eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › Numer sprawy44/2013-DZP/PNO. Nazwa zadaniaDostawa środków czystości, materiałów i drobnego sprzętu do utrzymania higieny oraz worków na odpady.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-04

Ełk: Numer sprawy: 44/2013-DZP/PNO. Nazwa zadania: Dostawa środków czystości, materiałów i drobnego sprzętu do utrzymania higieny oraz worków na odpady.
Numer ogłoszenia: 261079 - 2013; data zamieszczenia: 04.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 108 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ , ul. Kościuszki 30, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6219803, faks 087 6219807.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.108spzoz.elk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Numer sprawy: 44/2013-DZP/PNO. Nazwa zadania: Dostawa środków czystości, materiałów i drobnego sprzętu do utrzymania higieny oraz worków na odpady..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia - zadania od 1 do 8. 2.Każdy z wykonawców może złożyć ofertę na wybrane przez siebie zadanie lub zadania, jednak nie więcej niż dopuszczalna liczba zadań. 3.Opis przedmiotu zamówienia Zamówienie obejmuje 9 Zadań. Przedmioty dostawy zamieszczone w ofercie powinny posiadać dokładny i czytelny opis przedmiotu zamówienia na opakowaniu oraz stosowne certyfikaty lub atesty dopuszczające ich stosowanie w służbie zdrowia zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej (powinny odpowiadać określonym normom lub specyfikacjom technicznym, posiadać aktualne świadectwo dopuszczenia do obrotu oferowanych środków wymagane prawem). Przedmioty dostawy zamieszczone w ofercie powinny być bezpieczne w użyciu dla pacjentów oraz dla personelu. Oznakowanie dostarczonych wyrobów, instrukcje użytkowania, opis wyrobu, etykiety (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszych ilości towaru niż podane w Załącznikach Nr 2. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno eksploatacyjno użytkowych nie gorszych niż , podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. ZADANIE NR 1 - ŚRODKI CZYSTOŚCI 1Środek do mycia lodówek umożliwiający mycie chłodni bez konieczności rozmrażania, wymagany dobry efekt w tem.-30 C butelka po 1 l L 6 2Łagodny środek czyszczący zawierający alkohol etylowy i kwasy sulfonowe pH9,5. Nadaje się do stosowania na wszystkie powierzchnie również ponad podłogą (PCV, linoleum, tworzywa sztuczne, szkło)jak i mycia maszynowego, stężenie robocze 0,25%, 0,75ml. Wymagane urządzenia naścienne dozujące w ilości 12 szt. karnister po 10 l L 500 3Uniwersalny środek do czyszczenia łazienek i sanitariatów pH0,4,posiadający konsystencję żelu, szybko i skutecznie usuwający wszystkie zanieczyszczenia typowe dla łazienek i sanitariatów, usuwa kamień i rdzę, stosowanie: zabrudzenia normalne 2-3 dozowania (10-20 ml. na 10 litrów wody, zabrudzenia silne roztwór stężony lub czysty koncentrat. Wymagane urządzenia naścienne dozujące w ilości 12 szt. karnister po 10 l L 600 4Środek do pielęgnacji stali nierdzewnej, szybki i skutecznie usuwający zabrudzenia np., odciski palców