eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowe Miasteczko › Zakup z dostawą do siedziby Zespołu Szkół nr 1 w Nowym Miasteczku, według podziału na zadania

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-08-26

Nowe Miasteczko: Zakup z dostawą do siedziby Zespołu Szkół nr 1 w Nowym Miasteczku, według podziału na zadania
Numer ogłoszenia: 260948 - 2011; data zamieszczenia: 26.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 191768 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół nr 1, ul. Marcinkowskiego 1, 67-124 Nowe Miasteczko, woj. lubuskie, tel. 068 3888122, faks 068 3560070.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: placówka oświatowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup z dostawą do siedziby Zespołu Szkół nr 1 w Nowym Miasteczku, według podziału na zadania.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup z dostawą do siedziby Zespołu Szkół nr 1 w Nowym Miasteczku, według podziału na pakiety (zadania): 1.Zadanie nr 1 artykułów spożywczych i jaj, CPV: 15800000-6; 01242000-5 2.Zadanie nr 2 mięsa, wędlin, CPV:15119000-5, 15131130-5; 3.Zadanie nr 3 drobiu, CPV: 15131500-0; 4.Zadanie nr 4 pieczywa, CPV: 15811000-6; 5.Zadanie nr 5 art. mleczarskich, CPV: 15500000-3 ; 6.Zadanie nr 6 warzyw i owoców, CPV: 15300000-1; 2.Uszczegółowienie potrzeb materiałów uwzględniono w formularzu oferty dotyczącym danego zadania.3.Ilość i asortyment sprzedaży i dostawy ww. artykułów spożywczych i jaj; mięsa, wędlin; drobiu; pieczywa; art. mleczarskich; warzyw i owoców; podana w załączniku formularza ofertowego jest przybliżona i będzie ulegała zmianom dostosowanym do aktualnego zapotrzebowania ZS nr 1. Szacunkowa wielkość dostaw określona została w załączniku Nr 1 do siwz, tożsamym z załącznikiem Nr 1 do umowy, może ona zostać w trakcie realizacji dostaw zmieniana w wysokości do 40 % w zakresie ilości danego asortymentu.4.Dostawa artykułów będzie się odbywać sukcesywnie według potrzeb zamawiającego zgłoszonych pisemnie lub telefonicznie na minimum 1 do 3 dni wcześniej przed wymaganą dostawą.5.Dowóz zamawianych artykułów do siedziby Zamawiającego będzie odbywał się na koszt Wykonawcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.80.00.00-6, 01.24.20.00-5, 15.11.90.00-5, 15.13.11.30-5, 15.13.15.00-0, 15.81.10.00-6, 15.50.00.00-3, 15.30.00.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa mięsa i wędlin

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SPYKROMAR sp.j. Zakład Produkcyjno-Usługowy Przetwórstwa Mięsnego, Niedoradz, 67-106 Niedoradz, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22353,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18964,71

  • Oferta z najniższą ceną: 1,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa drobiu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hurtownia Producentów Drobiu, Wędlin, Konserw, Hurt-Detal, Nowa Sól, ul. Wrocławska 23, 67-100 Nowa Sól, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13039,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10580,50

  • Oferta z najniższą ceną: 1,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Dostawa pieczywa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OPTIMUM-S Sp. z o.o., Żagań, ul. Mickiewicza 1, 68-100 Żagań, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2077,14 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1412,80

  • Oferta z najniższą ceną: 1,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.