eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kętrzyn › Zakup i dostawa sprzętu i aparatury medycznej na potrzeby Oddziałów, Pracowni oraz Działów i Komórek Medycznych Szpitala Powiatowego w Kętrzynie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-05

Kętrzyn: Zakup i dostawa sprzętu i aparatury medycznej na potrzeby Oddziałów, Pracowni oraz Działów i Komórek Medycznych Szpitala Powiatowego w Kętrzynie.
Numer ogłoszenia: 261196 - 2015; data zamieszczenia: 05.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 220416 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Kętrzynie, Plac Grunwaldzki 1, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7517500, 7511690, faks 089 7512401.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu i aparatury medycznej na potrzeby Oddziałów, Pracowni oraz Działów i Komórek Medycznych Szpitala Powiatowego w Kętrzynie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i urządzeń medycznych na potrzeby Oddziałów, Pracowni oraz Działów i Komórek Medycznych Szpitala Powiatowego w Kętrzynie. Finansowanie m.in. ze środków publicznych udzielanych w formie dotacji celowej. Szczegółowy opis zadania zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. Dostawa obejmuje w szczególności urządzenia i sprzęt do diagnostyki: ciśnieniomierze (6 szt.), aparaty EKG (2 szt.), kardiomonitory (7 szt.), aparat KTG, spirometr, meble medyczne, w tym: wózki medyczne (4 szt.), kozetki (5 szt.), sprzęt do wyposażenia sal dla noworodków i dzieci w tym: inkubator do transportu wewnątrzszpitalnego noworodka, stanowisko resuscytacyjne noworodka, ogrzewacz noworodkowy, pulsoksymetr dziecięcy, waga elektroniczna dziecięca, oraz inny sprzęt i wyposażenie medyczne takie jak: lampa zabiegowa, ssak medyczny, pompa infuzyjna, zgrzewarka rotacyjna, torba anestezjologiczna i stojak do kroplówek (22 szt.). Wymagania dot. przedmiotu zamówienia: 1) zaoferowany przedmiot zamówienia powinien posiadać wymagane opinie oraz posiadać certyfikaty jakości ważne przez cały okres gwarancji, 2) przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad i nie może być obciążony prawami osób trzecich oraz należnościami na rzecz Skarbu Państwa z tytułu ich sprowadzenia na polski obszar celny, gotowy do użytkowania, bez konieczności ponoszenia dodatkowych nakładów finansowych, organizacyjnych i technicznych, posiadający certyfikat jakości oraz jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego, 3) Wykonawca udziela gwarancji na dostarczony, zamontowany/uruchomiany przedmiot zamówienia. Wykonawca zapewnia świadczenie usług gwarancyjnych oraz serwisowych przez autoryzowany serwis producenta przedmiotu zamówienia na koszt Wykonawcy. Wykonawca pokrywa koszty transportu, odpowiada za prawidłowe warunki przewozu oraz ponosi koszty ubezpieczenia podczas transportu do Zamawiającego. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ - istotne postanowienia umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.30.00 - Urządzenia do diagnostyki sercowo-naczyniowej 33.12.40.00 - Urządzenia i wyroby diagnostyczne i radiodiagnostyczne 33.15.80.00 - Aparatura do terapii elektrycznej, elektromagnetycznej i mechanicznej 33.19.20.00 - Meble medyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LC Labo Clinic Sp. z o.o. Sp.komandytowa, ul. Dworcowa 41a/2, 10-437 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 292962,97 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 295179,04

  • Oferta z najniższą ceną: 295179,04 / Oferta z najwyższą ceną: 295179,04

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.