i zamazy, nadający połysk i nie pozostawiający tłustych powłok pH6-7, nie zawiera skład. szorujących, zastosowanie: windy, urządzenia kuchni butelka po 500 ml L 65 5Środek do gruntownego mycia wodoodpornych wykładzin podłogowych z wosków i polimerów karnister po 10 l L 120 6 Środek do pielęgnacji podłóg - dyspersja pielęgnacyjna odporna na działanie środków dezynfekcyjnych do zastosowania w obszarach szczególnych wymaganiach higienicznych tj., blok operacyjny, gabinety , zabiegowe. wartość pH9, sposób użycia 2-3 krotnie nanieść na uprzednio gruntownie wyczyszczoną podłogę. karnister po 10 l L 250 7Uniwersalny środek czyszczący ,nadaje się czyszczenia odpornych na działanie wody powierzchni, bez trudu usuwa tłuszcz, oleje, i inne zabrudzenia, szczególnie przydatny w pomieszczeniach kuchni żywienia zbiorowego, nie szkodzi w środowisku ,posiada atest PZH, stosowanie roztwór 0.5-1 % (40-80 ml. na 8 litrów wody) może być stosowany do zmywania ręcznego jak i w automatach czyszczących, pH 10,5-11. Wymagane urządzenia naścienne dozujące w ilości 1szt. karnister po 10 l L 120 8 Odświeżacz w sprayu do łazienki, zapach kwiatowy po 400 ml szt.20 9Środek do mycia podłóg, szybko i skutecznie usuwa zanieczyszczenia wszelkiego rodzaju, substancje natłuszczające, nadaje się również do powierzchni pielęgnowanych emulsjami, zapobiega ślizganiu, sposób użycia: roztwór 1-2 % (100-200 ml. preparatu na 10 l roztworu roboczego ). Wymagane urządzenia naścienne dozujące w ilości 12 szt.karnister po 10 l L 1020 10 Płyn do mycia naczyń - środek myjący do ręcznego zmywania naczyń, pozytywnie przetestowane działanie na skórę rąk, karnister po 5 l L 325 11Mydło w płynie do mycia rąk o delikatnym zapachu, pH neutralne, przebadane dermatologicznie do dozowników, karnister po 5 l L 920 12Zagęszczony środek do dezynfekcji nawierzchni ,posadzek podłogowych i urządzeń kuchennych właściwościach bakterio-i grzybobójczych miejscach przygotowania posiłków, postać bezbarwny gęsty płyn, karnister po 5 l L 160 13Zagęszczony środek do dezynfekcji nawierzchni ,posadzek podłogowych i urządzeń kuchennych właściwościach bakterio-i grzybobójczych miejscach przygotowania posiłków, postać bezbarwny gęsty płyn, butelka po 1 l L 125 14Mleczko do szorowania powierzchni, szczególna zdolność rozpuszczania brudu i tłuszczu .zawierający aktywny tlen, ph 10-10,8 butelka po 500 ml L 220 15 Środek do rozpuszczania osadów wapniowych w wyparzarkach kuchennych, butelka po 1 l L 62 16 Bezwoskowy spray do mebli drewnianych, czyszczący, pielęgnujący, nadający połysk - nie gorszy niż PRONTO FUNITURE POLISH butelka po 400ML SZT 20 17 Spray do czyszczenia mebli biurowych typu biurka, szafy, regały po 400 ml SZT 62 18Płyn czyszcząco - dezynfekujący do WC zapobiegający powstawaniu osadów, zanieczyszczeń, zwalczający drobnoustroje - nie gorszy niż Domestos butelka po 1,25 l L 70 19Płyn do czyszczenia szyb z spryskiwaczem po 500 ml SZT 1030 20 Żel do czyszczenia urządzeń sanitarnych w toaletach WC o wartości pH ok.2,2 butelka po 1 l L 126 21 Środek do usuwania zapieczonego tłuszczu w piekarnikach (piec konwekcyjny), po 1 l L 12 