eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębno › Wykonanie prac projektowych w zakresie kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Biadoliny Szlacheckie, Perła, Sufczyn Dolny i Sufczyn Górny oraz rozbudowy istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Łysa Góra

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-07

Dębno: Wykonanie prac projektowych w zakresie kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Biadoliny Szlacheckie, Perła, Sufczyn Dolny i Sufczyn Górny oraz rozbudowy istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Łysa Góra
Numer ogłoszenia: 26115 - 2008; data zamieszczenia: 07.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Dębno, Wola Dębińska 240, 32-852 Dębno, woj. małopolskie, tel. 014 6658714, fax 014 6658722.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadebno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac projektowych w zakresie kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Biadoliny Szlacheckie, Perła, Sufczyn Dolny i Sufczyn Górny oraz rozbudowy istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Łysa Góra.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest wykonanie prac projektowych w zakresie kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Biadoliny Szlacheckie, Perła, Sufczyn Dolny i Sufczyn Górny oraz rozbudowy istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Łysa Góra. 2. Przy opracowaniu dokumentacji projektowej należy uwzględnić następujące założenia: a) kanalizacja sanitarna dla miejscowości Biadoliny Szlacheckie, Perła i Sufczyn Dolny powinna uwzględniać kolektor tłoczny do oczyszczalni ścieków w Maszkienicach i obejmuje 415 budynków mieszkalnych, b) kanalizacja sanitarna dla miejscowości Sufczyn Górny obejmuje 345 budynków mieszkalnych a rozbudowa istniejącej sieci kanalizacyjnej w miejscowości Łysa Góra - 100 budynków mieszkalnych. 3. Realizacja przedmiotu zamówienia zostanie podzielona na dwa etapy. 4. Zakres rzeczowy Etapu I obejmuje wykonanie następujących czynności: a) sporządzenie map do celów projektowych, b) opracowanie koncepcji budowy sieci kanalizacji sanitarnej, c) przeprowadzenie badań geotechnicznych podłoża gruntu, d) uzyskanie w imieniu zamawiającego pozwolenia wodno-prawnego, e) przygotowanie wniosku o wydanie decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego, f) przygotowanie informacji o planowanym przedsięwzięciu do zapytania o zakres raportu, g) zapytanie o określenie zakresu raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, h) opracowanie raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, i) uzyskanie zgody na wejście w teren sporządzone w formie pozwalającej na uzyskanie prawa dysponowania nieruchomością na cele budowlane, j) opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego we wszystkich branżach z wymaganymi uzgodnieniami - 4 egzemplarze wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę, k) opracowanie Studium Wykonalności, l) opracowanie kosztorysu inwestorskiego z przedmiarami robót z podziałem na branże 2 egzemplarze (w kosztorysie inwestorskim i przedmiarze należy wyodrębnić przyłącza kanalizacyjne), ł) opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w przypadku gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów - 1 egzemplarz, m) opracowanie specyfikacji technicznego wykonania i odbioru robót - 1 egzemplarz. 5. Czynności realizowane w ramach etapu I opisane w pkt 4 lit. a i k muszą zostać sporządzone dla całości realizowanego zadania. Czynności wskazane w pkt 4 lit. b - j i lit. l - m dotyczą kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Biadoliny Szlacheckie, Perła i Sufczyn Dolny. 6. Zakres rzeczowy Etapu II obejmuje wykonanie następujących czynności: a) opracowanie koncepcji budowy sieci kanalizacji sanitarnej, b) przeprowadzenie badań geotechnicznych podłoża gruntu, c) uzyskanie w imieniu zamawiającego pozwolenia wodno-prawnego, d) przygotowanie wniosku o wydanie decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego, e) przygotowanie informacji o planowanym przedsięwzięciu do zapytania o zakres raportu, f) zapytanie o określenie zakresu raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, g) opracowanie raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, h) uzyskanie zgody na wejście w teren sporządzone w formie pozwalającej na uzyskanie prawa dysponowania nieruchomością na cele budowlane, i) opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego we wszystkich branżach z wymaganymi uzgodnieniami - 4 egzemplarze wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę, j) opracowanie kosztorysu inwestorskiego z przedmiarami robót z podziałem na branże 2 egzemplarze (w kosztorysie inwestorskim i przedmiarze należy wyodrębnić przyłącza kanalizacyjne), k) opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w przypadku gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów - 1 egzemplarz, l) opracowanie specyfikacji technicznego wykonania i odbioru robót - 1 egzemplarz. 