eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pysznica › Przebudowa dróg gminnych w Pysznicy - odcinki na ulicy Słonecznej od km 0+000 do km 0+640 i Sikorskiego od km 0+000 do km 0+264

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-31

Pysznica: Przebudowa dróg gminnych w Pysznicy - odcinki na ulicy Słonecznej od km 0+000 do km 0+640 i Sikorskiego od km 0+000 do km 0+264
Numer ogłoszenia: 260948 - 2009; data zamieszczenia: 31.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pysznica , ul. Wolności 277/04, 37-403 Pysznica, woj. podkarpackie, tel. 015 8410198, faks 015 8410017.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pysznica.bip.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych w Pysznicy - odcinki na ulicy Słonecznej od km 0+000 do km 0+640 i Sikorskiego od km 0+000 do km 0+264.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa dróg gminnych w Pysznicy na odcinkach: 1/ ulica Słoneczna od km 0+000 do km 0+640, 2/ ulica Sikorskiego od km 0+000 do km 0+264, na których należy wykonać następujące roboty: 1/ pomiarowe, 2/ profilowanie i zagęszczenie podłoża, 3/ wykonanie podbudowy tłuczniowej o grubości 7 cm na szerokości 4 mb, 4/ wykonanie warstwy wiążącej z masy mineralno- asfaltowej w il. 75kg/m2 tj, grubości 3cm, 5/ wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z masy mineralno- asfaltowej w ilości 75kg/m2 tj. grubości 3cm, 6/ uzupełnienie poboczy pospółką lub niesortem. /2 x 0.75m/ obustronnie, 7/ plantowanie obustronne poboczy, 8/ regulacja urządzeń obcych. Wartość niniejszego zamówienia znajduje się w przedziale 14 000 do 5 150 000 euro..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zmianami) i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 w/w ustawy, w szczególności: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym. 2. Posiadają niezbędną wiedzą i doświadczeniem oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a) wykonali co najmniej jedno tożsame zamówienie w okresie ostatnich pięciu lat (2004-2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i o wartości brutto minimum 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych), z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, b) posiadają niezbędne do wykonania zamówienia narzędzia i urządzenia, c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadają kadrę techniczną z uprawnieniami i kwalifikacjami ze wszystkich branż, które wystąpią przy realizacji przedmiotu zamówienia i które przynależą do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, a w szczególności zamawiający wymaga, aby osoby do kierowania robotami posiadały wymagane uprawnienia w branży drogowej. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, a w szczególności zamawiający wymaga, aby minimalna suma ubezpieczenia wynosiła 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych). 4. Nie są wykluczeni z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy. 5. Oświadczą w złożonej ofercie, że: a) treść złożonej przez nich oferty będzie odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) akceptują warunki umowy i postanowienia zawarte we wzorze umowy stanowiącym załącznik do specyfikacji. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawców w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu składa następujące dokumenty i oświadczenia: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) pełnomocnictwa dla osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają one z innych załączonych dokumentów; 4) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat (2004-2008), a jeżeli okres działalności wykonawcy jest krótszy, to w tym okresie, odpowiadającego swoim rodzajem i o wartości brutto minimum 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zo?stały wykonane należycie, 5) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca; 6) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia do kierowania robotami w branży drogowej oraz dokumenty potwierdzające przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; 7) ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, z minimalną sumą ubezpieczenia 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych); 8) oświadczenia, że: a) treść złożonej przez nich oferty będzie odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) akceptują warunki umowy specyfikacji..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pysznica.bip.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Pysznicy, 37-403 Pysznica ul. Wolności 277, pokój nr 6.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Pysznicy, 37-403 Pysznica ul. Wolności 277, pokój nr 4.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.