22 Pasta do zabrudzeń długotrwałych, skutecznie usuwająca naloty rdzy, kamienia i kamienia wodnego. opakowanie po 250 g SZT 500 23 Środek do usuwania kamienia i rdzy, butelka po 1 l L 20 24 Tabletki do zmywarki np. Calgonit po 56 tabletek OP 143 25 Kostka do wc 40 g SZT 64 26 Mydło kostka 100 g SZT 200 27 Ekologiczny preparat do szamb np..Biosanit 500 g SZT 1 28 Proszek do udrażniania rur 500 g SZT 10 29 Nabłyszczacz do naczyń do zmywarki profesjonalny karnister po 5 l L 40 30 Płyn myjący profesjonalny do zmywarki gastronomicznej karnister po 5 l L 120 31 Sól do zmywarek profesjonalnych opakowanie 10 kg opakowanie po 10 kg KG 100 32 Sól gruboziarnista Calgonit opakowanie 1,5 kg opak.1,50 kg OP 20 UWAGA: Warunki dodatkowe 1 Zamawiający wymaga do pozycji 2, 3, 7, 9 niniejszego formularza cenowego urządzeń dozujących ściennych - dozowniki w ilości 12 szt. System rozcieńczania detergentów przeznaczony do dozowania min. 3 środków chemicznych z kompletem zestawu końcówek, pozwalających na przygotowanie roztworów o stężeniu od 0,1%do13%. Wykonawca zobowiązuje się do użyczenia urządzeń dozujących na czas trwania umowy, przygotowujących automatycznie roztwór roboczy 2 Preparaty opisane w w niniejszym Zadaniu w zależności do jakiej kategorii zostały zarejestrowane przez producentów muszą odpowiadać aktualnym przepisom obowiązującym na terenie RP., ze szczególnym uwzględnieniem: - Ustawa o substancjach i preparatach chemicznych (Dz. U. Nr 11, poz. 84 z dnia 14.02.2001 wraz z późniejszymi rozporządzeniami, np.: wystawiania kart charakterystyki preparatów niebezpiecznych), - Ustawa o opakowaniach i odpadach opakowaniowych (Dz. U. Nr 63, poz. 638 z dnia 22.06.2001 z późniejszymi zmianami i rozporządzeniami). Wymagana informacja o kodzie odpadu opakowaniowego oraz o sposobie postępowania z opakowaniami po produktach chemicznych. W przypadku opakowań po produktach niebezpiecznych ze znakiem ostrzegawczym N i T sprzedający zagwarantuje odbiór opakowań. 3 WYMAGANA ULOTKA INFORMACYJNA O KAŻDYM PRODUKCIE, SPOSOBIE JEGO UŻYCIA ORAZ SKŁADZIE CHEMICZNYM DO SKŁADANEJ OFERTY PRZETARGOWEJ. NA DOŁĄCZONYM DOKUMENCIE W PRAWYM GÓRNYM ROGU NALEŻY WPISAĆ NUMER POZYCJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIU. 4 Wymagane przekazanie kart charakterystyki preparatów niebezpiecznych wraz z umową (z chwilą podpisania umowy) w formie elektronicznej na płycie CD. Wykonawca zobowiązany będzie również w trakcie trwania umowy do powiadomienia Zamawiającego o wszelkich aktualizacjach informacji zawartych w kartach charakterystyki preparatów niebezpiecznych. Za produkt równoważny uważa się produkt o gramaturze nie niższej niż podana w opisie przedmiotu zamówienia, posiadający te same walory organoleptyczne - zapach, barwa, konsystencja, zawierające w swoim składzie nie gorsze surowce użyte do produkcji, przeznaczony do uzyskania takich samych efektów z użytkowania. ZADANIE NR 2 - PAPIER TOALETOWY I RĘCZNIKI 1 Papier toaletowy - rolka duża ,1-warstwowy , szary, dł. wstęgi - min.100mb, szer. wstęgi-10cm, śr.-6 cm SZT 2000 2 Papier toaletowy - rolka standardowa ,1 warstwowy, szary, dł. wstęgi - min. 36mb, szer. wstęgi 10cm.,śr. tulei.