypoślizgowych na podłodze i glazury ściennej, - demontaż starej i montaż nowej armatury sanitarnej, - montaż drzwi łazienkowych i ułożenie paneli typu Siding na sufitach Sanitariaty - Roboty zewnętrzne - docieplenie ścian zewnętrznych wełną mineralną gr.10 cm na ruszcie stalowym z folią paraprzepuszczalną , - wykonanie elewacji z paneli typu Siding w kolorze brązowym , wykonanie obróbek blacharskich z rynnami i rurami spustowymi oraz naprawa pokrycia stropodachu papą termozgrzewalną . 3. Wykonanie chodnika z budynku szkoły do budynku sali gimnastycznej - demontaż starych obrzeży chodnikowych, wykonanie nowych obrzeży na podsypce z pospółki - ułożenie nowego chodnika z kostki brukowej na podsypce cementowo-piaskowej, - wykonanie nowych schodów do budynku głównego od strony remontowanego chodnika. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został określony w materiałach przetargowych stanowiących załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Materiały przetargowe zawierają: opis zakresu robót, przedmiary robót- kosztorysy ślepe. Materiały te wraz ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia zostały zamieszczone w formie elektronicznej na stronie internetowej zamawiającego www.przemysl.pl BIP zamówienia publiczne-roboty budowlane w części załączniki. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Przed złożeniem oferty należy dokonać wizji lokalnej na obiekcie. Prace remontowe wykonywane będą przy uczących się w szkole dzieciach niepełnosprawnych , dlatego wymagana jest szczególna ostrożność przy prowadzeniu robót zewnętrznych. Wskazane jest uzgodnienie czasu wykonywania robót sprzętem i narzędziami o dużym natężeniu hałasu z dyrektorem SOSW Nr 1..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a w szczególności wykażą że: b) dysponują osobą kierownika budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wymagane jest również aby ww. osoba była członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia . 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści dokumentów załączonych do oferty musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie, któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda złożenia: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych o treści jak załącznik nr 3 do siwz 2) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Pełnomocnictwa do podpisania oferty, jeżeli uprawnienie do reprezentacji wykonawcy nie wynika z dokumentów określonych w punkcie 2. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia żąda złożenia: 1) Wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz należy sporządzić zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz 2) Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ( załączając kserokopie uprawnień oraz zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego z terminem ważności na dzień składania ofert potwierdzone za zgodność z oryginałem ). 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda przedłożenia : Polisy lub innego dokumentu ubezpieczeniowego potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pełnomocnik Prezydenta ds. Zamówień Publicznych Urząd Miejski w Przemyślu ul. Ratuszowa 10a 37-700 Przemyśl pok.205.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Pełnomocnik Prezydenta ds. Zamówień Publicznych Urząd Miejski w Przemyślu ul. Ratuszowa 10a 37-700 Przemyśl pok.205.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.