eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sandomierz › Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w elewacji wschodniej , zachodniej , południowej , północnej oraz stolarki przeciwpożarowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-30

Sandomierz: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w elewacji wschodniej , zachodniej , południowej , północnej oraz stolarki przeciwpożarowej
Numer ogłoszenia: 260874 - 2009; data zamieszczenia: 30.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Sandomierzu , ul. Schinzla 13a, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 015 6446076, faks 015 6446006.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.sandomierz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w elewacji wschodniej , zachodniej , południowej , północnej oraz stolarki przeciwpożarowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej i drzwiowej polegającej na : - zabezpieczenie pomieszczeń przed zabrudzeniem i uszkodzeniem - demontaż istniejących okien w ilości 193 szt. - dostawa i montaż nowych okien z PCV w ilości 193 szt. - wykonanie obróbek tynkarskich ościeży wraz z malowaniem. - wymiana parapetów zewnętrznych - demontaż istniejących drzwi wewnętrznych w ilości szt.3 - dostawa i montaż drzwi wewnętrznych przeciwpożarowych w ilości szt. 3 - wymiana drzwi zewnętrznych w ilości szt. 4 - dostawa i montaż drzwi zewnętrznych w ilości szt. 4 - demontaż krat okiennych w piwnicy i na parterze - malowanie starych tynków wewnętrznych ścian piwnica, parter, piętro.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wadium dla zamówienia wynosi 4189 zł słownie cztery tysiące sto osiemdziesiąt dziewięć złotych. Wykonawca powinien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, tj.: do dnia 21.08.2009r. do godziny 09:00 , w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wybór formy wniesienia wadium należy do Wyko-nawcy. 2. Wadium w pieniądzu należy wnieść na rachunek Zamawiającego w Bank Spółdzielczy Sandomierz nr rachunku : 04 9429 0004 2001 0001 3547 0001 . Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione w terminie, jeżeli najpóźniej w terminie jego wniesienia, określonym w ust. 1, zostanie uznany rachunek bankowy Zamawiającego na kwotę wadium. 3. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formach przewidzianych przez ustawę Prawo Zamówień Publicznych należy dołączyć do złożonej oferty. Nie złożenie wadium w terminie skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 4. Treść dokumentu gwarancji lub poręczenia powinna zawierać w szczególności klau-zulę, z której wynika zapłata kwoty wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. Wadium powinno być wniesione na cały okres związania ofertą. 5. Zamawiający zwróci wadium stosownie do zapisów art. 46 ust.1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 6. Zamawiający zatrzyma wadium stosownie do zapisów art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki konieczne do spełnienia przez Wykonawców O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Za-mówień Publicznych, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamó-wienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i złożą oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń. Nie spełnienie warunków udziału w postępowaniu w przypadku nie załączenia lub nie uzupełnienia wymaganych dokumentów i oświadczeń skutkować będzie wyklucze-niem z postępowania. 2. Wymagania wobec Wykonawców 1. Zamawiający wymaga aby na zamontowane drzwi, okna i szyby Wykonawca udzielił 5 letniej gwarancji od daty zamontowania okien i drzwi..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego oraz celem uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) formularz ofertowy zgodny z załączonym drukiem stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ, 2) kosztorys ofertowy zał. nr 2, 3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zgodne z załączonym formularzem stanowiącym zał. nr 3 do SIWZ, 4) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych zgodne z załączonym formularzem stano-wiącym zał. nr 4 do SIWZ, 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgło-szenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubez-pieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wy-stawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubez-pieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, ważny na dzień otwarcia ofert, 8) parafowany projekt umowy zał. nr 5, 9) w przypadku nie podpisania oferty przez osobę uprawnioną do reprezentacji podmiotu pełnomocnictwo, 10) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom bu-dowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miej-sca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wy-konane należycie, 11) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamó-wieniem publicznym w razie braku oświadczenie, 12) wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczest-niczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji za-wodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, 13) oświadczenie o udzieleniu 5 letniej gwarancji na zamontowane okna i drzwi, 14) oświadczenie że montowane wyroby budowlane posiadają aprobaty techniczne, certyfika-ty i świadectwa badań na szyby i drzwi, 15) oświadczenie że zakres prac objętych zamówieniem zostaną wykonane zgodnie z przepi-sami Prawa budowlanego. Dokumenty, o których mowa mogą zostać złożone w formie oryginałów lub kopii poświad-czonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Złożenie oferty jest równoznaczne z przyjęciem warunków przetargowych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.sandomierz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ul. Schinzla 13a, 27-600 Sandomierz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2009 godzina 10:00, miejsce: KANCELARIA PWSZ w Sandomierzu Ul. Schinzla 13a, 27-600 Sandomierz.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.