- 3,5-4cm, SZT 2900 3 Ręczniki papierowe ZZ,1-warstwowy,szer. iska min. 23 cm, dł. listka - min. 25 cm, w kartonach po 4000 szt. listków, kolor zielony, KARTON 210 4 Ręczniki papierowe rolka kuchenna 23 cm.,2-warstwowe, kolor biały, min 16 mb, SZT 3800 5 Papier toaletowy - rolka standardowa, 2-warstwowy, kolorowy, ilość listków - min. 200 SZT 150 UWAGA: Warunki dodatkowe 1 WYMAGANA ULOTKA INFORMACYJNA O KAŻDYM PRODUKCIE, DO SKŁADANEJ OFERTY PRZETARGOWEJ. NA DOŁĄCZONYM DOKUMENCIE W PRAWYM GÓRNYM ROGU NALEŻY WPISAĆ NUMER POZYCJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIU. ZADANIE NR 3 - WORKI FOLIOWE NA ODPADY 1 Worki foliowe na odpady, wymiary 35 l. hd, Kolor - niebieski rolki po 50 szt. ROLKA 1200 2 Worki foliowe na odpady, wymiar 60 l, hd, Kolor niebieski rolki po 50 szt. ROLKA 15 3 Worki foliowe na odpady, wymiar 120 l. id, Kolor niebieski rolki po 25 szt. ROLKA 1200 4Rękawice latexowe jednorazowe, Kolor żółty Rozmiar - S po 100 szt. OP. 100 5Rękawice latexowe jednorazowe, Kolor żółty Rozmiar - M po 100 szt. OP. 135 6Worki foliowe na odpady medyczne, wymiar 35l. hd,do spalania kolor czerwony rolki po 50 szt. ROLKA 600 7 Worki foliowe na odpady, wymiar 240 l. id, Kolor czarny lub niebieski rolki po 10 szt. ROLKA 20 8 Worki foliowe na odpady medyczne; Wymiar 120 l, id, do spalania, Kolor czerwony rolki po 25 szt. ROLKA 1000 9 Worki foliowe na odpady medyczne, Wymiar 60 l. hd, Kolor czerwony do spalania rolki po 50 szt. ROLKA 15 10Rękawice jednorazowe foliowepo 100 szt. OP.6 11Rękawice ochronne bawełniane 5-palcoweparaPARA20 12Worki foliowe n a odpady med. 35 l, hd, kolor żółty do spalaniarolki po 50 szt.ROLKA150 13Worki foliowe na odpady med.120 l, id, kolor żółty do spalaniarolki po 25 szt.ROLKA100 ZADANIE NR 4 - URZĄDZENIA DO SPRZĄTANIA 1Stelaż do mopa płaskiego kieszeniowego, ściskowy uchwyt do kija z zatrzaskiem, łatwy w nożnej obsłudze, szerokość 40 cmSZT70 2MOP nakładka kieszeniowo-taśmowy 40 cm. Bawełniany,SZT 1010 3Szczotka do sedesu z pojemnikiemSZT 52 4Szufelka do śmieci + zmiotka SZT 25 5Kij drewniany 140 cm SZT 20 6Szczotka do kurzu z mikrofibrą SZt 30 7Szczotka do szorowania ręcznego duża z uchwytem SZT 26 8Szczotka do zamiatania 28,5 cm, drewniana + kij drewniany , włosie mieszane SZT 40 9Szczotka ryżowa 22 cm + kij Drewniana ,kij drewniany 120cm. SZT 15 10Zestaw do mycia okien. Uchwyt do mycia ,nakładka do mycia, ściągaczka SZT 34 11Kij aluminiowy do nakładek na mop teleskopowy 3m (2-łącznikowy) SZT 20 12Ściereczki z mikrofazy 40x40. Trzy kolory SZT 1080 13Gąbka garnkowa do szorowania 7x15cm SZT 25 14Wiadro do mopa 14 l z wyciskaczem SZT 7 15Wiadro plastikowe 16 l. z przykrywką SZT. 15 16Szmaty do podłogi bawełniane 60x80 SZT. 50 17Druciak spiralny netinox duży SZT. 80 18Zmywak Stella A-5 OP 48 19Tablica ostrzegawcza z napisem UWAGA ŚLISKO SZT. 10 20Ścierka prima jak bawełna A-10 maxi OP 12 21MOP sznurkowy bawełniany długi OP 10 22Worki do odkurzacza NUMATIC NVH 180 RSV a-10 szt. OP 10 ZADANIE NR 5 - ŚRODKI PIORĄCE 1Proszek biały zwykły (kolor, biały), po 20 kg KG 2880 2Sól