eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeg › Zamówienie uzupełniające nr 2 do zamówienia podstawowego:Wykonanie prac związanych z letnim i zimowym utrzymaniem czystości ulic gminnych



Ogłoszenie z dnia 2008-10-10

Brzeg: Zamówienie uzupełniające nr 2 do zamówienia podstawowego:Wykonanie prac związanych z letnim i zimowym utrzymaniem czystości ulic gminnych
Numer ogłoszenia: 260929 - 2008; data zamieszczenia: 10.10.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu, ul. Robotnicza 12, Brzeg, woj. opolskie, tel. 0077 4169950, fax 077 4169952.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające nr 2 do zamówienia podstawowego:Wykonanie prac związanych z letnim i zimowym utrzymaniem czystości ulic gminnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Według założeń Zamawiającego wykonanie zamówienia polega na wykonaniu: w ramach zamówienia uzupełniajacego, prac związanych z letnim i zimowym utrzymaniem czystości jezdni i chodników dróg gminnych na terenie miasta Brzeg. W ramach letniego i zimowego utrzymania czystości jezdni i chodników dróg gminnych, Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania: a) mechanicznego lub ręcznego oczyszczania jezdni, b) mechanicznego lub ręcznego oczyszczania chodników, c) oczyszczania pozimowego, d) opróżniania i mycia koszy przyulicznych, będących własnością Gminy Miasto Brzeg e) prac interwencyjnych. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać prace związane z letnim i zimowym utrzymaniem czystości jezdni i chodników stosując się do zasad technologii letniej w okresie letnim oraz, technologii zimowej lub zamiennej w okresie zimowym, w zależności od istniejących temperatur i warunków atmosferycznych (opady deszczu lub śniegu). Szczegółowe zasady oraz technologię letniego i zimowego utrzymania czystości jezdni i chodników dróg gminnych oraz częstotliwość oczyszczania określa, będący integralną częścią wzoru umowy załącznik nr 1- Zasady oraz technologie letniego i zimowego utrzymania czystości jezdni i chodników dróg gminnych. Wykaz terenów, na których wykonywane będą prace związane z letnim i zimowym utrzymaniem czystości jezdni i chodników dróg gminnych określony został w załącznikach nr 2, 3, stanowiących integralną część wzoru umowy. Prace związane z utrzymaniem czystości jezdni i chodników dróg gminnych w technologii letniej Wykonawca zobowiązuje się wykonywać z częstotliwością minimum 2 razy w tygodniu na jezdniach i chodnikach określonych załącznikami 2 i 3. Technologia zimowa uwzględnia w przypadku jezdni dwie kategorie zimowego utrzymania wyznaczone na podstawie pilności prowadzonych prac. Zakres niniejszej umowy obejmuje jedynie jezdnie dróg gminnych kategorii I, określone załącznikiem nr 2. Chodniki, które zostały określone w załączniku nr 3, Wykonawca zobowiązuje się odśnieżać w taki sposób jak jezdnie kategorii I. Po okresie zimowym Wykonawca zobowiązuje się wykonać oczyszczanie pozimowe polegające na usunięciu piasku stosowanego w czasie akcji zimowej wraz z oczyszczaniem rejonu wpustów ulicznych. W ramach opróżniania i mycia koszy przyulicznych będących własnością Gminy Miasto Brzeg, Wykonawca zobowiązuje się do codziennego usunięcia z nich śmieci, zebrania nieczystości wokół kosza, w tym także wysypanych w trakcie wykonywania czynności opróżniania i przewiezienia tych nieczystości na najbliższe składowisko odpadów, przy czym: czyszczenie, dezynfekcję i mycie koszy, Wykonawca zobowiązuje się wykonywać nie rzadziej niż raz w miesiącu, wywóz nieczystości Wykonawca zobowiązuje się wykonywać tylko sprzętem przystosowanym do ich transportu. Wykaz dróg gminnych, na których zlokalizowane są kosze został określony w załączniku nr 4 wzoru umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 3925.23 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Higieny Komunalnej Sp. z o.o., ul. Saperska 1, 49-300 Brzeg, kraj/woj. opolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 3925.23
  • Oferta z najniższą ceną: 3925.23 oferta z najwyższą ceną: 3925.23
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.