eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudniki › kanalizacja sanitarna ciśnieniowa dla wsi Julianpol, Jaworzno Wieś, Mirowszczyzna - zad. Ia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-05-18

POZYCJA 26087

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Rudniki: kanalizacja sanitarna ciśnieniowa dla wsi Julianpol, Jaworzno Wieś, Mirowszczyzna - zad. Ia

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Rudniki, do kontaktów: Małgorzata Gajda, Jolanta Kubat, ul. Wojska Polskiego 12, 46-325 Rudniki, woj. opolskie, tel. 034 35-95-072, fax 034 3595013, e-mail: info@rudniki.pl, www.rudniki.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: kanalizacja sanitarna ciśnieniowa dla wsi Julianpol, Jaworzno Wieś, Mirowszczyzna - zad. Ia. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej dla części zabudowy wsi Julianpol, Jaworzno Wieś, Mirowszczyzna w gminie Rudniki. 1.Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje wykonanie: 1) rurociągów tłocznych ścieków - zbiorczych PE o średnicy od 63 do 90 mm długości 1090 m. 2) przyłączy kanalizacyjnych ciśnieniowych z rur PE o średnicy od 40 do 50 mm, sztuk 25 długości 563 m 3) przydomowych pompowni ścieków z kręgów betonowych o średnicy 1000 mm z kompletnym wyposażeniem i zasilaniem energetycznym- 23 komplety 4) przydomowych pompowni ścieków z kręgów betonowych średnicy 1200 mm z kompletnym wyposażeniem i zasilaniem energetycznym - 2 komplety 5) przepięć od istniejących przykanalików do pompowni przydomowych - rurami PVC o średnicy 160 mm, sztuk 25, długości 200 m 6) studzienki kontrolnej betonowej o średnicy 1500 mm, 1 sztuka. 7) odtworzenie nawierzchni dróg 1890 m2 8) obsługę geodezyjną robót ( wszystkie wymagane pomiary geodezyjne w tym wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz naniesienie na mapy Państwowego Zasobu Geodezyjnego wykonanego zakresu robót i przekazanie po zatwierdzeniu przez kierownika Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Oleśnie zamawiającemu w ilości 2 egzemplarzy. 9) wywóz i zagospodarowanie wszelkich odpadów powstałych podczas realizacji zadania 10) wykonanie określonych w specyfikacji technicznej oraz dokumentacji projektowej: badań, prób i pomiarów 11) sporządzenie dokumentacji powykonawczej 12) opracowanie Projektu organizacji ruchu i oznakowania dróg na czas układania rurociągów kanalizacyjnych 13) wykonanie i umieszczenie w miejscu realizacji inwestycji 2 tablic pamiątkowych z informacją o sposobie finansowania inwestycji z logo ZPORR. 2. Wykonawca zapewnia kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi w zakresie sieci kanalizacyjnych zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane. 3. Przedmiotowe zadanie należy wykonać tak, aby spełniało swoją funkcję i zgodnie z : - dokumentacją projektową ( w tym specyfikacją techniczną) oraz siwz, - wskazanymi w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót: Polskimi Normami przenoszącymi europejskie normy zharmonizowane, a w przypadku ich braku również z uwzględnieniem europejskich aprobat technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych Polskich Norm przenoszących normy europejskie, Polskich Norm wprowadzających normy międzynarodowe; Polskich Norm, polskich aprobat technicznych. W szczególności wykonawca realizując zamówienie powinien zwrócić szczególną uwagę na zabezpieczenie pod względem BHP wszelkich wykopów, miejsca wykonywania robót i miejsc składowania materiałów oraz oznakowanie dróg na czas prowadzenia robót. Realizując roboty drogowe należy zwrócić uwagę, że grunt w miejscach wykopu musi zostać odpowiedni zagęszczony, aż do uzyskania właściwego wskaźnika zagęszczenia. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Jaworzno Wieś, Mirowszczyzna, Julianpol gm. Rudniki. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.20 - Roboty w zakresie ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.20 - Roboty w zakresie ścieków Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Rurociągi tłoczne ścieków 1090 m, przyłącza kanalizacyjne szt. 25, długość 563 m, przydomowe pompownie ścieków 23 komplety, przepięcie od istniejących przykanalików do pompowni szt. 25 dł. 200 m, studzienka kontrolna 1 szt, odtworzenie nawierzchni dróg 1890 m2, obsługa geodezyjna robót, wywóz i zagospodarowanie wszelkich odpadów, wykonanie badań, prób i pomiarów, sporządzenie dokumentacji powykonawczej, opracowanie Projektu organizacji ruchu i oznakowania dróg na czas układania rurociągów. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 130;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 5.000,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawca musi dysponować : - osobami uprawnionymi do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie ( kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnej )- osobami uprawnionymi do wykonywania robót elektrycznych , - osobami uprawnionymi do wykonywania robót geodezyjnych. Zamawiający oceni spełnienia tych warunków poprzez: a) sprawdzenie czy osoba planowana do objęcia funkcji kierownika budowy posiada wymagane prawem uprawnienia do kierowania budową lub innymi robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnej b) sprawdzenie czy osoby planowane do wykonywania robót elektrycznych posiadają stosowne uprawnienia do wykonywania robót elektrycznych c) sprawdzenie czy osoba planowana do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezyjno-kartograficznej posiada wymagane uprawnienia w zakresie geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe realizacyjne i inwentaryzacyjne -Wykonawca musi wykazać,że w okresie 2001-2005 zakończył realizację co najmniej 2 robót z akresu budowy sieci kanalizacji sanitarnej, każde o wartości nie mniejszej niż 300000 zł potwierdzone pozytywnymi referencjami. -Wykonawca musi dysponować lub mieć dostęp do środków finansowych w wysokości co najmniej 50% oferowanej wartości wynagrodzenia netto tj. suma posiadanych środków finansowych oraz kwoty możliwego do uzyskania kredytu nie może być mniejsza niż 50% oferowanej wartości wynagrodzenia netto ( spełnienie warunku na podstawie informacji z banku). -Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ( sprawdzenie na podst. zaświadczenia z US. ZUS, KRK, itp).

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 05.07.2006, cena - 20.0. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 06.07.2006 godzina 09:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 06.07.2006, godzina 09:15, Urząd Gminy w Rudnikach 46-325 Rudniki, ul. Wojska Polskiego 12,Sala narad (I piętro).

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego. Uchwałą Zarządu Województwa Opolskiego Nr 3500/2006 projekt został przyjęty do dofinansowania. 2) Data wysłania ogłoszenia: 11.05.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.