tabletkowana, opakowanie (NaCl) po 25 kg KG 950 3Wybielacz do tkanin np. OXYGENOL, karnister po 30 kg KARNISTER 2 4Płynny środek powierzchniowo-czynny do usuwania naturalnych zabrudzeń olejowych i tłuszczowych np. DERMASIL PLUS, karnister po 20 kg KARNISTER 2 5Środek do dezynfekcji bielizny, np. OZONIT, karnister po 20 kg KARNISTER 2 6Płyn do płukania tkanin karnister po 4 l L 150 7Płyn do odplamiania po 1 l. L 30 8Pasta BHP po 0,5 kg KG 20 9Wybielacz karnister po 5 l KARNISTER 8 10Płyn do prania po 5 l KARNISTER 24 11Płyn Ludwik karnister po 5 l KARNISTER 18 UWAGA: Warunki dodatkowe 1 Preparaty opisane w w niniejszym Zadaniu w zależności do jakiej kategorii zostały zarejestrowane przez producentów muszą odpowiadać aktualnym przepisom obowiązującym na terenie RP., ze szczególnym uwzględnieniem: - Ustawa o substancjach i preparatach chemicznych (Dz. U. Nr 11, poz. 84 z dnia 14.02.2001 wraz z późniejszymi rozporządzeniami, np.: wystawiania kart charakterystyki preparatów niebezpiecznych), - Ustawa o opakowaniach i odpadach opakowaniowych (Dz. U. Nr 63, poz. 638 z dnia 22.06.2001 z późniejszymi zmianami i rozporządzeniami). Wymagana informacja o kodzie odpadu opakowaniowego oraz o sposobie postępowania z opakowaniami po produktach chemicznych. W przypadku opakowań po produktach niebezpiecznych ze znakiem ostrzegawczym N i T sprzedający zagwarantuje odbiór opakowań. 2 Wymagane przekazanie kart charakterystyki preparatów niebezpiecznych wraz z umową (z chwilą podpisania umowy) w formie elektronicznej na płycie CD. Wykonawca zobowiązany będzie również w trakcie trwania umowy do powiadomienia Zamawiającego o wszelkich aktualizacjach informacji zawartych w kartach charakterystyki preparatów niebezpiecznych. 3 WYMAGANA ULOTKA INFORMACYJNA O KAŻDYM PRODUKCIE, SPOSOBIE JEGO UŻYCIA ORAZ SKŁADZIE CHEMICZNYM DO SKŁADANEJ OFERTY PRZETARGOWEJ. NA DOŁĄCZONYM DOKUMENCIE W PRAWYM GÓRNYM ROGU NALEŻY WPISAĆ NUMER POZYCJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIU. 4 Wymagane przekazanie kart charakterystyki preparatów niebezpiecznych wraz z umową (z chwilą podpisania umowy) w formie elektronicznej na płycie CD. Wykonawca zobowiązany będzie również w trakcie trwania umowy do powiadomienia Zamawiającego o wszelkich aktualizacjach informacji zawartych w kartach charakterystyki preparatów niebezpiecznych. Za produkt równoważny uważa się produkt o gramaturze nie niższej niż podana w opisie przedmiotu zamówienia, posiadający te same walory organoleptyczne - zapach, barwa, konsystencja, zawierające w swoim składzie nie gorsze surowce użyte do produkcji, przeznaczony do uzyskania takich samych efektów z użytkowania. ZADANIE NR 6 - WÓZKI DO SPRZĄTANIA I DEZYNFEKCJI 1 Wózek do sprzątania i dezynfekcji: - wiadro 24L - wiadro 16L - wyciskarka doczołowa (boczny odpływ wody) - 2 kuwety 10L - 2 wiaderka 6L - uchwyt na worek 2 x 70L SZT 5 2 Kosz na odpady uchylny 15 l SZT 35 3 Kosz na odpady 100 l na kółkach, z pokrywą, z tworzywa sztucznego, SZT 10 4 Dozownik do mydła łokciowy 500 ml. Aluminiowy SZT 50 5 Dozownik do ręczników skład. ZZ z tworzywa sztucznego, wielkość listka 25 x 23 cm