8. Czynności realizowane w ramach etapu II dotyczą kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Sufczyn Górny oraz rozbudowy istniejącej sieci kanalizacyjnej w miejscowości Łysa Góra. 9. Zamawiający wymaga: a) dostarczenia w formie elektronicznej na płycie CD (1 egz.) pełnej dokumentacji projektowej, przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich (z podziałem na branże) oraz specyfikacji technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych w formacie JPG lub PDF, część opisowa w formacie PDF lub RTF, przy czym rozmiar jednego pliku nie może przekroczyć 5MB, b) aby kosztorys inwestorski był wykonany w formacie kompatybilnym z posiadanym przez Zamawiającego programem WINBUD, c) aby projekt odpowiadał przepisom rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. nr 120, poz. 1133), d) aby opracowania kosztorysowe spełniały wymagania określone w: - rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. nr 202, poz. 2072), - rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. nr 130, poz. 1389).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Oryginalny kod CPV: 74.23.22.20 - Usługi projektowania rurociągów Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.22.00 - Usługi projektowania rurociągów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 22.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium dla przedmiotu zamówienia w wysokości: 15.000,00zł. słownie: piętnaście tysięcy złotych. 3. Wykonawca wnosi wadium: 3.1 w pieniądzu, przelewem na rachunek zamawiającego, numer rachunku 40945300090030030000260006 Bank Spółdzielczy Brzesko O/Dębno 3.2 w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.3 w gwarancjach bankowych, 3.4 w gwarancjach ubezpieczeniowych 3.5 w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.) 4. Wadium wnoszone w formach opisanych w pkt 3.2 - 3.5 należy złożyć w kasie Urzędu Gminy Dębno, pokój nr 27, przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu przyjmuje się termin uznania rachunku zamawiającego..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień, 1.2 posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) w zakresie wymaganego doświadczenia zamawiający wymaga aby wykonawca wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Za zamówienie odpowiadające rodzajem i wartością przedmiotowemu zamówieniu, zamawiający uznaje wykonanie projektu kanalizacji sanitarnej obejmującego co najmniej 30 km kolektorów o wartości nie mniejszej niż wartość składanej oferty. b) w zakresie potencjału ludzkiego, zamawiający wymaga aby wykonawca dysponował minimum trzema osobami posiadającymi uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych. Ponadto przynajmniej jedna z wymienionych wyżej osób musi posiadać minimum 5 letnie doświadczenie w projektowaniu sieci kanalizacyjnych, liczone od daty uzyskania stosownych uprawnień. 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) w zakresie wymaganej zdolności finansowej, zamawiający wymaga posiadania przez wykonawcę środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę nie mniejszą niż 200 tys. złotych, oraz ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.5 ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana metodą zero - jedynkową, tj. według formuły spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy składa następujące dokumenty: 1.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.2 dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do reprezentowania wykonawcy (pełnomocnictwa) przez osobę składającą ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych, 1.3 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.4 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.5 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.6 oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy (według wzoru z zał. nr 2 do s.i.w.z.). 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku w zakresie wymaganego doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 2.1 wykaz wykonanych prac projektowych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowemu zamówieniu, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie (według wzoru z zał. nr 5 do s.i.w.z.), 2.2 wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. (według wzoru z zał. nr 4 do s.i.w.z.), 2.3 dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W tym zakresie należy dołączyć kopie odpowiednich uprawnień projektowych w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych (art. 12 - 16 ustawy Prawo budowlane). Wraz z kopią uprawnień projektowych należy przedłożyć aktualne na dzień złożenia oferty zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 3.1 informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3.2 polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminadebno.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dębno, Wola Dębińska 240, 32-852 Dębno Pokój nr 40.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Dębno, Wola Dębińska 240, 32-852 Dębno Pokój nr 17.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.