eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skołyszyn › Przebudowa Gminnego Ośrodka Kultury i Czytelnictwa w Skołyszynie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-31

Skołyszyn: Przebudowa Gminnego Ośrodka Kultury i Czytelnictwa w Skołyszynie
Numer ogłoszenia: 261072 - 2009; data zamieszczenia: 31.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy w Skołyszynie , 12, 38-242 Skołyszyn, woj. podkarpackie, tel. 013 449-10-62 do 64 w. 50.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.skolyszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa Gminnego Ośrodka Kultury i Czytelnictwa w Skołyszynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę Gminnego Ośrodka Kultury i Czytelnictwa w Skołyszynie. W przyziemiu obiektu znajduje się pracownia komputerowa, pracownie, magazyny, kotłownia, warsztat, zaplecza sanitarne oraz powierzchnie komunikacyjne. Na parterze obiektu znajduje się czytelnia z biblioteką, sala wielofunkcyjna, kuchnia - (projektuje się przebudowę na salę wielofunkcyjną), pomieszczenia biurowe, sanitarne i socjalne, magazyny, powierzchnie komunikacyjne. Przebudowa polega na przebudowie wejść do budynku, wykonaniu nowych otworów okiennych celem poprawy oświetlenia w funkcjonujących: sali zajęć ruchowych, oraz w pracowniach, przebudowy wewnętrznej pod kątem potrzeb określonych przez Inwestora oraz termomodernizacji ścian (docieplenie, elewacja zewnętrzna) i powierzchni dachu wraz z wymianą pokrycia, roboty zewnętrzne (schody, podesty, dojścia do budynku z kostki brukowej). W ramach robót wewnętrznych przewidziane jest wymiana stolarki drzwiowej, wykonanie tynków, posadzek, roboty ślusarskie, malowanie, wykonanie całkowicie nowej instalacji elektrycznej i odgromowej, przebudowa instalacji centralnego ogrzewania (z wymianą rurociągów i grzejników) oraz przebudowa kotłowni centralnego ogrzewania z węglowej na gazową wraz z budową instalacji gazowej i elektrycznej do kotłowni. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa etapy, pierwszy etap do wykonania w roku 2009 r., drugi do wykonania w 2010 r. W ramach I etapu (2009r.) zawiera się wykonanie następujących robót: roboty rozbiórkowe, roboty murowe, roboty żelbetowe, tynki i okładziny wewnętrzne (część), posadzki (część), wymiana stolarki drzwiowej, budowa instalacji elektrycznej, przebudowa instalacji c.o., przebudowa kotłowni c.o. W ramach II etapu (2010r.) zawiera się wykonanie następujących robót: tynki i okładziny wewnętrzne (pozostałe), posadzki (pozostałe), malowanie, termomodernizacja dachu wraz z wymianą pokrycia i instalacją odgromową, wymiana stolarki okiennej, kraty okienne, termomodernizacja ścian zewnętrznych, roboty zewnętrzne..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.26.20.00 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe 45.26.25.20 - Roboty murowe 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.43.11.00 - Kładzenie terakoty 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają niezbędne uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania w/w zadania, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: 1/ Dysponują lub będą dysponować odpowiednio wykwalifikowanym personelem, tj.: zatrudniają lub dysponują co najmniej 10 osobami (pracownikami fizycznymi); 2/ Zatrudniają lub dysponują: kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie: sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych (w tym: cieplnych i gazowych) oraz kierownikiem robót z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych;. 3/ Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania (od 31.07.2004 r. do 30.07.2009 r.) co najmniej dwie roboty związane z przebudową obiektów użyteczności publicznej (szkoły, urzędy, szpitale, sale gimnastyczne, itp.) o wartości co najmniej 200 000 PLN każda oraz co najmniej dwie roboty związane z przebudową kotłowni centralnego ogrzewania w obiektach użyteczności publicznej. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym: 1/ Posiadają środki finansowe w wysokości co najmniej 500 000 PLN lub posiadają zdolność kredytową w wysokości 500 000 PLN; 2/ Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500 000 PLN. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: 1) przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia; 2) niespełnienie chociażby jednego warunku (z uwzględnieniem zapisów art. 26 ust. 3 ustawy PZP) skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art.22 ust. 1 PZP oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 PZP. Wzór oświadczenia zawarty jest na formularzu ofertowym jako zał. Nr 4 do SIWZ. 2. Zamawiający żąda w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP - następujących dokumentów (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): 1) oświadczenia złożonego na formularzu jako zał. nr 4 do SIWZ; 2) odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 3. Zamawiający żąda, w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, następujących dokumentów (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie) - następujących dokumentów: 1) oświadczenia złożonego na formularzu jako zał. nr 4 do SIWZ; 2) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania (od 30.07.2004 r. do 29.07.2009 r.) o udzielenie zamówienia w zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia; aby spełnić warunek Wykonawca musi wykazać, że wykonał co najmniej dwie roboty związane z przebudową obiektów użyteczności publicznej (szkoły, urzędy, szpitale, itp.) o wartości co najmniej 200 000 PLN każda oraz co najmniej dwie roboty związane z przebudową kotłowni centralnego ogrzewania w obiektach użyteczności publicznej i przedłożyć dokumenty, że wykonał roboty należycie (referencje) - zgodnie z wzorem jako zał. nr 5 do SIWZ; 3) wykazu osób, które będą wykonywać niniejsze zamówienie (w wykazie należy wymienić wszystkich pracowników, którzy będą wykonywać zamówienie, w tym co najmniej: 10 osób (pracowników fizycznych wraz z pełnionymi funkcjami przy realizacji zamówienia) oraz: kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie: sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych (w tym: cieplnych i gazowych) i kierownika robót z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych - do wykazu należy dołączyć: uprawnienia kierowników budowy i robót oraz zaświadczenie z właściwej OIIB stwierdzające przynależność do izby i aktualnie opłacane składki - zgodnie z wzorem jako zał. nr 4 do SIWZ; 3a) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób niezbędnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 3, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 4. Zamawiający żąda, w celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, następujących dokumentów (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców oceniany będzie ich łączna sytuacja finansowa), następujących dokumentów: 1) oświadczenia złożonego na formularzu jako zał. nr 4 do SIWZ; 2) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych w kwocie co najmniej 500 000 PLN lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert (z informacji banku potwierdzającej posiadanie zdolności kredytowej musi jasno wynikać, że Wykonawca taką zdolność posiada bez spełniania jakichkolwiek dodatkowych warunków); 3) aktualną polisę od odpowiedzialności cywilnej lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 500.000 PLN - w przypadku sumy ubezpieczenia wykazanej w walucie obcej, zamawiający przyjmie, iż sumą ubezpieczenia jest iloczyn wykazanej sumy ubezpieczenia i średniego kursu tej waluty, określonego przez Narodowy Bank Polski na dzień wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów na potwierdzenie uprawnienia do wykonania określonej działalności Wykonawca postępuje zgodnie z § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605). 6. Zamawiający wymaga, aby żądane przez niego dokumenty zostały złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.skolyszyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Skołyszynie 38-242 Skołyszyn 12, pok. nr 23, tel. 13 4491062-64 w. 51 lub 13 4491751 w dni robocze, w godz.: od 7:30 do 15:30 (wersja elektroniczna bezpłatnie, papierowa w wys. 50 zł)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2009 godzina 09:30, miejsce: Oferty (oryginał i kopia) należy składać w Urzędzie Gminy w Skołyszynie - pok. Nr 8 UG Skołyszyn(sekretariat) w godzinach pracy tj. 7:30 do 15:30 oprócz sobót i dni ustawowo wolnych od pracy..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający odstępuje od pobierania zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zadanie będzie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich, Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 - w ramach działania Odnowa i rozwój wsi..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.