SZT 30 UWAGA: Warunki dodatkowe 1 WYMAGANA ULOTKA INFORMACYJNA O KAŻDYM PRODUKCIE, DO SKŁADANEJ OFERTY PRZETARGOWEJ. NA DOŁĄCZONYM DOKUMENCIE W PRAWYM GÓRNYM ROGU NALEŻY WPISAĆ NUMER POZYCJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIU. ZADANIE NR 7 - ASORTYMENT JEDNORAZOWY (KUBECZKI SZTUĆCE TALERZE) 1 Torebki foliowe do żywności HDPE 22x26 1000 szt. OP 8 2 Torebki foliowe do żywności HDPE 26x35 1000 szt. OP 8 3 Kubki jednorazowe do ciepłego pojemność 0,200 l. 100 szt. OP 15 4Kubki jednorazowe, pojemność 0,200 l. 100 szt. OP 15 5Talerz jednorazowy płaski 100 szt. OP 30 6Flaczarka jednorazowa, pojemność 0,300 l. 100 szt. OP 30 7Widelec jednorazowy 100 szt. OP 20 8Łyżka jednorazowa 100 szt. OP 20 9Nóż jednorazowy 100 szt. OP 20 10Łyżeczka jednorazowa 100 szt. OP 4 11Serwetki gastronomiczne białe 500 szt. OP 40 12Talerz jednorazowy deserowy 100 szt. OP 4 ZADANIE NR 8 - DROBNY SPRZĘT GOSPODARCZY 1Grabie plastikowe proste do liści SZT 4 2Łopata do śniegu PCV wzmocniona, szeroka z trzonkiem SZT 5 3Łopata do śniegu - sklejka SZT 5 4Szpadel prosty metalowy z trzonkiem SZT 2 5Łopata węglowa z trzonkiem SZT 2 6Grabie plastikowe wachlarzowe SZT 4 7Szczotka do zamiatania chodników szer.40-50 cm z trzonkiem SZT 5 8Miotły brzozowe SZT 100.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 33.76.10.00 - Papier toaletowy 33.76.30.00 - Ręczniki papierowe do rąk 18.93.00.00 - Worki i torby 39.22.40.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju 39.83.10.00 - Preparaty piorące 39.22.21.00 - Artykuły cateringowe jednorazowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - Załącznik Nr 1 do SIWZ 2) Formularze cenowe w zakresie wybranych przez wykonawcę zadań od 1 do 8 - wypełnione i podpisane przez wykonawcę - Załącznik Nr 2 do SIWZ 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - Załącznik Nr 3 do SIWZ 4) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem postanowień w art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych: Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany cen w zakresie ich obniżenia w trakcie trwania umowy. Zamawiający w trakcie realizacji umowy może dokonać przesunięć ilościowych asortymentu, według bieżących potrzeb i celowości zakupu, przy czym ogólna wartość przedmiotu zamówienia nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie. Zamiany w zakresie danych dotyczących stron. Zamawiający dopuszcza zmianę ceny w przypadku zmiany przepisów prawa podatkowego w okresie obowiązywania umowy dotyczących stawek VAT, przy czym zmiana nastąpi w wartości brutto, wartość netto pozostaje bez zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.108spzoz.elk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 108 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ Kościuszki 30 19-300 Ełk Pokój nr 4 DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2013 godzina 09:30, miejsce: 108 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ Ul. Kościuszki 30 19-300 Ełk Pokój nr 22 KANCELARIA OGÓLNA.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 09.01.2014.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.