eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jerzmanowice-Przeginia › Zagospodarowanie centrum wsi Przeginia poprzez modernizację placów przed Kościołem oraz Domem Ludowym, rewitalizację stawu w centrum miejscowości oraz stworzenie placu zabaw dla dzieci.



Ogłoszenie z dnia 2009-07-30

Jerzmanowice-Przeginia: Zagospodarowanie centrum wsi Przeginia poprzez modernizację placów przed Kościołem oraz Domem Ludowym, rewitalizację stawu w centrum miejscowości oraz stworzenie placu zabaw dla dzieci.
Numer ogłoszenia: 260912 - 2009; data zamieszczenia: 30.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jerzmanowice-Przeginia , Jerzmanowice 372B, 32-048 Jerzmanowice-Przeginia, woj. małopolskie, tel. 0-123895247, 3895022, faks 0-12 3895521.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jerzmanowice-przeginia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie centrum wsi Przeginia poprzez modernizację placów przed Kościołem oraz Domem Ludowym, rewitalizację stawu w centrum miejscowości oraz stworzenie placu zabaw dla dzieci..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Plac przy kościele parafialnym w Przegini, dz. 882/14, obręb Przeginia. Utwardzenie istniejącego placu położonego parafialnym w miejscowości Przegina polegające na utwardzeniu nawierzchni placu warstwą bitumiczną, podbudowa kruszywo łamane, ułożenie krawężników. Plac przy Domu Ludowym w Przegini dz. 238/1, obręb Przeginia. Remont nawierzchni placu, położonego w centrum wsi Przegina przy Domu Ludowym. Roboty budowlane polegające na ułożenie nawierzchni bitumicznej oraz chodnika z kostki brukowej. Konstrukcja polegać będzie na: położeniu mieszanki mineralno - asfaltowe, podbudowy z kruszywa łamanego, położeniu chodnika z kostki brukowej szarej na podsypce piaskowej, ułożenie krawężników. Czyszczenie stawu i remont infrastruktury towarzyszącej. Dz. 1284, 1290/1, 980/1, obręb Przeginia Roboty budowlane polegające na czyszczeniu i odmuleniu stawu (były zbiornik przeciwpożarowy) , uporządkowaniu przylegającego terenu (uporządkowanie obrzeża stawu, posadzenie trawy), remoncie otaczającej dojazdowej (podbudowa z kruszywa łamanego, nawierzchnia z mieszanki mineralno asfaltowej) i wymianie zniszczonego ogrodzenia wokół stawu ( wykonanie cokołów ogrodzeń, ogrodzenia z siatki). Plac zabaw przy Zespole Szkół w Przegini Dz. 1005/27, 1004/17, 1003/8, 1002/8, obręb Przeginia. Przedmiotem inwestycji są roboty budowlane polegające na urządzeniu placu zabaw przy przedszkolu w miejscu istniejącego placu umocnionego płytkami betonowymi oraz wykonanie powierzchni zielonej; trawiastej wraz z elementami zabawowymi. (położenie kostki brukowej, na podsypce piaskowej, kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie, instalacja elementów zabawowych i ławek, zgodnych z opisem lub równoważnych). Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, zaleceniami producentów urządzeń oraz z zachowaniem należytej staranności. Roboty prowadzone będą w przy funkcjonującym obiekcie szkoły podstawowej i przedszkolu. Wykonawca który złoży najkorzystniejszą ofertę będzie zobowiązany do przedstawienia Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia przed podpisaniem umowy. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu budowy wymagany przepisami BHP. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania porządku i czystości na terenie miejsca wykonywanych prac . Materiał z rozbiórki stanowi własność Wykonawcy, który zagospodaruje go we własnym zakresie, uwzględniając koszty związane z wywozem oraz ewentualną utylizacją. Szczegółowy zakres prac określa dokumentacja techniczna, w skład której wchodzą: przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, rysunki techniczne.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.21.41.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 90.91.30.00 - Usługi czyszczenia zbiorników i rezerwuarów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 2 500,00 zł. słownie: (dwa tysiące pięćset złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu 1.Opis przedmiotu zamówienia oraz oświadczenia złożone na druku (OFERTA) (zał. nr 1). 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Oświadczenie Wykonawcy w trybie art.22 prawo zamówień publicznych oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1,2 w/w ustawy na formularzu stanowiącym załącznik nr 2. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu. Zaświadczenia uzna się za aktualne, jeśli będą wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia na załączniku nr 3 z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych (staż pracy, dyplomy, uprawnienia, zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa) wraz z podaniem zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wymagane minimum potencjału kadrowego: jedna osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi. Kopie uprawnień, zaświadczeń dyplomów mogą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6.Wykaz, co najmniej 2 wykonanych robót budowlanych o charakterze, złożoności i wartości porównywalnej z zakresem zamówienia tj. każda o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych) brutto - załączyć dokumenty potwierdzające należyte ich wykonanie - na załączniku nr 4. Wykaz musi zawierać (dla każdego wymienionego zadania) następujące dane: rodzaj, lokalizację, adres inwestora (telefon), wartość, termin wykonania. W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunki i odpowiadające im dokumenty wymienione w punkcie 2,3,4, musi spełniać każdy wykonawca. Natomiast warunki i dokumenty pozostałe wykonawcy mogą składać łącznie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w § 1 ust. 1 pkt. 2,3, 5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19.05.2006r. składa, odpowiedni dokument lub dokumenty potwierdzające że: 1) wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie -nie zalega z uiszczeniem podatków opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne Albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Dokument wymieniony w pkt 1 b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów wymienionych w ppkt 1 i 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zamawiający prosi, aby wszystkie stronice oferty zawierające informacje zostały ponumerowane, a dokumenty tworzące ofertę spięte/zszyte w sposób zapewni jacy jej nienaruszalność. Załączniki będące kopiami dokumentów muszą posiadać adnotację: (ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM) i własnoręczny podpis Wykonawcy lub jego upoważnionego pracownika - w przypadku dokumentów wielostronicowych posiadających własną numerację stron ww. adnotacja uzupełniona informacją (strona od 1 do ...) może być umieszczona na ostatniej ponumerowanej stronie. Na kopiach innych dokumentów adnotacje muszą być umieszczone na każdej stronie zawierającej informacje. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy do oferty nie załączyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienia przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego lub złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie - chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne będzie unieważnienie postępowania. 7. Polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej opiewająca na kwotę co najmniej 300 000,00 złotych w zakresie rzeczywiście wykonywanej działalności. 8. Kosztorys ofertowy szczegółowy sporządzony w oparciu o własną, opartą na rachunku ekonomicznym kalkulację ceny oraz zamieszczony Przedmiar robót traktowany będzie jako materiał informacyjno-pomocniczy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jerzmanowice-przeginia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jerzmanowice-Przeginia, 32-048 Jerzmanowice 372 B, Pokój 122.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2009 godzina 12:00, miejsce: Dziennik Podawczy -Urząd Gminy Jerzmanowice-Przeginia.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.