eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Pełnienie usługi ochrony osób i mienia w budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 135.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-18

Łódź: Pełnienie usługi ochrony osób i mienia w budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 135.
Numer ogłoszenia: 26102 - 2013; data zamieszczenia: 18.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 476918 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Łodzi, ul. Piotrkowska 135, 90-434 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6350033; 6350000, faks 042 6350034; 6350002.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie usługi ochrony osób i mienia w budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 135..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego przy pomocy pracowników ochrony usługi stałej, bezpośredniej ochrony osób przebywających na terenie Zamawiającego oraz mienia składającego się z budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Łodzi, jego pomieszczeń oraz rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach. 2. Budynek Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Łodzi zlokalizowany przy ul. Piotrkowskiej 135 o powierzchni całkowitej 4.511 m2 posiada dwa wejścia główne, jedno od strony ul. Piotrkowskiej, drugie od strony Pasażu Józewskiego oraz cztery wyjścia ewakuacyjne. 3. Ochrona realizowana będzie z uwzględnieniem trzech pracowników posiadających licencję I stopnia: - całodobowo ( 24 godziny) w 12 godzinnym systemie zmianowym - dwóch pracowników - w godzinach urzędowania Sądu tj. od 7.00 do 15.00 ( 8 godzin) -jeden pracownik 4. Każdy pracownik ochrony pełniący służbę u Zamawiającego musi być wyposażony w radiowe połączenie (nadajnik) z grupą interwencyjną (przycisk napadowy). 5. W celu zwiększenia bezpieczeństwa chronionego obiektu Wykonawca musi dysponować grupą interwencyjną składającą się z co najmniej dwóch osób. Czas przyjazdu grupy interwencyjnej do Zamawiającego nie może być dłuższy niż 10 minut. 6. Wykonawca na dzień otwarcia ofert musi posiadać urządzenia techniczne pozwalające na utrzymanie stałej łączności z systemem alarmowym zainstalowanym u Zamawiającego. 7. O każdym załączeniu alarmu antywłamaniowego w chronionym budynku musi zostać automatycznie powiadomiona baza firmy ochroniarskiej. Wykonawca otrzymany sygnał alarmowy musi zweryfikować i wszcząć pożądane działania (wyjazd grupy interwencyjnej), czy też ich zaprzestać (błędna informacja). 8. System alarmowy p.poż. zainstalowany u Zamawiającego jest podłączony do firmy monitorującej sygnały alarmowe. Pracownicy ochrony w przypadku uruchomienia się alarmu p. poż. zobowiązani są do natychmiastowej interwencji polegającej na dokładnym sprawdzeniu obiektu oraz potwierdzeniu bądź odwołaniu alarmu p.poż. 9. Pracownicy ochrony muszą być wyposażeni w środki przymusu bezpośredniego tj. kajdanki, pałki wielofunkcyjne typu tomfa, gaz obezwładniający, paralizator, którym posługiwać mogą się licencjonowani pracownicy ochrony fizycznej. 10. Pracownicy ochrony muszą mieć estetyczne i reprezentacyjne umundurowanie odpowiednie do powagi sądu (tzn. ciemny garnitur, koszula, krawat, obuwie wyjściowe), oznakowane plakietką identyfikacyjną z nazwą firmy ochroniarskiej oraz danymi personalnymi pracownika..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg ograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MM SERVICE SECURITY Sp. z o.o., ul. 3-go Maja 64/66, Łódź, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 409836,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 397517,50

  • Oferta z najniższą ceną: 397517,50 / Oferta z najwyższą ceną: 426803,21

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.